Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Buscant una escombra.. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Buscant una escombra.. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Buscant una escombra.. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Buscant una escombra.. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Buscant una escombra.. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Buscant una escombra.. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Buscant una escombra.. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Buscant una escombra..

Ir abajo 
AutorMissatge
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDg Oct 03, 2010 3:44 am

OFF: el titol es molt.. u sentu no sabia que possar.

Vaig anar a la botiga de quidditch perque necessitava una escombra.

-Hola li vaig dir a la Gemma, la encarregada de la botiga, estic buscant una escombra, empodries recomenar alguna que estigues bé?? Quins són els nous models??-
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDg Oct 03, 2010 9:28 am

- Bona tarda! -vaig dir a una noia amb una mirada que, sincerament, feia una mica de por... [OFF: no em diràs que no? per la foto... XD].- Bé, no sé si has llegit el cartell de fora. Com que acabo d'obrir tinc unes quantes ofertes, però tot depén del que t'hi vulguis gastar. Et diria que l'últim model de Raigdefoc està molt però que molt bé, però és clar, val més de 70 galeons i s'ha de demanar per encàrrec! Potser alguna Nimbus? Les tenim per 25 galeons, al 50% de descompte. Si no anem a les Cometes o les Fletxes Platejades, sobre uns 15 galeons... Tu diràs!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDg Oct 03, 2010 11:07 pm

-No se..., que m'aniria millor? Una Raig de foc estaria bé, però es masa cara, una Nimbus m'haniria bé, quins són els nous models?

OFF:uenu... si, la mirada fa una mica de por xd.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDl Oct 18, 2010 3:44 am

Vaig entrar a la botiga sense presses. Feia un dia bonic i encara era bastant d'hora.

-Hola, bon dia- vaig saludar al obrir la porta. Dins, estaven despatxant a una noia que volia una escombra nova. Sally, em semblava que es deia. La botiguera em sonava d'alguna cosa, però no sabia de què.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDl Oct 18, 2010 7:38 am

Li estava ensenyant a la noia de Gryffindor els nous models de Nimbus 2005 i 2006 quan va entrar un noi per la porta. Ens va examinar a les dues durant uns moments mentre ens saludava. Vaig notar que em mirava bastant, però no va acabar de reaccionar de cap manera especial.

- Bon dia! Passa, passa. Què voldries? -vaig dir somrient.- Potser ens estem una estona amb les escombres.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDt Oct 19, 2010 4:09 am

-Hola. Bé, si, teniu packs d'aquells de manteniments d'escombres?- vaig demanar-li. - Però tranquila, jo ja m'espero, no tinc pas pressa.

Vaig passejar-me per la botiga, observant les escombres de l'aparador i tots els accessoris i altres coses col·locades en les estanteries.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDt Oct 19, 2010 8:06 am

Vaig esperar a que la Gemma tornes, ja que s'havia anat al magatzem.

-HOla!!! ens coneixem??
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDc Oct 20, 2010 4:46 am

-Hola! Sally, no?- vaig dir, intentant recordar el seu nom. No hi havia parlat mai, només em sonava de vista del castell. -Jo em dic Thomas, Thomas Poynter.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDj Oct 21, 2010 4:06 am

-Aaa!!! hola Thomas, encantada de coneixet.-

-Així que ets de Hufflepuff??? quina pena que no siguis de Griffindor. Wink

-Tu passaries genial!!!!-
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDj Oct 21, 2010 4:15 am

"Hufflepuff? Jo no sóc precisament un huffy..."

-Mmm... doncs no ven bé,... la veritat és que sóc de ravenclaw. Tu, per el que avabes de dir sembles una gryffindor, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDj Oct 21, 2010 4:25 am

-Uii!! si es veritat ets de raven.. u sentu...-Vaig dir tota avergonyida. Embarassed

-Dons si soc de Gryffindor, i molt orgullossa de seru!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDt Nov 02, 2010 1:46 am

VAig sentir com començaven a parlar i vaig decidir esperar dins del magatzem per no interrompre res que pogués ser interromput. "Mai se sap", vaig pensar mig somrient per mi mateixa, "si estigués a punt de lligar em faria molta ràbia que m'interrompessin".
Quan vaig veure que la conversa no pujava de to, vaig pensar que potser havia de sortir d'una vegada, se'm devia notar una mica massa...

- A veure, aquí tenim alguns models que potser et poden agradar. I per tu, noi, un pack de manteniment d'escombres. En tinc un de més barat perquè no duu cap accessori, ni bruixola ni res. Si vols aquest altre puja una miqueta, però no gaire. Depen de com ho vegis, potser et surt més a compte.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDt Nov 02, 2010 5:01 am

-Mmm... i varia gaire el preu? Si no és excessiu diria que em quedaré el més complet. Però Sally, ves tu primera, que has arribat abans! -li vaig dir, al veure que em deixava passar. - Vaig apartar-me una mica, llegint-me l'informació que portava el paquet que havia portat per el manteniment de les escombres, decidint-me per quin havia d'agafar.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDj Nov 04, 2010 4:59 am

Em vaig esperar a que acabessin la conversació.

-I de totes aquestes escombres quina creus que em podria anar millor???.li vaig dir a la gemma.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDl Nov 15, 2010 11:07 am

[Perdoneu pel retard ^^']

- Bé, si has llegit el cartell de les ofertes, veuràs que ara tenim les Nimbus al 50% de descompte, totes a partir de 25 galeons. Obviament la de 25 galeons és la Nimbus 2000, però està una mica anticuada, potser. Com vegis el preu. Però crec que qualsevol de les Nimbus et pot anar bé. Ara que, si hagués de triar, agafaria la 2005. No és la més nova, però trovo que es van superar bastant. De fet, si vols, he avilitat un descampat aquí radera perquè pugueu provar les escombres, si et fa il·lusió i no saps per quina decidir-te...

- Per tu, noi, la caixa més complerta et pot anar bé pel preu si em fas cas i tries aquest accessori. M'acab d'arrivar de la casa -vaig entrar un altre cop al magatzem i en vaig sortir amb una caixa sense obrir, cosa que vaig fer fora al mostrador mateix- Sön uns nous dispositius de triple funció: estació meteorològica amb 24 hores d'antel·lació, o sigui que t'avisa del temps que farà en 24h; brúixola de dues agulles, una és la normal i l'altra marca una direcció predeterminada per l'usuari, és a dir, li dius on vols anar i et va marcant la direcció, tu només has de fer coincidir les dues agulles per anar de dret; i la tercera és un detector de perills al qual li pots indicar de quin grau de perill vols que t'avisi, perquè no t'interessa que soni l'alarma quan s'acosti un mosquit a tota velocitat, suposo... Smile EL millor d'això, és que són intercanviables, pots dur-ne un, dos o tots tres.

[Apa, toma parrafada Smile]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDg Nov 21, 2010 2:00 am

Dacord!! -puc provar, la 2005 i la mes moderna?? esque vull mirar les diferencies!.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDc Nov 24, 2010 9:33 am

- I tant! -vaig respondre.- Tu mateixa -li vaig allargar les dues escombres.- Surt per aquesta porta i veuràs el tancat. No en surtis. D'aquí una estona surto.

- I tu què, noi? T'has decidit?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDs Nov 27, 2010 3:42 am

-Doncs... si, em quedaré aquest que m'has ensenyat ara, el nou, el dels dispositius i que és més complet. A quan puja el preu?

Els diners no m'importaven gaire. Bé, si, però portava bastant temps estalviant per el pack i ara ja no em venia de quatre cèntims.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDs Nov 27, 2010 11:04 pm

Vaig sortir amb les dos escombre, no sabia la potencia que tenian (buenu mes o menys si..) vaig agafar la 2005 i em vaig enlaira.

Estava vastant bé, però jo buscava una mica mes de potencia, vaig vaixar i vaig esperar a la gemma.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDl Nov 29, 2010 9:31 am

[És tot avurridot, no? Que passi alguna cosa emocionant!!]

- Pujarà a 12 galeons i 25 sickles el pack, noi. Ja veuràs com acabaràs content, aquests dispositius a mi em van de fàbula!! Smile

[OFF: No sé, algun atac dels caballers de la mort o alguna cosa... és que aquí venent ja no sé què més inventar-me! XD]
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Buscant una escombra.. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant una escombra..   Buscant una escombra.. EmptyDc Des 01, 2010 5:56 am

-Perfecte! - vaig treure una bosseta amb els diners, vaig agafar-ne suficients i li vaig donar, amb un somriure d'orella a orella per acabar de fer aquella magnífica compra.

La Gemma va posar la caixa dins d'una bossa i me la va donar, juntament amb el canvi.

-Bé, doncs gràcies i fins una altre! -Vaig fer-los a les dues un gest amb el cap de despedida, i vaig sortir per la porta, anant carrer avall.

[surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Buscant una escombra..
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Reparació d'escombra
» Compartint l'escombra
» Arreglant l'escombra
» Buscant material per a fer BUM!!! (xD)
» Buscant-la. [Georgia]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: La Botiga del Quidditch :: Roleig-
Canviar a: