Qui està Connectat | En total hi ha 30 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 30 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Estrenant els nous patins ^^ | |
| | |
Autor | Missatge |
---|
Daniel Forester Sisè curs
Nombre de missatges : 177 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^ Dc Des 26, 2012 11:38 am | |
| Ai, quin nena més mona! He de buscar un manera de convencer l'Ollie perr portar-nos-la al futur sigui com sigui. La vull raptar *-*
- Bussejar fins el Titaniiiiic! - Faig, gairebé tan emcionat com ella (O més)- I anar a l'Antártida a veure pinguins! M'encanten els pinguins! - Soc adorables i sembla que portin traje. Com no et poden agradar?- I al Pol Nort, a veure iglús, què et sembla?
- Sí, si algun cop vaig a Mart, t'avisaré! ^^- Encara que potser per llavors tens quaranta anys ^^' | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^ Dc Des 26, 2012 11:47 am | |
| - Uoooooooh! Pingüiiiiiins! Els pingüiiiiiiiiins moleeeeeeen! Pareix que duguen esmoquin!-dic rient.- Uooooh! I esquimals! Siii, iglus! I fer-ne un amb el geel! I fer carreres a la neu amb els trineeeeus! La neuu molaaaa! A mi m'agrada fer batalles de neeeu! I rodolar per la neeeeeeu!
Que guaaaaaaaaaaaaaay!
- Sii! I si jo algun cop bussege fins al Titanic també! Serà mooooolt guaaaay! Uooooh! I vore aquelles coses grans que tenen forma de cara, en aquella isla que te nom de festa...ehmm... Pasqua! Les coses gran que hi han en la illa de Pasqua, jo crec que eixes coses parlen, segur, però que quan ve gent es fan les estatues, però segur que parlen, seguuuuuur. I tirar-me per la cascada aquella gegaaaaaaaaaaaaaaaaant! | |
| | | Daniel Forester Sisè curs
Nombre de missatges : 177 Fecha de inscripción : 24/12/2012
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^ Dj Des 27, 2012 8:05 am | |
| - Uala, tens idees molt guays! Me les hauré d'apuntar per no oblidar-les perquè de veritat que m'encanten. He de fer tot això!
Em miro a la nena, que està molt emocionada. Decideixo que, quan torni el futur, li posaré el seu nom a la meva escombra. Vale, potser dit així sona raro, però em fa gràcia posar-li el seu nom ja que ha sigut ella qui m'ha donat la idea ^^
- Bé, Cass, jo m'he d'anar a buscar al meu amic, a veure si el trobo.- Però et prometo que farem la cursa de patins, d'acord?- Dic, extenent el braç.- Tracte fet? | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Estrenant els nous patins ^^ Dj Des 27, 2012 8:11 am | |
| - Et compres un diari que pose: Diari de les idees guays que no he d'oblidar, i ahi les vas apuntant! Tu també tens idees guays, eh!
Done un bot i allargue la mà.
- Tracte feeeeeeeeet! Que et vaja bé amb el teu amic i a veure si el trobes prompteeee!
Li dic adèu amb la mà somrient i isc patinant pel passadis, que xic més guaaaaaay!
[Tema tancat ^^] | |
| | | | Estrenant els nous patins ^^ | |
|