Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Després de la batalla - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 3 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 3 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Després de la batalla - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Després de la batalla - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Després de la batalla - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Després de la batalla

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
AutorMissatge
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDg Abr 08, 2012 8:31 am

Vaig sospirar, feliç, davant la seva resposta.

- Doncs... bona nit, amor - vaig murmurar, mentre ella s'arraulia al meu costat.

Vaig tancar els ulls, feliç, abraçat a ella, i vaig sumir-me en un son profund poc després de sentir la seva respiració pausada, que m'indicava que ella ja era al món dels somnis.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDg Abr 08, 2012 8:54 am

Em vaig despertar amb la llum del matí. Vaig obrir els ulls i vaig veure que l'Erion encara dormia.

Vaig incorporar-me una mica i vaig quedar-me mirant-lo una estona, dormint. Podria dir que dormint era encara més guapo que mentre estava despert.

Vaig acariciar-li els cabell i vaig fer-li un petó a la galta.

-T'estimo...- encara que no sabia si em sentia, li ho vaig dir.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDg Abr 08, 2012 9:01 am

Vaig sentir uns llavis besar-me la galta i pronunciar una paraula. Una paraula màgica, que em donava forces. Vaig obrir un ull, divertit, i vaig mirar la Lily.

- Bon dia, preciosa... - vaig murmurar, feliç -. Quina hora és?

Vaig abraçar-la, abans que pogués dir res, i vaig fer-li un petó apassionat i subtil.

- He somiat en tu...
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDg Abr 08, 2012 9:07 am

Vaig somriure en veure que es despertava. Vaig tornar-li el petó, feliç i després vaig mirar l'hora.

-Les nou.- vaig somriure-li.- Pareixem un matrimoni ja casats.

Vaig pentinar-li una mica amb els dits.

-Amb mi...? I que feiem, si es pot saber?
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDl Abr 09, 2012 10:47 am

- Mm... Viatjàvem per tot el món - vaig fer-li un petó, divertit, feliç -. I fèiem moltes coses, però estic massa adormit per enumerar-les.

Vaig incorporar-me una mica i vaig quedar-me mirant la noia.

- Em tornes boig... Això no pot ser sa - vaig treure-li la llengua -. Au, vaig a dutxar-me!

Vaig destapar-me i vaig sortir del llit, dissimulant en la mesura que era possible l'erecció matutina, agreujada pel fet de tenir-la amb mi durant la nit i, potser, per algun moment concret del somni. De seguida vaig arreplegar una tovallola i vaig anar cap a la cambra de bany.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDl Abr 09, 2012 10:57 am

Vaig treure-li la llengua jo a ell i vaig somriure. Vaig mirar com s'aixecava i anava cap al bany i vaig anar jo després, abans de que es desvestís.

-Que sàpigues que vull saber-les, eh?- vaig somriure.- T'ho seguiré demanant fins que m'ho diguis.

Vaig mirar la tovallola i em vaig possar una mica vermella.

-Ehm, millor et deixo intimitat.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDl Abr 09, 2012 11:01 am

Vaig somriure-li, posant-me vermell, quan va sortir del bany. Vaig ficar-me a la dutxa després de despullar-me d'una revolada, rebent amb calma el raig d'aigua freda que va calmar-me els ànims.
De seguida que vaig poder, vaig sortir i vaig tornar a vestir-me, i vaig anar fins la Lily, que estava asseguda a la vora del llit esperant.

- Ja pots anar tu... - vaig besar-la, amb passió, abans de separar-me'n i anar cap als fogons -. Què vols d'esmorzar?
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 8:35 am

-Unes torrades amb mantega, si us plau.- vaig dir-li, ficant-me al bany.

Vaig gaudir del raig d'aigua, i després vaig sortir, amb la tovallola encara possada al cap, i amb la roba que havia agafat abans de ficar-me. Vaig anar fins a ell, somrient, i el vaig rodejar amb els meus braços i vaig juntar els meus llavis amb els seus.

-Ja estic.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 8:46 am

Vaig rebre-la, amb un somriure, i vaig correspondre-li el petó.

- T'he preparat les torrades... què vols, suc, cafè, te, llet...? - vaig fer-li un petó i vaig servir-me una tassa de te.

Vaig quedar-me mirant la noia, feliç. Encara portava la tovallola mig molla sobre el cap, com un turbant. Quina noia, déu meu. I diuen que la sort no existeix.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 8:59 am

-Llet.- vaig contestar-li, separant-me d'ell per anar a agafar-la jo mateixa.

Vaig agafar una torrada i vaig menjarme-la. Tenia gana. Vaig beure una mica de llet i vaig mirar a l'Erion, que m'observaba. Em vaig possar vermella.

-Em... m'estàs mirant com em miraves el dia que ens vàrem coneixer a la marmita foradada, Erion. Desperta.- vaig treure-li la llengua.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 9:06 am

- Sempre et miraré com el primer dia... - vaig fer-li un petó, apassionat -. No crec que em pogués cansar mai de tu, de mirar-te, d'estimar-te.

Vaig menjar-me la torrada i vaig fer un glop de cafè, sense apartar la meva mirada d'ella.

- Encara te'n recordes, d'aquell dia? Va ser... genial. Em vaig quedar sense paraules, em sembla que fins i tot tartamudejava quan vaig intentar parlar amb tu - vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 9:17 am

Vaig deixar la llet a un costat i vaig passar els meus braços per darrere del seu coll.

-Es clar que m'en recordo, Erion... No només tu estaves nerviós aquell dia. Jo vaig agrair que no hi hagués molta llum i no es veiés molt quan em possava vermella.

Vaig mirar els seus ulls, recordant com em varen cridar l'atenció aquell dia. Vaig acaronar-li la galta i vaig tornar a fer-li un petó, amb passió, estrenyent-lo contra mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 9:24 am

Vaig correspondre-li el petó, amb passió.

- Tu també estaves nerviosa? No se't notava, anaves molt llançada. Però s'ha de dir que després vam passar tres setmanes en les quals no va passar res... Al menys vaig atrevir-me a besar-te abans que marxessis - vaig riure per sota el nas, conscient de la pròpia estupidesa, recordant el passat.

Vaig quedar abraçat a ella, agafant-la per la cintura.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 9:32 am

Vaig somriure-li, notant els seus braços a la meva cintura.

-Jo? Ho estava molt. Em miraves i els teus ulls... - vaig treure-li la lengua.- Saps que em poden, els teus ulls. I les tres setmanes... bé, igualment varen ser de les millors de la meva vida, i el millor nadal, sense cap mena de dubte.- Vaig fer-li un petó ràpid.- Crec... que si no ho hauries fet tu, ho hauria fet jo. Hi havia massa... tensió amorosa.

Vaig seguir allà, ben apropada a ell, a pocs centimetres de la seva cara, mirant els seus ulls.

-T'estimo moltíssim, Erion.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 9:39 am

- Qui m'hauria dit que fos possible ser tan feliç... - vaig dir, com a resposta, abans de besar-la.

De fet va ser un petó amb tant èmfasi i passió que vaig aixecar-la del terra i va acabar asseguda sobre la barra. No per això vaig deixar, però, els petons i les carícies, separant-me de tant en tant per mirar-la.

- T'estimo, te quiero, I love you, je t'aime, ti amo, ich liebe dich... - vaig besar-la, amb passió -. Llàstima que no sé més idiomes.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 9:57 am

Vaig abraçar-lo amb força mentre ens feiem aquell petó i ell m'aixecava del terra.

Vaig riure, quan em va dir que m'estimava en tants idiomes. Vaig llevar-me la tovallola del cap, un segon, i després vaig tornar a apropar-lo a mi.

-Llàstima.

Vaig tornar-li el petó, i després vaig fer-li petons al coll, suament.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 10:03 am

- Mmmh... - vaig gemegar en sentir els seus petons al meu coll -. Sí, que és una pena...

Vaig abraçar-la, feliç, mentre la besava també al coll. Les meves mans es ficaven per sota la seva brusa i li acariciaven l'esquena, amb subtilitat.

- Però si m'apunto a la universitat potser encara n'aprendré algun més, d'idioma - vaig dir abans de tornar-la a besar.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 10:12 am

Vaig mossegar-me el llavi, sentint els seus llavis sobre el meu coll, i les seves mans ficant-se sota la meva brusa. Vaig ficar jo les meves mans sobre la seva camisa, acariciant-li jo el pit i l'abdomen.

-N'aprendries per mi?- vaig dir, treient-li la llengua.

Vaig tornar-li el petó, desitjosa dels seus llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 10:20 am

- Per tu... per tu faria el que fos - vaig dir, abans de besar-la una altra vegada.

Vaig començar a besar-la, primer a la boca i després baixant pel seu coll, passant per la clavícula i arribant fins al pit, sobre l'estèrnum, on la noia deixava veure un escot dissimulat.

- Em tornes boig... - vaig murmurar, a mitja veu.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 10:31 am

Vaig abraçar-lo, mentre ell em feia petons. Vaig deixar anar un gemec mentre anava baixant i vaig somriure.

-No... tu em tornes boja a mi...- Vaig acaronar-li l'esquena. Em vaig mossegar el llavi inferior. Vaig acaronar-li els cabells.- Boja...

Sentia les meves galtes com cremaven. Vaig baixar les mans per l'esquena seva, acaronant-li.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDt Abr 10, 2012 10:43 am

Vaig somriure, abans de tornar cap als seus llavis i besar-la, amb passió. Les meves mans van recórrer l'esquena de la noia fins sortir de sota la brusa, i d'un gest poc hàbil, torpe, vaig descordar-ne el primer botó.

Després vaig separar-me'n una mica, quedant-me-la mirant, amb un somriure. Semblava que anava a dir alguna cosa, però vaig tornar a unir els nostres llavis i vaig besar-la, amb passió, fent-li un petó llarg.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDc Abr 11, 2012 8:55 am

L'Erion, en questió de segons, va fer que tot el que estava al meu voltant perdés importància. Ara només estava ell, i les ganes que jo tenia d'ell.

Quan es va separar de mi, i em va mirar, vaig voler obrir la boca, dir-li que l'estimava, un altre cop, que l'estimava, que m'estava tornant boja, però ell em va donar un petó i em va fer callar.

Per que hi han vegades, que les paraules sobren.

Vaig correspondre-li el petó, feliç, mentre anava pujant-li la camisa poc a poc.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDv Abr 13, 2012 2:17 am

Vaig somriure, feliç, en tornar-nos a separar del petó. Sentia les seves mans sota la samarreta, mentre les meves mans es barallaven amb els botons de la seva brusa. Els meus llavis s'unien amb els seus amb paciència, demostrant-li els meus sentiments d'una manera apassionada i sincera.

Em separava sovint d'ella, una mica, per poder-la mirar als ulls. Els ulls que m'enamoraven. Sempre li deia que ser metamorfomaga en el seu cas no comportava grans canvis: no podia ser més bella.

De vegades també baixava cap al seu coll, fent-li molts petons, amb dolçor, i baixava més aviat fins ben a prop de l'escot. Després buscava, amb un somriure trapella, els seus llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Lilian Bell
Auror
Auror
Lilian Bell


Nombre de missatges : 1481
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Gryffindor

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDv Abr 13, 2012 7:28 am

Sentia que m'estava tornant boja. Els meus cabells cada moment eren més blaus, jo sentia que la meva pell cremava. Els seus llavis feien que cada vegada els desitges més. Em mossegava el llavi, sense poder evitar-ho, cada cop que em besava el coll.

Vaig llevar-li la camisa, amb delicadesa, i després vaig agaafar la seva cara amb les meves mans i el vaig dur a mi, amb desig.

-M'estàs tornant boja...- vaig xiuxiuejar-li, a l'orella.
Tornar a dalt Ir abajo
Erion Wood
Llufa
Erion Wood


Nombre de missatges : 240
Fecha de inscripción : 23/12/2011

Estatus
Estudis: Muggles - Literatura anglesa
Residència: -

Després de la batalla - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Després de la batalla   Després de la batalla - Página 3 EmptyDv Abr 13, 2012 7:39 am

Vaig somriure en desprendre'm de la meva samarreta, i de seguida vaig tornar a ella i la vaig besar amb passió. Les meves mans es van desfer de l'últim botó de la brusa, i ràpidament la vaig deixar caure, deixant la noia en sostenidors.

- Jo ho he estat des que et vaig conèixer - vaig murmurar abans de tornar a besar-la; després vaig separar-me'n una mica i la vaig mirar, de dalt a baix, amb un somriure -. I és evident per què.

Vaig abraçar-la i li vaig fer un petó rere l'altre, feliç.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Després de la batalla
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 6Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6  Següent
 Temas similares
-
» Preparant-nos per la batalla
» 3. Batalla al cor de Hogwarts
» Descansant després del treball.
» Parlant després de l'accident [Ursula]
» Parlant després de la baralla. [James]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: La Marmita Foradada-
Canviar a: