Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 30 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 30 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Estrenant els nous patins ^^

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Nombre de missatges : 177

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDc Des 26, 2012 11:38 am

Ai, quin nena més mona! He de buscar un manera de convencer l'Ollie perr portar-nos-la al futur sigui com sigui. La vull raptar *-*

- Bussejar fins el Titaniiiiic! - Faig, gairebé tan emcionat com ella (O més)- I anar a l'Antártida a veure pinguins! M'encanten els pinguins! - Soc adorables i sembla que portin traje. Com no et poden agradar?- I al Pol Nort, a veure iglús, què et sembla?

- Sí, si algun cop vaig a Mart, t'avisaré! ^^- Encara que potser per llavors tens quaranta anys ^^'
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDc Des 26, 2012 11:47 am

- Uoooooooh! Pingüiiiiiins! Els pingüiiiiiiiiins moleeeeeeen! Pareix que duguen esmoquin!-dic rient.- Uooooh! I esquimals! Siii, iglus! I fer-ne un amb el geel! I fer carreres a la neu amb els trineeeeus! La neuu molaaaa! A mi m'agrada fer batalles de neeeu! I rodolar per la neeeeeeu!

Que guaaaaaaaaaaaaaay!

- Sii! I si jo algun cop bussege fins al Titanic també! Serà mooooolt guaaaay! Uooooh! I vore aquelles coses grans que tenen forma de cara, en aquella isla que te nom de festa...ehmm... Pasqua! Les coses gran que hi han en la illa de Pasqua, jo crec que eixes coses parlen, segur, però que quan ve gent es fan les estatues, però segur que parlen, seguuuuuur. I tirar-me per la cascada aquella gegaaaaaaaaaaaaaaaaant!
Tornar a dalt Ir abajo
Daniel Forester
Sisè curs
Daniel Forester

Nombre de missatges : 177

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDj Des 27, 2012 8:05 am

- Uala, tens idees molt guays! Me les hauré d'apuntar per no oblidar-les perquè de veritat que m'encanten. He de fer tot això!

Em miro a la nena, que està molt emocionada. Decideixo que, quan torni el futur, li posaré el seu nom a la meva escombra. Vale, potser dit així sona raro, però em fa gràcia posar-li el seu nom ja que ha sigut ella qui m'ha donat la idea ^^

- Bé, Cass, jo m'he d'anar a buscar al meu amic, a veure si el trobo.- Però et prometo que farem la cursa de patins, d'acord?- Dic, extenent el braç.- Tracte fet?
Tornar a dalt Ir abajo
Tercer curs

Nombre de missatges : 1301

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^   Estrenant els nous patins ^^ - Página 2 EmptyDj Des 27, 2012 8:11 am

- Et compres un diari que pose: Diari de les idees guays que no he d'oblidar, i ahi les vas apuntant! Tu també tens idees guays, eh!

Done un bot i allargue la mà.

- Tracte feeeeeeeeet! Que et vaja bé amb el teu amic i a veure si el trobes prompteeee!

Li dic adèu amb la mà somrient i isc patinant pel passadis, que xic més guaaaaaay!

[Tema tancat ^^]
Tornar a dalt Ir abajo

Estrenant els nous patins ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2