Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Descobrint noves joguines HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Descobrint noves joguines HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Descobrint noves joguines EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Descobrint noves joguines EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Descobrint noves joguines EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Descobrint noves joguines EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Descobrint noves joguines EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Descobrint noves joguines

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Descobrint noves joguines Empty
MissatgeAssumpte: Descobrint noves joguines   Descobrint noves joguines EmptyDj Abr 12, 2012 5:00 am

Estava passejant pels terrenys, començava a ser primavera i encara era de dia, feia una temperatura molt agradable.

Vaig passar per devant del llac i vaig saludar al calamar gegant, ens haviem fet molt amics amb el poc temps que duia a hogwarts, quan fes més calor em banyaria amb ell al llac.

Caminant, vaig arribar a un arbre molt molt gran, que feia una ombra molt bona, em vaig apropar per aseure'm a sota a llegir un bon llibre de fantasia, pero quan era gairebé a tocar es va moure sol i amb un cop de branca em va escombrar 5 metres enrrere.

Em vaig aixecar i vaig mirar al meu voltant, esperant que ningú ho hagues vist, vaig treure la vareta i vaig apuntar al arbre.

-Inmovilus.- vaig cridar, pero l'arbre va passar de mi i es va seguir movent.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Descobrint noves joguines Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint noves joguines   Descobrint noves joguines EmptyDj Abr 12, 2012 5:05 am

Anava donant botets pels jardins, buscava la Mort, però no la veia, u.u, ultimament li agrada jugar a l'amagatall, bé, doncs ja apareixeria.
Aleshores vaig veure que el Pica, com li deia la Wen, va llançar algo per l'aire, vaig anar a veure que era donant botets.
Oooh, era una persona.

- Holaaaaaaa! Estas bé?- vaig senyalar l'arbre.- T'ha llançat volant? Oooooh! Jo un cop vaig estar a punt d'eixir volant per culpa d'una rama!- no la coneixia.- Soc la Cass, qui ets tu? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Descobrint noves joguines Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint noves joguines   Descobrint noves joguines EmptyDj Abr 12, 2012 5:09 am

-Hola.- vaig dir molt animada a la Cass.- Si, si, estic bé, només ha sigut l'espant, a tu també tu va fer això?.- vaig preguntar encuriosida.- Percert, em dic Ketzahl, però els meus amic em diuen Keta, sóc de Hufflepuff.

Mentre l'abre seguia sense parar de moure's.

-Saps com fer que pari? -li vaig preguntar- Perque li he llençat un encantameri de inmovilitat i no m'ha fet ni cas, vaig posar cara trista amb un somriure trapella.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Descobrint noves joguines Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint noves joguines   Descobrint noves joguines EmptyDj Abr 12, 2012 5:15 am

- Va estar a punt, però em vaig ajupir, tot i que un cop a Grècia vaig caure d'un arbre, es que volia agafar un fruit i la branca on vaig posar el peu era molt feble. Jo soc de la casa dels lleons, Gryffindor ^^ Tu ets teixó, que guay ^^

Com es parava...com es parava...hhmm...hmmm...Wen havia dit un cop com fer-ho...ja!
Vaig mirar per terra i vaig vore una pedra, no molt gran.

- Wen va dir-me que si tiraves la pedra al nus que hi ha a aquell forat es parava, crec que era algo aixi.- vaig agafar la pedra i la vaig tirar al nus.- Yay!
Tornar a dalt Ir abajo
Ketzahl Malfoy
Segon curs
Ketzahl Malfoy


Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 20/11/2011

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Descobrint noves joguines Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint noves joguines   Descobrint noves joguines EmptyDj Abr 12, 2012 5:23 am

La pedra va encertar de ple i l'arbre es va quedar quiet.

-Moltes gràcies Cass.- Vaig dir i vaig anar caminant fins al arbre, vaig deixar la motxilla a terra i vaig començar a pujar.- T'apuntes?.- vaig dir un cop vaig ser a una branca més o menys alta.- Les vistes són molt bones, va vine!_ vaig exclamar.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Descobrint noves joguines Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint noves joguines   Descobrint noves joguines EmptyDj Abr 12, 2012 5:39 am

Aleshores es va quedar quet, guay.

- De res.- vaig dir donant un botet.- Ooooh! I tant! A mi m’encanta pujar als arbres!

Espera, primer havia de fer-me les dos cues al cabell, aixi no me molestaria, vale, guay, ara a escalar ^^

- Oooh! mola mooolt! Jo no he pujat mai ahi dalt!- vaig posar el peu en una branca i vaig agafar-me d’una altra que estava davant meua. – Yay ^^
Tornar a dalt Ir abajo
 
Descobrint noves joguines
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Noves possibilitats [James]
» Noves Personalitats [Eileen, Maggs]
» Descobrint
» Descobrint....el seté pis.
» Descobrint la biblioteca per el dia.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Pi Cabaralla-
Canviar a: