Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]

4 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] Empty
MissatgeAssumpte: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDc Gen 19, 2011 5:41 am

OFF: Títol penós, jo també ho penso, si algú sap com canviar-lo i té una idea millor que ho digui! Smile I no sé si s'ha de posar així, perquè vull que vinguin les tres gràcies, però si algú més vol, pot. va bé, no, així? Si no em dieu res ho deixo tal cual, OK?

ON:

Obviament, no em va sorprendre trobar-me el menjador ple de cartells després de tots els que havia trobat mentre hi anava. <<Veig que s'han passat bona part de la nit despertes, només per putejar-me, quin honor!>> vaig pensar amb sorna. Al menys, per fi hi havia alguna cosa amb estil per Hogwarts, les armadures i els tapissos eren massa antiquats, en canvi una foto meva... ja em semblava millor.

No tenia clar què era més graciós, si la manera barroera i amb poc nivell d'enganxar els posters, o el fet de que es pensessin que m'afectaria.

Vaig anar a la taula de Slyhterin amb un somriure de suficiència, i em vaig assentar davant les desgràcies.

-Gràcies, -vaig dir amb mofa- gràcies a vosaltres tota l'escola ja sap com em dic, i com que només havia deixat un comentari sobre el vostre pla mentre la Williams escoltava, casi ningú sap a què bé la frase de sota, i si ho sap, és que li ha dit la Williams, i sap quan vau fer la foto. I a més, en cas de que us pillin, m'acabeu d'exculpar. Ja us he dit lo agraïda que estic? -vaig fer servint-me una torrada amb formatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDc Gen 19, 2011 7:07 am

OFF: Jo entre.

Vaig entrar al GS de mala hostia, molt mala hostia. Perfecte.. Perfecte.. vaig dir apropant-me a la meua taula.
Vaig posar cara de poker i vaig intentar no mostra la meua mala llet, volien guerra? Tindrien guerra...
Vaig vore que totes les toalles s eren iguals, la mateixa foto... sam respira... però en aquell moment no estava tranquil·la....

Em vaig mirar el poster gegant...bé no podía fer res amb això, per ara.
Vaig agafar els meus cereals i vaig començar a menjar, sabia qui havia sigut, en venjaria, si, i ja podien fugir perque ho faria.
La gent se havia quedat en silenci, però varen començar parlar com si no passara res. Vaig agafar més cereals. Cara de Poker...

Editat per darrera vegada per Samanta Williams el Dj Gen 20, 2011 3:16 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDc Gen 19, 2011 10:03 am

Vaig ignorar totalment a la Rosalie quan va arribar a la taula.

-A tu el que et diuen sobre ingnorar a les persones, per una orella t'entra i per l'altra et surt, no? - Vaig dir, sense alçar la mirada del meu bol amb cereals i posant-me'n una cullerada a la boca.

-A més a més, puteta, serà la teva paraula contra la nostra si algú ens acusa...per tant... - I li vaig dedicar una de les meves mirades assassines.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDc Gen 19, 2011 10:07 am

Vaig assentir, somrient, en sentir les paraules de la Ur. Ben cert.

- Si, Lestrange. Serà la teva paraula i la d'una Raven amb l'expedient tacadíssim contra la de dues santetes aquí presents - vaig passar el braç per l'espatlla de l'Ursula.

Si bé en la vida havia fet moltes entremeliadures, mai m'havien pillat en tractar-se d'una de grossa.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDc Gen 19, 2011 10:27 am

-No us preocupeu, per malament que em caigueu, no penso tacar la reputació de Slytherin només per fotre-us. No val la pena ni molestar-se per vosaltres. -vaig dir clavant queixalada a la torrada. Aleshores va aparèixer la Williams, no la veia gaire afectada, però estava tensa, com reprimit les emocions, mentre no es dediqués a dir res de mi, la veritat és que m'era ben be igual.

-Eh, Sam, -vaig dir divertida- si per venjar-te necessites qualsevol cosa, compta amb mi! - em vaig tornar a girar cap a les desgracies- Perquè ho sabeu, no participo en el vostre pla, pero de vegades va bé aliar-se, fins i tot amb descastades, si hi ha un enemic comú... -com a màxim li donaria informació perquè fes ella la feina bruta, pero per emprenyar-les qualsevol cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDj Gen 20, 2011 3:16 am

Em vaig girar quan vaig sentir el meu nom i vaig vore que era la Lestrange la que em cridava.

- Hola Lestrange.- vaig dir i despres de que em parlara vaig tornar als meus cereals.

1....2....3...respira, no façes res, no te imutes, fes com si no te importara.. agafa el café, molt bé, ara menja.

Pot ser podia reprimir-me si intentava pensar en alguna venjança. Cara de Poker, això era fàcil. Em vaig servir café i vaig continuar menjant, encara que no em fixava molt en el que menjava.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDj Gen 20, 2011 3:56 am

OFF: Entro.

ON:

Vaig baixar les escales cap al GS encara fregant-me els ulls, mig adormida. Però, poc a poc, vaig veure unes fotos possades per tot arreu que em varen cridar l'atenció. Vaig mirar-les i vaig veure que eren de la Sam i la Lestrange. Vaig accelerar el pas endevinant com estaria la Sam.

Efectivament, me la vaig trobar trantant de menjar sense dir res, però els seus ulls deien una altra cosa. Vaig anar cap al seu costat.

-No els hi facis cas.- li vaig dir, tratant de calmar-la.- El que volen es que saltis.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDj Gen 20, 2011 4:04 am

- Hola Lils.- vaig dir mentres em posava més café, ja que no em quedava.- No pense saltar, veus estic desdejunant, no estic fent res...- vaig dir beguent un poc de café.- Vols alguna cosa per a desdejunar?- vaig dir senyalant la taula.- Sentat amb mi, si vols.- 1...2....3...respira..no fases res...no te importa...- Vols café?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell

Nombre de missatges : 1481

Estatus
Residència: Ex-Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDj Gen 20, 2011 4:10 am

En veure com estava vaig decidir asseure'm al seu costat, per si de cas. Vaig mirar cap a la taula dels Slytherins i vaig veure a la Possesseure y a la Black juntetes. Segurament havien sigut elles...

-Sí, gracies.- li vaig dir quan em va demanar si volia café.- ¿Saps com va la lliga de Quidditch?- vaig demanar, pensant que potser així s'oblidava de les fotos i es tranquil·litzava millor.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDj Gen 20, 2011 4:17 am

- No ho se.- vaig dir beguent més café.- Fa dies que no veig el periodic.- vaig menjar més cerals.- Com et va tot?- vaig sentir unes rialles al fons...no fase res....calla i menja com si no te importara...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]   Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui] EmptyDs Gen 22, 2011 9:04 am

-D'acord, ignoreu-me -vaig dir al veure que no em contestaven- però recordeu que això no us fa guanyar l'aposta. Segur que no us bé de penjar uns quants cartells més... -vaig dir burleta mentre m'aixecava i marxava del gran saló altiva.- Per cert, el pròxim cop us cobraré drets d'imatge.

[Surto del Tema?]
Tornar a dalt Ir abajo

Esmorzar, per fi, en un menjador amb alguna cosa maca [Tres noves Gràcies, i qui vulgui]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1