| Adéu? [Eileen] | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Adéu? [Eileen] Dc Des 21, 2011 4:33 am | |
| Vam arribar als jardins. Una finíssima capa de neu cobria el terra, mentre més flocs queien a les nostres espatlles.
- Ara mateix em moro de ganes de tirar-te una bola de neu, però amb aquest vestit que portes... seria espatllar-lo. - vaig treure-li la llengua.
Vaig mirar-la. Estava maquíssima; d'un gest subtil vaig treure-li la màscara. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 21, 2011 4:48 am | |
| Vaig mirar-me els jardins. La neu que cobria el terra, el llac glaçat, els flocs que ens queien a sobre, ell. Tot semblava igual que l'any passat, però era tant diferent.
-Sí, i la meva mare em mataria, a més. M'ha dit que com l'embruti em fa fora de casa, estima més al vestit que a mi.- Vaig dir, encongint-me d'espatlles.
Vaig somriure quan em va treure la màscara. | |
|
| |
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 21, 2011 4:51 am | |
| - D'això... Eileen, possiblement quan et despertis demà jo ja sigui ben lluny - vaig tancar els ulls, sense deixar-la anar de la mà -. Les coses van bé, ara... Tot sembla anar bé, i no serà tant temps...
Vaig treure'm la màscara, que va caure a la neu. M'era igual. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 21, 2011 5:33 am | |
| Vaig sospirar. Per què s'havia d'anar ara que tot anava tant bé?- Ja ho sé.- Vaig contestar, mirant el terra. Es clar que sabia que era l'últim dia, però havia procurat no pensar-hi gaire.
-Et trobaré molt a faltar.- Vaig dir, amb un somriure trist, mirant-lo als ulls i agafant-li la mà amb força.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 21, 2011 5:37 am | |
| - Precisament per això m'agradaria donar-te dues coses... - vaig posar-me la mà a la butxaca i en vaig treure un paquet petit -. Això és per quan se t'acosti la Davies. Ara t'hi hauràs de barallar sola...!
Vaig riure mentre la noia obria el paquet i en treia un dolentoscopi.
- I la segona cosa que m'agradaria donar-te... - vaig sospirar -. Ja no sóc professor, o sigui...
No vaig acabar la frase. Vaig posar-li una mà a la cintura, acostant-la a mi, i li vaig fer un petó. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 21, 2011 6:07 am | |
| Vaig obrir el paquet amb curiositat. Era un dolentoscopi. Vaig riure quan em va dir que era per quan se m'acostés la Davies.
Anava a donar-li les gràcies quan em va donar un petó. La veritat és que em va sorprendre, però no vaig trigar en posar les mans a la seva esquena.
-Doncs potser no està tan malament que ja no siguis professor- Vaig comentar, amb un somriure- I gràcies pels regals. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 21, 2011 6:15 am | |
| - Bah, els regals... no és res, els tenia pendents - vaig dir, fent-me l'interessant.
Vaig apartar-li un ble de cabells que li tapava la cara, acariciant-la.
- És temptador, quedar-se... - vaig dir abraçant-la. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dl Des 26, 2011 9:15 am | |
| Vaig somriure, deixant que m'acariciés la cara. El trobaria tant a faltar...- No em diguis això, perquè t'acabaré tancant a la meva habitació perquè no marxis- Vaig dir, enterrant la cara al seu coll.
-I ara t'hauria de fer jo un regal, no?- Vaig mirar-lo als ulls, amb un somriure- Ja saps, normalment son els que se'n van els que reben regals.- Vaig dir, posant-me de puntetes per fer-li un petó. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dl Des 26, 2011 10:05 am | |
| Vaig correspondre-li, content, a aquell petó que em feia. Quina ràbia haver de marxar.
- Tornaré aviat, no pateixis. Si no se'm menja cap home llop, vindré a visitar-vos durant Setmana Santa i a l'estiu tornaré per quedar-me. - vaig dir, rient -. Si no hi ha cap imprevist, és clar. Si passés res, tornaria abans...
Vaig alçar els ulls al cel. Què havia de passar? Normalment les coses em passaven a mi, o sigui que si passava alguna cosa seria inaudit. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 28, 2011 3:31 am | |
| -Espero que no se't mengi cap home llop, la veritat- Vaig dir, encara abraçada a ell. Feia fred, però s'estava tant bé al seu costat que no volia tornar al castell.
-Falta molt per Setmana Santa...- Vaig queixar-me- Segur que no podries venir un cap de setmana o alguna cosa així?- Vaig proposar, esperançada. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 28, 2011 3:47 am | |
| - No, si vinc massa sovint et cansaràs de mi abans del compte... - vaig dir, rient -. Vinga, si encara no te n'hauràs adonat, serà l'estiu i no te'm treuràs de sobre...!
Vaig treure-li la llengua, fent broma. Vaig pensar un moment en què passaria després de l'estiu... Faltava massa, al cap i a la fi. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 28, 2011 3:59 am | |
| -Què va, no em cansaria mai de tu- Vaig dir, amb un somriure- Doncs espero que arribi rapid, l'estiu. Tu t'estaràs a Hogwarts totes les vacances, no?
-Jo segurament hagi de marxar a l'agost- Vaig dir, fent una ganyota- Però desprès ens seguirem veient, no? On treballaràs? | |
|
| |
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 28, 2011 4:04 am | |
| - Aquí, treballaré. En teoria recuperaré el lloc de professor de Defensa - vaig somriure -. Em tornaràs a tenir de profe, veus que bé?
Vaig abraçar-la, envoltant-la amb els meus braços.
- Ja veurem què passa... quan arribi, a l'estiu, hauré d'anar a parlar amb el professor Dumbledore. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 28, 2011 4:12 am | |
| - Tornaràs a ser professor?- Vaig dir, sorpresa. No sabia per què, però pensava que no tornaria a treballar a Hogwarts. - Llavors no podrme anar als balls junts ni abraçar-nos...
-O sí- Vaig contestar-me a mi mateixa- Però amagant-nos a l'armari de les escombres. No em sembla mala idea del tot, no creguis. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dc Des 28, 2011 4:16 am | |
| - A mi tampoc em sembla mala idea... S'hi està molt bé, dins dels armaris de les escombres. I, si s'hi està acompanyat, millor...
Vaig agafar-la de la mà.
- Anem a dins? Comença a fer fred... - vaig començar a anar cap a la porta. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dj Des 29, 2011 3:50 am | |
| -Val!- Vaig acceptar, agafant-li la mà i seguint-lo cap a la porta. Vam caminar una estona en silenci, pels jardins.
-Però anem a dins al Gran Saló o... A dins d'un armari d'escombres?- Vaig preguntar, amb un somriure innocent.
| |
|
| |
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Dj Des 29, 2011 4:21 am | |
| - Doncs... Potser no cal que sigui un armari... Però jo tinc un despatx molt maco i gran... - vaig treure-li la llengua -. A més, hauria d'acabar de preparar la maleta... No m'agrada dir "Adéu", o sigui que marxaré sense més ni més abans que surti el sol.
Vaig abraçar-la.
- Però, si tu vols, em pots venir a fer companyia fins que marxi... - vaig picar-li l'ullet. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Adéu? [Eileen] Ds Des 31, 2011 6:55 am | |
| -Doncs no em sembla mala idea- Vaig dir, amb un somriure, mentre li agafava la mà per seguirlo cap a dins el Castell.
El trobaria moltíssim a faltar, però preferia no pensar-hi massa, ja tindria temps per deprimir-me durant tot el que quedava de curs.
[Tema tancat? ^^]
| |
|
| |
| Adéu? [Eileen] | |
|