Qui està Connectat | En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Ensenyant amagatalls nous | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 9:33 am | |
| - Sí, ha estat una d'aquelles coses que mai hauria dit que fossin tan bona idea - vaig riure -. Però jo crec que la companyia té bastanta més rellevància que el lloc en si.
Vaig fer-li un petó, als llavis, i vaig mirar-la. Tenia un parell de xuclets al coll que ocasionarien més d'una sospita entre l'altra gent.
- Tens una bona marca, aquí, al coll... què és, un cop que t'ha clavat algun animal? | |
| | | Claire Anderson Sisè curs
Nombre de missatges : 245 Fecha de inscripción : 19/01/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 9:47 am | |
| Em vaig fixar en el seu, també n'hi tenia un parell. L'últim que li havia fet era bastant gran.
Em vaig posar una mà al coll. Me'l vaig mirar.
- Això? Bah, un noi amb el que vaig estar l'altre dia, que es va passar una mica massa amb les xuclades al coll. Un d'aquells que són sexe salvatge. - Vaig dir, traient-li importància - És força maco, i simpàtic. T'agradaria a tu. - Vaig dir, bromejant. | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 9:57 am | |
| Va mirar-me a mi. També en tenia un o dos de bastant visibles.
- Meh... - vaig gemegar -. No ho crec, sóc massa hetero. M'agradeu massa, les dones i el sexe, com perquè em pugui agradar un noi que em roba noies i les entretén durant un temps en el qual jo podria seduir-les i fer-los l'amor.
Vaig riure.
- M'agradeu massa, les noies i el sexe... això no pot ser sa. Ha de ser sa. Follar tant, vull dir... segur que és beneficiós! - vaig riure. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 10:08 am | |
| Vaig riure, amb ganes.
-Sí, no? Ho hauríen d'incloure en la dieta mediterrània, el sexe.- Vaig dir, rient encara.- "Mire, señorita, usted come ensaladas, carne a la planxa y pescado, y echa un polvete cada dia con el señor Matt, y ya verà que en unos dias su silueta se verá totalmente cambiada" - Vaig dir, canviant la veu i imitant, força malament, a un doctor.
Me'l vaig mirar, intensament. I li vaig fer un petò, llarg i sensual.
- M'encantes.- Vaig dir, simplement, quan me'n vaig separar. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 10:12 am | |
| Va fer-me un petó que vaig correspondre-li de bon grat, i em va dir que li encantava.
- Tu, a mi, més - vaig deixar anar un sospir -. Saps? Si no fóssim a Hogwarts i no m'agradessis tant, després dels dos polvos et diria que dormíssim i quan et llevessis ja no hi seria.
Vaig riure.
- Clar que davant la possibilitat de quedar-me, disfrutar de l'estoneta post-orgàsmica i de la teva presència... i davant la perspectiva de que, si em quedo, això es repetirà, quedar-se surt més a compte. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 10:17 am | |
| - Doncs jo me n'hagués anat abans que tu, crec - vaig dir, convencuda - O si no, et buscaria com una boja fins a que et trobés, perquè o et voldria deixar escapar, encara que sigui per un polvo de tant en tant, que m'està perfecte.
Vaig riure amb ell.
- Home, deixa descansar una mica a la cosa, no? - Vaig dir, mirant cap avall i rient - Li hem donat molta canya, entre els dos. Deixa que reposi, que sinó, després, no rendirà! | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 10:20 am | |
| Vaig riure.
- No em referia a avui. Em referia a la perspectiva que tardes com avui es repeteixin en altres ocasions, altres dies. - vaig fer-li un petó -. Tot i que si vols...
Vaig tornar a riure.
- Bé, potser deixem descansar la cosa, com tu li dius, perquè si la forcem ni et correràs tu ni m'excitaré jo. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 10:49 am | |
| - No, no, deixa! Que per avui ja hem fet prou exercici. Ja està bé. Però si haig de firmar en algun lloc per passar una altra tarda com aquesta amb tu, ja tardo - Vaig dir, somrient.
>> I sí, no crec que pogués correr-me una altra vegada. Ja ho he fet masses vegades en aquesta tarda.- vaig tornar a mirar avall.- Tu només dues, però han estat intenses... | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 10:53 am | |
| - Sí, un parell de corregudes així et deixen baldat... - vaig riure -. Però tu ho tens bé, ets multiorgàsmica. Pots tenir ben bé dos o tres orgasmes cada vegada que ho fas amb un noi. Sense comptar que ho fas més d'una vegada!
Vaig fer-li un petó, dolç.
- Tens la més mínima idea de quina hora deu ser? - vaig preguntar. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 10:57 am | |
| - Ni idea - Vaig contestar.
Però vaig cloure els ulls i vaig pensar en un gran rellotge, un rellotge que ens digués l'hora exacta que era fora de la Sala de la Necessitat.
Quan els vaig obrir i vaig mirar a l'esfera, em vaig quedar de pedra.
- Són...són les 10 de la nit...- Me'l vaig mirar, encara al·lucinant - portem aquí dintre més de 5 hores?
Havíem entrat, si fa no fa, cap a les 4 i poc. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 11:01 am | |
| El fet que haguessin passat cinc hores em va deixar al·lucinat.
- M'estàs dient que hem estat cinc hores follant salvatgement? -vaig riure-. Coi, no em pensava que tingués tant d'aguante!
Vaig mirar el rellotge.
- Escolta, segur que has pensat en l'hora que tocava? - vaig pensar en un rellotge amb l'hora del rellotge del Gran Saló. Sí, indicava les deu, també -. Coi, doncs sí que se'ns ha fet tard... Ens deuen haver trobat a faltar al sopar! | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 11:10 am | |
| - Això sembla... Però no les canviaria per a res del món - Vaig dir, fent-li un petó curt als llavis.
Ell també va pensar en un rellotge, i també marcava les 10 de la nit. Va comentar alguna cosa sobre el sopar i el Gran Saló, i de cop, la panxa es va queixar, com corroborant el comentari d'en Matt. Em vaig enrojolar un pél.
- Escolta, vols que anem a fer un mos a les cuines? A hores d'ara ja no deu quedar ningú al Gran Saló, sopant. Segur que s'ho ha fotut tot l'Allie, al veure que no venia... | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 11:27 am | |
| Vaig assentir.
- D'acord, anem - vaig fer-li un petó al front i vaig sortir del jacuzzi/banyera/piscina, agafant una tovallola que la Sala havia fet aparèixer juntament amb el jacuzzi, i eixugant-me -. Què? Penses quedar-te aquí en remull?
Vaig picar-li l'ullet mentre em començava a vestir. Ella, seductora, va sortir també de l'aigua i va anar a buscar una tovallola, exhibint sempre el seu cos. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dc Oct 05, 2011 11:39 am | |
| - És que m'agrada, l'aigua - Vaig dir, somrient i summergint-me fins al nas.
Vaig veure com ell es començava a eixugar, així que jo vaig imitar-lo. Vaig sortir d'aquella enorme bassa d'aigua i vaig anar a buscar una tovallola. Vaig assecar-me tota i vaig tornar cap a l'habitació a buscar la roba... Però em faltaven peçes. Vaig buscar la vareta i amb un "Accio Roba" vaig fer que vinguéssin totes cap a mi. En dos minuts vaig estar vestida.
Vaig tornar cap al bany, on vaig veure que en Matt s'estava pentinant.
Vaig anar i el vaig abraçar pel darrere.
-Jo ja estic llesta, què, anem?
OFF: Tanca tu que jo obro a les cuines. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dj Oct 06, 2011 1:28 am | |
| - D'acord, tu manes. Anem, i jo et segueixo, que no sé on és la cuina - vaig dir, somrient, mentre sortíem per la porta.
Vaig donar un cop d'ull a dins de la sala per últim cop. "Tornaré, Sala, no pateixis", vaig pensar abans de tancar i veure com la porta s'esvaïa darrere nostre.
[Tema tancat]
| |
| | | | Ensenyant amagatalls nous | |
|