Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Et juro que no es un adéu per sempre... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Et juro que no es un adéu per sempre... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Et juro que no es un adéu per sempre...

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Et juro que no es un adéu per sempre... Empty
MissatgeAssumpte: Et juro que no es un adéu per sempre...   Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDc Oct 10, 2012 6:02 am

Apareto de cop a Hogsmade. He fet un gra massa, però. Encara falten deu minuts per l'hora amb la qual he quedat amb la Bi.

La jaqueta amb la caputxa possada, una motxilla petita. Tot el que tinc. Tan bon punt em vaig enterar de la mort del Fortin tant jo com el Johnson haviem escapat del refugi. No era segur, i aviat el trobarien. A la motxilla petita hi havia de tot, encara que no ho semblés. Un encanteri feia que dugués mudes per tot un any sencer, la guitarra i algún que un altre llibre i objectes que em serien utils en un futur no molt llunyà... Ho tenia pensat, però encara no ho havia fet.

Deixar enrere Anglaterra suposava deixar enrere la Bianca. I això era el ue m'havia retingut durant aquestes setmanes. La Bianca. Deixar de poder parlar amb ella, deixar d'estar al seu costat...

Però llavors havien mort el Johnson, i jo sabia que no estava segur, a Anglaterra. M'havia d'anar. Havia de fugir, d'un país a un altre, sense aturar-me. D'aquesta manera no em podrien seguir el rastre...

Deixo anar una mescla entre un sospir i un gemec. Mentre m'abaixo més la caputxa amb la por de que algú em descobreixi...
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 29

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Et juro que no es un adéu per sempre... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Et juro que no es un adéu per sempre...   Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDg Nov 04, 2012 11:30 pm

Alguna cosa em diu que que el Bruno vulgui parlar amb mi no és bo. Em moro de ganes de veure'l, però quan arribo a Hogsmeade i el veig allà, amb la motxilla, amb aquella mirada... Se'm fa un nus a l'estómac. Començo a caminar més ràpid, i quan estic a escassos passos d'ell paro en sec, adonant-me de que les llàgrimes em cauen per les galtes. L'he trobat massa a faltar.

- Bruno... - xiuxiuejo.

Faig desaparèixer la distància que ens separa i l'abraço, l'abraço amb força, amagant el rostre al seu coll. Estava molt preocupada per ell, massa. M'havia assabentat de la mort del Johnson, i temia tant que ell pogués correr el mateix destí...

- Estava molt preocupada - aconsegueixo dir, amb veu ofegada.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Et juro que no es un adéu per sempre... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Et juro que no es un adéu per sempre...   Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDl Nov 05, 2012 4:13 am

Alço el cap quan sento uns passes ràpides que venen cap a mi, i quan la veig, venint amb aquesta cara de preocupació cap a mi, l'estòmac se'm regira. La meva Bianca, la meva preciosa Bianca... potser és l'últim cop que la veig, o potser... potser...

-Bianca...- L'abraço com mai l'he abraçat. Déu meu, l'estimo, l'estimo massa, l'estimo tant...- Estic bé... estic bé vaig fugir, shh, shh...

Em mossego el llavi mentre li acaricio els cabells. Déu meu, com li diré que m'he d'anar? Com li diré que he de fugir?
Tornar a dalt Ir abajo
Bianca Serantoni
Pres d'Azkaban
Bianca Serantoni


Nombre de missatges : 295
Fecha de inscripción : 28/09/2011
Edad : 29

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Gryffindor

Et juro que no es un adéu per sempre... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Et juro que no es un adéu per sempre...   Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDv Nov 23, 2012 8:02 am

Ploro d'alleujament, però també ploro per una sensació de buidor inexplicable que m'ha començat a envair. Em separo una mica del Bruno i li acarono la galta, fent-li petits petons al coll, als llavis, a la barbeta, necesitant sentir-lo amb mi més que mai.

- Bruno, hem de marxar, hem d'amagar-nos, et podrien veure, i jo...

He de callar, el nus a la gola m'impedeix parlar. Em quedo enganxada al meu noi, sense moure'm encara plorant, però ara en silenci, notant com necessito sentir-lo contra meu o, per contra, em sentiria desprotegida, sola. Morta per dins... Sense ell.
Tornar a dalt Ir abajo
Bruno Ventigmila
Pres d'Azkaban
Bruno Ventigmila


Nombre de missatges : 209
Fecha de inscripción : 21/11/2011

Et juro que no es un adéu per sempre... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Et juro que no es un adéu per sempre...   Et juro que no es un adéu per sempre... EmptyDv Nov 23, 2012 9:12 am

Gemego en sentir els seus petons, ens sentir com plora. No, Bianca, si us plau, no m'ho facis més difícil del que és... Els plors de la Bianca em trenquen el cor. Li he de dir adéu? Seria una bona idea? Començo a dubtar de les meves idees quan veig que els plors de la Bianca atreu les mirades de la gent, i això no em comvé gens.

-Shh, Bianca, espera et duré al meu actual amagatall on ningú podrà sospitar res... Només espero que no ho vegin com un segrest.

Abraço amb força la meva Bi, i sense dir-li on anem exactament, desaparetem i aparetem dins d'un saló fred de la casa on duc una setmana amagat.

-Els muggles que hi vivien estan de viatge.-li expluco- Va, Bianca, seiem si us plau... No ploris, que saps com de mal em fa...
Tornar a dalt Ir abajo
 
Et juro que no es un adéu per sempre...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Juro solemnement... XD
» Precaucions, sempre van bé...
» Adéu a ca l'Alfred
» Adéu? [Eileen]
» Adéu, pare. [Ur]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Hogsmeade :: Carrers-
Canviar a: