Qui està Connectat | En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Elle H. Darkwood Al més enllà
Nombre de missatges : 524 Fecha de inscripción : 29/08/2011 Edad : 30
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dl Gen 09, 2012 11:52 am | |
| ~Al matí següent~ Vaig intentar-me moure, però no vaig poder. En obrir els ulls vaig recordar que al final sí que havia dormit amb el Kikus. Vaig somriure, mirant com dormia, i vaig apropar els llavis a la seva orella. - Eh, desperta...Vaig mossegar-li el lòbul de l'orella, i vaig fer-li un petó curt, per despertar-lo. - M'he d'anar a dutxar, però si no em deixes anar ho tinc difícil... | |
| | | Kikus Fortin Al més enllà
Nombre de missatges : 1959 Fecha de inscripción : 18/10/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dl Gen 09, 2012 12:02 pm | |
| Vaig notar un pessic a l'orella i uns llavis sobre els meus. Vaig entreobrir els ulls i vaig veure l'Elle, encara abraçada a mi.
- Bon dia... - vaig fer-li un petó -. Si vols ens dutxem junts...
Vaig riure i vaig deixar-la anar, estirant-me per treure'm la son de les orelles. Després vaig tornar-la a mirar; els ulls li brillaven. | |
| | | Elle H. Darkwood Al més enllà
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dl Gen 09, 2012 12:10 pm | |
| Vaig sortir del llit, sense fer cas a la camisa de dormir que se m'havia pujat fins als malucs a un cantó. Vaig anar cap a l'armari, i en vaig treure una tovallola blanca. Vaig embolicar-me amb ella, i vaig fer lliscar la camisa per sota fins als meus peus, quedant-me només amb calcetes i la tovallola.
- Si et fa il·lusió... - vaig dir, picant-li l'ullet amb un somriure trapella mentre obria la porta del bany.
Vaig entrar al bany, deixant la porta una mica oberta, i vaig posar-me a passar el raspall pels meus cabells, després de desfer-me la trena. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dl Gen 09, 2012 12:32 pm | |
| Vaig quedar-me amb la boca entreoberta, embadalit, mentre mirava la noia. I vaig acabar d'obrir la boca, sorprès, quan va "donar-me via lliure". Vaig aixecar-me i vaig seguir-la, divertit.
- Ho dius en sèrio? - vaig treure el cap per la porta, mirant-la amb un somriure d'orella a orella mentre es pentinava.
Vaig entrar al bany, content, i vaig abraçar-la per darrere, envoltant-la altra vegada amb els meus braços. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 6:53 am | |
| Vaig tirar el cap endarrere, recolzant-lo contra la seva espatlla, i aguantant la tovallola que em cobria amb les mans.
- Si ets capaç d'estar d'aquí vint-i-cinc minuts a la teva habitació com si no hagués passat res, per mi fes el que vulguis...
Vaig quedar-me mirant-lo a través del reflex del mirall, directament als ulls, amb un bri de trapelleria a la mirada. Me'l mirava i pensava en què havia estat fent, en com havia evolucionat la nostra relació des d'aquell dia a la sala comuna, i vaig fer un imperceptible somriure. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 7:08 am | |
| Vaig alçar una cella, divertit.
- Si només tinc vint-i-cinc minuts, valdrà més que ens donem pressa! - dit això vaig besar-la, ràpid, i vaig aixecar-la del terra ficant-la a l'ampla i espaiosa dutxa.
Un cop a dins ella, vaig ficar-m'hi jo al darrere i la vaig agafar, de la cintura. D'un gest subtil vaig ajustar la mampara de vidre que separava la dutxa del bany, i aleshores vaig besar-la, amb passió. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 7:32 am | |
| Vaig riure quan vaig notar que m’aixecava de terra i em ficava dins la dutxa. Quan va entrar li vaig correspondre als petons, de manera dolça però descarregant passió acumulada. Encara seguia aguantant-me la tovallola, però només amb una mà. Amb l’altra vaig obrir l’aixeta de la dutxa. M’havia apartat a un racó, i quan va començar a sortir aigua el vaig deixar xop de cap a peus.
- Oh, vaja, t’he mullat la samarreta... Te l’hauràs de treure...
Vaig somriure, coqueta, recolzada a la paret mentre m’aguantava la tovallola amb una mà. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 7:40 am | |
| Vaig alçar una cella, divertit, i em vaig treure la samarreta, que va quedar a un racó. Després vaig acostar-me a ella, xop, i vaig abraçar-la pretenent mullar-la. És clar, anava embolicada amb la tovallola i no em va sortir gaire bé.
- Bona jugada... - vaig abraçar-la, per la cintura, i vaig tornar-la a besar; mentre ho feia, m'acostava cada vegada més al raig d'aigua.
A la fi vaig arribar-hi. Sense deixar anar la noia, vaig quedar-me sota el raig d'aigua abraçat a ella, mullant-la també. Vaig picar-li l'ullet, amb un somriure.
- Em sembla que aquesta tovallola ja no servirà per eixugar a ningú, avui. - vaig besar-la, sota la dutxa, i vaig anar estirant de la tovallola, trapella. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 8:54 am | |
| Vaig intentar resistir-me quan vaig notar que m’estirava cap a sota el raig d’aigua, mentre em besava. Vaig deixar anar una rialla quan vaig notar l’aigua mullant-me tota.
- Tens raó, no serveix per a res, ja.
Vaig somriure, mentre m’estirava la tovallola a poc a poc, i, de sobte, vaig pegar-li una estrebada a la tela, fent que caigués a terra. La vaig acompanyar amb el peu, fins deixar-la amb la samarreta del Kikus, i vaig dir:
- Alguna cosa més que et faci nosa?
Sense esperar cap resposta, vaig agafar una ampolla de sabó, i me’n vaig posar una mica a la mà. Vaig donar-li la volta, passant per entre ell i la paret, on no hi havia gaire espai, i quedant a la seva esquena. Vaig posar-li una mà a l’espatlla, indicant-li que s’ajupís, i jo vaig fer el mateix. Em vaig apretar contra ell, abraçant-lo des de darrere, i fent-li un petó al clatell, i me’n vaig separar. Amb mans àgils, vaig començar a escampar el sabó per la seva esquena en un suau massatge. Vaig fer un mig somriure, mentre passejava les mans per la seva musculada esquena, repartint carícies i prement les mans com m’havia ensenyat el massatgista de la mare a l’estiu, per tal de donar-li plaer.
- T’agrada...? – vaig xiuxiuejar-li a l’orella, sense parar de fer-li aquell massatge. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 9:53 am | |
| Va treure's la tovallola d'una,revolada, quedant només amb les calcetes. Vaig quedar-me-la mirant, distret, observant aquells pits rodons, perfectes.
- Ets preciosa...
La noia va donar la volta i es va posar darrere meu, fent-me un massatge. Vaig inclinar el cap enrere, trobant-me a ella.
- I tant, que m'agrada... - vaig somriure-li, content -. Però ara em toca a mi, ensabonar-te.
Vaig aixecar-me, divertit, i vaig posar-me a la seva esquena; vaig començar,a fer-li un massatge, amb suavitat, que va començar a les seves espatlles i va anar derivant per la panxa, la cintura, els pits i la resta del cos. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 10:11 am | |
| Vaig mossegar-me el llavi inferior quan va començar a ensabonar-me ell, amb delicadesa. Vaig pujar les mans, i el vaig agafar per les espatlles, deixant anar un petit gemec de plaer entre dents quan va començar a ensabonar-me la zona del melic, que era de les que més m'agradaven.
- Tu no et tallis, eh?
Vaig girar el cap, somrient, amb burla i coqueteria, i li vaig fer un petó, llarg, donant-me la volta i quedant-me abraçada a ell, apretant els meus pits contra el seu pit musculós, i posant-me de puntetes per guanyar una mica d'alçada.
- Crec que mai m'ho havia passat tan bé dutxant-me...
Vaig mossegar-me el llavi de sota, mentre li picava l'ullet, mirant-lo, envoltant-li el coll amb els braços. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 10:40 am | |
| Vaig correspondre-li, apassionadament, al petó, mentre tornava a ficar-me sota el raig d'aigua de la dutxa abraçat a ella. Podia sentir el seu cos contra el meu, i m'encantava. Vaig fer-li un altre petó, i un altre, i vaig començar a besar-la al coll.
- Crec que et vaig dir que això de mossegar-te el llavi... és igual, ignora-ho - vaig fer-li un altre petó.
Les meves mans, juganeres, van començar a recórrer el seu cos, ajudant l'aigua a endur-se les restes de sabó. M'agradava massa, ser allà amb ella; no en volia sortir. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 11:06 am | |
| - Ho hagués ignorat encara que no m'ho haguéssis dit, Kikus...
Vaig notar les seves mans contra la meva esquena, i vaig fer-li un petó al coll, per després anar baixant les meves mans pel seu abdomen musculós i els seus abdominals forts. Vaig fer lliscar les meves mans per la seva cintura, fins a apartar una mica la goma dels seus boxers amb dits delicats, baixant les mans cap al seu cul però aturant-me.
- Deu minuts... - vaig murmurar, abans de fer-li un altre petó. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 11:20 am | |
| Sentia les seves mans, al meu cos, al meu cul. Vaig somriure, divertit, i vaig besar-la. Vaig fer una lleu ganyota quan va mencionar el temps, però podria haver estat pitjor.
- Disfrutem-los, doncs... - l'acariciava, subtilment, a l'esquena, a la cintura, a la panxa i al melic (havia notat que li agradava especialment), als pits, i fins i tot m'atrevia, temeràriament, a infiltrar-me en les seves calcetes.
Vaig picar-li l'ullet, divertit.
- No sé on t'amagaves, abans. Maleïts els déus per no haver-nos presentat abans. - vaig murmurar, a cau d'orella. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 11:26 am | |
| - Oh, però no t'hagués donat tanta satisfacció tot això que estàs aconseguint ara, no creus?
Vaig estremirme, igual que feia cada cop que les seves mans jugaven per la zona del meu melic, i vaig mossegar-li el llavi quan em va intentar fer un petó. Somrient, coqueta, vaig fer un saltet, agafada al seu coll, i vaig pujar-me a ell, envoltant-li la cintura amb les cames i deixant la seva cara a pocs centímetres dels meus pits. Vaig acariciar-li els cabells, després la galta, i, per acabar, vaig posar-li la mà sota la barbeta perquè mirés cap a amunt, cap a on era la meva cara, i el vaig besar de nou, amb passió. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 11:33 am | |
| Vaig aguantar-la, a pols; pesava poc, i jo era fort. Aquells petons, apassionats, s'allargaven i es repetien, un rere l'altre, deixant-nos sense alè.
- No és la posició idònia, saps? Així no em podré ni posar el traje... - vaig riure, tornant-la a besar -. Per no parlar de concentrar-se...
Vaig acariciar-la, amb un somriure. No m'havia imaginat que pugués passar res amb ella, però si ho hagués fet no m'hauria imaginat res tan perfecte. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 11:39 am | |
| Vaig somriure-li, mentre seguia fent-li petons, provocant que hagués de tallar-se entre paraula i paraula.
- Doncs a mi m'agrada, la posició... Encara que d'aquí cinc minuts hagis d'estar a la teva habitació...
Vaig mossegar-li l'orella, per després tornar als seus llavis, amb passió. Per primer cop en uns quants dies, sentia que realment hi havia certa felicitat dins meu. I m'agradava molt la sensació.
- ... Però no et preocupis, que ja continuarem. Això no quedarà així. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dt Gen 10, 2012 11:45 am | |
| - Sí, a mi també m'agrada, potser massa i tot - vaig picar-li l'ullet -. S'ha d'admetre que és molt suggerent...
Vaig besar-la, intensament, després de sentir aquell característic calfred que em recorria l'espinada quan em mossegaven a l'orella.
- Llàstima que haguem de marxar avui, ja... M'agrada molt, aquesta casa. Sobretot la dutxa... - vaig fer-li un petó, mentre les meves mans acariciaven les seves cuixes i jo sentia tot el seu cos, els seus pits gairebé a la meva cara, i els seus llavis sobre els meus. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dc Gen 11, 2012 6:28 am | |
| - La dutxa? No sé pas per què t'agrada, tampoc té res d'especial... - vaig dir, rient, sarcàstica.
Vaig fer-li un petó abans de desfer l'abraçada que li estava fent amb les cames, deixant-les caure, i lliscant cap a baix. Quan vaig notar els peus a terra, però, no vaig apartar els braços del seu coll, perqué hi vaig fer pressió, fent-lo baixar una mica per salvar aquells centímetres d'alçada que separàven els nostres llavis.
- I marxar avuí no em preocupa... Hi ha més dies que llonganisses, oi? On recordo haver sentit aquesta expressió, jo?
Vaig picar-li l'ullet abans de tornar-li a fer un petó, i pement el meu cos contra el seu, abraçant-lo amb força. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dc Gen 11, 2012 6:37 am | |
| Vaig somriure, divertit, entre petó i petó. D'un gest subtil, separant-me una mica d'ella amb una mà, mentre amb l'altra l'estrenyia contra el meu cos, vaig apagar la dutxa i vaig obrir la porta.
- Les dames primer... - vaig picar-li l'ullet, i vaig abraçar-la, per darrere, besant-la al coll. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dc Gen 11, 2012 6:52 am | |
| - Vaja, però si ara resultarà que tinc aquí un cavaller i tot...
Vaig riure, sortint de la dutxa, sentint les gotes d'aigua que relliscaven dels meus cabells xocant contra el fred terra de rajola. Vaig arronsar els dits dels peus, i vaig dir, amb un calfred:
- Buf...! Està massa fred, el terra!
Vaig aixecar un peu de terra, després amb un saltet vaig canviar, i vaig prémer la mandíbula, notant com tota l'escalfor de l'aigua s'esvaïa amb el fred del terra. Vaig girar-me de cara a ell, entre els seus braços, fent petits saltirons, i vaig dir, mirant els seus peus nus sobre la rajola:
- No tens fred, tu?
Vaig allargar la mà cap al tovalloler, i vaig estirar una tovallola. La vaig tirar a terra, i m'hi vaig col·locar a sobre, estirant-lo perquè s'estalviés estar sobre el terra fred. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dc Gen 11, 2012 6:57 am | |
| - Fred? - vaig riure -. Amb tu al costat m'és impossible tenir fred...
Vaig ficar-me sobre la tovallola, també, i vaig abraçar-la i besar-la apassionadament. Després, vaig agafar una tovallola i vaig embolicar-la, tapant-la mentre l'eixugava, acariciant-li tot el cos.
- Així estaràs millor, tot i que l'ideal seria que m'enviessis d'una patada a la meva habitació, et vestissis i anéssim ja a esmorzar. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dc Gen 11, 2012 7:31 am | |
| - Enviar-te d’una patada a la teva habitació? Ah, no, que tu ja saps que jo no pego, Kikus... Sóc una senyoreta!
Vaig riure, fent-li un altre petó, i vaig dir:
- Encara que crec que serà millor que facis un aparetratge... Qui sap si els meus pares són al passadís, ja.
Vaig agafar una tovallola blanca, i l’hi vaig passar per les espatlles, suaument, per després deixant-la penjant al seu braç.
- Un minut, Kikus...
Vaig acostar-me a ell i li vaig fer un últim petó per aquell matí. Va ser llarg, molt llarg, i carregat de passió, profund. Amb els braços li envoltava el coll, amb força, i li envoltava les cames amb una cama, fent-li carícies subtils. Quan me’n vaig separar, agitada, vaig murmurar, picant-li l’ullet:
- Au, desapareix... Literalment. Ja és l’hora. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dc Gen 11, 2012 7:37 am | |
| Vaig agafar la tovallola que em donava i vaig besar-la, apassionadament. Després, vaig picar-li l'ullet i vaig desaparetre.
Al cap d'uns minuts sortia, sec i vestit amb un traje negre, una corbata a joc i unes sabates també fosques, de la meva habitació. Vaig mirar a banda i banda, buscant algú, però l'Elle encara devia estar canviant-se i els seus pares no eren en aquella ala de la casa.
Vaig tancar la porta, suaument, amb un somriure als llavis, pensant en cada instant passat fins feia uns instants amb la noia. Apa, ara a dissimular. | |
| Assumpte: Re: A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] Dc Gen 11, 2012 7:58 am | |
| Vaig somriure, quan va marxar, confosa, i vaig començar a assecar-me el cabell. Vaig vestir-me amb un vestit negre, de tirants, fins als genolls, amb unes mitges negres i unes sabates de taló negres, també. Al cap hi duia una cinta de cabells fosca, i sobre el vestit vaig posar-me un xal de llana trenada de color negre, també. Vaig posar-me maquillatge fosc als ulls, per ressaltar-los, i vaig mirar-me al mirall. Un gran sentiment de tristor em va envaïr. M'ho havia passat massa bé amb el Kikus, fins al punt d'oblidar per què era allà. I veure'm al mirall, tota de negre, em recordava la raó. Vaig prémer els llavis, i vaig armar-me de valor per anar cap a la porta.
Quan vaig obrir-la, vaig aconseguir dibuixar un somriure als meus llavis, però era trist, i poc sincer. Vaig anar cap a ell, i li vaig posar bé el nus de la corbata.
- Anem...? - vaig preguntar, amb un fil de veu.
Editat per darrera vegada per Elle H. Darkwood el Ds Feb 04, 2012 12:13 am, editat 1 cop en total | |
| | | | A la Mansió Darkwood per l'enterrament d'una ànima pura [Kikus] | |
|