Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Després de la batalla - Página 4 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Després de la batalla - Página 4 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Després de la batalla - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Després de la batalla - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Després de la batalla - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Després de la batalla - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Després de la batalla - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Després de la batalla

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 8:18 am

Li vaig anar tornant els petons, amb tendresa, passió, amor. L'estimava molt, i cada paraula que ell deia em feia estimar-lo molt més. Vaig mossegar-li lleument els seu llavi inferior.

-T'estimo... t'estimo...

Vaig acariciar el seu tors, mentre li anava fent petons per el coll i anava baixant. Les meves mans es van adelantar i van descordar el botó dels seus pantalons.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 8:27 am

Vaig sentir les seves mans barallar-se amb el botó dels meus pantalons, just al mateix moment en què jo maldava per desfer-me dels seus sostenidors. Però a mi em costa molt més que a ella; sembla que les tanques dels sostenidors estan fetes a prova de nòvios. A la fi me'n desfaig, i no puc evitar riure una mica quan em dedica una mirada de retret per haver-m'hi fet tant mal.

M'és igual, tanmateix, i ens fonem en un altre petó.

- T'estimo... No saps quant... T'estimo... - murmuro en separar-nos, mentre les meves mans juguen amb els pits de la noia.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 8:47 am

Vaig correspondre-li el petó, abans de deixar anar un gemec en sentir com començava a jugar amb els meus pits.

-Erion...

Vaig fer-li un altre petó, mentre les meves mans li baixaven els pantalons. Vaig baixar de la barra i vaig passar els meus braços per darrere del seu coll, apropant-lo del tot a mi.

-T'estimo...- vaig dir-li, abans de donar-li un altre petó.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 9:03 am

Es desfà dels meus pantalons i baixa de la barra, abraçant-me. La beso mentre les meves mans l'agafen en braços i l'aixequen. Vaig caminant, lentament, portant-la a pols mentre ens mantenim abraçats i ens fem petons, fins algun lloc tou. M'hi deixo caure i quedo a sota seu, acariciant-li els pits amb delit i subtilesa alhora.

No sé si arribo al sofà o al llit fins que aixeco el cap i veig que és el llit. Millor, és un llit de matrimoni gran i còmode. Aprofito la distracció de la noia, que en separar els nostres llavis també ha aixecat el cap per veure on l'havia portat, per a fer mitja volta i quedar a sobre.

Llavors descordo els pantalons de la noia. En comparació al que m'havia costat treure-li els sostenidors, deixar-la només en calcetes és una mena d'acudit. Torno sovint als seus llavis, creient que se m'acaba l'aire que ella em dóna. Però els petons s'escampen, repartint-se pel seu cos des del coll fins al melic, entretenint-se sovint als mugrons.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 9:18 am

Vaig seguir fent-li petons als llavis, al coll, fins que es deixà caure sobre algun lloc. Vaig acariciar el seu tors, deixant anar un gemec per les seves caricies. Vaig mirar al meu voltant, per saber on era, i l'Erion va girar i vaig quedar jo a sota. Vaig seguir fent-li petons mentre ell baixava els meus pantalons. Ara estavem tots dos amb roba intorior, jo sense sostenidors. Ell no parava de fer-me petons per tot el cos que m'estremien i em feien sospirar.

Vaig acariciar-li l'esquena amb els meus dits fins arribar als boxers i vaig començar a baixar-los, sense deixar de fer-li petons al coll, al pit...
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 9:24 am

Noto les seves mans sobre els meus bòxers, i ben aviat sento com el meu penis erecte és alliberat de la pressió dels calçotets. Mai li he donat molta importància al tema, però no la tinc precisament petita i tinc la vaga sensació que, si més no, impressiona.

Sigui com sigui, estic massa distret acariciant-li els pits i les cuixes mentre els meus petons tornen al seu coll. Una mà, subtil, es fica sota les seves calces i acaricia la noia, pretenent donar-li plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 9:34 am

Vaig deixar anar un gemec en notar la seva mà sota les meves calçes i vaig somriure a l'Erion, que em feia petons al coll. Vaig arquejar una mica l'esquena, mentre tancava als ulls disfrutant del que em feia. Vaig agafar aire i vaig portar una de les meves mans al seu cap, acariciant-li els cabells...

-Erion...- vaig gemegar. Vaig fer que em mirés i vaig donar-li un petó als llavis amb passió.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 9:47 am

Vaig aixecar el cap en sentir el seu gemec, i vaig besar-la. Després de diversos petons vaig desfer-me de les seves calces i vaig tornar-la a masturbar, donant-me al plaer de veure-la disfrutar a ella. Era tot el que necessitava.

Era conscient que era verge, ella. Els dos ho érem, de fet. Per això mateix les meves mans feien el possible per excitar-la, mentre els meus llavis bevien dels seus. Per la seva expressió, buscava el punt que li donava més plaer; en un moment donat, vaig acariciar un punt i la noia va obrir els ulls com plats i va pujar el volum. Havia trobat el clítoris.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 10:02 am

Vaig deixar anar un petit crit quan ell em va acariciar el clítoris. Vaig notar com les galtes varen envermellir i vaig mirar a l'Erion, mossegant-me el llavi inferior. Vaig fer-li petons per el coll, per els seus llavis.

Em sentia com si tremolés. Cada cop que el m'acariciava em donava com una descàrrega de plaer, més petita o més gran segons on m'acariciés. Els seus petons em feien desitjar-lo més i més. L'estimava amb bogeria.

No tenia por de res, l'estimava i el desitjava massa com per tenir por.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 10:11 am

La noia es donava a les meves carícies i gemegava, arquejant l'esquena i mossegant-se el llavi. Tampoc faltaven els petons i els manyacs, fins que vaig adonar-me que només amb els dits no aconseguiria excitar-la prou. Vaig mirar-la als ulls, feliç, i vaig començar a besar-la anant cap als pits, per la panxa i les cuixes, ben depilades, fins arribar al seu pubis també rasurat. Finalment veig observar els mateixos punts que els meus dits acariciaven abans, i la beso al bell mig del clítoris, abans de començar a llepar i succionar.

Un dit furtiu s'introdueix a la seva vagina. No ho sembla, però està molt humitejada i no fa força, de manera que entra fàcilment i li provoca un gemec que és més fort que tots els d'abans, però no tant com els de després. Em pregunto si mai ha tingut un orgasme abans de notar com s'accelera i comença a gemegar més fort, arquejant l'esquena.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 10:23 am

Vaig anar gemegant mentre veia com l'Erion baixava, poc a poc. Sabia que anava a fer, però igualment vaig gemegar amb més força i vaig arquejar l'esquena quan va començar a xuclar, però no va ser res en comparació fins que va introduir un dit. Vaig arquejar de nou l'esquena i vaig anar deixant petits crits, poc a poc, a més volum cada crit, mentre descàrregues de plaer m'invaien per tot el cos.

-Erion...

Vaig anar accelerar la respiració i vaig començar a gemegar més fort encara, fins que vaig sentir una descàrrega de plaer més gran que les d'abans, deixant anar jo un crit de plaer.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 10:32 am

Arqueja l'esquena i crida, lliurant-se a les contraccions i convulsions, quan arriba a l'orgasme. Sento com murmura el meu nom diverses vegades. Voldria dir el seu, dir-li que l'estimo, dir-li com sóc de feliç, però tinc la llengua ocupada en d'altres quehaceres.

Però mica en mica em separo d'ella i torno als seus llavis, abraçant-la. Em sento excitadíssim i m'enduc la impressió que em toca a mi disfrutar; li dedico una mirada trapella i allargo la mà fins la tauleta de nit, on hi ha una capsa de condons. En trec un i me'l poso, amb la seva ajuda, abans de tornar a jeure al seu costat. L'acaricio al cony ja humit amb la meva saliva i el lubricant natural de la noia, que sembla molt excitada; després em poso a sobre seu, fent força amb els braços per aguantar-me sense aixafar-la, i situo el meu penis (que veig immens en comparació als dos dits amb què la masturbava, malgrat que ja aleshores em costava una mica entrar) a l'entrada de la seva vagina.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 10:41 am

Em vaig lliurar al seu abraç i vaig besar-lo, quan va venir a mi. Vaig observar-lo, mentre es possava un condó i es possava a la posició. El mirava als ulls, l'admirava, més ben dit. Admirava els seus ulls blaus, el seu rostre, el seu cos perfecte, la seva manera de ser. Vaig notar el seu penis a l'entrada de la meva vagina i vaig dur una mà al seu rostre.

-Quan vulguis.- vaig dir-li.- Estic preparada.

Vaig mirar-lo, esperant.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 10:47 am

Assenteixo i m'acosto a ella, fent un moviment amb la pelvis i notant com m'endinso a les seves entranyes. Li faig un petó, sedant, fent que oblidi el dolor inevitable que sé que pateix. Tan sols tinc l'esperança d'haver fet prou bé la feina prèvia, com per evitar una sagnia i un dolor atroç.

- T'estimo... - dic, gemegant, en sentir la totalitat del meu penis dins seu.

I aleshores, quan ella esbufega i m'emporto la impressió que ja sent més plaer que dolor, començo a fer-li l'amor. Movent la pelvis endavant i endarrere, sento com m'endinso fins el racó més profund de la seva vagina, omplint-ne tots i cadascun dels racons, i després me'n separo fins que gairebé surto de dins seu.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 11:01 am

Vaig arrufar una mica el front en sentir aquell dolor quan ell em va penetrar. Vaig agraïr que l'Erion em fes un petó, que em distregués una mica. Llavors vaig sospirar, sentint com poc a poc el dolor se n'anava i només hi havia plaer, i poc a poc vaig anar sentint de nou les descàrregues que m'apoderaven. Vaig començar a deixar anar petits crits combinats amb gemecs de plaer i a ajudar-lo una mica amb el moviment. Vaig mirar als ulls de l'Erion i vaig fer-li un petó curt, però ple de sentiment.

-T'estimo...

Vaig seguir gemegant, mentre acariciava l'esquena de l'Erion amb les meves mans.

Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDv Abr 13, 2012 11:10 am

Sento els gemecs de la noia. El seu plaer. El meu plaer. El meu penis gros dins del cony virginal de la dona de la meva vida. Entrant i sortint. Esbufego.

- Lily... - murmuro, entre petó i petó, tot jugant amb el ritme de les envestides.

Sento les seves mans a la meva esquena, propinant-me el que no sé si són carícies o esgarrapades. Jo li faig l'amor, amb senzillesa, compartint els petons i els manyacs mentre els dos fem moviments pèlvics de manera gairebé frenètica. Accelero una mica el ritme, al cap d'una estona. La noia gemega més fort, crida, i ja no m'acaricia ni em besa. Només m'esgarrapa i em mossega, mentre posa els ulls en blanc amb les envestides i arqueja l'esquena.
Noto que ella arribarà aviat a l'orgasme; i sé que jo també.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDs Abr 14, 2012 1:16 am

Sentia com murmurava el meu nom, sentia les seves caricies i els seus petons mentre entrava i sortia de dins meu. Gemegava, sentint les descàrregues de plaer que m'estaven tornant boja. Ell i jo, només allò era l'important en aquell moment.

Quan va accelerar el ritme vaig esbufegar i vaig començar a gemegar més fort, sense poder-ho evitar, fins convertir els gemecs en crits. Les meves mans, encara a la seva esquena, van esgarrapar-lo una mica, quan vàrem juntar els nostres llavis, jo no vaig poder evitar mossegar-li dèbilment el seu llavi inferior, mentre sentia que l'orgasme arribaria en seguida. Vaig arquejar l'esquena, cridant, sense deixar d'ajudar amb el moviment.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDs Abr 14, 2012 2:42 am

La noia va encorbar-se i va lliurar-se a les convulsions una segona vegada, cridant de plaer. Just aleshores, jo mateix també vaig arribar a l'orgasme i em vaig córrer, sense sortir de dins seu; com que portava posat el condó...

Mica en mica, després d'afluixar el ritme però sense parar de gemegar, vaig abraçar la noia i vaig estirar-me al seu costat, besant-la. Vaig sortir de dins seu i vaig treure'm el condó, llençant-lo al rebuig. Després vaig arraulir-me amb ella, els dos nus i amb un somriure.

- T'estimo...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDs Abr 14, 2012 5:47 am

Vaig somriure quan va tornar de llançar el condó. El vaig abraçar i vaig possar el meu cap al seu pit, feliç.

-Jo també t'estimo...

Vaig fer-li un petó, contenta, i vaig somriure-li.

-No ha estat...- vaig mirar-lo.- No ha estat gens malament.- vaig allargar la meva mà i vaig acariciar-li la galta.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDs Abr 14, 2012 6:27 am

Em poso vermell quan em diu allò. M'esperava algun comentari sobre el mal que li havia fet, o alguna reprimenda per qualsevol cosa que no li havia agradat.

- Saps...? - li faig un petó al front -. Era la meva primera vegada...

Ric, per sota el nas. Sempre he estat tímid amb les noies, i més enllà d'embolicar-me amb alguna mossa en alguna festa, mai havia tingut cap relació seriosa. I aleshores... aleshores havia aparegut ella. I aquí estem, estirats de costat, despullats, fent-nos petons.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDs Abr 14, 2012 6:39 am

Vaig alçar una cella, mirant-lo.

-Si...?- vaig fer-li un petó a la punta del nas.- No ho semblava.

Vaig deixar anar un sospir. També havia estat la meva primera vegada, però això ell ja ho sabia. Vaig somriure-li.

-Bé, potser si ho semblava. No se, no tinc experiència en aquestes coses.- vaig possar-me una mica vermella.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDs Abr 14, 2012 7:03 am

Li faig un petó, feliç. Molt feliç de ser amb ella, d'estimar-la i que m'estimi, i d'haver disfrutat amb la demostració d'aquests sentiments tan sols uns minuts abans.

- Sóc feliç sabent que ho has disfrutat - l'acaricio a la panxa -. Em fa sentir com si no fos del tot inútil...

La beso una altra vegada. Sóc incapaç de deixar de somriure, però en tinc motius.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDg Abr 15, 2012 8:10 am

-No siguis beneit.- li vaig dir, somrient.- No ets cap inútil.

Vaig abraçar-me a ell, encara amb el somriure als llavis. Vaig apropar-me a ell i vaig fer-li un altre petó, feliç.

-T'estimo, bitxo.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDg Abr 15, 2012 8:29 am

Sento la seva abraçada i el seu petó, i després em diu que m'estima.

- Au, vinga... que et porto al Hyde Park a fer una volta - li faig un petó, divertit, i malgrat que he dit que hem de moure'ns jo no ho faig.

Però a la fi em decideixo i m'aixeco, fent-li un petó ràpid, i després em començo a vestir. La noia es queda al llit, mirant-me, i jo també la miro a ella, mentre penso com n'arribo a ser, d'afortunat.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 4 EmptyDg Abr 15, 2012 8:46 am

Vaig queixar-me una mica, en broma, quan es va separar de mi. Vaig mirar-lo, des del llit, veient com es vestia, fins que em vaig llevar la mandra del damunt i jo també em vaig aixecar. Em vaig possar la roba que haviem deixat escampada i vaig anar al lavabo a arreglar-me una mica els cabells, mentre mirava per el mirall a l'Erion. No podia parar de somriure, i ell tampoc. Potser semblavem imbécils. Bé, els enamorats sempre ho semblen.

-Ja estic.- vaig dir-li, abraçant-lo i fent-li un petó al front, possant-me de puntetes.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Després de la batalla
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Preparant-nos per la batalla
» 3. Batalla al cor de Hogwarts
» Descansant després del treball.
» Parlant després de l'accident [Ursula]
» Parlant després de la baralla. [James]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: La Marmita Foradada-
Canviar a: