Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Noves Personalitats [Eileen, Maggs]

3 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  Empty
MissatgeAssumpte: Noves Personalitats [Eileen, Maggs]    Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDs Nov 13, 2010 3:16 am

Varem entrar a la Marmita Foradada amb tres pels de muggles a les mans. Els haviem vist mirant una tenda i havia sigut facil arrancar-li el cabell. Cada una duiem la botelleta amb la poció guardada en la túnica. Varem atravesar la Marmita, que estava casi buida i varem arribar al pati

- Val.- vaig dir al tancar la porta del pati.- Ens prenem la poció?- vaig dir tirant el pel dins.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs]    Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDs Nov 13, 2010 3:25 am

Vaig entrar darrere la Sam i quan va acabar d'entrar la Maggie vaig tancar la porta. Vaig treure la poció de la mutació i, repartint-la en tres gotets que portava, vaig entregar-lis un a cada una.
-Bé, ara o mai- Vaig dir, dramaticament, posant el pél dintre el meu got. La poció va tornar-se d'un color blau fosc- Per lo menys és d'un color maco.- Vaig afegir, al veure que s'saemblava al color blau de Raven, tot i que em feia fàstic tragar-me el pél d'una persona... i convertir-me en ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs]    Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDs Nov 13, 2010 3:31 am

Quan vaig haver entrat l'Eileen va tancar la porta, i seguidament ens vam partir la poció de mutació. Vaig posar-hi el pèl dins, i la poció es va tornar d'un verd caqui.

Vaig mirar-me la poció. Feia més aviat fàstig.

-Millor que ens cambiem ara de roba, no? - vaig dir, treient-me la motxilla de l'esquena i obrint-la, treient de dins les peces de roba que m'havia de posar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs]    Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDs Nov 13, 2010 3:39 am

- Si, millor que ens canviem.- vaig dir agafant la roba.

Cada una es va posar la roba que ens tocava i varem guardar l'uniforme dins la motxilla. Vaig tirar el pel dins la poció es va tornar d'un color groc.

- A la vostra salut!- vaig dir beguent la poció.

De repent vaig notar com creixia, i com em canviavem certes coses, se me van allargar els peus i les mans, i el cabell es va fer més curt. Al cap d'una estona va parar. Em vaig mirar, era identic al home guapo que mirava la tenda. [off: xDD]

- Vaja, no estic gens malament.- em vaig sorprendre al sentir una veu més greu.- Que tal vosaltres?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs]    Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDs Nov 13, 2010 3:45 am

-Uuuuh, tio bueno!- Vaig cridar a la Sam, abans de prendre'm la poció. Vaig beureme-la sense respirar, casi, més pel fàstic que per un altre cosa. Quan vaig acabar, vaig separar el got de la boca i va ser quan vaig notar una punxada a la panxa, que va fer doblegar-me, i aguantant-me amb les mans a la paret vaig notar com el meu cos començava a canviar.
Va ser una sensació molt estranya. Vaig notar com encongia una mica, no gaire, i el cabell em canviava de color.
-Joder- Vaig dir, quan ja em vaig haver transformat del tot, amb una veu més aguda que la meva- Qué estrany és això- Vaig fer, mentre caminava per acostumar-me al canvi.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet

Nombre de missatges : 812

MissatgeAssumpte: Re: Noves Personalitats [Eileen, Maggs]    Noves Personalitats [Eileen, Maggs]  EmptyDs Nov 13, 2010 3:51 am

Les dues ja s'havien pres la poció, ara quedava jo.

-Cap a dins..!

Vaig veure'm la poció d'un glop. La gola em va cremar, i llavors vaig notar com aquella cremor se m'estenia arreu del cos. Va arribar-me fins a les puntes dels dits, notant canvis en ells, llavors em va arribar a les cames, i vaig notar que se m'encongien. L'esquena se'm va corbar lleugerament, i els cabells se'm van escurçar i se'm van emblanquir.

Em notava totalment diferent. El pas de tenir 16 anys a passar a tenir-ne cap a 70... simplement es notava.

-Comencem a tirar?- vaig dir, sorprenent-me de la meva pròpia veu.

[tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

Noves Personalitats [Eileen, Maggs]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1