Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Desacarregant el material [Eileen,Maggs] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Ds Nov 13, 2010 5:14 am | |
| Abans d'entrar haviem esperat un poc per a que se ens passara el efecte de la poció, i aixi el George i el seu net, que eren els que duien la tenda, sapigueren que erem nosaltres. Amb un moviment de vareta varem tornar a dur els nostres uniformes.
- Això de ser un home és estrany, però crec que ho repetire.- vaig dir fent un somriure.
Varem entrar a la tenda les tres.
- Benvingudes a la tenda dels Bruixots Bessons, en que puc ajudar-vos?- va dir una veu.
Es varem girar i varem veure a George Weasley, el fundador de la tenda.
- Vaja, alumnes de hogwarts. - se me va quedar mirant.-Benvinguda de nou senyoreta Williams, i vosaltres, encara que no vos conec, benvingudes també- va dir fent un somriure.- Però ve, no vos quedeu ahi, segur que en dueu una entre mans, perque no recorde cap norma que deixe que alumnes isquen del col·legi i vajen tan lluny, aixi que ningú sap que esteu aci,no? Be, sera millor que entrem a la trastenda.
El varem seguir.
- I vosaltres qui sou?- va dir preguntant a Maggs i Eileen. | |
| | | Maggie Prewet Adult
Nombre de missatges : 812 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Ds Nov 13, 2010 5:20 am | |
| En George Weasley, el famós weasley coneixia a la Samanta i ara ens estava parlant?! In-cre-i-ble
-Hola, sóc la Maggie Prewet, i ella és l'Eileen Tyler. I bé... podem dir que aquest cop tenim un pla per.. bé, per fotre la punyeta a algú.
Vaig mirar a la Sam. Ella li explicaria millor que jo el que preteniem fer.
| |
| | | Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Ds Nov 13, 2010 5:32 am | |
| Ens va mirar.
- Un pla? Contra aquest?- va dir senyalan el periodic on apareixia un article sobre el Fals- Soc tot oïts.
- A vore, comencem per el principi.- vaig dir- Maggs i jo varem descobrir un armari, l'armari del seté pis, et sona, no?
- El de la sala de la necesitat?- va dir- Clar! Continua.
- Varem averiguar el que era i el varem provar, despres de provar.ho amb animals ho vaig provar jo i be, podem dir que despres de quedar-me sense cap i fer-me invisible, va...
- Espera, espera- va dir interrompent.- Et vares quedar sense cap i et vares fer invisible?- va dir somriguent.- Ostres que gran!
- Be, sense cap no, però aquest no es veia.- vaig dir- Be, ho vaig provar i varem averiguar que aquest es comunicava amb Burgin and Burkes. Aleshores varem pensar, perque no comprar l'armari i posar-lo en algun lloc estrategic i aixi poder anar-se'n de hogwarts?- vaig dir- I be, l'únic lloc el qual podiem anar i teniem confiança..
- Era la meua tenda,no?- va dir acabant la frase- Estic orgullos de vosaltres i moltes gràcies per confiar en un Weasley.-va dir mentres en mirava i feia un somriure.- I teniu ja l'armari?
- Per suposat.- vaig dir.
| |
| Assumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Ds Nov 13, 2010 5:40 am | |
| Vaig agafar la motxilla on duiem l'armari, deixant-la al terra. La vaig anar obrint a poc a poc, i llavors vam poder treure l'armari de dins.
-Mmm.. on vols tenir-lo? - vaig demanar-li.
-Veniu, aqui al costat hi ha una habitació bastant petita, i de fet només la coneix la família weasley i poca gent més. Anirà de perles tenir-lo aqui dins. Podreu entrar i sortir quan volgueu, ja que us podeu ajuntar amb la gent que hi haurà a la botiga.
Vam moure l'armari, i el vam deixar al lloc que deia en George.
-Moltes gràcies, de debò. | |
| | | Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Ds Nov 13, 2010 5:46 am | |
| Em vaig mirar el lloc on estava l'armari.
- Gràcies per tot. - vaig dir- Pot ser alguna vegada a mitjanit et trobaras la tenda plena. Intentare enviarte abans al meu fénix, com avis, per si de cas. - vaig dir.
- De res dones, de res.- va dir- Per mi és un plaer ajudar als alumnes de Hogwarts que estiguen disposats a fer que el món siga millor.- va dir fent un somriure.- Ara farem com si no haguereu vingut no?- va dir.- I ah! Ja que esteu tingueu.- ens va allargar unes bosses- Alguns articles que encara no estan a la venta, aixo si, quan vos pregunten diguen d'on són, eh!- va dir.
- Moltes gràcies.- varem dir les tres.
Vaig xiular i Hume va apareixer sobre el meu muscle.
- Aneu amb molt de compte, i tranquil·les que el secret estara segur amb mi. Em vaig mirar les altres.
- Anem?- vaig dir posant una mà damunt de Hume. | |
| Assumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Ds Nov 13, 2010 5:53 am | |
| -Si, anem.- vaig dir-lis a la Samana i l'Eileen.
-Adéu, i gràcies per tot! - vaig dir-li, aquesta vegada al George.
Vam sortir de la botiga, prometent abans de tornar-hi aviat, i vam enfilar carrer amunt, en algun lloc no gaire transitat per poder aparetre amb el fènix de la Samanta cap a Hogwarts sense que ens veiés ningú.
[tema tancat] | |
| | | | Desacarregant el material [Eileen,Maggs] | |
|