Qui està Connectat | En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Noves Personalitats [Eileen, Maggs] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Noves Personalitats [Eileen, Maggs] Ds Nov 13, 2010 3:16 am | |
| Varem entrar a la Marmita Foradada amb tres pels de muggles a les mans. Els haviem vist mirant una tenda i havia sigut facil arrancar-li el cabell. Cada una duiem la botelleta amb la poció guardada en la túnica. Varem atravesar la Marmita, que estava casi buida i varem arribar al pati
- Val.- vaig dir al tancar la porta del pati.- Ens prenem la poció?- vaig dir tirant el pel dins.
| |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs] Ds Nov 13, 2010 3:25 am | |
| Vaig entrar darrere la Sam i quan va acabar d'entrar la Maggie vaig tancar la porta. Vaig treure la poció de la mutació i, repartint-la en tres gotets que portava, vaig entregar-lis un a cada una. -Bé, ara o mai- Vaig dir, dramaticament, posant el pél dintre el meu got. La poció va tornar-se d'un color blau fosc- Per lo menys és d'un color maco.- Vaig afegir, al veure que s'saemblava al color blau de Raven, tot i que em feia fàstic tragar-me el pél d'una persona... i convertir-me en ella. | |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs] Ds Nov 13, 2010 3:31 am | |
| Quan vaig haver entrat l'Eileen va tancar la porta, i seguidament ens vam partir la poció de mutació. Vaig posar-hi el pèl dins, i la poció es va tornar d'un verd caqui.
Vaig mirar-me la poció. Feia més aviat fàstig.
-Millor que ens cambiem ara de roba, no? - vaig dir, treient-me la motxilla de l'esquena i obrint-la, treient de dins les peces de roba que m'havia de posar. | |
| | | Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs] Ds Nov 13, 2010 3:39 am | |
| - Si, millor que ens canviem.- vaig dir agafant la roba.
Cada una es va posar la roba que ens tocava i varem guardar l'uniforme dins la motxilla. Vaig tirar el pel dins la poció es va tornar d'un color groc.
- A la vostra salut!- vaig dir beguent la poció.
De repent vaig notar com creixia, i com em canviavem certes coses, se me van allargar els peus i les mans, i el cabell es va fer més curt. Al cap d'una estona va parar. Em vaig mirar, era identic al home guapo que mirava la tenda. [off: xDD]
- Vaja, no estic gens malament.- em vaig sorprendre al sentir una veu més greu.- Que tal vosaltres?- vaig preguntar. | |
| | | Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs] Ds Nov 13, 2010 3:45 am | |
| -Uuuuh, tio bueno!- Vaig cridar a la Sam, abans de prendre'm la poció. Vaig beureme-la sense respirar, casi, més pel fàstic que per un altre cosa. Quan vaig acabar, vaig separar el got de la boca i va ser quan vaig notar una punxada a la panxa, que va fer doblegar-me, i aguantant-me amb les mans a la paret vaig notar com el meu cos començava a canviar. Va ser una sensació molt estranya. Vaig notar com encongia una mica, no gaire, i el cabell em canviava de color. -Joder- Vaig dir, quan ja em vaig haver transformat del tot, amb una veu més aguda que la meva- Qué estrany és això- Vaig fer, mentre caminava per acostumar-me al canvi. | |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs] Ds Nov 13, 2010 3:51 am | |
| Les dues ja s'havien pres la poció, ara quedava jo.
-Cap a dins..!
Vaig veure'm la poció d'un glop. La gola em va cremar, i llavors vaig notar com aquella cremor se m'estenia arreu del cos. Va arribar-me fins a les puntes dels dits, notant canvis en ells, llavors em va arribar a les cames, i vaig notar que se m'encongien. L'esquena se'm va corbar lleugerament, i els cabells se'm van escurçar i se'm van emblanquir.
Em notava totalment diferent. El pas de tenir 16 anys a passar a tenir-ne cap a 70... simplement es notava.
-Comencem a tirar?- vaig dir, sorprenent-me de la meva pròpia veu.
[tema tancat] | |
| | | | Noves Personalitats [Eileen, Maggs] | |
|