| Un últim adéu. | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Un últim adéu. Dg Nov 07, 2010 10:24 pm | |
| Vam arribar a l'infermeria. En Bill encara portava el cos en braços, tapat pel llençol blanc, i la Sam i jo caminavem totalment en silenci darrere seu. Madame Pomfrey va sortir del seu despatx i va quedar-se quieta al veure'ns. -Qui és?- va preguntar, amb la veu tremolosa. -La Cassey Carlyle- Vaig contestar, tot i que dir el seu nom encara em feia mal, com si m'agafessin amb força la gola. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dg Nov 07, 2010 10:29 pm | |
| Varem arribar a la infermeria, fets pols. Al entrar vaig comprovar que no hi havia ningú. Madam va posa a Cass damunt d'un llit i la va tapar, però abans jo li vaig tancar els ulls.
Que ha passat?- va preguntar plorant
- Ha sigut ell, de nou.- vaig dir.- En Hogsmeade. Hi havia un missatge.- vaig dir mentres tornava a plorar, però amb la veu segura.- No és cap farsant.
Madam va eixir corrent de la infermeria ha avisar al director i tal volta aquest al conseller. Em vaig girar cap al Bill.
- Farem que ho pague. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dg Nov 07, 2010 11:23 pm | |
| Vaig entrar a la infermeria d'una revolada. Havia vist des de les escales com la Sam, l'Eileen i el Bill entraven algú sota un llençol.
- No, siusplau, una altre no... - vaig murmurar amb els ulls com plats quan vaig entrar-. Qui és? On l'heu trobat? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dg Nov 07, 2010 11:33 pm | |
| Em vaig girar cap a Agatha.
- És la Cass.- vaig dir.- L'hem trobat a Hogsmeade, hi havia un missatge.- vaig dir- Deia: DE FARSANT NO EN TINC RES F.R. Estava escrit en la neu.- em vaig apropar cap a ella li vaig dir baixet.- Hem de vigilar al Bill, duia una pistola i es volia carregar ell sol al covard aquell. L'hem pogut llevar, però es capaç de qualsevol cosa. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dg Nov 07, 2010 11:50 pm | |
| La veritat, el Bill havia reaccionat igual que jo la primera vegada, també havia arrencat a córrer darrere seu... tot i que.... es podia saber on anava amb una pistola per l'escola!! O.O
Em Vaig acostar al cos de la Cass sense poder acabar de creure-m'ho. A sibre, per si els de Ravenclaw no n'haguéssim tingut prou amb el primer, ara el segon els tornava a tocar el rebre a ells. Vaig apartar una mica el llençol. Vaig tancar els ulls...
"Cabró malparit..."
- Bill, ens carregarem aquest paio - li vaig assegurar al noi, que tenia cara de boig-. Però un sol no podrà. Sé que ara vols anar-li al darrere i ho entenc, però... no és la manera - li vaig fer una mala mirada-. I el que tampoc és la manera és que tinguins una pistola en un lloc on hi ha nens petits!! ¬¬ Hòstia, que sembles idiota! Hi ha nens que no han vist aquestes coses en sa vida, què passa si algú la troba i es posa a jugar??? ¬¬¬¬
Havia de sortir d'allà, m'estava posant negra, només tenia al cap la imatge de la cara de la Cass...
- Hau dit a Hogsmeade, oi?
Vaig sortir de la infermeria i vaig marxar corrents del castell.
[surto del tema] | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 12:51 am | |
| L'Agatha va entrar d'una revolada, i se'n va tornar a anar rapidament, després de saber que havia sigut a Hogsmeade. -Agatha, no...!- Vaig començar a cridar, però ella ja havia desaparegut per la porta i ni em sentia. Vaig sentar-me a una cadira. Ja no savia què pensar ni què fer. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 1:21 am | |
| Em va vindre una idea al cap, boja, i si feiem ara el GRAN BUM? Era l'ocasio perfecta, tots estarien al GS i ho vorien i serviria com a resposta per la mort de Cass. Em vaig apropar cap a Ei.
- Ei, una cosa, ja se que estem fets pols i que ara el que deuriem de fer es plorar, però i si fem ara el GRAN BUM?- vaig preguntar.
| |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 1:25 am | |
| -Crec que avui és el moment més adecuat- Vaig contestar, amb veu ferma- Hem de demostrar el que podem fer, és com una promesa d'una futura venjança- Tenius els cohets preparats?- Vaig preguntar, esboçant un petit somriure, cosa que no havia pogut fer en tota l'estona.- Per mi sí, endavant al Gran BUM. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 1:28 am | |
| - Val, doncs anem, sera millor que avisem a Tom i a Al.- vaig dir.- Que fem amb el Bill?- vaig dir.- No el podem deixar sol- però aleshores va entrar algú.- Perfecte, es queda ella. | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 1:31 am | |
| -Jo?- vaig preguntar, entrant a la infermeria- Jo què?
Alhesores vaig veure un llençol blanc que semblava tapar alguna cosa...Alguna cosa com un cos.
-No...- vaig fer- No...Qui és? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 1:39 am | |
| Em vaig girar cap Em.
- És la Cass. L'ha matat aquell cabró- vaig dir- Ens has de fer un favor, pots quedar-te aci i vigilar al Bill? I esperar a que vinga algún professor? Ei i jo hem de fer una cosa important. Et quedaras, per favor? | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 1:46 am | |
| -La Cass...- vaig murmurar. La coneixia de vista només, vaig mirar el llençol i em vaig estremir.
-Clar que em quedo- vaig dir-li a la Sam. Després vaig girar-me cap al Bill, que estava al costat del cos de la Cass- Vols un got d'aigua, o alguna cosa per menjar? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 1:49 am | |
| - Moltes gràcies Em.- vaig dir donant-li un abraç.- Et dec una.
I Ei i jo varem eixir de la infermeria corrent.
[Eixim del tema] | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 4:25 am | |
| Després de que la Sam i l'Eileen sortissin de la infermeria, em vaig asseure en una cadira, mentre vigilava el Bill, que continuava al costat de la Cass.
No podia deixar de pensar en que la Cass estava morta, morta! No entenia com podia haver-hi algú tan cruel com matar a tort i a dret. Vaig sospirar, intentant aguantar-me les llàgrimes, però un soroll molt fort em va sobresaltar.
Vaig córrer a la finestra de l'infermeria i vaig treure el cap per allí. El que vaig veure em va treure el primer somriure sincer de tota la tarda:
Mark i Cassey, lluitarem per vosaltres, i amb vosaltres als nostres cors. Ravenclaw.
Crec que sabia qui havia posat això. Era perfecte. | |
|
| |
Aberforth Dumbledore Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 4:34 am | |
| Vaig entrar a infermeria. Per sort, hi havia algú.
- Senyoreta Blake, ha recollit vostè els cos de la senypreta carlile? - vaig preguntar amb un to d'urgència-. Hem de descartar les petjades i marques que es trobin a l'escena del crim. | |
|
| |
Emily Blake Setè curs
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 4:36 am | |
| De repent va entrar el director. I semblava que s'havia pres les pastilles i tot.
-Eh... No.- vaig dir, apartant-me de la finestra- Han sigut la Samanta Williams, el Bill- vaig assenyalar al noi- i l'Eileen Tyler. Jo només m'he quedat a vigilar el Bill, està una mica afectat, bé, com tots.
| |
|
| |
Nombre de missatges : 201 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Ubicació : No ho tinc massa clar... hmmm...
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 4:58 am | |
| - Molt bé, gràcies - vaig dir-. Me'n faig el càrreg a partir d'aquí. Emporti's al senyor Guarnere al Gran Saló, si és tan amable...
Em vaig acostar a la camilla i vaig aixecar el llençol. Verge santa. Vaig tancar els ulls amb pesar. Em vaig posar a examinar el cos de la noia. Vaig trobar-hi un tall. Havien dit que hi havia un missatge escrit, segurament hauria fet el tall per fer servir la seva sang de tinta...
"Així quedava més macabre, oi, Factunus?" | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 5:33 am | |
| Tan bon punt vaig arribar a hogwarts em vaig dirigir a la infermeria, hi havia el director i em vaig apropar per parlar amb ell. -Ha vist res d'extrany, professor Dumbledore, al cos de la noia? - vaig preguntar severa. |
|
| |
| Assumpte: Re: Un últim adéu. Dl Nov 08, 2010 5:46 am | |
| - Té un tallet aquí, miri - li vaig mostrar-. L'haurà fet servir per escriure el missatge, suposo. Per la resta... no hi ha cap altre signe de violència, ha estat un Obitus per Subitum, sens dubte.
Me la vaig mirar.
- Han descobert alguna cosa, a l'escena del crim? | |
|
| |
| Un últim adéu. | |
|