Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Estrenant els nous patins ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 29 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 29 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Estrenant els nous patins ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Estrenant els nous patins ^^

2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Estrenant els nous patins ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 5:47 am

M'havia posat els patins abans d'eixir de la casa, no havia tingut mai patins, i no sabia molt bé com era allò de patinar, però havia vist a la gent fer-ho i no tenia pinta de ser dificil, un peu, un altre, un peu, un altre.

- Yujuuuu! Estic patinaaaaaaaaaaaaant! ahahhahahahha

Aleshores veig algú parat en mig del passadis, eugh, val, com es frena era algo de posar el peu, ehm...el peu, cap enrere, el peu....

- Compteeeeeeeeeeeeee! Aaaaaaaaaah!

Però no frene i caic damunt de la persona que està parada en mig del passadis, espere que no siga una serp perquè sino adeu patins.
Em quede mirant-lo i veig que és huffle i que és xic.

- Uff, menys mal, esperava que no fores una serp perquè em quedaria sense patins nous.- dic rient.- Si, ara, ara m'alçe.- li dic.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Nombre de missatges : 177

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 5:56 am

Estic pensant on cony es pot haver ficat l'Oliver quan de sobte una nena em cau al damunt. Sí, tal cual, hostiazo al canto. Sembla que no puc anar pels passadissos del Hogwarts del passat sense menjar-me a cap persona...

-Ueps, aaah!- patapam! Els dos caiem al terra sense poder-ho evitar. La nena, que deu ser de tercer o així, s'aixeca rapidament i em diu que menys mal que no sóc un Slytherin.

-Sí, això sembla...- Dic, mentre m'aixeco.- Em dic Dan ^^- Em presento amb un somriure. Sempre he sigut un noi molt amigable.- Tens uns patins molt guays!
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 6:02 am

- Jo soc la Cass ^^- li dic somrient.

Que simpàaaatic! Altra persona segur que em tiraria la bronca i diria coses com: No pots patinar per l'escola! o No veus que em podries haver matat! o coses com Però es que estas boja, no veus que és perillos! Està prohibit... Als adults els agradava molt utilitzar la paraula prohibit, que si està prohibit patinar al passadis, que si està prohibit fer foc dins de casa, que si està prohibit explotar la cuina, que si està prohibit volar al jardi, que si està prohibit...bah, panda de sosos.

- Oi que si? Són rojos i negres, me'ls va regalar Bam-Bam, són molt guays, i és el primer cop que els prove, però encara he d'apendre a frenar.- li dic somrient.- Tu també tens patins? T'agrada patinar?
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 6:07 am

Quina nena méeeeeees mona *-*

- Sí, jo també tinc uns patins! Però no els tinc aquí, els he deixat a casa.- Bé, realment estan al futur, però no li puc dir això. - Però els teus son millors, la veritat, i per ser el primer cop que els proves ho fas millor que jo!

No ho podia evitar, m'encantaven els nens, i aquella a més era molt graciosa. Podia ser que la conegués al futur? Cass, Cass...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 6:15 am

- Uooooh! Com pots haver-te deixat els patins a casa!- dic rient.- Doncs a la sala guay segur que hi han, li pots demanar de tooooooooot, bé, de quasi tot excepte menjar, que menjar no dona, però del demes si, un cop jo vaig demanar una pistola d'aigua i me la va donar, i vaig fer una guerra d'aigua per dins el castell! Era moooolt guaay!

Done botets somrient.

- Segur que els teus també molen mooolt. Ho faig bé si? hahahha, doncs ara he d'apendre a frenar, jo ho intentava, feia aixi amb el peu.- dic alçant el peu esquerre i posant la part...ah, la part que frena, si.- Però no frenava.. em mire els pantalons vaquers, doncs no s'han trencat, que guay, si que resisteixen, doncs menys mal que no duia el uniforme que si no, adeu uniforme. Ric.- Pot ser a la proxima frena i no em menge a ningú, bé, i si em menge algú que siga una serp, però després haure de fugir corrents o em cremaran els patins!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 6:23 am

Cass! Ja sé qui és! I tant que l'he vist! I més d'un cop, a casa l'Oliver. Crec que és amiga de la mare de la Rose i l'Ollie i la tieta o algo així de la Julie...

Aquesta sembla que tampoc ha canviat. La Cass que jo coneixo, tot i que la he vista poc, tampoc sembla mai parar quieta.

- Tens rao, els hauria d'haver portat...- Dic, amb un somriure. Desprès em parla de la Sala Guay... - Ah, la Sala de la Necesitat! Així que tu també la coneixes, eh? ^^

- Sí, ves amb compte amb els Slytherin! N'hi han algns de macos, però encara et trobaràs amb un que et trenqui els patins. I no volem que això passi, veritat?

La robaria i la faria passar per la meva filla, de veritat *-* Llástima que si arribés a casa amb una nena la mama em fotria la bronca prr repetir el seu mateix error i bla, bla, bla.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 6:29 am

- Sempre pots dir als pares que t'els envien dins d'un paquet urgent per nadal, tu els dius que és molt urgent, aixi segur que te'ls envien. Oh, si, la sala guay mola moltissim! La vaig trobar per primer cop un dia que buscava no se que, i la sala guay me la va donar, crec que eren explosius ^^ Si, perquè vaig trobar un guay per explotar una taula, explotar taules mola ^^

Em menege un poc per no estar-me sempre queta, em canse d'estar-me queta.

- Oh, doncs jo de simpàtic he vist pocs, un o dos, sols, deuen d'estar bé amagats. No, no tot i que si ho feren, els ho faria pagar, si, ningú em trenca els meus patins! Pot ser un dia es desperten i tenen l'habitació plena de....de...d'alguna cosa que no els agrade. - li dic rient
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 6:38 am

- Ja els hi diré als meus pares que me'ls enviin. - Una mica, complicat, però bé...- No es pot estar a Hogwarts sense patins, veritat que no?

Llavors em comença a parlar de la Sala de la Necessitat, i d'explosius i no para de moure's. Quina gràcia, sembla totalment que no es pugui estar quieta.

- Vaja, i t'agraden els explosius? Tinc una amiga que és la reina dels explosius! És Slytherin, però és una Slytherin maca, segur que et cau molt bé! ^^

- Si algun cop algun Slytherin et molesta o et trenca, tu m'avises, vale? I ens vengarem! - Aixeco el braç, per donar-li més èmfasi.

L'Oliver diu que m'agraden els nens perquè soc com un d'ells, però no és veritat, elque passa és que ells son adorables *-*
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDt Des 25, 2012 6:46 am

- No es pot! I quant els tingues fas amb mi una carrera? Si? Si?- li pregunte somrient. Les mosqueteres també m'ho van prometre...bé no, els ho vaig dir jo i elles digueren bueno, un bueno és que si, per tant ho faran.- Però no et penses que et deixare guanyar, eh?!

Em cau bé, que simpaaatic! I vol fer coses guaaays!

- M'encanteeeeeen els explooosius! Explotar coses mola mooooolt! Uooooooh! una slytherin que li agrada explotar coses? Existeix? Jo creia que no! Mai he vist cap que li agrade, si són la major part uns sosos sense sentir de l'humor! Doncs me l'has de presentaar!- Que guaaaaay! Diu que es vengarà amb mi! xoque la mà amb la seua.- I els explotarem la taula! I ens vengareeem!

A veure, botet, oooh, botet amb el pati! Que guaaay i no he caiguuuut! Botet! ^^

- Ooooooh!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 1:34 am

- D'acord! - Accepto, amb un somriure.- Quan tingui els patins farem una carrera. Jo crec que el passadís del cinquè pis serà perfecte... I res de deixar guanyar, serà una carrera justa. Que guanyi el millor! ^^

Comença a donar botets amb els patins, meravellant-se amb un oooh per no haver caigut. Qué mona, siusplau >.<

- Ueps, que bé ho fas! Si saps saltar i tot, amb els patins. Crec que hauré de practicar abans de la carrera, perquè si no segur que em guanyaràs... ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 6:21 am

- Doncs el del cinqué pis!- li allargue la mà per fer el tracte.- Tracte fet, i que no se t'oblide!

Done un altre botet.

- Si! I no he caigut això ja és guaay, la mare em deia que era molt perillos botar amb patins, però jo no ho veig que siga de perillos, si mola moooooooooolt! O pot ser em guanyes tu! Tu tens els patins més temps que jo, segur que coneixes algun truc d'aquestos guays-guays per anar més ràpid!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 9:44 am

Agafo la seva mà, solemnement, per tancar el tracte.- Tracte fet! Quan tu vulguis fem una cursa ^^

Quan em diu que la seva mare diu que és perillos donar saltets amb patins penso que potser sí, que es pot fotre una bona hóstia, però... Qui sóc jo per dir-li que no ho fagi? O sigui, vinc del puto futur! Si això no és xungo realment no sé què ho és...

- Trucs guays? Doncs no creguis, a mi això dels patins no se'm dona massa bé, crec que prefereixo el Quidditch ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 9:50 am

- Quant tingues els patins, m'avises i la fem ^^

Aleshores em parla de quidditch, quidditch *o*

- Uooooooooh! També t'agrada el quidditch?- li dic emocionada.- A mi m'encantaaaaaaaaaa! Estas a l'equiiiiiip? Jo he entrat aquest aaaaaaaany, soc caçadoraaaaa! Tu jugues? En quina posicio estaaaaaaaaas? Jo tinc una granera guay, es diu mosqui, i de vegades quan la cride em fa cas, jo se que ella m'enten!

Done botets rient.

- I volaaaar mola mooooooooooooooooooolt!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 9:58 am

- I tant que mola! - Dic. Per força m'havia d'agradar, si no la mama em matava. I, al igual que els dos, havia acabat jugant de batedor. Tenia certa ventatja al ser tan enorme, és clar.

- Sí que estic al equip!.- Merda, Dan. Cagada, cagada, no estàs a l'equip aquí!- Vull dir, eeeh, que estava a l'equip a la meva antiga escola, però provaré d'entrar al d'aquí, també. Jugo com a batedor ^^

Oooh, li ha posat nom a la seva escombra *-*

- Jo també tinc una escombra, però no te nom. Creus que li hauria de posar un? ^^- Ara que penso... La meva escombra està al futur! Vale, desgracia, holocaust. Apocalipsis! No tinc escombra!

Què faré jo ara?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 10:13 am

- Uooooooooh! Batedooor, la meua cosina era batedoraaaa!!

Me'l mire somrient.

- Doncs apuntat a l'equip! Segur que falten plaçes a hufflepuff! Sempre els falta plaçes...-em mire el passadis i m'aprope a ell.- Entre tu i jo, crec que als huffles els agrada poc els quidditch, perquè els han de com mig obligar a apuntar-se.- li dic somrient.- Sempre són pocs. El meu cosi Ed està a l'equip, a ell si que li agrada, però jo no he dit res shh..Uooooh! Doncs pot ser deuries de posar-li un nom! Aixi pot ser la teua granera et fa més cas, i als partits quan li digues que faça alguna cosa ho farà ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 10:19 am

- Què dius...- Faig, fingint sorpresa. Prou ho sé, que als huffles no els hi apassiona gaire jugar a Quidditch. Malditos! Si quasi he d'arrastrar a la gent al camp...- Com no els hi pot agradar el Quidditch? Això hauria de ser delicte!

- Si tu dius que em fará més cas potser li hauria de posar un nom... Però m'hauràs d'ajudar a buscar-ne un, perquè jo no en tinc ni idea! ^^

Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 10:27 am

- Com ho sents.- dic rient.- No els agrada quasi, ja veuras ja, quan t'apuntes a l'equip et donaras compte ^^ Però tu estas a huffle! Pots apegar-los el que a tu t'agrade i aixi a ells també els agradarà!- dic donant botets.

Hmm...un nom per la granera...hmm

- Doooncs depen de la granera! Hi hauria que vore-la primer per posar-li un nom, perquè imagina que li posem un nom i després no li pega, no crec que la granera es sentira a gust. Hi ha que buscar-li un nom que li faça sentir-se guay ^^

Clar, perquè hi havia que posar els noms a les coses segons com foren les coses. Al igual que als animals.

- Aleshores tu també vens d'una altra escola? Jo abans estudiava a Grècia, però Hogwarts molaaaaa moltissim més!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 10:37 am

- Es farà el que es pugui! - Contesto, quan em diu que els hi puc enganxar el que m'agrada.

Llavors em diu que hauria de veurel'escombra... Merda, l'escombra! Ja m'havia oblidat que no la tenia! (Sí, tinc una gran capacitat per oblidar els problemes. La mama li diu falta de concentració, jo simp,ement felicitat ^^) vale, tornant al tema: què faig jo sense escombra? No me'n puc comprar cap I com hagi de fer servir una de l'escola em moro. Si les del futur ja són una merda imagina't ara...

Atracar Gringotts em comença a semblar una opció a tenir en compte.

-Bé, ehm, ja te l'ensenyaré un dia per buscar-li un nom, d'acord? - Dic, esperant que s'oblidi del tema.- Uala, vens de Grecia? Jo anava a l'escola de Roma!

Siusplau que no sàpiga italià, siusplau, que no en sàpiga...
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 10:47 am

- Uooooooh! De Roma? Jo no he anat mai a Roma, tinc pendent anar, m'han promés que em duran a Roma algun cop, perquè Roma mola, mola?- li pregunte.- Vas a l'escola pija romana? la Scuola no se que? - dic rient.- Pija-romana, hahahahahahhahahah

Començe a riure, me imaginat a un roma d'aquesta de la Roma d'abans amb túnica parlant pijo, haahhahahahahhahha, que graciós, ahahhahahahahhahaa.

- Chii, a Grècia! Tenia algunes coses guays, però Hogwarts mola moltissim méeeeees!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 10:54 am

- Sí, em, anava a la Scuola.- Dic, dubtant. No tinc ni puta idea de les escoles de Itàlia, així que suposo que la Scuola està bé.- I sí, són tots uns pijos!

Canvi de tema, canvi de tema JA!

- Uala, segur que Grecia també mola! Però a mi el que he vist de Hogwarts m'agrada moltíssim, crec que és la millor. Tot i que potser l'any que ve vaig a Beauxbattons... Encara que també tenen pinta de pijos, aquests...

- Es que m'agrada molt viatjar ^^- Dic, fent servir la mateixa excusa que amb la mama.
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 11:04 am

- Aleshores deus de coneixer a la Serantoni, anaves amb els pijos! hahahaha.- me'l mire rient.- ho sent, es que en eixa escola tots es creuen molts guays, ja està, ja deixe de riure.- tanque la boca però somrisc.- Uooh, Beauxbatons! Però eixa no era sols de xiques? Ara també hi ha per xics? Si, crec que algú em va parlar d'això. Però no recorde qui, no estava escoltant molt.- li dic rient.- Uooooooooooooh! Viatjar mola mooooooooooolt! Jo quan siga major vuic viatjar per tooooooooooooooooooot el mooooooon! I descobrir coses noves! I viatjaaaaaar! I vore coseees noveeees! I feeeeeer mooooooooooooltes fotoos!- done botets emocionada.
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 11:11 am

Merda, merda, merda, merda! Que n'hi ha una de Roma! Què he fet, què he fet? L'he cagat. Distreu-la ja!

- Així que vols viatjar per tot el món, eh? Jo també! I anar a França, a Alemanya, a Noruega! Finlandia!- Dic, obrint cada cop mes els braços, com si ho intentés abarcar tot.- I desprès Amèrica, tota Amèrica! De dalt avall!

- I a Grecia, d'on ets tu, també! Tot el món, veure mil coses i viure dues mil aventures! Per què si no viatjes, què més pots fer? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 11:19 am

- I Russia! I Australia! I Islandia!- dic obrint jo també els braços somrient.- I Egipteee! Per vore les piramides! I Madgascar! Anar a llocs guaaaaaays ^^

Em menege un poc i torne al lloc.

- Uooooooh! Clar! Perquè hi ha que veure món! I descobrir coses novees! Com l'Atlantida! O Avalon! Molaria descobrir el rei Arthur!!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 11:24 am

- Uo, Madagascar! Aquest m'ha agradat! Però també anar a veure les tortugues de les Galàpagos! I els ximpanzes de Borneo!

Me la miro quan es mou perquè no pot estar-se quieta i començo aquest cop jo a fer saltets. Potser se'm veu una mica ridícul, perquè semblo molt més gran del que sóc, però no importa! ^^

- Ala, desxobrir l'Atlantida! Jo també vull! I què et sembla anar a la Lluna! Això ha de molar, eh? O a Mart! ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Estatus
Estudis:

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ EmptyDc Des 26, 2012 11:32 am

- Uooooh! Les galapagoos! Oooh i ja que estem podem anar a descobrir el misteri del Triangle de les Bermudeees! I trobar tot allò que va desapareixer! Ooooooh! I bucejar fins al Titanic!- dic emocionada.- Que guaaay!

A ell també li agrada viatjar! No estic sola! I vol descobrir l'Atlantida!

- Uooooooh! Amb un coeeeeet! Deu molar moltissiiiiiiiiiiiiim! I caminar per Mart! Si algun cop vas a Mart em crides? Aixi puc fer fotos guaaaays! ahahhahahahhahahhahaha
Tornar a dalt Ir abajo

Estrenant els nous patins ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent