| Buscant material per a fer BUM!!! (xD) | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dg Oct 24, 2010 4:17 am | |
| Tots quatre ( Eileen, Al, Thomas i jo) varem arribar a Zonko, amb la idea de comprar els millors focs que hi hagueren. Varem entrar a la tenda i varem vore que estava més buida que de costum.
- Val, però on comencem?- vaig dir- Per lo tradicional i algo de nou? O simplement lo nou?- vaig dir.- Això si, ha de ser espectacular. | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dg Oct 24, 2010 4:29 am | |
| -Doncs... Jo agafaria una mica de tot, no? -vaig començar a mirar. - I si, han de ser els més impresionants que hi hagi a la botiga. Podem barrejar els coets filibuster amb els coets colorproof, les palmeres superboom i.. no ho se, podriem agafar-ne algun que sigui especial, que escrigui alguna frase al cel per el Mark, i això.
| |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dg Oct 24, 2010 5:17 am | |
| -Sempre es poden afegir algunes coses amb màgia, si no- Vaig dir, mentre em mirava alguns dels coets que trobava a les estanteries- Què us emblen aquests?- Vaig dir, agafant una bossa plena de coets enormes- Crec que són els més gran. Deuen fer coses espectaculars... | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dg Oct 24, 2010 11:09 pm | |
| Zonko's... Hogar, dulce hogar...
- Eileen, una bossa? UNA? UNA?
Vaig riure
- Més val que sobri que no que falti, no creieu? Que de diners no en falten, aqui! - vaig agafar un carro de l'entrada, i vaig dir: -. I ara a omplir el carro s'ha dit! | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dl Oct 25, 2010 6:03 am | |
| -Hola!!! vaig saludar a un grupet de nens que hi havia.
-Que esteu tramant aquest cop??, cremar als d'sly???, fer una foguera??? |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dt Oct 26, 2010 2:35 am | |
| - Hola Sally- vaig dir- Res, sols estavem comprant per a fer una cosa, no res perillos.- vaig dir llançant una mirada de complicitat a Al..- I tu que feies aci?
Vaig començar a omplir bosses amb caixes de coets, dels més grans i espectaculars. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dt Oct 26, 2010 5:23 am | |
| Merda. Si la Sally veia tot allò podia fer preguntes no desitjades. (de bon rotllo, eh?)
Així que vaig anar a la Sam i li vaig dir a cau d'orella
- Dissimuulaa... | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dc Oct 27, 2010 4:13 am | |
| Vaig assentir en silenci.
- Eileen, vine, que em podries aguantar la bossa?- vaig dir mentres li donava la bossa, quant aquesta es va apropar a mi li vaig dir baixet- Disimuleu. | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dc Oct 27, 2010 5:12 am | |
| Per la manera com es comportaven les noies quan va arribar la Sally vaig poder esbrinar que era millor que no es notessin les nostres intencions. Vaig intentar allunyar-me d'ella, més que res ja que jo era molt dolent dissimulant.
Vaig aprofitar i vaig anar a demanar al propietari de la botiga que m'expliqués una mica els tipos de petards i una mica com anava tot. Vaig intentar ser natural i que no es notés res, suposava que el que feiem era.. bé, que millor no escamàr-ho. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
Nombre de missatges : 565 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29 Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dc Oct 27, 2010 6:16 am | |
| La Sam em va dir que disimulés, així que ho vaig intentar. Vaig agafar una bossa de pols pica-pica i vaig preguntar- Creieu que l'Em s'enfadarà molt si li tiro per l'esquena?- Amb l'altre mà, vaig posar una caixa de coets al carro, sense que la Sally es donés compte. | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dj Oct 28, 2010 2:48 am | |
| a sam em va dir que no estaven fent re dolent, peró surtin d'ella no se si m'ho podia creure....(amb carnyu).
-Buenu....Us puc ajudar??? |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dj Oct 28, 2010 3:47 am | |
| Em vaig tornar a acostar al grup. La Sally ens va demanar que què feiem. Vaig mirar a la Samanta, L'Eileen i l'Allie esperant que alguna fes alguna cosa, però llavors se'm va acudir què fer. Li vaig posar el braç a l'esquena i la vaig anar guiant, lluny de les altres, perquè poguessin fer la seva.
-Bé, doncs, jo estic aqui perquè necessito alguns coets per l'aniversari de casats dels meus pares, i els hauré d'enviar per correu, com que allà on vivim no se'n poden trobar, com els que hi ha aqui... - vaig dir, improvitzant alguna cosa depressa. I tu, què vens a fer aqui?
Editat per darrera vegada per Thomas Poynter el Dj Oct 28, 2010 3:51 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dj Oct 28, 2010 3:50 am | |
| Vaig llançar-li una mirada de agraïment al Thomas per distraure a la Sally, em vaig dirigir cap a Al i Eileen.
- Val, tenim 10 paquets en total....- aleshores vaig vore en una estanteria un paquet, el millor paquet de focs que hi havia al mercat, el vaig agafar.- I aquest que no falte.- vaig dir mentres el posava en una bossa.- Ho tenim tot, no?- vaig dir- Paguem?- vaig dir mentres agafava els diners. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dj Oct 28, 2010 3:56 am | |
| Perfecte. Em sabia greu deixar a la Sally plantada, però era per una bona causa.
- Si, anem a pagar - vaig contestar en veu baixa.
Anant cap a la caixa li vaig dir a la Sally:
- Sally, m'han dit que al passadís tres de coets del doctor Filibuster hi ha una novetat que, coneixen-te segur que t'agradarà. A més... Hi ha un dependent molt guapo organitzant les caixes!
Vaig creuar els dits, desitjant que colés...
[OFF: Sally, que coli, si us plau!] | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dj Oct 28, 2010 7:08 am | |
| -Va, anem a pagar- Vaig dir, mentre els hi donavva pressa a les noies, procurant que la Sally no veiés el contingut del carret- A veure...- Vaig afegir, quan vaig veure que ja no ens podia sentir- A quan surt per cap?- Vaig començar a comptar mentalment tot el que portaven - Val, surt a 1 galeó i 11 knuts per cap- Vaig començar a trure monedes del moneder.
(Off: D'equivalencies de monedes no en tinc ni idea, així que potser ens estem gastant una millonada o una miseria. Qui sap xDD) | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dv Oct 29, 2010 7:28 am | |
| - Val.
Vaig treure la quantitat de la meva butxaca, i la vaig deixar a sobre el mostrador. Em vaig girar, per sort la Sally no ens estava mirant.
- Donem-nos pressa, està distreta! | |
|
| |
Thomas Poynter Setè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Ds Oct 30, 2010 12:06 am | |
| La Sally estava distreta, i jo, que havia sentit el que tocava per cap, vaig posar-me la ma a la butxaca i els hi vaig donar els diners corresponents.
-Teniu, el galeó amb els 11 knuts. - vaig dir, mentre els posava sobre el taulell. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Ds Oct 30, 2010 1:47 am | |
| Vaig posar la meua part.
- Val.- vaig dir mentres el venedor contava els diners i ho posava tot en una gran bossa.
Vaig agafar la bossa. Despres em vaig girar cap als altres.
- Ja esta, anem?.- vaig preguntar. | |
|
| |
Eileen Tyler Setè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Ds Oct 30, 2010 2:40 am | |
| Vaig veure la Sally, que estava mirant una estanteria- Nosaltres ens anem. Adéu, Sally!- Vaig cridar, guanyantant-me una mala mirada de part d'un treballador. Vaig dir adéu amb la mà i emaig girar, anant cap a la porta per sortir a l'exterior mentre em posava bé la bufanda.
Tanquem tema? | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Ds Oct 30, 2010 9:25 pm | |
| - Va, marxem. Adéu Sally!
Vaig anar cap a la porta del carrer, girant-me per veure si em seguien.
[Deixem que tanqui la Sally i nosaltres sortim? (Sam, Eileen, Tom i Allie)] | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dg Nov 07, 2010 12:17 am | |
| Adew!!! em vaig despedir amb un gest de ma!!! M'HENTERARE DEL QUE ESTEU FENT, YA VEUREU!!!!!!!
[tema tencat] |
|
| |
Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dg Nov 07, 2010 12:33 am | |
| OFF: Un galió amb onze knuts?? Vosaltres sabeu el GRAN BUM que podeu fer posant 1 galió amb 11 knuts cada un! Podríeu volar tota l'ala est del castell! xDD | |
|
| |
Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dc Nov 17, 2010 6:41 am | |
| - Kikus Fortin escrigué:
- OFF: Un galió amb onze knuts?? Vosaltres sabeu el GRAN BUM que podeu fer posant 1 galió amb 11 knuts cada un! Podríeu volar tota l'ala est del castell! xDD
OFF: Vols dir? Això no són ni vuit euros! |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Buscant material per a fer BUM!!! (xD) Dv Nov 19, 2010 4:26 am | |
| OFF: És igual, nois... De totes maneres, el Gran BUM ja està fet! | |
|
| |
| Buscant material per a fer BUM!!! (xD) | |
|