| El segon banquet | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: El segon banquet Dl Set 20, 2010 7:04 am | |
| Em vaig deixar abraçar i vaig seguir plorant. En aquell moment no em va importar que em veiéssin.
- Moltes gràcies.... | |
|
| |
Agatha Black Al més enllà
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 35 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: El segon banquet Dl Set 20, 2010 7:12 am | |
| - Erin!
Vaig anar, súperbruta de xocolata i nata i sucre a abraçar-la, a ella i a la Sam, i vam quedar les tres ben empastifades.
- Som les nenes més dolces del cole ^^ - vaig dir, intentant calmar l'ambient-. Erin sento molt no haver pogut fer més, pensava que aniria contra la Sam i jo, no m'imaginava que et faria servir a tu, no saps com ho sento... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: El segon banquet Dl Set 20, 2010 7:17 am | |
| Vaig riure amb la broma de l'agatha, tot i que una mica forçadament. vaig dir-li, encara estossegant una mica:
- Tranquil·la, al final no ha sigut res. Ha sigut només l'ensurt... | |
|
| |
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 23, 2010 3:59 am | |
| - Segur que no més ha sigut l'ensurt? Si? Segur?- encara que sabia que no havia sigut només l'ensurt, però be,no vaig dir per a no molestar a Erin- Crec que sera millor que ens dutxem, encara que fem bona olor i - vaig dir agafant un poc de xocolata de la tunica- estem bones. xD. | |
|
| |
Nombre de missatges : 1411 Fecha de inscripción : 12/09/2010 Edad : 35 Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 23, 2010 8:13 am | |
| - Evidentment que estem bones, ho dubtaves? ^^- vaig dir-. Erin, que vols anar a la inferemeria perquè et mirin? És clar que llavors els ho hauriem d'explicar... si vols, vaig a avisar la Georgia, que en sap una mica... O si vols t'ho dono un cop d'ull jo, però potser quedes pitjor ^^ | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 23, 2010 8:20 am | |
| - diria que estic bé, vaig dir- només una mica commocionada. Tot i que potser em sentiria més tranquil·la si em miressin una mica això; però no vull dir res als professors... De debò que a la teva amiga no li faria res?- vaig dir, secant-me les llàgrimes. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 23, 2010 8:22 am | |
| - Què va ^^. - vaig treure la vareta i vaig apuntar al terra-. Expecto patronum! Georgia, vine a la cuina, l'Erin s'ha fet mal. Porta la potinga aquella que et treu dolor.
Una pantera platejada va sortir de la meva vareta i se'n va anar pel passadís, corrent àgilment.
- He suspès història de la Màgia i Futorologia, però els patronus em surten com xurros ^^ | |
|
| |
Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: -
| Assumpte: Re: El segon banquet Dj Set 23, 2010 8:27 am | |
| Vaig anar corrent a la cuina.
- Ei! Què ha passat? - em vaig ajupir per veure l'Erin-. Què li has fet, Agatha? ¬¬ Què fèieu? Jugar a penjar-vos de cap per avall amb els pernils? | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dv Set 24, 2010 11:27 pm | |
| - Molt graciosa. No. Ha sigut una des putes aquelles d'Slytherin. Ens estàvem barallant la Sam i jo amb ella i, en comptes d'atacar-nos a nosaltres gairebé l'escanya a ella. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 1:28 am | |
| - Hola... - vaig dir tímidament. | |
|
| |
Georgia Gray Auror
Nombre de missatges : 434 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Ubicació : A la biblioteca o als jardins
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 1:42 am | |
| - Hola, Erin... aquests d'Slytherin són tots una colla de desgraciats - vaig dir, molesta-. A veure, deixa'm mirar això...
Li vaig aixecar la berbeta per mirar-li el coll, el tenia vermell i cremant.
- El pols està bé, només una mica accelerat per l'ensurt... espera.
Em vaig treure una ampolleta de la túnica.
- És essència de murtlap, t'alleugirà el dolor a la pell.
Li vaig posar una mica del líquid al coll, i la vermellor va disminuir considerablement.
- Amb això i una til·la n'hi haurà prou... Elfs, n'hi podeu preparar un, siuplau?
- Ara mateix, senyoreta.
- No vols dir-ho a cap professor? Perquè si vols vaig i castigo a la noia aquesta... no em costa res, de veritat. Ho hauries de denunciar. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 2:06 am | |
| - Moltes gràcies- vaig dir-i no, no diguis res, siusplau. Prefereixo no donar-li corda; a partir d'ara sipmement intentaré evitar-la i ja està. I, siusplau, a l'Allie tapoc no li digueu res. No vull que es preocupi... | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 2:16 am | |
| - Hola G!- vaig dir.- No li quedara marca, no? - vaig dir senyalant el coll de Erin. Al cap d'una estona va apareixer un elf amb una safata- Gràcies.- vaig dir mentres li donava a Erin la til·la- Beu. | |
|
| |
Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 2:32 am | |
| - No, no quedarà com abans. Res de ferides de guerra ^^
Em vaig girar cap a l'Erin.
- No diré res, doncs, però potser als professors els agradaria tenir controlada aquesta noia per si en torna a fer alguna... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 2:36 am | |
| Vaig beure un glop de til·la, esperant a que fes efecte.
- la veritat és que no ho havia pensat això...- vaig dir, sentitn-me egoista- suposo que llavors sí que s'ahuria de dir, però... la veritat és que no em fa gaire gràcia que sàpiguen el que ha passat... | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 2:40 am | |
| - Tranquil·les, m'ofereixo voluntària per tenir-la controlada jo. Crec que faré més feia que els professors. ¬¬ | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Ds Set 25, 2010 8:23 am | |
| - Si la vigila Agatha, segur que tenim informació de primera ma- vaig dir convençuda.- Però que no et veja com la vigiles, eh, que sino ja l'hem fotut. xD | |
|
| |
Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 1:30 am | |
| - Jo ni he vist ni he sentit res, doncs - vaig afegir-. Com et trobes erin, millor? Et fa mal res més? | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 1:37 am | |
| - no, ja està- vaig dir- ja no em fa mal, i estic una mica més tranquil·la. Ara a fer veure que no ha passat res- vaig dir, i de cop vaig veure uns dolços al meu costat- Per cert, Agatha, això era per la recol·lecta; Si t'ho vols emportar... | |
|
| |
Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 1:45 am | |
| - Mmm... em sembla que seria millor que te'ls mengessis tu - li vaig recomanar-. Tots els mals tràngols pesen menys si te'ls empasses amb una mica de dolç. Per això s'ha de prendre xocolata quan s'ha estat en la presècia d'un demèntor, per exemple ^^
Em vaig aixecar i vaig guardar l'essència de murtlap a la capa. Després vaig seure i em vaig servir també una mica de te.
- No sé com els permeten l'entrada a aquesta escola, a aquesta gent. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 1:52 am | |
| - Perquè així els altres els puguem deixar de banda i humiliar-los públicament ^^ - vaig fer broma, servint-me també una tasseta-. Amb qui ens ficaríem si els d'Slytherin no hi fossin? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 1:55 am | |
| - Si els sly no estigueren seria pitjor, perque es posariem amb Gyffi o amb Hufflepuf, en el meu cas, i pot ser no haguerem arribat a ser amigues, menys mal que estan els sly, no voldria perdre a ninguna de vosaltres, mai.- vaig dir- Pot ser per aixo varen ser inventats, per a que hi haguera pau entre ls altres residencies. xD. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 1:57 am | |
| - esteu fatal- vaig riure; curiosament, en aquell moment no m'importava tant que es fiquessin amb els d'slytherin- si no hi hagués slytherin, ara mateix hi hauria una pau i harmonia precioses i viuríem tots feliços... | |
|
| |
Georgia Gray Auror
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 2:06 am | |
| - Estic d'acord amb l'Erin. I sabeu què? Crec que als Slytherin no els faria res que els fessin una escola per a ells, tampoc. Així no haurien de trobar-se amb "intocables" com jo - vaig riure. | |
|
| |
| Assumpte: Re: El segon banquet Dg Set 26, 2010 3:49 am | |
| - Ells sí que són tots una colla d'intocables ¬¬
Em vaig girar cap als elfs.
- Eh... ja sé que us hem tirat els bunyols i la xocolata, però prometem no tornar-ho a fer.... que ens en feu més? *.* | |
|
| |
| El segon banquet | |
|