Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Buscant el llibre HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Buscant el llibre HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Buscant el llibre EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Buscant el llibre EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Buscant el llibre EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Buscant el llibre EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Buscant el llibre EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Buscant el llibre

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 6:06 am

Haviem aparegut a la porta de la conselleria, no creia que fos bona idea apareixer dins.

- Vale, et fare un encanteri mimetitzador, segueixe-me, no parles, no toques res fins que jo et diga o ens la carreguem, està clar?- la Julie assenteix i li faig l'encanteri.

Obric la porta i entrem. Tot i ser ja de nit, veig encara alguns que encara estan treballant, els salude amb un moviment de cap.

- Williams! Eh Williams!- em gire i veig que és el Perkins.- Ja feia que no la veiem per aci, que fa aci a aquestes hores?- em pregunta somrient

- Que fa vosté?

El Perkins em mira, em somriu i marxa. Aquest sempre estava igual. Cride l'ascensor.

- Segueixes darrere meua?- dic amb un murmuri, note un frec a la manega, això és un si.

Anem passant pels corredors fins que arribem a la porta de l'hemeròteca, agafe la clau i l'obric, els aurors teniem permis per entrar, altres devien demanar la clau.
Tanque la porta i faig un encanteri perquè ens avise amb temps per si algú apareix.

- Molt bé.- dic desfent l'encanteri mimetitzador.- Benvinguda a l'hemeròteca de la conselleria.

Les llums es van encenguent allà per on passem, deixe enrere els llibres classificats i entre en la secció més vella, encara per classificar.

- Ho se, aço està fet un desastre. Deies que volies ajudar, no? Doncs hi ha que trobar aquest llibre.- dic pasant-li el paper on estava el titol escrit.- Queda't el paper, ja el conec.

Vaig cap a les primeres estanteries, estan ordenats per autor, no sabia l'autor, però bé, erem dos, el podiem trobar, el trobariem.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 6:50 am

Em miro l'hemeroteca. No et deprimeixis, Julie, el trobarem, encara que això estigui fet un caos.

-D'acord doncs...

El cas és que el llibre em sona, i molt, encara que no em recordo de que. Començo a cercar de seguida, pensant en la Rose.

-Mam...

Em quedo callada uns segons. Els últims minuts s'ha comportat de veritat com una mare, i no com abans. Obro la boca de nou, mirant els llibres, rellegint titols i assegurant-me que no és el que cerquem.

-Sam, de veritat trobarem la Rose?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 7:07 am

Em gire quan està a punt de dir-me mama, mama, se me fa estrany, és a dir, en un futur seria la meua filla, i em diria aixi, i jo li diria filla, però ara…nose, se me feia molt estrany.

- Clar que si, no és complicat, sols hi ha que buscar les pistes, sempre estan ahí.- li dic somrient.- La trobarem, i tornarà a estar amb nosaltres, t’ho promet.

Promets coses que no saps si es compliran, és compliran, trobariem la Rose, i si a mi em varen trobar viva a ella també.
Passe a la següent secció, com que hi ha llibres uns darrere dels altres, els vaig menejant amb la vareta, per ara res.

- No et desanimes, trobarem el llibre, si es poguera fer un accio tot seria més senzill, però no funcionen aquests encanteris aci dins, no se perquè. I trobarem la Rose.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 7:59 am

Busco uns minuts sense exit, treient llibres i tornant-los a colocar al seu lloc. Em miro de reüll la meva mare, i després em recprdava que la vida de la Rose estava a les nostres mans.

-Te'n tornaras a anar?

Esperava que no, però no ho diria davant d'ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 8:13 am

Em quede parada quan em pregunta això, el llibre que tenia a la mà està a punt de caure però l'agafe. Em gire mirant-la.

- No, no marxare, en principi ja no.- li dic.

Bé, ja estava aci, i tot i que encara no havia pensat molt el que volia fer, si que sabia que volia coneixer la Julie, per molt que ho intentarà no podia ser desagradable, i si ho era després m'apenedia, maleïda consciència, bé, amb ella intentaria dur-me bé, no prometia que eixira d'ahi.

- Però...bé...jo...intentare no ser ta...bé- ho intentare, jo ho intentaria.- Et mereixes un tracte molt millor...

Torne a mirar els llibres, vaig marcant els estants que ja he mirat.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 9:29 am

-Oh euh... Gràcies...

Rebusco entre alguna llibres, pensativa. Després callem, només cerquem en silenci, durant una hora aproximadament i després...

-El tinc! -Trec el llibre i em miro la Sam.-Mira!!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 9:38 am

Vaig amb rapidesa al costat de la Julie i mire el llibre, si, és el que necessitem.

- Ben fet!- li dic somrient.- Veus? Estem un pas més prop de trobar la Rose.

Agafe el llibre i seguida de la Julie el deixe damunt d'una taula buida, passe les pàgines buscant el encanteri que tenia en ment.

- Aquest ens pot servir, et pots posar dins la ment de la persona i veure el que ella està veient, els altres són més complicats necesitariem algo com sang de la persona que busquem i encanteris complexos. Però aquest és senzill, podrem esbrinar on és la Rose i a partir del que veiem trobar-la, no és molt, però ja és un pas.

Agafe un tros de paper i marque la pàgina.

- Deuriem de dur el llibre a Lils, perquè començe el més prompte possible.

Anar a Hogwarts? Estar al mateix espai que el James? Encara no havia parlat amb ell, i per ara no tenia pensat fer-ho i molt menys en aquest moment.

- Fem una cosa, et duc a Hogwarts, entres i els dones el llibre, d'acord? Jo mentres vindre aci i ordenare tot el que ens faça falta...
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 10:36 am

-Creus que es bona idea, ficar-se al cap de la Rose?

Però llavors em diu allò de que jo entrare al despatx i els duré el llibre i alço una cella. No ve? Pel James? Pel que es van dir?

-Hauries de venir. Per la Lily. No em facis tornar sola.

No m'agradava la idea. Gens. La Lily es possaria nerviosa i el James s'enfadaria.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 10:43 am

- Ella no ho notarà.

Veig que s'està posant nerviosa.

- Julie...Julie, t'acompanyare fins la porta.- li dic.- No puc...No crec que siga bona idea, no ajudaria molt més i soc més últim al departament.- li dic.- Jo t'acompanye fins la porta i quan els hages donat el llibre, me'n vaig. Per ara sols puc fer això.

Agafe el llibre i se'l done.

- Està clar?
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 9:42 pm

El meu pare sovint m'havia dit que tractar amb mi era com tractar amb la mare. Així que em vaig imaginar que faria jo, per tractar amb una jo que no volgués anar al despatx. Semblava senzill, no? A veure, si jo no volgués anar al despatx, la única forma de que al final anés seria...

-D'acord...- dic, agafant el llibre. Quin remei. Me'l miro i miro l'encanteri que m'ha ensenyat. Sospiro, esperava que funcionés, encara que no m'agradava gens que s'haguessin de ficar al cap de la Rose.

-Anem?- li demano.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 11:01 pm

Em mire la Julie, està tramant alguna cosa, és a dir, havia acceptat sense discutir-ho més que ella entraria al despatx...trama alguna cosa, a no ser que....bé, no se, però algo està pensant.

- Et fare l'encanteri i eixirem com em entrat, d'acord?

Li torne a fer l'encanteri mimetitzador i eixim de l'hemeroteca, tanque amb la clau. Recorrem els passadissos, pugem a l'ascensor i eixim al carrer, li desfaig l'encanteri.

- Val.- cride el Hume que es posa sobre el meu muscle.- Tens el llibre ben agafat?- li pregunte, no era plan que es perguera i acabara ves a saber on.- Preparada?- dic allargant-li la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Julie Poynter
Cinquè curs
Julie Poynter


Nombre de missatges : 170
Fecha de inscripción : 17/12/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Buscant el llibre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Buscant el llibre   Buscant el llibre EmptyDt Feb 05, 2013 11:27 pm

-Ahà...

Ei, molava ser invisible. Hauria de recordar de mirar quin era l'encanteri, la de bromes que es podien fer! Li diria a la Rose... Auch, la Rose, ens necessitava, era millor deixar de pensar en aquestes coses.

-Sí, aqui està, no el deixaré anar.- Li agafo la mà i tanco els ulls. Estrenyent amb força el llibre. No podia deixar que caigués durant l'aparetratge...

I vam desaparetre.

[Tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Buscant el llibre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Un llibre massa interessant com per fer cas a qui em parla (no per ser borde ni res, eh? El que passa és que sóc un empanat de la vida ^^)
» Buscant-la. [Georgia]
» Buscant una escombra..
» Buscant material per a fer BUM!!! (xD)
» buscant tranqui·litat.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Conselleria d'Afers Màgics :: Departament d'Aurors-
Canviar a: