Qui està Connectat | En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Buscant-la. [Georgia] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Erik Lestrange Adult
Nombre de missatges : 198 Fecha de inscripción : 10/10/2010
| Assumpte: Buscant-la. [Georgia] Dl Nov 15, 2010 9:23 am | |
| Havia anat a preparar la sorpresa al jardí per la Georgia, ara només em faltava trobar-la. Però on coi es posava aquesta noia quan la volies trobar?
Havia estat els ultims deu minuts voltant pels passadissos intentant donar amb ella, però havia estat impossible. U.u' Segur que estaria estudiant.
Vaig girar una cantonada i allà era, asseguda en un banc, llegint.
M'hi vaig apropar i vaig seure al seu costat. Ni se n'havia adonat.
-No els deixes ni un moment, eh! Sembla que els estimis més a ells que a mi!
I la vaig abraçar. | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: Buscant-la. [Georgia] Dl Nov 15, 2010 9:32 am | |
| - Ai! - vaig fe run bot quan em va parlar-. Perdona! O.O No t'havia vist...
Vaig somriure i li vaig fer un petó.
- I no me'ls estimo més que a tu - li vaig dir amb un somriure-. Us estimo igual ^^
Vaig riure i li vaig fer un altre petó.
- Tu no tens mai feina o què? | |
| | | Erik Lestrange Adult
| Assumpte: Re: Buscant-la. [Georgia] Dl Nov 15, 2010 11:23 am | |
| -No, no tinc mai feina. Sempre intento escaquejar-me^^.
Vaig tornar-li el petó. Llavors vaig fer com si m'acabés d'adonar del que havia dit.
- Com que ens estimes per igual?- Vaig girar-me, quedant d'esquena a ella, fent-me l'ofés.
Vaig mirar per sobre l'espatlla, aviam que feia. | |
| | | Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
| Assumpte: Re: Buscant-la. [Georgia] Dl Nov 15, 2010 11:34 am | |
| - Oh, m'ha sortit el nòvio irritable... - vaig dir amb un somriure, el vaig abraçar per darrere i li vaig fer un petó al coll-. Au, va, què et sembla si deixo els llibres tirats aquí mateix i anem a algun lloc una estona?
"Oh, deixaràs els llibres tirats, quina irresponsabilitat tan graaaaan! Vigila no et portina a Azkaban, ehhh?" Curiosament, aquell pensament tenia la veu burleta de l'Agatha. U.U
| |
| Assumpte: Re: Buscant-la. [Georgia] Dl Nov 15, 2010 11:40 am | |
| Vaig notar com m'abraçava per l'esquena i em feia un petó al coll. Se'm va posar la pell de gallina.
-Em sembla la idea més fantàstica que has tingut avui! ^^- Vaig tornar a girar-me i li vaig passar la mà per darrera l'orella, entrellaçant els dits amb els seus cabells i vaig fer que s'apropés a mi. La vaig besar, com si aquell petó fos l'últim.
Em vaig separar i vaig treure un mocador de bellut de la butxaca.
-Tinc una sorpresa per a tu, G.- vaig dir-li, somrient i ensenyant-li el mocador.- Va, deixa'm que te'l lligui. (:
I vaig lligar-li el mocador tapant-li els ulls. Com que no hi veia, vaig robar-li un altre petó. | |
| | | Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: Buscant-la. [Georgia] Dl Nov 15, 2010 11:47 am | |
| - Aix... - em vaig sentir una mica intranquil·la quan em va tapar els ulls, però vaig recordar que anava amb ell-. Si m'has d'anar a fent petons, voto a favor. Ara, assegura't que ets tu, eh? Que ara acceptaré els petons del primer que passi... tingue'm vigilada... que jo no veig res ^^ | |
| Assumpte: Re: Buscant-la. [Georgia] Dl Nov 15, 2010 11:56 am | |
| Vaig riure davant del seu comentari.
-Estigues tranquil·la, que no deixaré que ningú et petoneji estant jo davant!
Vaig aixecar-me i vaig agafar-li la mà, fent que ella s'aixequés també. Semblava una mica insegura, tot s'ha de dir.
-Va, G. Que la sorpresa t'encantarà, ja veuràs!- Vaig dir-li i vaig tornar a fer-li un petó fugaç.
Vaig començar a arrossegar-la passadís enllà, en direcció a la porta del castell.
[TEMA ACABAT] | |
| | | | Buscant-la. [Georgia] | |
|