Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
buscant tranqui·litat. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
buscant tranqui·litat. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
buscant tranqui·litat. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
buscant tranqui·litat. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
buscant tranqui·litat. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
buscant tranqui·litat. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
buscant tranqui·litat. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

buscant tranqui·litat.

3 participantes
AutorMissatge
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Nombre de missatges : 434
Ubicació : A la biblioteca o als jardins

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: -

buscant tranqui·litat. Empty
MissatgeAssumpte: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDg Set 19, 2010 9:18 am

Vaig arribar a la torre, perquè últimament la biblioteca era més sorollosa del que és habitual.

- Bé, sembla que aquí estic sola ^^ - vaig dir amb un sospir.

Em vaig asseure en una cadira, contemplant la porta de sol, i vaig tornar al meu llibre de Criança de Criatures Màgiques.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 1:33 am

- Hola G! - vaig cridar, me li vaig llançar a sobre i vam caure les dues a terra-. Joh, des que vam arribar ahir que no et veia? On t'has ficat?

Vaig veure que havia caigut un llibre a terra.

- Oh, no m'ho diguis! A la biblioteca! Com no! Però si encara no teim deures, em pots explicar què fas?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 1:40 am

No tenia absolutament res a fer, així que vaig decidir acostar-me a la Torre d'Astronomia. Qui sap, potser trobava algú pel camí i em treia de l'avorriment! Però no, no em vaig creuar ningú pels passadissos. En arribar al capdamunt, vaig sentir un soroll estrany, com d'alguna cosa que queia a terra i vaig treure el cap per la porta. L'Agatha estava sobre la Georgia, i a terra hi havia el llibre de Criança de Criatures Màgiques.

- Eiiii! Jo també m'hi vull tiraaaar!

Així que em vaig llençar a sobre aquelles dues, un sandvitx en tota regla! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 1:47 am

- OUCH! - vaig exclamar quan l'Agatha em va caure a sobre-. Per això no m'havies vist! Perquè sempre que et veig acabo igual!

I una altra noia va caure a sobre nostres també, la Marta Lewis de Ravenclaw.

- OUCH! T.T - vaig tornar a fer.

Em vaig desempallegar d'elles com vaig poder i vaig tornar a agafar el llibre.

- Doncs m'estic preparant les classes, cosa que potser vosaltres també hauríeu de fer. Ja sabeu que ara començarem MAG? Ara hem de vigilar les assignatures que fem, i tot, que ara sí que compten les notes... ja sabeu a què us voleu dedicar quan sortiu d'aquí?- els vaig preguntar una mica encuriosida, perquè jo mateixa no acabava de tenir.ho clar, tot i que portava mesos donant-li voltes.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 1:49 am

- És clar que sí, ja ho sabia quan vaig començar a Hogwarts - vaig dir tota pomposa mentre em posava dreta-. Jo seré Auror. I tu, Marta?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 1:52 am

- Doncs jo encara no ho tinc gaire clar... Però la Transfiguració m'encanta, i Hogwarts també! Qui sap si trobaré el meu lloc com a docent... - vaig dir, mig rumiant per mi mateixa - I tu Georgia, ja ho tens pensat?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 1:57 am

- Doncs no U.U -vaig dir amb un sospir. Em feia una mica de vergonya, la respectable i responsable monitora que no sabia què volia fer amb el seu futur-. Per això m'he apuntat de totes les assignatures... el que més m'agrada és pocions, i botànica, però no sé... potser podria treballar de sanadora...

Em vaig mirar les altres.

- Tu Agatha vols ser auror? No et dic que no fa per tu, però... ja saps que demanen unes notes molt altes?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 1:59 am

- Series una bona sanadora - vaig dir jo-. L'any passat em vas curar quan vaig estar a punt de dessagnar-me, te'n recordes? I què vols dir amb això que si sé que demanen notes altes? Quin problema hi ha amb les meves notes? Mira...!

Em vaig treure un pergamí de la túnica.

- Em meu butlletí dels GNOM! Tot aprovat!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:04 am

Vaig escoltar la història de com la Georgia havia curat a l'Agatha el curs passat, i em va venir una esgarrifança.

- Uff quin coratge! A mi la sang dels altres em fa posar malalta... Si em faig una ferida ho puc suportar, però si algú altre es fa mal... em qued petrificada i no puc reaccionar!

Després l'Agatha ens va ensenyar els seus GNOM, la veritat és que les notes estaven molt bé. I dirigint-me a la Georgia, vaig dir-li:

- No et preocupis maca, segur que acabaràs trobant la teva vertadera vocació!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:07 am

Estava volant per ahi, quant de sobte em va pareixer vore gent a la torre d'astronomia, al apropar-me vaig vore que eren Agatha, Marta i Georgia.

- HOLAAAAAAAAAA!- vaig dir mentres aterrava a la torre- Com va?
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:08 am

- Això espero... però és que m'angoixo, perquè ja queda poc i... - em vaig quedar mirant les notes de l'Agatha.

"Tot aprovat? Des de quan tu ho aproves tot?"

Vaig agafar el butlletí i vaig rascar.

- Agatha, aquí hi ha tipp-ex màgic ¬¬ - li vaig tornar el paper amb una mala mirada-. N'has suspès dues.

La Samanta va aparèixer aleshores per la porta, tot i que va tenir la decència de no fer-me cap placatge.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:14 am

- Bueeeeeeeno, - vaig dir fent un gest amb la mà, com traient-li importància-. Volia dir que he aprovat tot el que és important ^^. A qui li ineterssa Història de la Màgia? I Futorologia? Tsss... va estar així que no aprovo. Que em vaig invetar l'exàmen? Cert. Que vaig predir que la selecció anglesa guanyaria la lliga de quidditch? Sí. Però ja us dic que si el seleccionador acional no fos idiota i hagués agafat més jugadors del Puddlemere United, ara aquí hi hauria un excel·lent. Mira que perdre contra Croàcia ¬¬ - vaig recordar amb amargor.

Però em vaig recuperar de seguida.

- Però mira, les assignatures que necessito per ser auror les tinc amb notable i això d'aquí és un excel·lent de Defensa Contra les Forces del mal. I NO HI HA TIPP-EX! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:19 am

- Jo també vaig traure un excel·lent en DFCM i a diferencia teua també en Historia de la Magia, no em preguntes com perque no ho se. L'unica nota baixa fou pocions, vaig traure un 6. Encara que em van permetre continuar estudiant-la aquest any.- vaig dir- Aleshores Agatha tu vols ser auror? Doncs es vorem perque jo també vuic ser-ho!! Te imagines tu i jo treballant juntes- vaig dir somriguent.
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:22 am

- Pobre Departament d'aurors - vaig sospirar-. No saben el que els espera... Però bé, els excel·lents de DCFM bé deuen voler dir alguna cosa ^^. Em fa molta enveja que ja sapigueu què voleu fer... joh. A tu et van anar bé els GNOM, Marta?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:23 am

- Ningú s'esperava la derrota d'Anglaterra a mans de Croàcia - vaig dir-li a l'Agatha -, vas tenir mala sort, o potser els planetes es van alinear en contra teva xD

Després d'escoltar que la Sam també volia ser auror, em vaig imaginar el merder que muntarien les dues, i vaig riure.

- Uuuii! Vosaltres dues treballant juntes? - vaig dir, remenant el cap - POR EM FEIS!! (:

Després, contestant a la Georgia, vaig dir:

- Sí, bastant bé! Transfiguració i Pocions amb excel·lent ^^ Però també la vaig liar a Futurologia... Maleïda bolla de cristall! I tu què tal??
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:28 am

- Doncs això, aquest curs penso fer només quatre assignatures: DCFM, Pocions, Transfiguració i Encanteris, trauré bones notes de tot i acabré tancant toooota la meva família a Azkaban, que és el meu somni de tota la vida. ^^

Les quatre se'm van quedar mirant amb... la gota.

- Bé, a la Laura Black no, que és maja, ella. ^^, però tots els altres allà estaran, amb el seu uniforme de ratlles i picant pedra!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:33 am

- Si vas a tancar a tota la teua familia a Azkaban, si vols jo te ajude, no crec que pugues amb tots tu sola.- vaig exclamar- Quan menys purria i hagi per el món millor.- vaig dir mentre em sentava damunt l'escombra.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 2:45 am

Em vaig quedar pensant amb el que havia dit l'Agatha, i vaig dir-li:

- La Laura i tu sou les dues ovelles negres de la família, eh? Encara sort! No et puc imaginar anant a Slytherin i sent malvada...

I després, mirant a la Sam, vaig afegir:

- Ningú pot negar que vosaltres dues formeu un bon equip! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 3:10 am

- Ja veus ^^. I si no, sempre queda el Pla B: Quidditch!

Vaig fer un somriure.

- Bé, si resulta que som uns inútils totals i que no servim per a res... sempre podrem anar a demanar feia al Periòdic Profètic ^^ - vaig afegir-. Allà sembla que sonen feina al primer que passa... ¬¬
Tornar a dalt Ir abajo
Georgia Gray
Auror
Auror
Georgia Gray

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 3:50 am

Vaig riure pel comentari de l'Agatha del Profètic.

- És veritat, a part de ser uns venust de la Conselleria; el que no saben, s'ho inventen.

Vaig fer que no amb el cap.

- Allà sí que no hi trballaria.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 4:31 am

- Ho sent, però abans morta que treballar per al diari. No soporte a aquella gent, em posa molt nerviosa- vaig dir- Preferira treballar abans en el Departement de Misteris que ahi! I aixo que el Dept. eixe és raret.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDl Set 20, 2010 4:40 am

- Estic d'acord amb vosaltres, de cada dia el Periòdic Profètic perd més i més. Són tots una colla d'impresentables - després, dirigint-me a la Sam -. I al Departament de Misteris no crec que hi volgués treballar, tampoc. Tot és tan... misteriós! Em fa una mica d'angúnia i tot...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDt Set 21, 2010 3:34 am

- Per a aquest mateix motiu jo vuic treballar, es tan... misterios.. tan estrany.. deu ser divertit treballar-hi.- vaig dir- Jo una vegada, quant era menuda, vaig acompanyar al meu pare a la Conselleria, i em deixa en un despatx, fins que ell tornara i be, doncs no li vaig fer cas i em vaig anar a investigar la Conselleria, arribi a la porta del Dept. de Misteris, però un home molt antipàtic, vestit de negre em va agafar i em va dur amb el meu pare, ara que pense es l'unica vegada que ma renyit i cridat tant per fer una malifeta .
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDc Set 22, 2010 6:07 am

- Ah, que també vols treballar al departament de misteris? O sigui, que vols ser pluriempleada? O treballaràs desvetllant els misteris de la màgia mentre m'ajudes a capturar la meva família al temps lliure... o com va, això? O.O

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: buscant tranqui·litat.   buscant tranqui·litat. EmptyDc Set 22, 2010 6:11 am

- UFF, no seria massa coses. xD- vaig dir- No, jo principalment vuic ser auror, i si em deixes, ajudar-te a capturar la teua familia,i si no ens deixen treballar d'auror, be, doncs ja buscaria treball per un altre lloc i el Dept. de Misteris esta be. Sincerament preferisc treballar ahi que en el Periodic Profetic. I si tampoc puc treballar al Dept. doncs ni idea, pot ser Zonko o el Palau dels Bruixots.
Però el meu somni es ser auror. I ho vaig a conseguir sigui com sigui.- vaig dir.

Aleshores em vaig fixar en l'hora:
- Be, sera millor que marxem, ja es hora de sopar. - vaig dir mentres me enlairava amb l'escombra- Fins despres!!

[Isc del tema]

[OFF: i segons el Fortin, tema tancat , (xDDDD)si algu vol posar algo que comente i tanque]

[TEMA TANCAT]
Tornar a dalt Ir abajo

buscant tranqui·litat.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1