Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]

4 participantes
AutorMissatge
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] Empty
MissatgeAssumpte: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 1:02 am

Vaig arribar amb la penya carregant el material. Vaig deixar els petards a terra, i vaig dir als altres:

- El Gran BUM serà llegendari... Els milers i miles d'alumnes rebels que ens seguiran recordaran els nostres noms. I per una vegada, això és només Raven.

Estava contenta. Seria preciós, i es podria veure a través del sostre del gran menjador.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 1:08 am

Varem arribar amb tot el material. El varem deixar a terra. No plorava, però dintre meua clamava venjança. I el que anavem a fer era com una resposta, com dir-li que fera el que fera, estavem alli, que no ens rendiriem.

- Si, per fi la gent sabra que a Raven no sols estudiem, sino que podem fer moltes més coses.- vaig dir, m'agradava la idea de que recordaren els nostres noms.- M'agrada que la gent recorde els nostres noms.

Em vaig apropar i em vaig posar a llevar trastos que hi haviem per ahi. El que estavem fent, ho feiem per ells, per el Mark i per la Cass.

Editat per darrera vegada per Samanta Williams el Dl Nov 08, 2010 1:23 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 1:19 am

-Raven rules- Vaig dir, rient- Bé, doncs ho montem tot i després l'Allie es queda a encendre'ls, veritat?- Vaig preguntar, mentre començava a treure els cohets dels seus envoltoris.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Nombre de missatges : 684

Estatus
Estudis: MAG

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 2:40 am

En Mark i ara la Cass... Si, potser anava una mica tard, però no em podia entrar al cap que hagués tornat a passar el mateix un altre vegada...

- Si, no? - vaig respondre-li a l'Eileen. -Però de debò que no ens necessitaràs aqui dalt, Allie? Perquè vulguis o no encendre els petars amb el foc i això pot comportar un cert perill...
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 2:58 am

- No, tranquil, Tom... No és el més perillós que he fet en ma vida.

Vaig mirar els petards, i vaig començar a colocar-los per terra, en la manera en que haurien de ser encesos.

- I encara que no sigui el més perillós, potser si que serà el més bonic que faré en ma vida... - vaig fer, sospirant.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:03 am

Vaig ajudar a Al a posar els petards.

- Fem que pose algun missatge no?- vaig dir. Quant Al encenguera els petards, em quedaria en la escala.- No és molt dificil.

Em vaig girar cap a Thomas, em vaig apropar a ell li vaig dir baixet.

- Thomas, quant marxeu em quedare en l'escala, no deixare a Al sola, val?- vaig dir esperant que no me ho impedira.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:13 am

-Si tu et quedes.. em quedo amb tu. - vaig dir-li mirant-la fixament, responent-la amb una veu baixa que només em sentia ella - Encara que no m'hi vulguis... estaré aprop.

-Mmm...l'ordre i les direccions dels petards ho teniu controlat? Ho dic perquè no en surti primer un i llavors no se, un altre. A més, el pitjor seria que se'n descontrolés algun.

Sabia que m'estava posant un pèl massa... protector, si, però el que menys ganes tenia ara era de que passés alguna desgràcia més. Ja n'hi havia prou amb el tal Rodle.

Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:21 am

- Està tot controlat, Tom. La pirotècnia, els estudis, l'humor i l'amistat. Les quatre coses més importants de la vida, i les que se'm donen millor. I això que heu dit de les frases, què us semblaria això: Mark i Cassey, lluitarem per vosaltres, i amb vosaltres als nostres cors. Ravenclaw.

Vaig mirar als altres, interrogant.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:28 am

-Jo crec que és una frase molt bonica- Vaig dir-lii a l'Allie, fent un petit somriure. Vaig notas que si no feia alguna cosa, em tornaria posar a plorar, així que em vaig donar la volta i vaig posar-me a ordenar els cohets perquè formessin la frase. I em vaig dirigir a la Sam- Si us quedeu els tres, jo també em quedo. Si m'anés, em sentiria com una Slytherin qualsevol...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:37 am

- Perfecte, doncs ens quedem tots, però es quedem en l'escala, sense fer soroll.- vaig dir baixet mentres agafava uns coets i els anava montant. - Al, la frase m'encanta, es perfecta.- vaig posar el coets en fila.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:47 am

-Si, la frase és perfecte - vaig fer, amb un somriure bastant forçat.

-I referent a això de quedar-nos... està bé que ens quedem tots. Però... i si l'hi fem saber, a l'Allie?

Els coets ja quasi estaven preparants, preparats per a què l'Allie els encengués i sortissin volant cel amunt, dibuixant frases dels records que ningú havia d'oblidar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:49 am

- Si, sera lo millor.- vaig dir. Em vaig girar.- Al, una cosa, se anem a quedar. Tu encens el coets, però nosaltres te esperem en l'escala. Val? No ens faras canviar de idea, aixi que no ho intentes.- vaig dir.

Aleshores em vaig donar compte de que ja estava tot montat.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 3:52 am

-No volem deixar-te sola- Vaig dir-li a l'Allie, mentre mirava tots els cohets- Ho encendràs tot tu, però t'esperarem a l'escala, per si et passa alguna cosa...- Vaig afegir, amb cara de preocupació. Vaig forçar un somriure- Bé, crec que és l'hora de que el Gran BUM comenci. Baixem?- Vaig preguntar-lis a la Sam i el Thomas, mentre caminava cap a la porta.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 4:10 am

- Si, quedeu-vos, com vulgueu.

Vaig mirar els petards, comprovant els anglas de llançament i les posicions. JA estava tot llest.

- Nois - vaig fer, taraient una metxa de la butxaca, en comptes de la vareta -. Això ja està llest, i ho faré a l'estil tradicional. Res de màgia.

Llavors van marxar cap a la escala. Vaig mirar els petards, orgullosa.

- Per vosaltres, Mark i Cassey. Ereu els millors... Us recordarem. Nosaltres i tots, gràcies a aquests focs - I dient això, i amb els ulls inundats de llàgrimes, vaig acostar la metxa... I vaig encendre els focs.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 4:25 am

Varem eixir i ens varem sentar en les escales. Al cap d'una estona van començar el focs. Els podiem vore des d'on estavem sentats, espectacular, els millors focs que havia fet.

- Crec que ens mereixem un aplaudiment.- vaig dir somriguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 4:34 am

Vaig sentar-me a les escales i des de les finestres vaig poder veure com la frase s'escrivia al cel i, al seu voltant, milers de focs de colors brillaven i feien formes.
-Són maquíssims...- Vaig dir, mirant molt atentament cada forma que apareixia al cel- Els del Gran Saló ja es deuen haver donat compte...- Vaig respondre suaument, esperant que totes les persones poguéssin estar comtemplant aquell cel tan bonic.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]   EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam] EmptyDl Nov 08, 2010 4:44 am

Els focs ja s'havien acabat, i no vaig poder evitar un aplaudiment fet amb ganes, que sortia de dins. L'Eileen i la Samanta també s'hi van apuntar.

Llavors va entrar l'Allie, suposava que estava satisfeta per allò. Havia quedat realment espectacular i, almenys jo, pensava que era una de les millors coses que podriem haver fet.

-Potser hauriem de començar a baixar.- vaig dir, quan ja no quedava ni una resta de coet al cel.

Van estar-hi totes d'acord, i vam començar a baixar les escales sense presses però amb nervis per saber què ens trobariem a baix i sabent que haviem fet les coses ben fetes.

[tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo

EL GRAN BUM [Eileen, Tom, Sam]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1