Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]   Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 4:07 am

Varem entrar a BB. Estava com la ultima vegada que vaig entrar. Em notava estranya, ara savia el que era ser un home, caminaven sincerament molt estrany i al hora de pensar..... [off: xDDDDDDD]

Vaig buscar l'armari amb la mirada i el vaig vore prop del mostrador.

- Val, l'armari es aquell, recordeu hi ha que mentir amb classe.- vaig dir traien la bossa de diners- I si preguntem de cognom es diem Dickens.- vaig dir diguent el primer cognom que em va vindre a la ment.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]   Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 4:11 am

Val, havia de dissimular. Mai se m'havia donat bé mentir, se m'escapava el riure per sobre el nas, però aquell era un assumpte seriós, així que vaig suposar (I esperar) que no se m'escaparia el riure.
Vaig acostar-me a una prestatgeria i vaig fer veure que em posava a mirar amb atenció els objectes que hi havien, fins i tot mirant els preus de tant en quan, tot i que no m'importés gaire, la veritat.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]   Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 4:22 am

Vaig acostar-me a l'armari, tot mostrant cert interès per l'objecte aquell. Vaig mirar-ne el preu. Era car, però ja ens ho haviem imaginat.

Llavors va sortir un home bastant vell de darrere una porta que devia portar a la rerebotiga.

-Bon dia tinguin, senyors. Ah... veig que vostè està interessada en aquest maravellós armari.

Vaig mirar-me a l'Eileen i la Samanta, com dient-lis que vinguéssin cap allà a ajudar-me. Mentir no se m'havia donat mai gaire bé.

-Mmm... si... penso que aquest armari podria quedar de maravella instalat a casa meva. Eh que si, ahmm.... veniu, que m'ajudareu a decidir-me carinyets meus...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]   Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 4:39 am

Em vaig apropar al costat de la Maggs i em vaig mirar l'armari. Val, era car, però sempre podiem regatejar.

- Si, crec que ens quedaria be en l'habitacó del nostre fill, no?- vaig dir mirant a Eileen, aquesta em va mirar i va asentir.- Si, si pintem la paret de verd, quedaria molt be...- vaig dir fent que em perdia en els meus pensament.- Val, per quant el ven?- vaig dir.

- Estan vostes interesats?- va dir l'home mirant-nos. Va mirar l'armari- Aquest armari duu aci ja uns anys es casi com de la familia.-va dir.- Te un gran valor, vos mentiria si vos diguera que aci no l'ha usat mai. Però be, això una altra història.

- Ha sigut ja utilitzat?- vaig dir.- Que estrany, no ha dit voste que no ha eixit mai d'aci?

-Oh! Perdó, he parlat massa, no he dit res.- va dir l'home mentres feia que netejava.

- No voldria comprar un armari que ja ha sigut utilitzat o que pot ser defectuos.- vaig dir mentres feia la intenció de tirar-me enrere en la compra.

L'home es va posar nervios, perfecte, el que jo volia. Ara ens rebaixaria el preu.

- Miren vostes, l'armari està a 75 galeons, doncs per ser vostes els ho baixare a 68 galeons, és un bon preu, no creuen?- va dir mirant.nos

- Mmm.....68 galeons per un armari ja utiltzat em pareix una barbaritat, crec que sera millor que anem a una altra tenda. Segur que hi han armaris més barats.- vaig dir mentres em girava.

- Esperen! Esperen! Mai ningú ha vingut a per aquest armari i tenia la intenció de tirar-lo perque no em deixa espai, be, vos el deixe per 49 galeons. No més.

Em vaig mirar l'home, perfecte el que jo volia. Em vaig amagar el somriure.

- Esta be, 49 galeons.- vaig dir mentres posava les monedes al mostrador.

Em vaig girar cap a Maggs i Eileen i vaig assentir, ja era nostre.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler


Nombre de missatges : 565
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 29
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]   Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 4:47 am

Vaig mirar a la Sam. Perfecte i rapid. L'home va guardar els diners rapidament a la caixa registradora. Vaig treure la vareta de la butxaca de la túnica, vaig obrir la motxila de la Sam i vaig deixar-la al terra. Vaig encantar la motxilla, perquè l'obertura es fes més gran i vaig apuntar a l'armari.
-Mobiliarbus- Vaig dir, i l'armari va aiexacr-se del terra. Vaig conduir-lo cap a la motxilla de la Sam, que tenia un encanteri engrandidor, pero pder guardar qualsevol cosa.
-Bé, això ja està- Vaig dir, amb la veu aguda a la que encara no m'havia acostumat.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]   Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs] EmptyDs Nov 13, 2010 4:58 am

Perfecte, primer objectiu complert.

-Anem? - vaig dir-lis a l'Eileen i la Samanta.

-Adéu , senyor. - vaig despedir-nos.

-Igualment els dic.

Van carregar la maleta (que per el que es veia també havia reduit el pes del moble) i vam sortir fora la botiga, dirigint-nos cap al seguent objeciu.

[tema tancat]

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aquirint nous mobles [Eileen, Maggs]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Noves Personalitats [Eileen, Maggs]
» Desacarregant el material [Eileen,Maggs]
» Eileen Tyler
» EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]
» Eileen Tyler

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda Golallop :: Borgin & Burkes :: Roleig-
Canviar a: