Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Desacarregant el material [Eileen,Maggs] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Desacarregant el material [Eileen,Maggs] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Desacarregant el material [Eileen,Maggs]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Desacarregant el material [Eileen,Maggs]   Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 5:14 am

Abans d'entrar haviem esperat un poc per a que se ens passara el efecte de la poció, i aixi el George i el seu net, que eren els que duien la tenda, sapigueren que erem nosaltres. Amb un moviment de vareta varem tornar a dur els nostres uniformes.

- Això de ser un home és estrany, però crec que ho repetire.- vaig dir fent un somriure.

Varem entrar a la tenda les tres.

- Benvingudes a la tenda dels Bruixots Bessons, en que puc ajudar-vos?- va dir una veu.

Es varem girar i varem veure a George Weasley, el fundador de la tenda.

- Vaja, alumnes de hogwarts. - se me va quedar mirant.-Benvinguda de nou senyoreta Williams, i vosaltres, encara que no vos conec, benvingudes també- va dir fent un somriure.- Però ve, no vos quedeu ahi, segur que en dueu una entre mans, perque no recorde cap norma que deixe que alumnes isquen del col·legi i vajen tan lluny, aixi que ningú sap que esteu aci,no? Be, sera millor que entrem a la trastenda.

El varem seguir.

- I vosaltres qui sou?- va dir preguntant a Maggs i Eileen.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs]   Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 5:20 am

En George Weasley, el famós weasley coneixia a la Samanta i ara ens estava parlant?! In-cre-i-ble

-Hola, sóc la Maggie Prewet, i ella és l'Eileen Tyler. I bé... podem dir que aquest cop tenim un pla per.. bé, per fotre la punyeta a algú.

Vaig mirar a la Sam. Ella li explicaria millor que jo el que preteniem fer.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs]   Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 5:32 am

Ens va mirar.

- Un pla? Contra aquest?- va dir senyalan el periodic on apareixia un article sobre el Fals- Soc tot oïts.

- A vore, comencem per el principi.- vaig dir- Maggs i jo varem descobrir un armari, l'armari del seté pis, et sona, no?

- El de la sala de la necesitat?- va dir- Clar! Continua.

- Varem averiguar el que era i el varem provar, despres de provar.ho amb animals ho vaig provar jo i be, podem dir que despres de quedar-me sense cap i fer-me invisible, va...


- Espera, espera- va dir interrompent.- Et vares quedar sense cap i et vares fer invisible?- va dir somriguent.- Ostres que gran!

- Be, sense cap no, però aquest no es veia.- vaig dir- Be, ho vaig provar i varem averiguar que aquest es comunicava amb Burgin and Burkes. Aleshores varem pensar, perque no comprar l'armari i posar-lo en algun lloc estrategic i aixi poder anar-se'n de hogwarts?- vaig dir- I be, l'únic lloc el qual podiem anar i teniem confiança..

- Era la meua tenda,no?- va dir acabant la frase- Estic orgullos de vosaltres i moltes gràcies per confiar en un Weasley.-va dir mentres en mirava i feia un somriure.- I teniu ja l'armari?

- Per suposat.- vaig dir.

Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs]   Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 5:40 am

Vaig agafar la motxilla on duiem l'armari, deixant-la al terra. La vaig anar obrint a poc a poc, i llavors vam poder treure l'armari de dins.

-Mmm.. on vols tenir-lo? - vaig demanar-li.

-Veniu, aqui al costat hi ha una habitació bastant petita, i de fet només la coneix la família weasley i poca gent més. Anirà de perles tenir-lo aqui dins. Podreu entrar i sortir quan volgueu, ja que us podeu ajuntar amb la gent que hi haurà a la botiga.

Vam moure l'armari, i el vam deixar al lloc que deia en George.

-Moltes gràcies, de debò.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs]   Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 5:46 am

Em vaig mirar el lloc on estava l'armari.

- Gràcies per tot. - vaig dir- Pot ser alguna vegada a mitjanit et trobaras la tenda plena. Intentare enviarte abans al meu fénix, com avis, per si de cas. - vaig dir.

- De res dones, de res.- va dir- Per mi és un plaer ajudar als alumnes de Hogwarts que estiguen disposats a fer que el món siga millor.- va dir fent un somriure.- Ara farem com si no haguereu vingut no?- va dir.- I ah! Ja que esteu tingueu.- ens va allargar unes bosses- Alguns articles que encara no estan a la venta, aixo si, quan vos pregunten diguen d'on són, eh!- va dir.

- Moltes gràcies.- varem dir les tres.

Vaig xiular i Hume va apareixer sobre el meu muscle.

- Aneu amb molt de compte, i tranquil·les que el secret estara segur amb mi.
Em vaig mirar les altres.

- Anem?- vaig dir posant una mà damunt de Hume.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Desacarregant el material [Eileen,Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Desacarregant el material [Eileen,Maggs]   Desacarregant el material [Eileen,Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 5:53 am

-Si, anem.- vaig dir-lis a la Samana i l'Eileen.

-Adéu, i gràcies per tot! - vaig dir-li, aquesta vegada al George.

Vam sortir de la botiga, prometent abans de tornar-hi aviat, i vam enfilar carrer amunt, en algun lloc no gaire transitat per poder aparetre amb el fènix de la Samanta cap a Hogwarts sense que ens veiés ningú.


[tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Desacarregant el material [Eileen,Maggs]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Noves Personalitats [Eileen, Maggs]
» Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]
» Buscant material per a fer BUM!!! (xD)
» Eileen Tyler
» EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Bromes dels Bruixots Bessons :: Roleig-
Canviar a: