Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Preparant-nos per la batalla HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 37 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 37 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Preparant-nos per la batalla HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Preparant-nos per la batalla EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Preparant-nos per la batalla EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Preparant-nos per la batalla EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Preparant-nos per la batalla EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Preparant-nos per la batalla EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Preparant-nos per la batalla

+6
Lilian Bell
Samanta Williams
Harry Jones
James Bohr
Nicole Barrock
Lex Lupin
10 participantes
AutorMissatge
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Preparant-nos per la batalla Empty
MissatgeAssumpte: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDc Feb 22, 2012 10:11 am

Vaig plantar-me al vestíbul, esperant. Era el moment; en James m'havia explicat tot el que sabia, i havia anat a buscar la resta. Tocava combatre, i pel que semblava, no seria una cosa fàcil. Teníem pocs efectius, potser deu o dotze. Algun més, si participaven més alumnes dels que m'havia dit ell.

No tenia clar que poguéssim deixar participar els alumnes, però sabia que era necessari. Els més petits ja eren amagats a les respectives sales comunes, però alguns alumnes de cinquè, sisè i setè s'havien mostrat favorables a participar.

Tornar a dalt Ir abajo
Nicole Barrock
Al més enllà
Al més enllà
Nicole Barrock

Nombre de missatges : 47

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDj Feb 23, 2012 12:43 am

Vaig anar cap al vestíbul, amb el cap a una altra banda. Estava preocupada, era obvi, però em sentia bastant imbécil. Havien fet mal a molts alumnes, i jo no ho havia acabat de veure. Quan la Wen va parlar, quan va explicar-ho, em vaig sentir una persona dolenta. La Wen ara no estava bé, jo ho havia vist, i potser se li acudia ficar-se a la baralla...

-Senyor conseller.- vaig saludar-lo quan vaig arribar.- Quanta gent ha de venir?
Tornar a dalt Ir abajo
James Bohr
Director de Hogwarts
Director de Hogwarts
James Bohr

Nombre de missatges : 898
Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!

Estatus
Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDv Feb 24, 2012 8:20 am

Vaig sospirar, mentre arribava al vestíbul. Ja havia enviat el patronus a la Lily i la Sam; vaig reunir-me amb el conseller i la Nicole Barrock, que ja eren allà.

- Conseller, vindran diversos alumnes als quals no he pogut persuadir del contrari - vaig fer una ganyota -. No m'agrada, però nosaltres sols no hi tenim gaire res a fer, em sembla.

De fet, tenia el convenciment que aquell noi no tenia pas més poder que el Conseller o que jo mateix, però sí que estava en possessió d'una vareta fora del que és comú. No dic que fos impossible vèncer-lo, i en realitat intentaria fer el que pogués, però no seria fàcil. I si teníem en compte que no estaria sol, plantejar-se anar-hi només tres o quatre era un suïcidi.
Tornar a dalt Ir abajo
Harry Jones
Al més enllà
Al més enllà
Harry Jones

Nombre de missatges : 96
Ubicació : Al meu flamant despatx (?)

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDv Feb 24, 2012 9:32 am

Vaig entrar al vestíbul amb la vareta a la mà, després de sortir de la Sala Comuna de Gryffindor en acabat de donar intruccions. Que els petits es quedéssin, i els de cinquè, sisè i seté ajudéssin si volien. Que allò era cosa de tots, però que no volíem més articles al periòdic parlant dels nostres alumnes.
Allà ja hi havia el James, el Lex i la Nicole. Vaig fer una ganyota en veure-la a ella. No volia que li passés res. Vaig fer-li una abraçada, m'era igual que en James i el conseller fossin allà. En separar-me'n, vaig mirar el Lex, i vaig dir:

- Senyor Conseller, què hem de fer?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDs Feb 25, 2012 4:34 am

Haviem rebut el patronus del James quan estavem a punt d'arribar. S'havia enrecordat de nosaltres, que bonic..

- Hola a tots.- vaig dir quan la Lils i jo varem arribar a on estaven reunits. Sols estaven el conseller, el James, el Harry i la Nicole, poca gent, si havia que lluitar necesitavem més gent.- Gracies per l'avis James...I benvingut de nou a Hogwarts. Que hi ha que fer?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDs Feb 25, 2012 5:44 am

Quan vàrem rebre el patronus vaig asentir, i varem seguir caminant cap al vestíbul. Una vegada allà, vaig mirar a qui hi havia i vaig fer un lleu somriure.

-Bones.- vaig mirar els altres i vaig treure la vareta de la màniga.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore

Nombre de missatges : 1175

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDs Feb 25, 2012 6:11 am

Què els petits es quedessin. Ja. Es clar.

Vaig escoltar al Harry. Bé, millor dir que vaig mirar com parlava. Després, vaig mirar a la Cass i vaig enviar-li un missatge telepàtic.

No sé tu, però jo no penso fer-li cas

Vaig anar cap a la meva habitació, però en comptes de treure llibres per estudiar, o ficar-me al llit, vaig agafar l'arc de plata que havia amagat devall del meu llit i vaig agafar el carcaix amb les fletxes. Després, vaig agafar la capa d'invisibilitat. Vaig fer una espècie de somriure quan la Cass es va apropar, i quan ningú mirava, ens vàrem possar la capa.

Res de sortir de la capa, Cass. Que quedi clar. Si ens veuen ens faran tornar...

Vaig somriure. Duia la vareta a sobre, però sabia que si volia fer mal, hauria d'utilitzar l'arc. El meu nivell de màgia no era molt alt, encara. Vàrem sortir de la sala comuna, en silenci, i vàrem seguir al Harry sense fer soroll. Vàrem arribar al vestíbul. Al cap d'uns segons van arribar la Sam i la Lily.

Creus que vindrà molta gent?- vaig demanar-li telepàticament. Ara no podiem parlar, no si voliem quedar-nos a lluitar.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDs Feb 25, 2012 6:20 am

Jo volia lluitar! La Wen anava a anar i si la Wen anava jo també. Jo volia ajudar, jo volia anar en contra de les serps de fàbrica. Després d’escoltar el que deia Harry vaig pujar a l’habitació i vaig agafar la bandolera i la vaig plenar d’explosius i petards, guay. Explotaria coses. I la vareta, també vaig agafar la vareta, Bam-Bam un dia m’havia explicat encanteris guays.

Esta bé, no eixire de la capa, a no ser que siga necesari...- vaig pensar.- I no podem parlar, si escolten qualsevol soroll ens faran tornar.

Estava Bam-Bam ahi, havia rebut una nota seua dient que me quedara, bah...

- Doncs nose, se suposa que sols poden anar a partir de 5é...però supose que hi haura prou gent, les seps de fàbrica no m’agraden.
Tornar a dalt Ir abajo
Danny Fletcher
Professorat
Professorat
Danny Fletcher

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDs Feb 25, 2012 6:34 am

Vaig arribar al vestíbul mentre discutiem sobre el tema amb en Dougie. Cap dels dos sabiem què ens trobariem, un cop allà.

Ja hi havia quasi tots els professors, que segurament eren tots els que vindrien, i un parell d'alumnes preparades pel que pogués venir, tot i que potser només en tenien l'aparença.

-Què hem de fer? Ens organitzem d'alguna manera?

Tornar a dalt Ir abajo
Dougie Judd.
Professorat
Professorat
Dougie Judd.

Nombre de missatges : 12

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDs Feb 25, 2012 6:37 am

Anavem a pas ràpid baixant pels passadissos amb en Danny. Els dos estavem nerviosos, ja que no sabiem massa com aniria tot. Però... qui podria plantar cara, si no ho feiem nosaltres?

-Hi ha previst que siguem gaire gent? -vaig demanar en general. Com més siguéssim millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Lex Lupin
Conseller d'Afers Màgics
Conseller d'Afers Màgics
Lex Lupin

Nombre de missatges : 451
Ubicació : Despatx Deltoide, a la Conselleria

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Preparant-nos per la batalla   Preparant-nos per la batalla EmptyDs Feb 25, 2012 7:52 am

- No, professor Judd. De fet, ja hi som tots - vaig fer una ganyota -. Anem, cap a la Sala Comuna de Slytherin...

Vaig sospirar, cansat. Arribava el moment.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

Preparant-nos per la batalla
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1