Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Descobrint la biblioteca per el dia.

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDg Des 12, 2010 10:21 pm

Em vaig mirar l'Erin, tenia que dir allò en aquell moment? Em vaig mirar el sly que em mirava amb un somriure burleta.

- Per que he de portar-me be amb un noi sly?- vaig dir ignorant a aquest.- A més, crec que no he fet res malament.- vaig dir mentres em sentava al costat de Erin i agafava un llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDg Des 12, 2010 11:51 pm

Ja havia agafat totes les meves pertinences. Vaig decidir "eliminar" el somriure que portava als llavis, i em va costar una mica perquè la veritat és que tota aquella situació era ben còmica.

- Va, l'Erin té raó. Intentem portar-nos bé. Total, jo només vull acabar un treball, després us deixaré soles de nou. Comencem una treva? - vaig demanar-li a la Sam, tot allargant-li la mà com si haguéssim de fer un pacte molt seriós. Com que no semblava disposta a donar-me la mà, vaig afegir, somrient - Vinga, Sam, que no mossego!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDl Des 13, 2010 12:26 am

Em vaig mirar el Matthews.

- Una treva? Les treves es fan quan algú ha fet una cosa a l'altre, perque el que veig jo no te fet res i tu a mi per ara tampoc, perque hauriem de fer una treva?- vaig dir rient al vore la seua cara.- I per a tu soc Samanta.- vaig agafar un altre llibre- Segur que no mossegues? Aleshores com menjes?- vaig dir mentres feia que llegia el llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDl Des 13, 2010 3:03 am

Genial. Això començava a escapar-se'm de les mans. Vaig mirar-los suplicant que paressin. Em coneixia; si això arribava a la baralla, em quedaria perplexa com sempre i no podria fer res per evitar-ho.

- Siusplau...- vaig murmurar dèbilment agafant-los pel braç a tots dos.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDl Des 13, 2010 4:12 am

D'acord, aquella noia era impossible. Anava a contestar-li malament, però aleshores l'Erin va agafar-me pel braç, i a més segur que Madame Pince apareixeria de nou (què pesada que era, aquella dona!) i jo havia d'acabar el treball, així que vaig menjar-me l'orgull.

- Està bé, Samanta - vaig dir, remarcant totes i cadascuna de les síl·labes del seu nom -. Com vulguis.

Però no me'n vaig anar. No pensava donar-li aquella satisfacció. Donant la volta a la taula, em vaig asseure a l'altra banda, de cara a les noies. Vaig amollar els llibres que portava a les mans, vaig obrir-ne un (Maleficis i contramaleficis. Com utilitzar-los) i vaig començar a llegir amb atenció.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDl Des 13, 2010 4:16 am

Em vaig mirar com es sentava i agafava un llibre. Algo dins meu em deia que me havia passat, però vaig ignorar-ho. Aleshores vaig vore com agafava un llibre i es posava a llegir, però el llibre estava al reves. Vaig somriure.

- Emm...Matthews.- vaig dir.- Pot ser tu lliges diferent, però, tens el llibre al reves.- vaig dir senyalant el llibre que duia en les mans.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 8:00 am

"Mmmm... Què bé. Sí senyor Kurt, acabes de fer el ridícul de mala manera" vaig pensar, però no vaig deixar que es notés gens. Al contrari, vaig somriure-li obertament, vaig girar el llibre, col·locant-lo correctament, i vaig dir-li:

- Oh moltíssimes gràcies, Samanta! - vaig estar temptat de tornar-li a fer l'ullet, però segur que aquella noia trobaria alguna manera de posar-me la situació en contra. Per tant, vaig decidir canviar de tema. Dirigint-me a l'Erin, vaig preguntar-li - Per cert Erin, què estàs estudiant?

Mentrestant, la Samanta va tornar a fer veure que llegia.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 16, 2010 8:54 am

Vaig esforçar-me per animar-me una mica. La cosa hauria pogut anar bastant pitjor, i ho sabia.

- Estic fent uns deures de pocions- vaig dir- Ara mateix estic escrivint sobre la història de l'ús de la pedra de lluna des que es va descobrir- vaig mirar el llibre- Sabíeu que els habitants d'aquella època pensaven que realment eren trossos de lluna, pel color? Es veu que al principi pensaven que era una pedra màgica que podia concedir qualsevol desig, abans que es descobrís que el que tenia eren propietats curatives...- Vaig començar a submergir-me en la lectura, absorta; allò era molt interessant...

Vaig arribar al final de pàgina i vaig aixecar la vista, encara absorta. Aleshores em vaig adonar que tots dos m'estaven mirant. Els havia deixat penjats...?

- Ho-ho sento... Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDv Des 17, 2010 4:49 am

Em vaig mirar l'Erin somrient, era Erin.

- Nah, no passa res.- vaig dir.- Continua, continua, que has d'acabar que sino...mmm.. com deies a si: No et deixare eixir d'aci encara que siga de nit!.- vaig dir rient, ja que era el mateix que ella m'havia dit feia temps. Vaig vore la seua cara.- Perdo, ho tenia que dir.- vaig tornar al llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDt Des 28, 2010 10:19 pm

Vaig somriure-li a l'Erin. Em queia bé aquella noia.

- Així que com no ets gaire habitual d'aquest recinte... - vaig dir-li a la Samanta - Una llàstima, la veritat, que encara no apreciis la bellesa de la biblioteca, segur que tot arriba, però!

I havent dit tot això, vaig continuar amb el meu treball.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 3:00 am

-Qui diu que no soc gaire habitual?- vaig dir.- Que has vingut alguna vegada de nit? No, veritat. Doncs aleshores no digues que no soc habitual. M'agraden els llibres- vaig agafar el pergami d'Erin i vaig començar a llegir el seu treball.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDc Des 29, 2010 4:20 am

vaig fer un sospir i em vaig girar cap a la sam.

- sam, sé que estàs enfadada...- vaig dir suaument- Però jo encara no he acabat el treball ^^' T'importaria llegir una altra cosa fins que acabi les tres línies que em queden, siusplau'
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 12:07 am

Em vaig mirar Erin.

- Enfadada?- vaig dir estranyada.- Jo no estic enfadada.- vaig deixar el treball en la taula.- Tens ahi un error, has posat pedra lunar en comptes de pedra lluna.- vaig dir somrient.- Es que no se que vols que faça.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 12:14 am

- Gràcies- vaig fer corregint-ho- Deixa un segon que... Val, ja està- vaig dir mentre guardava el treball, i vaig mirar al Kurt vigilant que no mirés- Aviam, Sam. Calma't una mica-li vaig dir fluixet- No sembla un mal noi, no l'ataquis sense motiu. Siusplau- vaig fer suplicant. De debò que no volia més baralles.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 12:18 am

- No estic fent res mal, val em comportare.- vaig dir mirant el llibre- Però si em diu alguna cosa no em quedare de braços creuats.- vaig deixar de fer que llegia.- I tu acaba ja el treball.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 10:49 am

- Només et demano que facis el que puguis- vaig dir suaument- I el treball ja l'he acabat. Ara hauria d'estudiar una mica pel juny; va, agafa això i fes el mateix- vaig dir agafant un llibre d'una presttgeria- És de defensa contra les forces del mal, així que no et queixis. Siusplau, intenta fer-ho- vaig dir suplicant.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 10:54 am

Vaig agafar el llibre i el vaig mirar.

- No em convenceras.- vaig dir. – No pense estudiar en Decembre lo que és per a Juny.- vaig dir deixant el llibre damunt la taula- Si vols te ajude en algo, però no pense estudiar.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDj Des 30, 2010 10:57 am

- Ooh, està bé- vaig dir amb un sospir- Pregunta això, doncs- vaig dir passant-li un llibre.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDl Gen 03, 2011 9:46 pm

Havia estat completament absent, concentrat en el meu treball. Quan finalment vaig posar el punt i final, vaig estirar els braços per darrere la cadira. N'estava prou satisfet, de la feina feta. Segur que em posarien bona nota. Aleshores, vaig clavar els ulls en l'Erin i la Samanta: la Samanta li estava demanant la lliçó a l'Erin.

I així, mirant-les sense dir res, van passar uns minuts, mentre decidia què podia fer aleshores.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Descobrint la biblioteca per el dia.    Descobrint la biblioteca per el dia.  - Página 2 EmptyDl Gen 10, 2011 4:42 am

Vaig veure que el kut acabava el treball. vaig fer-li un somriure.

- De què anava, el que estaves fent?
Tornar a dalt Ir abajo

Descobrint la biblioteca per el dia.
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2