Qui està Connectat | En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Reparació d'escombra | |
| | Autor | Missatge |
---|
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Reparació d'escombra Dg Set 26, 2010 12:44 am | |
| Vaig entrar a la botiga amb la meva escombra. QUan vaig obrir la porta van sonar unes campanetes. Em vaig dirigir al mostrador i vaig deixar la Raigdefoc a sobre. - Hola? - vaig preguntar. OFF: Quant fa que has marxat de l'escola, teòricament? Perquè si en fa 4 o menys, ens hauríem de conèixer de Hogwarts, de l'equip de quidditch. Tu mateixa | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dt Set 28, 2010 4:10 am | |
| OFF: De fet vaig ficar que en tenia 25, per tant, fa set o vuit anys que vaig marxar... Però et reparaé l'escombra igualment jajaja Era a la rebotiga ordenant la comanda que m'acabava d'arribar quan vaig sentir les campanetes de la porta. Encara que sonessin fluixet, havia fet un encanteri perquè ressonessin amb més força en aquella habitacioneta. No m'agafarien per sorpresa... - Hola? -vaig sentir una veu. Vaig sortir fora i vaig veure una noia de cabells negres llisos i una mirada profunda. Duia una Raigdefoc i la va deixar sobre el mostrador. M'interessava... - Bon dia! En què et puc ajudar? -vaig contestar amb un somriure. M'agradaven les persones amb Raigdefoc. N'havia conegut poques, però totes tenien empenta i valentia. De fet, jo en tenia una. |
| | | Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dt Set 28, 2010 4:18 am | |
| - Hola... - em vaig quedar mirant la noia, em sonava d'alguna cosa...-. Eeeeei! Tu ets la Gudgeon de les Holyhead Harpies! O.O Que fort!
Em vaig quedar de pedra, amb les mans sobre l'escombra.
- Tre... treballes aquí? Vaja!
"Quina vergonya... ara explica-li lo de l'escombra... U.U'"
- Ehm... l'altre dia vaig sortir a jugar en unes... mmm... condicins climatològiques poc apropiades i... eh... em va caura un llamp a sobre >.< - vaig dir, notant que em posava vermella-. I se'm van socarrimar una mica les hebres de l'escombra... És la primera Raigdefoc que va sortir, ja sé que és molt antiga i que les d'ara són cinquanta vegades millor, però és que m'agradaria conservar-la, perquè vaig aprendre-hi a volar, amb aquesta, i m'agradaria saber si es podria reparar abans de comprar-me'n una de nova... | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dt Set 28, 2010 4:29 am | |
| Quan em va veure la cara es va quedar al·lucinant. La veritat és que els jugadors de quidditch provocavem en la gent la mateixa reacció que en Harry Potter. - Sí, sóc jo mateixa. I sí, treballo aquí. Suposo que ja deus saber perquè no estic entrenant ara mateix. Tenint una Raigdefoc deus estar assabentada de les noves del quidditch! -li vaig contestar transforamant el meu somriure en un petit esbós de tristesa. Vaig escoltar-la amb deteniment, veient que anava enrogint a mida que avançava el relat. Vaig tornar a dibuixar un somriure. - No et preocupis per això. Són cinquanta vegades millor, però tinc contactes i sé on anar per trobar el que necessito. T'he de dir, però, que això farà que trigui una miqueta més. Però tranquil·la! Tinc tot el temps del món . Vaig agafar amb compte aquella escombra. Estava molt ben cuidada, malgrat la relliscada d'última hora. - No crec que em porti molta feina -li vaig dir, veient un bri d'alleujament en la seva cara. Aleshores li vaig deixar anar:- Gryffindor... Em caus bé. |
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dt Set 28, 2010 5:06 am | |
| - Sí, ja savia això que et vas lesionar, em sap greu, és una putada per un jugador d'èlit - vaig dir una mica trista-. Sóc la nova capitana de Gryffindor, jo ^^ - vaig canviar a una expressió alegre ràpidament-. Tu també anaves a Gryffindor, a Hogwarts? Ho vaig estar comptant un dia que m'avorria, i més de la meitat dels jugadors britànics van anar a Gryffindor! | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dt Set 28, 2010 5:15 am | |
| - La capitana? Felicitats! Jo ho vaig ser els tres últims anys. I això dels jugadors de Gran Bretanya... t'estranya? -vaig dir amb sorna.- Els Gryffindor som els millors damunt les escombres, no em diràs que no! Si no et fa res, doncs et prenc nota i em quedo la teva escombra. Vaig apuntar reparació ESPECIAL en un paper i el vaig enganxar a l'escombra amb un senzill encanteri. Llavors me la vaig endur a la rebotiga i vaig tornar a sortir. - No et preocupìs -vaig contestar a la seva expressió.- Estarà abans que t'enadonis. Sé molt bé el que és jugar amb un Sensepols 5 i no permetré que et passi. Te l'arreglaré abans del proper partit si em convides a veure la teva victòria damunt la meva feina. Què me'n dius? |
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dt Set 28, 2010 5:55 am | |
| - És clar! Fet! -vaig tota emocionada que una jugadora de quidditch professional em vulgués veure A MI jugant.
"La Gemma Gudgeon vindrà a animar a Gryffindor ^^. Xupeu-vos aquesta!"
- Doncs et deixo l'escombra i.... m'envies un mussol, quan estigui? -li vaig demanar-. Així la vindré a recollir. Em dic Agatha Black, i seré a Hogwarts - li vaig dir perquè prengués nota-. Però si vols passo directament quan tu em diguis, d'aquí una setmana o quinze dies, o quan sigui. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dc Set 29, 2010 5:12 am | |
| - Molt bé, fet! Em fa il·lusió tornar a Hogwarts. Així també aprofitaré per dur l'encàrrec del professor Dumbledore. Que vagi molt bé, Agatha, ens veiem d'aquí poc!
[Sortim del tema, no?] |
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dj Set 30, 2010 3:40 am | |
| OFF: sí, ok [TEMA ACABAT] | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dj Set 30, 2010 4:15 am | |
| OFF: ok, doncs llavors ara has de mirar al gran saló |
| Assumpte: Re: Reparació d'escombra Dj Set 30, 2010 4:20 am | |
| OFF: ja he contestat! ens veiem al camp! | |
| | | | Reparació d'escombra | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| Benvinguts! | |
|