Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Dies improductius HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Dies improductius HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Dies improductius EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Dies improductius EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Dies improductius EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Dies improductius EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Dies improductius EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Dies improductius

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Dies improductius   Dies improductius EmptyDj Abr 25, 2013 9:05 am

Era mitja tarda i la Fiona s'avorria, com gairebé cada dia de dilluns a divendres. Treballar en aquella botiga els caps de setmana era interessant, perquè venien tots els alumnes de Hogwarts i hi havia feina constantment. Els dies de cada dia, en canvi, eren horribles. Hogsmeade no era un poble gaire gran i la clientela potencial d'un negoci de llaminadures no podia ser grandiosa, sobretot tenint en compte que tots els nens i adolescents entre 11 i 17 anys estudiaven en un internat.

Aquell dimecres només havia tingut un parell de clients. De matí, una àvia que li volia comprar bombons als néts. A la tarda, una parella de nenes d'un vuit anys. Havia repassat l'inventari de la botiga i ja no sabia què més fer. Seia avorrida darrere del mostrador, esperant que passés alguna cosa. Esperant.
Tornar a dalt Ir abajo
Lucas Rhymes
Quart curs
Lucas Rhymes


Nombre de missatges : 130
Fecha de inscripción : 14/03/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDj Abr 25, 2013 9:33 am

Després d'acabar Transfiguració, senzill, almenys aquell exercici era senzill havia decidit menjar algo dolç, però no hi havia res, pareix ser que lo últim ho havia acabat la setmana passada, havia buscat l'Ali per veure si a ella li quedava alguna cosa, però no l'havia trobat aixi que com que no tenia res més que fer, havia decidit donar una passeig per Hogsmeade i de pas passar per Ducsdemel, sempre m'havia agradat aquella tenda.
Sona la campana quant entre. No hi veig ningú, però tot i aixi...

- Hola?- pregunte dubtós.

Deu ser obert, si, te el cartell a la porta, bé, pot ser és a la trastenda, vaig cap l'estant on se que estan els meus dolços preferits i agafe uns quants posant-los a un bossa, bé ja que estic podria agafar-ne més, no? Aixi tindre per més temps, vaig caminant quant escolte un soroll per la meua esquerra, i veig arribar a una noia.

Tornar a dalt Ir abajo
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDj Abr 25, 2013 9:45 am

S'havia posat a fullejar el diari per sota del mostrador i no va veure que algú entrava a la botiga. Quan va sonar la campaneta va aixecar la vista ràpidament, ansiosa de poder fer alguna cosa de profit. Va mirar cap a la porta i no va veure ningú, i va haver de resseguir amb la mirada tota la botiga per a trobar, en un racó, un noi posant dolços en una bossa.

Es va posar els cabells vermells darrere de les orelles i va anar ràpidament cap al nen. Devia tenir uns quinze anys. Li quedaven tan enrere aquells anys de col·legi, a la Fiona...

-Hola! Que et puc ajudar? Necessites res? -va començar a oferir-se i, de sobte, va callar. No el volia atabalar amb preguntes. No volia espantar l'únic client que havia tingut en les darreres tres hores.
Tornar a dalt Ir abajo
Lucas Rhymes
Quart curs
Lucas Rhymes


Nombre de missatges : 130
Fecha de inscripción : 14/03/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDj Abr 25, 2013 9:52 am

Em gire cap la noia somrient.

- Oh, moltes gràcies, sols estava agafant alguns dolços per berenar, bé, no sols per berenar...per picar entre hores més bé.- dic somrient.

Em pregunta si necesite alguna cosa, doncs buscava uns dolços en concret, però tampoc vuic molestar-la pot ser te feina, o pot ser aquesta és la seua feina...hm...

- Doncs...si no et fa res...buscava les granotes mentolades, a ma mare li encanten i em va dir que li comprarà un grapat però no recorde on estan posades.
Tornar a dalt Ir abajo
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDj Abr 25, 2013 10:08 am

La Fiona es va quedar una mica decebuda quan el noiet li va dir que no necessitava res, que només volia berenar. Ja anava a tornar abatuda al mostrador, per a cobrar i seguir avorrint-se, quan ell va dir que volia granotes mentolades. A la Fiona se li va il·luminar la cara i va treure la vena de dependenta que normalment dormia durant cinc dies seguits a la setmana.

-I tant! Mira, vine. Les granotes mentolades estan per aquí -el va portar cap a la dreta-, en el tercer prestatge començant per baix. I al prestatge superior tenim les que tenen aroma a taronja. I... ostres! -va recordar que no portava posat el davantal quan el va veure penjat on hi hauria d'haver les jaquetes dels clients. Normalment venia tan poca gent que ni li calia. S'hi va acostar a passes ràpides, el va agafar i se'l va posar-. Si a la teva mare li agrada la menta, aquí en front hi ha uns bombons de maduixa i menta que hauria de provar. I si el que li agrada és la xocolata de les granotes, també tenim granotes de llimona, de pera i de ginebra. Però les de ginebra no crec que les puguis comprar...- no volia que al noi li semblés que li volia vendre qualsevol cosa, però tenia tantes ganes de sentir-se útil...
Tornar a dalt Ir abajo
Lucas Rhymes
Quart curs
Lucas Rhymes


Nombre de missatges : 130
Fecha de inscripción : 14/03/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDv Abr 26, 2013 8:49 am

Seguisc la noia cap els estants que em diu, em quede mirant els productes que em va senyalant.
M'acatxe per agafar les granotes mentolades, millor li envie dos caixes se que al pare en el fons també li agraden.
Després de posar les dues caixes a la bossa mire els altres productes que em va dient.
Se que les de taronja no li acaben, però fixe la mirada en els bombons, pot ser per l'aniversari se'ls regale a la mare.

- Llastima que no puga comprar els de ginebra, se que al meu pare eixos si que li agradarien, però puc comprar-li a ell de...café. De café també teniu, oi?- pregunte dubtós, pot ser no tenen...també em pregunte si la xica no te res que fer, tal vegada te feina per fer i l'estic molestant...papers i coses d'eixes...
Tornar a dalt Ir abajo
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDv Abr 26, 2013 9:19 am

-No, granotes de cafè no en tenim pas... Però tenim elefants de cafè. La xocolata dels elefants és negra, però és molt bona, eh? Mira, són aquí -va fer, mostrant-li'n una capsa.

El noi anava agafant granotetes i la Fiona se'l mirava contenint l'alegria. Un client! Un client de debò, un client a qui no havia de netejar-li els mocs o cridar-li a l'orella! Seria genial si pogués tenir-ne més... I una idea la va sorprendre.

-Escolta... tu deus tenir amics, no?

Tornar a dalt Ir abajo
Lucas Rhymes
Quart curs
Lucas Rhymes


Nombre de missatges : 130
Fecha de inscripción : 14/03/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDs Abr 27, 2013 3:55 am

Em mire els elefants de café.

- Serviran igual, gràcies.- dic somrient.

Agafe la caixeta que em mostra i la pose també a la bossa. Aleshores em pregunta si tinc amics, no se a que ve la pregunta, però tampoc se que contestar-li. Que sols tinc un amic i la meua germana bessona? Es podria incluir també l'Alice? Ehm...

- Algun que altre...per què ho preguntes?
Tornar a dalt Ir abajo
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDt Abr 30, 2013 9:01 am

El noi va agafar la capsa sencera dels elefants de cafè. Sens dubte, els caps de la Fiona estarien molt contents aquella nit, però ni tan sols es va plantejar calcular quants diners facturaria: tenia la vista posada en el futur.

-Mira... -va fer, dubtosa. No sabia per on començar-, no ve gaire gent per aquí en dies de cada dia. Els alumnes de Hogwarts només vénen els caps de setmana i la resta del temps la botiga està més buida que el cap d'un troll. Què et sembla si... mmm... fem un tracte?

Se'l va mirar gairebé amb cara de pena, com demanant-li que diguera que sí, sense saber encara què podia oferir-li ella. Si la botiga fos seva li hauria ofert alguna mena de descompte o promoció, però no sabia com s'ho prendrien els seus caps.

-Si pots fer que els teus amics vinguin de dilluns a divendres, mmm... què demanaries a canvi?
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 29

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDt Abr 30, 2013 9:23 am

Sortia de les Tres Escombres després d'un torn interminable, quan em fixo en Ducsdemel. Hi passo cada dia i no hi acostumo a prestar gaire atenció, perquè sempre surto amb pressa de treballar. Però avui em moro de gana, així que decideixo entrar-hi. Encara vendran pastís de carabassa calent?

Veig que hi ha el cartell d'obert, així que hi entro. Noto la olor dolça que recordo de les meves visites a Hogsmeade quan encara estava a Hogwarts.

-Bon dia.- saludo. Però al veure que la dependenta està ocupada atenent a un noi, em quedo curiosejant per les estanteries plenes de llaminadures.
Tornar a dalt Ir abajo
Lucas Rhymes
Quart curs
Lucas Rhymes


Nombre de missatges : 130
Fecha de inscripción : 14/03/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDt Abr 30, 2013 9:30 am

- Puc intentar fer correr la veu, si, la gent sol vindre els caps de setmana però puc aconseguir que vinguen també entre setmana, per intentar-ho no perc res.

Em pregunta que vuic a canvi.

- Oh, res, res per favor, no em fa falta res de veritat.- li dic somrient.- Ho faig a canvi de res.

Escolte la porta i veig entrar un xic, que es queda al taulell.

- Hola.- dic somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDt Abr 30, 2013 9:45 am

No havia calculat que el noi li pogués dir que no volia res a canvi. Se sentia obligada a agrair-li l'esforç d'alguna manera, i se'n sentiria encara més si aconseguia portar-li clients. Potser podria parlar amb els seus caps de fer alguna mena de descompte entre setmana, però tenia por que li diguessin que no, de semblar-los massa manaire.

-Eh, bé... Gràcies! Torna't a passar per aquí i ... vull dir... ja trobarem la manera d'agrair-t'ho, no sé... -mentre dubtava, va entrar algú més a la botiga-. De segur que no hi ha res que pugui fer per tu?

Quants anys devia tenir el noi? Uns quinze, com la seva germana. D'això ja feia set anys per a la Fiona, i li semblava molt llunyà. Intentava recordar què li agradava a ella quan tenia aquella edat. Llegir, riure amb les amigues, mirar partits de Quidditch, els nois guapos d'últim curs...

Mentre pensava tot això, va entrar un altre noi a la botiga. Aquest semblava una mica més gran, i li sonava de vista. Devia viure a Hogsmeade. Encara no podia creure la sort d'aquella tarda.

-Hola, bon dia -va fer en veure'l entrar-. Si necessites res, estaré encantada d'ajudar-te.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 29

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDt Abr 30, 2013 9:56 am

Encara estic alucinant, mirant les diferents llaminadures que hi han per allí (Eh, encara existeixen els gelats que t'aixequen un pam del terra al llepar-los! Aquests m'encantaven...) que no me n'adono que la noia em cmença a parlar.

-Ah, sí...- faig, cohibit, mentre em passo la ma pel cabell. Agh, perquè no puc ser com la gent normal i construir frases mínimament coherents en presència de desconeguts?- Encara teniu... Eh, d'això, pastís de carabassa?

Merda. Sóc encara més ridícul si la persona és atractiva...
Tornar a dalt Ir abajo
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDg Maig 19, 2013 1:13 am

OFF: Ola Lucas k ase? Contesta o k ase?
Tornar a dalt Ir abajo
Lucas Rhymes
Quart curs
Lucas Rhymes


Nombre de missatges : 130
Fecha de inscripción : 14/03/2013

Estatus
Estudis:
Residència: Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDg Maig 19, 2013 4:48 am

[Off: Oh, shit! Em tocava a mi? No ho havia vist, xD]


- Si, tranquil·la no em fa falta res.- li dic somrient.- Vaig a veure si agafe uns dolços d'allà.

Passe pel costat del benvingut per anar als estants del final o principi, segons com ho veges, donant-li una mirada dissimulada al passar pel seu costat, no m'ha vist ningú, bé, es podria dir que és mono, si.
Agafe uns dolços d'un estant, xiclets amb bombes explosives, i els pose a la boseta, agafe també alguns dolços de regalèssia.

Tornar a dalt Ir abajo
Fiona A. Ross
Adult
Fiona A. Ross


Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 25/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ex-Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDv Jun 14, 2013 3:33 am

El noi més jovenet li va respondre que no li calia res i va seguir agafant llaminadures. «Mare meva, en comprarà més en una tarda que qualsevol altra persona en una setmana», va pensar, sorpresa, però el va deixar fer.
 
El nouvingut va dubtar a l'hora de respondre. No el culpava. Era difícil triar en una botiga com Ducsdemel. Ella mateixa tenia problemes quan comprava dolços, i això que hi tenia descompte (com a treballadora des de feia tants i tants anys) i que, prima com era, no havia de vigilar gaire per la línia.
 
--va contestar amb el clàssic somriure de dependenta amable-, és aquí, al mostrador, amb els productes frescos. Quant te'n poso?
Tornar a dalt Ir abajo
Alice L. Black
Tercer curs
Alice L. Black


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 08/04/2013

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Dies improductius Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dies improductius   Dies improductius EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm

(Off: (I fora de lloc ajjaj) Siii, que el Lucas compti amb l'Alice com amiga!!!)
Tornar a dalt Ir abajo
 
Dies improductius
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Segon càstic en tres dies... U.U'
» aprofitant els pocs dies de bon temps

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Ducsdemel :: Roleig-
Canviar a: