Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Precaucions, sempre van bé... HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Precaucions, sempre van bé... HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Precaucions, sempre van bé... EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Precaucions, sempre van bé... EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Precaucions, sempre van bé... EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Precaucions, sempre van bé... EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Precaucions, sempre van bé... EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Precaucions, sempre van bé...

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Precaucions, sempre van bé... Empty
MissatgeAssumpte: Precaucions, sempre van bé...   Precaucions, sempre van bé... EmptyDl Nov 08, 2010 8:39 am

Vaig entrar al bany, era raro entrar sense que fos d'escapades, com que aquest any era caapitana no calia que entres de amagades i era molt raro...

Em vaig ficar en en el bany, sempre anava amb banyador perquè era posible que entres algú, em vaig posar bomoblletes,i vaig veure que algú entrava per la porta, sort que havia pres precaucions....
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Precaucions, sempre van bé... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Precaucions, sempre van bé...   Precaucions, sempre van bé... EmptyDt Nov 09, 2010 8:33 pm

[OFF: puc? ^^]

Vaig entrar al bany de monitors, necessitava relaxar-me una mica després d'aquell dia tan infinitament llarg. Anava pensant amb les meves coses i ni m'havia adonat que allà a dins ja hi havia algú. Girant-me cap a l'enorme banyera, vaig veure que hi havia una noia de Hufflepuff que em semblava que es deia Alice Cooper... si, és clar! Era la capitana de l'equip de Quidditch de la seva residència! Ens havíem vist pel camp.

- Ostres!! Ho sento molt! He entrar sense trucar ni res... Perdona'm! No m'esperava pas trobar-hi algú a aquestes hores - i em vaig ajupir per agafar la bossa i les altres coses que havia deixat al terra.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Precaucions, sempre van bé... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Precaucions, sempre van bé...   Precaucions, sempre van bé... EmptyDl Nov 15, 2010 3:56 am

-No, da igual vine, no, em dona iguall,,porto vanyador.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Precaucions, sempre van bé... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Precaucions, sempre van bé...   Precaucions, sempre van bé... EmptyDl Nov 15, 2010 9:43 am

Em va dir que podia entrar, que portava banyador. Vaig treure el meu de la bossa, me'l vaig posar, i vaig ficar a l'enorme banyera. L'aigua estava calenteta, era genial, després d'un dia llarg sempre va bé un bany relaxant!

- Ei, em sembla que no ens coneixem! Em dic Marta Lewis, i faig sisè! Tu ets l'Alice Copper, oi? Et tinc vista del Quidditch - vaig demanar-li, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Precaucions, sempre van bé... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Precaucions, sempre van bé...   Precaucions, sempre van bé... EmptyDt Nov 16, 2010 7:46 am

-si, jiji, sóc batagedora, - vaig dir mentre anava a obrir una aixeta de bonbolles de sabor de color lila, m'encantaven,- i que m'espliques és dificil sisé, t'agrada algú, surts amb algú,- vaig pensar que poder pensaria que estava boja així que vaig intentar-ho arreglar,- es que sóc molt cotilla...
Tornar a dalt Ir abajo
 
Precaucions, sempre van bé...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Et juro que no es un adéu per sempre...
» El Pensador va pensar... En desaparèixer per sempre.
» Sempre serà la teva Sala, Matt [Kikus]
» Perquè els petits tresors sempre tornen. [Lils]
»  Perquè aquells que en els teus anys d'edat pava foren els teus amics, seran sempre els teus amics

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Bany de monitors-
Canviar a: