Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Reparació d'escombra HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Reparació d'escombra HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Reparació d'escombra EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Reparació d'escombra EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Reparació d'escombra EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Reparació d'escombra EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Reparació d'escombra EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Reparació d'escombra

Ir abajo 
AutorMissatge
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDg Set 26, 2010 12:44 am

Vaig entrar a la botiga amb la meva escombra. QUan vaig obrir la porta van sonar unes campanetes. Em vaig dirigir al mostrador i vaig deixar la Raigdefoc a sobre.

- Hola? - vaig preguntar.



OFF: Quant fa que has marxat de l'escola, teòricament? Perquè si en fa 4 o menys, ens hauríem de conèixer de Hogwarts, de l'equip de quidditch. Tu mateixa Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDt Set 28, 2010 4:10 am

OFF: De fet vaig ficar que en tenia 25, per tant, fa set o vuit anys que vaig marxar... Però et reparaé l'escombra igualment Wink jajaja

Era a la rebotiga ordenant la comanda que m'acabava d'arribar quan vaig sentir les campanetes de la porta. Encara que sonessin fluixet, havia fet un encanteri perquè ressonessin amb més força en aquella habitacioneta. No m'agafarien per sorpresa...

- Hola? -vaig sentir una veu.

Vaig sortir fora i vaig veure una noia de cabells negres llisos i una mirada profunda. Duia una Raigdefoc i la va deixar sobre el mostrador. M'interessava...

- Bon dia! En què et puc ajudar? -vaig contestar amb un somriure. M'agradaven les persones amb Raigdefoc. N'havia conegut poques, però totes tenien empenta i valentia. De fet, jo en tenia una.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDt Set 28, 2010 4:18 am

- Hola... - em vaig quedar mirant la noia, em sonava d'alguna cosa...-. Eeeeei! Tu ets la Gudgeon de les Holyhead Harpies! O.O Que fort!

Em vaig quedar de pedra, amb les mans sobre l'escombra.

- Tre... treballes aquí? Vaja!

"Quina vergonya... ara explica-li lo de l'escombra... U.U'"

- Ehm... l'altre dia vaig sortir a jugar en unes... mmm... condicins climatològiques poc apropiades i... eh... em va caura un llamp a sobre >.< - vaig dir, notant que em posava vermella-. I se'm van socarrimar una mica les hebres de l'escombra... És la primera Raigdefoc que va sortir, ja sé que és molt antiga i que les d'ara són cinquanta vegades millor, però és que m'agradaria conservar-la, perquè vaig aprendre-hi a volar, amb aquesta, i m'agradaria saber si es podria reparar abans de comprar-me'n una de nova...
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDt Set 28, 2010 4:29 am

Quan em va veure la cara es va quedar al·lucinant. La veritat és que els jugadors de quidditch provocavem en la gent la mateixa reacció que en Harry Potter.

- Sí, sóc jo mateixa. I sí, treballo aquí. Suposo que ja deus saber perquè no estic entrenant ara mateix. Tenint una Raigdefoc deus estar assabentada de les noves del quidditch! -li vaig contestar transforamant el meu somriure en un petit esbós de tristesa.

Vaig escoltar-la amb deteniment, veient que anava enrogint a mida que avançava el relat. Vaig tornar a dibuixar un somriure.

- No et preocupis per això. Són cinquanta vegades millor, però tinc contactes i sé on anar per trobar el que necessito. T'he de dir, però, que això farà que trigui una miqueta més. Però tranquil·la! Tinc tot el temps del món Smile.

Vaig agafar amb compte aquella escombra. Estava molt ben cuidada, malgrat la relliscada d'última hora.

- No crec que em porti molta feina -li vaig dir, veient un bri d'alleujament en la seva cara. Aleshores li vaig deixar anar:- Gryffindor... Em caus bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDt Set 28, 2010 5:06 am

- Sí, ja savia això que et vas lesionar, em sap greu, és una putada per un jugador d'èlit - vaig dir una mica trista-. Sóc la nova capitana de Gryffindor, jo ^^ - vaig canviar a una expressió alegre ràpidament-. Tu també anaves a Gryffindor, a Hogwarts? Ho vaig estar comptant un dia que m'avorria, i més de la meitat dels jugadors britànics van anar a Gryffindor!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDt Set 28, 2010 5:15 am

- La capitana? Felicitats! Jo ho vaig ser els tres últims anys. I això dels jugadors de Gran Bretanya... t'estranya? -vaig dir amb sorna.- Els Gryffindor som els millors damunt les escombres, no em diràs que no! Si no et fa res, doncs et prenc nota i em quedo la teva escombra.

Vaig apuntar reparació ESPECIAL en un paper i el vaig enganxar a l'escombra amb un senzill encanteri. Llavors me la vaig endur a la rebotiga i vaig tornar a sortir.

- No et preocupìs -vaig contestar a la seva expressió.- Estarà abans que t'enadonis. Sé molt bé el que és jugar amb un Sensepols 5 i no permetré que et passi. Te l'arreglaré abans del proper partit si em convides a veure la teva victòria damunt la meva feina. Què me'n dius? Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDt Set 28, 2010 5:55 am

- És clar! Fet! -vaig tota emocionada que una jugadora de quidditch professional em vulgués veure A MI jugant.

"La Gemma Gudgeon vindrà a animar a Gryffindor ^^. Xupeu-vos aquesta!"

- Doncs et deixo l'escombra i.... m'envies un mussol, quan estigui? -li vaig demanar-. Així la vindré a recollir. Em dic Agatha Black, i seré a Hogwarts - li vaig dir perquè prengués nota-. Però si vols passo directament quan tu em diguis, d'aquí una setmana o quinze dies, o quan sigui.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDc Set 29, 2010 5:12 am

- Molt bé, fet! Em fa il·lusió tornar a Hogwarts. Així també aprofitaré per dur l'encàrrec del professor Dumbledore. Que vagi molt bé, Agatha, ens veiem d'aquí poc!

[Sortim del tema, no?]
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDj Set 30, 2010 3:40 am

OFF: sí, ok Wink

[TEMA ACABAT]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDj Set 30, 2010 4:15 am

OFF: ok, doncs llavors ara has de mirar al gran saló Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black


Nombre de missatges : 1411
Fecha de inscripción : 12/09/2010
Edad : 34
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

Reparació d'escombra Empty
MissatgeAssumpte: Re: Reparació d'escombra   Reparació d'escombra EmptyDj Set 30, 2010 4:20 am

OFF: ja he contestat! ens veiem al camp!
Tornar a dalt Ir abajo
 
Reparació d'escombra
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: La Botiga del Quidditch :: Roleig-
Canviar a: