| El segon banquet | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:31 am | |
| Immediatament després d'haver travessat la porta amb la poma un elf domèstic em va apareixer davant amb una safata de dolços.
- Vol alguna cosa la senyoreta?
- No, gràcies, Misty- vaig dir en reconèixer l'elf- només venia a saludar.
Així vaig anar saludant als elfs, un per un, mentre tots ells m'oferien coses per menjar.
Al final vaig acabar acceptant unes llaminadures, tot pensant que les donaria per a la recol·lecta. Mentre parlava animadament amb un dels elfs domèstics, la porta es va obrir. | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:35 am | |
| Feia estona que l'estçomac em feia rum-rum. M'havia llevat tard, m'havia saltat l'esmorzar, però encara quedava ben bé una hora per dinar i no podia més.
- BON DIAAAA! - vaig exclamar entrant per la porta-. Sabeu què? Avui m'he adormit i no he pogut esmorzar, que em podríeu fer alguna coseta?
Vaig veure l'Erin asseguda en una taula.
- Hola, Erin, bon dia! ^^ Has dormit bé? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:39 am | |
| Acaba d'arribar de nadar al llac i tenia fam, aixi que em vaig dirigir a la cuina. Al entrar em vaig dur una sorpresa. Estaven l'Agatha i Erin.
- HOLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!- vaig dir- Com va tot?- despres em vaig dirigir a un elf- Disculpe, per favor, em podria dur un tassa de xocolata i alguns bunyols, gràcies- l'elf va anar corrent a buscar-ho. | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 34 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:40 am | |
| - Mmm, sona bé! - vaig dir fent-li lloc a la Sam-. Per mi també, siusplau! ^^ | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:42 am | |
| Anava a dir que sí quan va aparèixer la Sam.
- Eis sam! Què tal estàs? Afamada, veig...
Aleshores l'agatha va demanar el mateix.
"l'altra" vaig pensar somrient.
Editat per darrera vegada per Erin River el Dj Des 16, 2010 7:22 am, editat 1 cop en total | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:48 am | |
| Em vaig sentar en una cadira i vaig mullar el bunyol a la xocolata.
- M'encanta la xocolata.- vaig dir mentres bebia un glop.- Com ha anat l'estiu? | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:50 am | |
| - Guai, a casa una amic muggle. L'únic probela és que ens coneixem perquè vivia a prop de casa meva, cosa que vol dir que de tent en tant m'havia de creuara amb els meus pares- vaig fer una ganyota-. Molt agradable.
| |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 2:57 am | |
| - Aleshores interesant- vaig dir- I tu Erin, que tal l'estiu?- vaig dir mentres agafava un altre bunyol. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 3:08 am | |
| - Molt tranquil- vaig dir- però ha estat molt bé. Vaig anar amb els avis una setmana en un apartament que tenim a Tarragona, a Espanya; Sabeu on és? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 3:39 am | |
| - Si, esta per Catalunya, no? Es que els meus avis materns viuen en un poblet per ahi perdut de Catalunya i aní una vegada d'excursió. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 16, 2010 4:56 am | |
| - Doncs jo ni idea... estàs parlant amb la cosmopolita de Londres ^^ I els meus pares no m'han dut mai de vacances enlloc... és el que tñe que t'odiin. Tinc ganes de fer els disset per poder fer coses, per això ^^ | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Dv Set 17, 2010 2:04 am | |
| Com ara?- vaig dir, encuriosida- Si no és massa preguntar, és clar... | |
|
| |
Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: El segon banquet Dv Set 17, 2010 6:28 am | |
| Vaig entrar a la cuina, per desfogar-me patejant alguns elfs fastigosos, però allà ja hi havia gent. Ecs, dues de Gryffindor, i a sobre una era la Black. I una Ravenclaw.
Bé, vaig decidir fotre-me'n d'elles
- Hola, noies - vaig fer el meu millor somriure -. Vinc a jugar a footelf. Em van mirar, estranyades - No sabeu què és? És un joc molt famós en les classes altes! Ah, és clar, altes...
- Foot! Vaig assenyalar el meu peu - ELF! Vaig clavar una patada a un elf que va sortir disparat fins a l'altra banda de la cuina
Vaig riure | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dv Set 17, 2010 6:48 am | |
| Em vaig enfurismar quan vaig veure el que li feia a l'elf i em vaig posar de peu d'una revolada i vaig agafar el plat de bunyols.
- Aquí fa temps que en juguem a un altre que es diu bunyol-sly. Endevina de què es tracta... - i abans que pogués dir res, li vaig llançar un bunyol de nata al front -. I com tornis a tocar un elf, jugarem a puny-sly, veuràs com t'encanta. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dv Set 17, 2010 5:39 pm | |
| Mentres l'Agatha li llançava un bunyol al front, jo amb compte em vaig posar raere seua i li vaig tirar la xocolata per el cap (xD). La sly es va posar feta un furia.
- Que pena de xocolata, amb lo bona que estava- vaig dir posant-me seria- Pobre de tu si toques algun altre elf, o alguna altra persona, purria- aquesta ultima paraula la vaig dir murmurant però crec que m'havia sentit. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 18, 2010 12:29 am | |
| Oh Déu Méu..
Ni tan sols m'havia adonat del que havia passat. Abans de que pogués reaccionar, una Slytherin li havia clavat una puntada de peu a un pobre elf. I l'Agatha i la Sam s'hi estaven barallant.
I, tot i que després em vaig maleïr a mi mateixa per fer-ho, l'únic que vaig aconseguir va ser quedar-me perplexa i no fer absolutament res, com sempre que veia una baralla. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 19, 2010 10:49 pm | |
| Xocolata? Bunyols? Qui es pensaven que eren aquell parell? Vaig treure la vareta, vaig fer un encanteri per netejar-me, i la vaig guardar de nou. - Si, Black? Doncs ara veuràs! Vaig clavar una patada a un altre elf, i em vaig acostar a la petita River. La vaig engrapar pel coll de la camisa i la vaig tirar al terra amb força. - I ara què, Black? Vaig agafar un elf i el vaig tirar contra la Black, amb ràbia. - No penseu que podeu amb mi! I li vaig pegar una bofetada a la Black, d'aquelles que fan soroll i tot. Vaig somriure, satisfeta, abans de treure la vareta i apuntar cap a la Williams, vaig dir: - PETRIFICUS TOTALUS!!! | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 19, 2010 10:56 pm | |
| "Ha agafat a l'Erin? S'HA ATREVIT A AGAFAR L'ERIN?"
Em va pegar una bufetada i va llançar una maledicció a la Sam, però vaig aprofitar que mirava cap on apuntava i li vaig fúmer una patada a la mà amb que tenia la vareta.
- Deixa anar l'Erin, troç de puta!
I me li vaig llançar al damunt i les tres vam rodolar per terra. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 19, 2010 10:57 pm | |
| Vaig vore com la purria agafa a Erin i la llançava a terra, com despres pegava a dos elfs i a Agatha. I com em llançava un Petrificus Totalus.
- PROTEGO!- vaig exclamar- Et creus molt guay, PURRIA? NINGU TOCA A ERIN I LI FA MAL, I MENYS UNA PURRIA FASTIGOSA!!!!- vaig exclamar.
La vaig mirar i vaig pensar mentres li apuntava amb la vareta: Animo Linqui. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 19, 2010 11:12 pm | |
| Vaig recuperar la vareta que l'Agatha havia tirat al terra, i vaig cridar: - IMPEDIMENTA!!! Que puta... Em vaig aixecar d'una revolada, i vaig posar el meu braç al voltant del coll de la petita River, aixecant-la dos pams de terra. - Si us acosteu, la MATO!!! Vaig somriure malèvolament, i la pressió del meu braç va augmentar. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 19, 2010 11:18 pm | |
| Tot va passar molt ràpid. Tot d'una la Slytherin em va agafar pel coll i em va llançar al terra. Em vaig quedar una estona allà, sense saber què fer, fins que em vaig fixar en els elfs, ben espantats al meu costat.
Quan m'aixecava per anar a tranquil·litzar-los, però, em va agafar pel coll amb el braç, escanyant-me.
No sabia què fer. Allà em vaig quedar, forcejant per deixar-me anar, però la noia era massa forta. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 19, 2010 11:22 pm | |
| - Si ens acostem? - me la vaig mirar amb un somriure tort quan em vaig aixecar-. Aleshores si t'ataco des d'aquí tot bé, no?
Abans que pugués contestar, la vaig apuntar amb la vareta.
- Levicorpus!
| |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dl Set 20, 2010 6:23 am | |
| Vaig agafar el cos de l'Erin i el vaig fer servir d'escut. La noieta es va elevar, i jo vaig increpar a les dues altres: - Teniu sort que he quedat i estic a punt de fer tard! Els vaig llançar una mirada perdonavides, i amb un moviment de vareta vaig conjurar una olla de xocolata desfeta i una capsa de bunyols, que van caure sobre les dues noies. - Apa, donde las dan las toman! Passi-ho bé!
[SURTO DEL TEMA] | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Dl Set 20, 2010 6:32 am | |
| De cop em va tocar l'encanteri de l'Agatha, i, tot i que em vaig deslliurar de la noia, em vaig quedar penjada pels turmells.
Quan la noia se'n va anar, vaig agafar la vareta i em vaig baixar, suaument.
Em vaig quedar al terra, estossegant per culpa de l'escanyada, i ja no ho vaig aguantar més: les llàgrimes em van sortir disparades. De seguida, però, em va venir al costat un elf, el Misty, amb una got d'aigua.
- Està bé, la senyoreta?
- Tranquil, Misty- vaig dir com vaig poder- Estic bé, ara ja sí... | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dl Set 20, 2010 6:46 am | |
| Vaig vore com em tirava una olla de xocolata, no em va importar, amb un moviment de vareta ho vaig netejar. Aleshores em vaig donar compte de que Erin estava plorant, ningu feia mal a Erin i se anava com si res, i menys eixa purria fastigosa.
- No plores Erin, ja ha pasat, no et tornara a tocar.- vaig dir i aleshores la vaig abraçar.
| |
|
| |
| El segon banquet | |
|