Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Segon càstic en tres dies... U.U' HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Segon càstic en tres dies... U.U' HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Segon càstic en tres dies... U.U'

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 11:19 am

Ja havia netejat tots els banys de l'escola, i m'havia deixat el de monitors per l'últim perquè era el més gran. Però ja feia estona que havia desistit del drap, i ara una fregona s'estava dedicant a netejar el terra mentre jo estava asseguda en un taboret llegint una revista.

Algú va obrir la porta, i vaig córrer a amgar la revista i a agafar la fregona pel mànec.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 11:24 am

Vaig entrar al Bany, tan tranquil, com si fos el més normal del món. Vaig veure com la Black s'afanyava a amagar la revista que es llegia i es posava a fregar. O a fer-ho veure, vaja...

- Black... Sóc jo, no cal que facis veure que treballes - vaig acostar-m'hi.

Vaig mirar el bany. Realment net...

- Apa, ja està, això? - vaig dir mentre m'hi seguia atansant.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 11:28 am

- Sí, suposo - vaig dir, deixant anar la fregona, que va seguir tota sola-. M'ha costat sang, suor i llàgrimes.

El que m'havia costat sang suor i llàgrimes havia estat recomposar el meu aspecte, ja que havia tingut moooolt de temps lliure davant dels miralls. Ara estava estupenda, i ho sabia.

- A què has vingut? A per la vareta o a per alguna cosa més? - li vaig preguntar, altiva.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 11:30 am

- Si només hagués vingut per la vareta ja hauria marxat... - vaig arribar a ella i li vaig fer un petó, apassionat.

La fregona seguia treballant, sola. Vaig agafar la Black per la cintura i li vaig fer un altre petó. Tenia moltes ganes d'estar amb ella; de fet, des de l'incident al camp, el dia anterior, no havíem pogut estar junts.

- És clar que, si tens coses millors per fer... - vaig mirar la fregona, i després la revista -, me'n puc anar.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 11:40 am

Quan em va besar se'm van passar tots els mals d'aquell dia.

- Encara no tens la vareta, em sap greu - li vaig dir-. Fins que no la trobis no marxaràs. I m'hauràs d'escorcollar, perquè la duc a sobre...

En realitat estava amagada dins la revista, sota el taboret, però ell no ho sabia. Per mi, com si es distreia buscant-la tota la nit.

El vaig tornar a acostar a mi, besant-lo apassionadament i despentinant-li els cabells.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 11:48 am

- Interpretaré això com un "Queda't".

Va besar-me, amb passió, despentinant-me. Vaig tornar-li el petó i vaig abraçar-la. Realment, tenia moltes ganes d'ella...

- Així que la portes a sobre... - vaig dir-li a cau d'orella -. Doncs hauré de fer un control exhaustiu...!

Vaig fer-li un altre petó i la vaig acostar encara més a mi, agafant-la per la cintura. Les meves mans van començar a recórrer, com si fossin serps, la seva esquena. De fet, no m'importava si realment tenia la vareta o no. Només m'importava ella, en aquell moment.
Aviat, la túnica que duia posada em va començar a molestar... Vaig fer-li un petó i vaig treure-li, deixant-la en faldilleta i màniga curta.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 11:59 am

Em va treure la túnica i jo el vaig tornar a braçar i a besar sense parar, mentre ell "m'examinava". El recorregut de les seves mans em feia estremeir de tal manera que vaig saber que hi somiaria i tot. Com havia pogut estar tant de temps sense ell?

- M'imagino que això vol dir que no estàs gaire ressentit amb mi pel que et vaig fer ahir... - vaig dir amb els ulls tancats- gaudint del seu contacte-. Però com et tornis a ficar amb algun amic meu et destrosso...

Li vaig fer una mossegadeta a l'orella i vag continuar amb el seu coll, petonejant-lo tot.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:01 pm

OFF: Si no voleu, ho borro, però m'ha semblat un Zasca! xD

ON:

Havia anat a revisar tots els banys de l'escola, per veure si la senyoreta Black havia complert el càstig que li havia imposat. Vaig passar per davant del bany de monitors i vaig veure que la porta era oberta.

Vaig donar-hi un cop d'ull a dins, i vaig veure com el senyoret Fortin i la senyoreta Black, s'estaven embolicant, i la fregona, allà, fregant, sola. Amb màgia.

Em vaig aclarir la gola

-Em pensava, senyoreta Black, que li havia dit que netejés els banys SENSE màgia...i la fregona ara, ves per on, s'està movent sola. Que en té alguna d'excusa?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:10 pm

En aquell moment la professora Nicholson va entrar sobtadament al bany i ens va interrompre. Vaig separar-me de la Black a l'acte, posant-me vermell. I no era l'únic que s'hi posava: la noia estava més vermella que la seva pròpia corbata.

- Eugh... D'això... Professora... Crec que ha estat culpa meva... - vaig dir, tallat -. He estat jo, que l'he interromput...

Vaig posar-me encara més vermell. El fogot que portàvem a sobre només uns segons abans va desaparèixer, de la mateixa manera que havia vingut, i vaig començar a posar-me nerviós.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:17 pm

-Vosté, a callar, senyoret Fortin, deixi que la senyoreta Black s'expliqui. Ja aniré per vosté, després. I a més, no crec que la Black l'hagi embruixat...

Vaig mirar-me la Black, que pobra, estava vermellissima.

- I bé? - Vaig inquirir.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:23 pm

No em podia estar passant allò. No, siusplau, prou. ja en tenia prou per aquell dia. Només volia estar una estona amb el Fortin per oblidar-me de tot el que havia passat. Aix. U.U'. No em venia al cap cap excusa i vaig decidir apel·lar una mica a la bondat que sabia que havia de tenir la professora de transfiguració. A cap i a la fi, era una bona alumna seva.

M'hi vaig acostar i li vaig agafar la mà.

- No tinc cap excusa... Miri, què li sembla si em treu dos-cents punts i vostè s'oblida de tot el que ha vist aquí dins...? I quan dic tot vull dir tot?

Vaig posar els meus millors ulls de gatet que vaig trobar, i em vaig posar a resar perquè la Nicholson ja n'hagués tingut prou de mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:32 pm

Havia sigut massa dura? No. No es podia deixar un company penjat de cap per avall al camp de Quidditch i marxar així com així. Necessitaven disciplina, aquells marrecs...si bé no ho eren tant.

- No me'n puc ooblidar, senyoreta Black. Ha desobeït el càstig que li he posat. Demà, quan acabi les classes haurà de treure la pols a CADA UN DELS QUADRES de Hogwarts. I no la vull sentir que es queixa. I aquesta vegada vull que ho faci sense màgia.

Vaig mirar-me-la, i ella em tornava la mirada amb la boca oberta. Vaig dirigir-me cap al Fortin.

- I vosté, senyoret Fortin, mentre la senyoreta Agatha estigui netejant els quadres, vosté netejarà les finestres del castell, així es pensarà abans això de sortir del llit i estar despert a deshora. Tampoc li deixo fer servir la màgia.

Vaig mirar-me'ls. "No defallis, Aurora"

- I la pròxima vegada que els enganxi fent...el que estàveu fent, i més si és quasibé en públic, us passareu la resta de la vostra vida i fins al matrimoni, castigats, una amb el Filch, i l'altre amb la Bibliotecaria. A veure si se us passen les ganes de reproduir-vos. M'heu entes els dos?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin


Nombre de missatges : 1959
Fecha de inscripción : 18/10/2010
Edad : 29

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:42 pm

Una barreja de ràbia i frustració va substituir, gradualment, l'alegria que m'inundava uns minuts abans. Una barreja realment explosiva, val a dir.

- Això és el súmmum! - vaig dir, emprenyat -. Miri, puc entendre que castigui la Black per... penjar-me de cap per avall al camp de Quidditch, o per fer servir màgia en un càstig. També puc entendre que em castigui a mi per ser fora de la residència a deshora, o per interrompre i obstaculitzar la realització d'un càstig d'una altra persona.

Vaig parar per respirar, només un instant.

- Però que ens amenaci de castigar-nos només perquè ens haguem estat veient... Ni que estigués prohibit! Això és el súmmum! - vaig repetir les primeres paraules que havia deixat anar.

Vaig anar fins al tamboret i vaig rebuscar entre les coses de la Black fins que vaig trobar la vareta i, seguidament, vaig dirigir-me cap a la porta, amb el cap ben alt i les orelles vermelles, molest per l'amenaça de la professora.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:44 pm

Em vaig quedar flipant.

- Miri, si vol que netegi tots es quadres del castell, ho faré, però no en tinc prou ni amb 24 h. De manera que com no en doni permís per faltar a totes les classes durant una setmana i a més permís per rondar pel castell desperta, cosa que no m'importaria gens, molt em temo que no podré complir el càstig. Els labavos estan nets, i punt. I que jo sàpiga, aquí el Fortin no s'ha queixat en cap moment del que va passar al camp, i si algú se'n pot queixar és ell. No hi ha hagut denúncia.

Vaig agafar aire.

- En segon lloc això no és un camp de concentració nazi de treballs forçats. Si fos pels de Slytherin potser ho seria, però porto anys esperant que no caigui a les seves mans. L'última persona que es va posar a prohibir "sistemes reproductius" va ser la Dolors Umbridge, la inquisidora, i si pensa comportar-se igual que ella li garantitzo que penso organitzar tal resitència que se li passaran les ganes d'impartir classes a Hogwarts durant la resta de la seva vida. De manera, que si em disculpa, OBLITERAR!

Havia acabat el discurs amb la vareta a la mà, i l'encanteri li havia tocat de ple. No recordaria ni que havia entrat al bany.

"Vaya tela..."
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 12:54 pm

Hummm...els banys? Ah! Sí! La Black i el càstic...que raro que no recordés ni entrar als banys. Vaig dirigir-me cap a la Black i vaig veure que encara sostenia la vareta a la mà.

-Crec recordar, senyoreta Black, que li havia dit que netejés els banys SENSE màgia...i la fregona ara, ves per on, s'està movent sola. Que en té alguna d'excusa?

Vaig mirar-me a la noia.

- Bé, només li faré netejar aquest lavabo demà a la nit un altre cop. I siusplau, faci-ho com li he dit, sense màgia.

Vaig acostar-me a ella i li vaig dir fluixet...

- Entre vosté i jo...segur que la serpota del senyor Fortin li havia fet alguna cosa perquè el deixès penjant de cap per avall...

Li vaig guinyar l'ullet i em vaig dirigir cap a la sortida.

- Recordi, NO MÀGIA!
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 1:04 pm

- Ahmmm... fet U.U' - vaig dir jo, mig-satisfeta.

Vaig recollir les meves coses i vaig marxar, increïblement moltesta per la interrupció inoportuna de la professora.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Segon càstic en tres dies... U.U' Empty
MissatgeAssumpte: Re: Segon càstic en tres dies... U.U'   Segon càstic en tres dies... U.U' EmptyDv Nov 05, 2010 1:07 pm

Em vaig quedar sola al bany...una mica contrariada.

Em vaig encongir d'espatlles i vaig marxar tot tancant la porta darrere meu.

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Segon càstic en tres dies... U.U'
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» El segon banquet
» Dies improductius
» aprofitant els pocs dies de bon temps
» Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Bany de monitors-
Canviar a: