Qui està Connectat | En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Ensenyant amagatalls nous | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Claire Anderson Sisè curs
Nombre de missatges : 245 Fecha de inscripción : 19/01/2011
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 6:59 am | |
| Vam entrar al castell, agafats de la mà. Vam passar per davant del Gran Saló, per davant de les aules. Li vaig anar explicant on estaven els llocs, seguint amb la nostra "visita guidada", ensenyant-li tot el que li podia ensenyar en el nostre camí cap al destí que m'havia proposat.
La Sala de la Necessitat.
Vam arribar al setè pis, i vaig fer que ens paressim davant d'una paret totalment llisa, on aparentment no hi havia res.
Em vaig posar davant seu i, de puntetes li vaig fer un petò, curt i ras, als llavis.
-Tanca els ulls - Li vaig demanar per segona vegada en aquell dia - I pensa en un lloc on t'agradaria ser amb mi. Un lloc on regni la intimitat. Pensa-hi durant una estona i, després, torna a obrir els ulls. Descobriràs una cosa increible.
Una vegada hagués pensat en el lloc que volia, segurament hi apareixeria una porta. El que passa és que no sabria el que aquella porta contindria. | |
| | | Matthew Sheen Al més enllà
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 22/09/2011 Edad : 29
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 8:27 am | |
| "Descobriràs una cosa increïble", em va dir. Se'm va posar la pell de gallina.
- Tan increïble com tu...? - vaig murmurar encara mab els ulls tancats, mentre pensava.
Volia un moble bar. No creia que fes falta alcohol, però per si de cas a algú li venia de gust... I també volia un sofà. I una tele, també. I un llit, gros i còmode.
Vaig pensar en com seria el lloc ideal. Amb les parets decorades amb art contemporani, abstracte i vistós, amb colors vius i càlids. I llum, molta llum. Volia que fos un lloc lluminós, que tots els racons quedessin il·luminats.
Vaig obrir els ulls. Una porta immensa havia aparegut davant meu.
- D'on coi ha sortit, això?? - vaig dir, mirant-la. | |
| | | Claire Anderson Sisè curs
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 8:55 am | |
| Vaig somriure àmpliament al veure que la porta anava apareixent a poc a poc, a mesura que en Matt anava pensant en el què volia.
- D'on coi ha sortit, això??- Va exclamar, sorprès.
Vaig fer una cara que deia "màgia" i li vaig tornar a agafar la mà, estirant-lo cap a la porta.
La vaig empènyer amb força i hi vam entrar. Allà dins hi havia des d'un moble bar a un llit gran, que semblava molt còmode, passant per un sofà i una tele d'aquelles grans, que t'hi veies reflectit i tot. Totes les parets estaven decorades amb art contemporani, amb colors molt vius. Les parets eren d'un blanc pur i tota l'estança tenia moltissima lluminositat.
- És...és preciós...-Vaig dir, admirada.- Però si em permets, hi afegiré una cosa.
Vaig cloure els ulls i vaig pensar en una gran portalada. Una portalada de vidre, que deixés passar la llum. A través de la portalada si podia veure un tros de platja, la qual acabava a l'aigua.
- Sempre m'ha agradat la platja...-Vaig dir, seductora.
OFF: No hi volies platja? xDD | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 9:10 am | |
| OFF: PLATJA! ON: Vam entrar per aquella porta. A dins hi havia l'habitació que havia imaginat, exactament com l'havia imaginat. Era perfecta. O gairebé perfecta. Hi va afegir una finestra grossa que mostrava la platja. Vaig abraçar-la per darrere mentre mirava per aquella finestra, i quan va tombar el cap per mirar-me li vaig fer un petó. Allò era perfecte... Vaig fer-la girar cap a mi i vaig fer-li un altre petó, i un altre, i després vaig començar a baixar cap al coll mentre les meves mans la mantenien contra el meu cos. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 9:26 am | |
| Va somriure, content. Després em va abraçar per darrera i em va fer un petó quan me'l vaig mirar. Va fer que em girés i em quedés mirant-lo a ell.
Vaig correspondre-li als petons, l'un rere l'altre, desitjosa de més. Vaig notar com m'agafava per darrera, mantenint-me contra el seu cos. Quan va començar a donar-me petons per tot el coll, vaig tirar el cap enrere.
- Així què, t'agrada? - Vaig preguntar, animada.
Vaig tornar a tirar el cap cap endavant i vaig buscar els seus llavis. Em vaig perdre en un petó llarg, electritzant.
Li vaig començar a descordar els botons de la camisa, seductora. Llavors vaig parlar-li a cau d'orella.
-Fem un banyet? - Vaig suggerir.
OFF: Aaaaaalaaaaaaa!! xDD | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 9:34 am | |
| Em va començar a descordar els botons de la camisa mentre proposava banyar-nos.
- Mm... M'agrada la idea - vaig començar a descordar-li la brusa, també.
Va acabar de descordar-me els botons de la camisa i me la vaig treure, deixant-la caure al terra. Vaig fer-li un altre petó, abraçant-la contra mi, i vaig acabar de treure-li la seva. I després me'n vaig separar.
- Que-guapa-que-ets - vaig dir, tornant-la a abraçar i petonejant-la una altra vegada pel coll i, aquesta vegada, baixant més agosarat fins als pits encara protegits pels sostenidors. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 10:09 am | |
| Em va dir que la idea li semblava perfecte i jo, sense deixar de descordar-li la camisa li anava fent petons.
Ell em va començar a descordar la meva brusa, i ben aviat vam quedar els dos sense la part de dalt. Ell es va separar de mi i em va mirar. Aquest gest va fer que em posés vermella (altre cop) i que jo me'l mirés a ell. Tenia un tors molt ben definit, amb uns abdominals bastant marcats. Allò que se'n deia fibrat, i no catxes.
Després es va tornar a apropar a mi, em va abraçar i va tornar a donar-me petons pel coll, baixant fins als pits.
Notava com les cames em tremolaven, però estava gaudint d'aquell moment i no deixaria que res ho espatllés.
Vaig agafar-li la cara entre les meves mans i vaig fer que pujés. Me'l vaig quedar mirant als ulls, intensament i li vaig fer un petò, mentre acariciava l'esquena nua amb les ungles (OFF: sense fer mal eh! xD) i, a poc a poc, el vaig anar conduint cap a la gran portalada de vidre. Quan vaig tocar amb l'esquena, vaig tentinejar amb la mà fins a trobar el pom de la porta i la vaig obrir.
Em vaig separar una mica d'ell i li vaig fer un somriure seductor.
- T'espero a l'aigua! - Vaig dir, arrencant a correr cap al mar.
De camí cap a l'aigua, em vaig treure la faldilla de l'uniforme i la vaig llençar pels aires. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 10:18 am | |
| Va començar a córrer cap a la platja, treient-se la faldilla. Vaig tardar a reaccionar, perquè estava senzillament a la parra. Mirant-la a ella, al seu cos perfecte i pensant en com m'agradava.
Vaig treure'm les sabates, els mitjons i els pantalons d'una revolada i vaig començar a córrer cap a ella, que ja era a l'aigua, i quan vaig arribar a ella vaig abraçar-la i li vaig fer un petó, elèctric. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 10:29 am | |
| Vaig capbussar-me dins l'aigua. No era ni freda ni calenta. Tenia la temperatura perfecta.
Vaig veure com en Matt trigava a reaccionar però acabava venint cap a mi, traient-se ell també els pantalons.
Quan va haver arribat a mi, em va abraçar i em va fer un petò, un d'aquells que et deixen sense alè i en vols més una vegada ha parat.
- Tens un gust salat - Vaig dir, arrufant el nas, però somrient. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 10:39 am | |
| Vaig riure quan va dir allò.
- No t'agrada...? - vaig fer-li un altre petó, d'aquells que et deixen sense respiració.
Encara abraçant-la, vaig anar-la portant fins a la vora de la platja, allà on s'uneixen la terra i el mar, i vaig fer-nos caure a la sorra. I li vaig tornar a fer un petó, seduint-la.
- Claire... - vaig murmurar mentre li petonejava el coll.
Les meves mans recorrien el seu cos, des de les cuixes, el cul, i passant per la cintura fins trobar l'obstacle dels sostenidors. "Maleïts sostenidors", vaig pensar. Sense deixar de fer-li petons, vaig fer un gest ràpid i vaig descordar-li, fent-los caure endavant i deixant els pits al descobert. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 10:59 am | |
| Em va fer petons, molts petons. I em va dur fins al rompent. Sentia com el trencar de l'aigua m'anava mullant les cuixes, allà on en Matt m'acariciava, de tant en tant.
- Matt... - Vaig respondre-li abans de deixar-me portar per aquell petó que em va fer perdre la noció del temps.
Jo li anava acariciant el tors nu, l'esquena, els cabells molls, mentre, amb insistència, li anava fent petons. Curts, suaus, llargs, dolços...
I en un moment donat, els meus sostenidors van saltar i van quedar al nostre costat.
La nostra pell encara no s'havia assecat del tot i petits granets de sorra se'ns enganxaven als braços. Vaig passar-li els braços a l'esquena, i el vaig apropar més a mi. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 11:08 am | |
| Va ser aleshores, ja sense els sostenidors pel mig, quan ella em va estrènyer contra el seu cos, que vaig poder baixar per fi als pits.
Vaig començar a fer-li petons, per tot arreu, als mugrons i al voltant, i de vegades pujava fins al coll o fins a la boca, i quan passava això li feia un petó tan llarg i intens que quan ens separàvem havia de parar i respirar profundament, que sinó em quedava sense aire.
Sentir com pronunciava el meu nom m'excitava molt. Bé, ella m'excitava molt, m'encantava i amb raó. Era perfecta en tots els sentits: guapa, activa, inteŀligent, lluitadora... | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 11:22 am | |
| En Matt em feia petons per tot el cos. Em repassava de dalt a baix. Feia que se'm posés la pell de gallina. De tant en tant jo deixava anar gemecs, quasi inadibles, però llavors ell pujava i em besava com si li anés la vida, deixant-me sense alè.
Vaig descobrir que tenia la respiració entretallada i que el meu cos me'l demanava a ell.
Vaig fer un moviment ràpid i em vaig quedar jo a sobre seu. El vaig agafar pels canells i li vaig posar les mans per sobre el cap, subjectant-lo. Vaig baixar cap als seus llavis, i cap al seu coll, i m'hi vaig perdre, totalment. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 11:27 am | |
| Li treia un cap d'alt i un cap d'ample, però em va agafar desprevingut i en un tres i no res em tenia immobilitzat. Clar que jo tampoc feia molts esforços per alliberar-me'n, perquè tenir la Claire Anderson despullada, a sobre teu, fent-te petons al coll, és com a mínim la hòstia. I possiblement és quedar-se curt.
Em tenia les mans agafades, i no em volia podia moure, o sigui que vaig tombar el cap enrere i vaig deixar-me fer. Vaig deixar que aquella noieta fes meravelles.
| |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 12:40 pm | |
| Vaig poder comprovar que no oposava resistència alguna i vaig continuar fent-li petons pel coll, amb un somriure als llavis.
Vaig deixar-lo anar de les mans i vaig començar a baixar. Clavícula, pectorals, abdominals. Li vaig resseguir tot el melic i la zona dels calçotets, deleitant-me amb el seu cos.
Llavors...
...Em vaig aixecar i me'l vaig quedar mirant. Estirat a la sorra, amb el cap enrere, els ulls tancats i respirant entretalladament i amb la pell encara humida, no sabia ben bé si de la suor o era encara de l'aigua.
- Dius que vols anar a prendre alguna cosa? - Vaig dir, com qui parla del temps. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 12:51 pm | |
| Estava disfrutant com un cabró, allà estirat i deixant-me fer, notant els seus llavis per tot el meu cos. I llavors es va aixecar. I va dir d'anar a prendre algo. M'estava prenent el pèl... oi?
Vaig obrir els ulls una mica, des la sorra. I allà estava ella, preciosa.
- Només hi ha una cosa que vulgui prendre, ara... - vaig aixecar-me i li vaig fer un petó -. A tu.
Vaig fer-li un altre petó, més llarg i intens que el d'abans, mentre l'abraçava. Estàvem pràcticament despullats tots dos (només portàvem la roba interior, i ella no duia els sostenidors). Les meves mans recorrien la seva esquena, la seva cintura i el seu cul, mentre la petonejava. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 1:24 pm | |
| Vaig veure com obria els ulls, desconcertat. I s'aixecava i venia cap a mi.
M'abraçava i m'apropava cap a ell, mentre em deia que la unica cosa que volia prendre era jo en aquells moments. I em va començar a petonejar i a acariciar-me novament, amb delit.
Jo vaig buscar els seus llavis altra vegada i els vaig saborejar. Encara tenia gust a sal. Notava l'escalfor del seu cos a les meves mans, a la meva panxa, a l'esquena, on ell tenia posades les seves mans.
- Així que et vinc jo més de gust, eh? - Vaig dir, coqueta.
I vaig fer un salt, sense que s'ho esperés, quedant enganxada amb els braços al seu coll i amb les cames a la seva cintura. Ràpidament, ell, va posar les mans als meus malucs, perquè no caigués.
- Segur que no vols anar a prendre res més a part de mi? - Vaig preguntar-li, abans de fer-li un petò intens però subtil. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 1:34 pm | |
| I aleshores se'm va enfilar, abraçant-me i carregant-la jo.
- No, amb tu en faig prou i de sobres... - vaig dir després de fer-li un petó i anar cap a dins.
Quan vaig arribar al llit, vaig baixar-la i em vaig estirar al seu costat. De fet, més a sobre seu que al seu costat, fent-li un petó darrere l'altre, ara al coll, ara als pits, ara a la boca... Mentre les meves mans recorrien el seu cos, acariciant-li els pits, la cintura i el cul, i fent temptatives de ficar-se per sota les calces.
I quan dic temptatives vull dir que s'hi ficaven, jugant entretingudament amb el clítoris de la noia, que es posava vermella i gemegava. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dg Set 25, 2011 6:36 pm | |
| Em va fer un petó just abans d'entrar-me cap a dins. Em va estirar amb compte al llit i ell amb mi, sobre meu.
Notava cada carícia seva, els seus llavis calents contra la meva pell i els meus llavis. I la seva mà, experta, buscava per sota les calçes el meu punt màxim de plaer. Jo em deixava fer, deixant anar de tant en tant algun gemec, fluixet.
-Matt...- vaig deixar anar, amb un dels gemecs.
Quan va tornar cap a mi i va arribar als meus llavis, m'hi vaig agafar i el vaig assaborir per enessima vegada aquell dia.
Aquell noi m'encantava, i em tornava boja. Pero no vaig voler que pares de cap de les maneres. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dl Set 26, 2011 12:29 am | |
| Ho estava fent bé per collons, perquè uns gemecs així no surten de la nada. I així ho volia, jo. Volia que no oblidés mai aquella tarda.
Vaig fer-li un petó, d'aquells que et deixen sense respiració. La meva mà, pel seu compte va començar a treure-li les calces. Em vaig ajudar amb l'altra mà i, al cap d'un moment allà estava ella, vermella i amb la respiració entretallada, els ulls tancats, despullada, amb les cames entreobertes i un somriure de plaer als llavis.
Vaig separar-me'n un instant per veure-la. Uff...
Després vaig tornar a reclinar-me al damunt de la noia i vaig fer-li un petó, electritzant.
- M'encantes, no saps quant... - vaig començar a fer-li petons al coll, baixant cap a les tetes i delectant-me amb els mugrons.
I després, passats uns instants, vaig començar a baixar més, per la panxa i arribant al pubis (per sorpresa meva, totalment depilat), on vaig besar-la suaument per les cuixes i el pubis fins que la meva llengua, juganera, va trobar el vell amic clítoris. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dl Set 26, 2011 8:01 am | |
| Vaig correspondre-li a aquell peto que em va deixar sense respiracio. I mentre me'l feia, vaig notar com m'anava treient les calces, a poc a poc. Despres va apartar-se i em va mirar. Jo li vaig tornar la mirada, amb un somriure als llavis i amb una mirada que li demanava mes, que no pares.
I aixi ho va fer, em va omplir de petons per tot arreu, arribant fins al que ell mes desitjava. Quan va comencar a jugar amb el meu clitoris, no vaig poder evitar curvar l'esquena i deixar anar un crit de plaer, de plaer real.
La respiracio ja feia estona que la tenia entretallada, aixi que no li vaig fer cas al fet que estigues a punt d'hiperventilar.
- Matt... Deixa'm treballar a mi una mica... - Vaig aconseguir dir, entre gemec i gemec. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dl Set 26, 2011 8:10 am | |
| Va començar a gemegar més i més fort, i més freqüentment. De tant en tant deixava anar algun crit de plaer, arquejant l'esquena i respirant acceleradament i de manera entretallada.
- Matt... Deixa'm treballar a mi una mica... - em va dir.
No vaig respondre, no calia dir res. Vaig tornar fins a posar-me al seu nivell, la vaig mirar als ulls. Els nostres nassos es van fregar abans de fer-li un petó d'aquells de cinema, que ens va deixar als dos sense respiració. Amb una mà em recolzava al llit mentre l'altra jugava amb els seus pits. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dl Set 26, 2011 8:21 am | |
| Quan li vaig haver demanat que em deixes fer a mi tambe, ell es va apropar a mi i em va fer un peto, jugant amb els meus pits i amb la seva ma on segons abans hi havia tingut la llengua.
A poc a poc i sense fer forca (fuerza...U.U), vaig fer que quedes ell estirat a sobre el llit, i jo, com abans a la platja, sobre seu. Li vaig fer un peto, i un altre, electritzants tots dos. Notava que la pell pujava i pujava de temperatura, i que no era la unica cosa que havia pujat. Tal i com havia fet ell em vaig desempallegar dels seus calcotets i vaig deixar-lo desputllat. Me'l vaig mirar, tal i com havia fet ell moments abans. Em vaig mossegar el llavi, coqueta, i vaig tornar a fer-li un peto just abans de comencar a baixar.
Com que duia els cabells deixats anar, despres d'haver petonejat jo, s'hi passaven els cabells. I per fi vaig arribar al lloc que jo buscava. Vaig agafar el seu membre amb una ma, ferma, i el vaig comencar a sacsejar, amunt i avall, amb dolcor. Em vaig apropar a els seus llavis, sense baixar el ritme, i els vaig assaborir abans de tornar a baixar i comencar a "jugar-hi" jo amb la meva llengua i la boca.
OFF: ja se que fa molt de mal als ulls els accents i les faltes...pro els hi has de donar les culpes als anglesos...xD | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dl Set 26, 2011 8:38 am | |
| Va fer el mateix que li havia fet jo uns instants abans, traient-me els calçotets i començant a masturbar-me amb suavitat. Va fer-me un petó i va començar a baixar, besant-me per tot el cos abans de ficar-se el membre dins la boca i fer-me sentir al setè cel amb els llavis i la llengua.
- Oh... Claire, déu meu, això és... - vaig ser incapaç de parlar a partir d'aleshores.
Se'm va accelerar la respiració, més i més com més estona passava ella allà baix. No sé quanta estona va passar, però va arribar un moment en què vaig agafar-la pel braç i, amb suavitat, vaig portar-la cap a mi. Li vaig fer un petó, intens, mentre em donava la volta i tornava a quedar a sobre.
Amb una mà vaig ajudar-me, posant la herramienta a la boca del seu cony humit. Vaig fer-li un altre petó, i un altre, baixant fins al coll i tornant a ella repetidament. Amb subtilesa, i amb compte de no fer-li mal, vaig moure lleugerament la pelvis, introduint-me en les seves entranyes. | |
| Assumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous Dt Set 27, 2011 9:00 am | |
| Vaig notar com m'agafava pel brac, fent que m'atures i posant-me un altre cop estirada al llit. Em va tornar a besar, pel coll, pels llavis i en un moment donat, vaig notar com s'introduia dins meu. Vaig aguantar un xiscle i vaig respirar profundament.
El vaig besar, com si em faltes l'aire, mentre notava com ell anava entrant i sortint de dins meu, a poc a poc, amb suavitat. El notava tant a dins meu...
- Matt...- Vaig dir, en un murmuri. Pero ja no vaig dir res mes.
Vaig anar obrint les cames, perque ell pogues entrar-hi mes cada vegada.
Aquest cop, ja no em vaig poder contenir i vaig deixar anar un gemec. | |
| | | | Ensenyant amagatalls nous | |
|