Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Descobrint la biblioteca per el dia.  HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Descobrint la biblioteca per el dia.  HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Descobrint la biblioteca per el dia.

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Descobrint la biblioteca per el dia.  Empty
MissatgeAssumpte: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 5:25 am

Estava passejant per el passadis vaig passar per la biblioteca quan vaig vore a Erin que venia per l'altra banda carregada de llibres.

- Erin!!- vaig dir mentres me apropava.- On vas amb tant de llibre?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 5:31 am

- Hola Sam!- vaig fer intentant mirar-la i mantenir els llibres a les mans al mateix temps- Res, aquests sis són per estudiar i aquests dos mel's emporto per llegir una estona.

Vaig somriure.

- apa-vaig dir començant a caminar- me'n vaig, que en qualsevol moment això cauràààààà!

"molt bé, Erin"

- Ho sento, Madame Pince...- vaig dir aixecant-me i agafant els llibres- Almenys as llibres no els hi ha passat res...- vaig dir fregant-me l'espatlla, que era on m'havia donat el cop quan havia ensopegat.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 5:35 am

Vaig agafar els llibres i els vaig deixar sobre una taula.

- Deuries d’anar amb més compte, no pots anar amb tants llibres i si et caus per les escales.-vaig dir.- A més necesites 6 llibres per a estudiar?- vaig dir mirant la biblioteca.- Feia temps que no entrava de día.- vaig dir mirant al meu alrededor.- Està un poc buida, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 5:39 am

- Una mica- vaig dir- i sí, els necessito. Ens han posat uns deures molt complicats a pocions... A més vull començar a preparar els exàmens. Sí, Sam, els exàmens de juny. No, no és tan estrany...- vaig fer amb un sospir.

-Vols venir una estona? Serà una nova experiència- vaig fer sarcàsticament agafant els llibres i deixant-los a la taula on estava estudiant.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 9:10 am

-Exàmens de Juny?- vaig dir alucinada- Juny? Estem a Decembre Erin!- vaig dir.- Estudiar? Estar en la biblio de dia? Mola més de nit.- vaig dir mentres intentava eixir d’alli.

Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:07 am

La vaig agafar del braç.

- Ah no- vaig fer- ja m'has creat il·lusions, ara et quedes. A més, no és gratificant viure noves experiències?- vaig dir burleta.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:09 am

- Noves experiències?- vaig dir mirant la biblioteca- I no pots estudiar en una altra banda? A vore a mi m’encanta llegir, però no aci.- vaig vore els llibres de pocions.- A més no soc molt bona en pocions, no et puc ajudar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:16 am

- No, si jo aquí tampoc llegeixo- vaig dir- ja t'he dit que aquests dos són per emportar. Vinga, va, queda't una estona a estudiar, serà... eh, no, diverit no, però serà... serà instructiu Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:21 am

Em vaig mirar Erin.

- Instructiu?- vaig dir- Me llegit la biblioteca sencera, però va, contam alguna cosa que no sapiga.- vaig dir rient.- A vore de que van els teus deures?- vaig dir agafant un llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:26 am

- Hem de fer una redacció sobre la pedra de lluna. Què és, d'on s'obté, La història de l'ús des que es va descobrir i la importància que ha tingut en els antídots. Dos metres de pergamí- vaig dir posant-me a la feina.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:30 am

- Que...guay.- vaig dir somrient.- A mi crec que també em va tocar fer aquell treball, però no em recorde de res.- em vaig sentar al seu costat.- Vols que te ajude en alguna cosa?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:34 am

- No, no cal- vaig dir somrient sense apartar la vista del pergamí- En tinc prou amb que estudiis alguna cosa teva o, si més no, t'estiguis aquí una estona.

Aleshores se'm va acudir una cosa. Vaig rebuscar a la bossa i en vaig treure una càmera que sempre portava amb mi. La vaig treure de la funda.

- Somriu!

El flash va sortir i jo vaig somriure.

- Ho guardaré com un trofeu- vaig dir rient- El dia que vaig aconseguir que la Samanta Williams entrés en una biblioteca- vaig fer solemnement fent que em secava una llagrimeta.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:40 am

- Eh!!- vaig dir agafant la foto.- Estic horrible. Trenca-la o em venjare.- vaig dir rient.- Com si fora estrany que entrara en una biblioteca, jo entre, però no de dia. Has vingut de nit? Mola molt més.

Vaig anar a una estanteria i vaig agafar un llibre.

- Tin, hauries de llegir-lo, està molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:44 am

Vaig esborrar la foto i to seguit vaig fer-n'hi una altra.

- Està prou bé, la senyoreta?- vaig dir ensenyant-l'hi i tot seguit la vaig mirar- aquesta no em diguis que no que estàs molt mona...

- No penso venir de nit, Sam. La paraula prohibit significa alguna cosa per tu?

Em vaig mirar el llibre.

- Ja me l'he llegit...- vaig fer mentre tornava als deures.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 10:53 am

- Prohibit?- vaig dir.- No, crec que no em sona, ho sent. Que significa?- vaig dir fent un somriure.- I si, aquesta foto està millor.- vaig dir mentres deixava el llibre on estava. Vaig agafar un, l’havia llegit feia dos nits i era temari de 7é.- Este si que no l’has llegit.- vaig dir mentres mirava la seua cara de sorpresa.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:03 am

- mmm... no, no me l'he llegit... encara- vaig dir mentre somreia maliciosament- Des de quan llegeixes llibres de temari?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:08 am

- Des de que són sobre DFCM.- vaig dir rient.- Si te que vore amb maleficis i conjurs són dels meus, a més....- vaig dir susurrant.- Despres els prove I mire si són bons.- vaig mirar alrededor.- Fem algo?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:20 am

Vaig entrar a la biblioteca tranquil·lament, pensant en les meves coses. Em vaig dirigir automàticament al passadís que m'interessava i hi vaig veure dues noies, una de Gryffindor i l'altra de Ravenclaw. No vaig fer-lis gaire cas. Distret, vaig començar a buscar els llibres que necessitava per acabar el meu treball sobre maleficis per a Defensa Contra les Forces del Mal. En tenia dos que m'interessaven, quan vaig pensar que el llibre de text que seguíem a classe m'aniria bé també, però m'havia deixat el meu al dormitori. Després de buscar-lo una bona estona, sense èxit, vaig dirigir-me a les taules. Va ser aleshores quan vaig veure que la noia de Ravenclaw el tenia a les mans, i no semblava pas que l'anés a emprar.

Escurant-me la gola, vaig dir-li, tot assenyalant el llibre:

- Ei, perdona! Per casualitat necessites aquest llibre?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:25 am

Em vaig girar i vaig vore un sly.

- Per fastidiar diria que si,- vaig dir rient.- Però no, ja me l’he llegit.- vaig dir mentres li el tirava- Tot teu.- despres em vaig girar cap a Erin.- Que deies?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:31 am

Vaig mirar malament a la Sam, dondnt-li a entendre que no es comportés així.

- Hola- vaig saludar amablement fent cas omís de l'intent d'ignorar-lo de la Sam- No, no l'anàvem a fer servir, queda-te'l. Ella és la Sam, i jo em dic Erin- vaig dir amb un smoriure- i tu et dius...?
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:37 am

La noia de Ravenclaw em va tirar el llibre de mala manera, però no vaig dir-li res, simplement vaig fer un somriure burleta. Semblava tot un nervi, i de fet la seva companya se la va mirar amb cara de reprovació. Després es van presentar, o hauria de dir que la de Gryffindor ho va fer.

- Encantat, Erin i Sam - vaig aguantar-li la mirada a aquesta darrera una mica més -. Em dic Kurt Matthews - aleshores vaig veure que l'Erin tenia una muntanya de llibres sobre la taula -. Què, molta feina?

Madame Pince va aparèixer del no-res, i amb mala cara ens va manar a callar.

- Ssssh! Facin el favor de parlar més baix! - i va anar-se'n cap a l'entrada.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:42 am

- Ho sento, Madame- vaig fer amb un somriure, i ella me'l va tornar per després girar-se de nou- Només una mica. I tu?

De cop em vaig adonar que encara estava dret.

- Vols seure?- vaig dir amablement oferint-li la cadira del meu costat, sense mirar a la sam per si de cas.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:46 am

Em vaig fixar la forma que em mirava el sly, u.u. Anava a respondre quant Erin li va dir que es sentara.

- Si es senta jo me alçe.- vaig dir alçant-me. Despres em vaig girar.- I cridare tot el que vuiga.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 11:51 am

L'Erin em va dir per asseure'm al seu costat, però la Sam es va aixecar d'una revolada. I semblava enfadada. Però ja m'esperava la seva reacció... somrient-li, vaig dir:

- Gràcies Erin, però no vull molestar. Ara que, per fastidiar potser hauria de dir que sí, oi? - vaig imitar la Sam, fent que em mirés encara amb més mala cara (si era possible) - Tranquil·la, tranquil·la... jo només volia el llibre! - i fent-li l'ullet, vaig començar a fer una pila amb les meves coses, però m'hi vaig estar una bona estona, tranquil·lament, per veure si la feia enfadar una mica més.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  EmptyDg Des 12, 2010 12:04 pm

- Sam- vaig fer tranquil·lament, la veritat és que m'ho esperava- Siusplau...

Vaig notar que ell li feia l'ullet i que s'estava més estona de la necessària per enfadar-la. Vaig fer un sospir.

- Perquè no proveu a portar-vos bé?- vaig dir esperançada- Sam, no deies que donaves un vot de confiança a la gent abans de jutjar-la?
Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint la biblioteca per el dia.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent