Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ensenyant amagatalls nous - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 17 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 17 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Ensenyant amagatalls nous - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Ensenyant amagatalls nous

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Nombre de missatges : 245

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Ensenyant amagatalls nous - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDl Oct 03, 2011 8:25 am

- Sense compromisos.- Vaig afegir jo, mentre em besava amb passió i tornava a petonejar-me el coll i a endirsar-se en els meus pits.

Vaig deixar anar un sospir, de gust. Aquell noi m'encantava, i la idea de tenir-lo quan i on jo volgues, m'agradava. Ara mateix, com li havia dit abans, no tenia temps per preocupar-me per cap relació seriosa. Ja m'estava be la relació ''folloamigos'', i si hi incloïa a en Matt, molt millor.

Mentre en donava petons per tot el coll, s'havia anat posant a sobre meu, transmetint-me la seva escalfor de nou.

- Hi vols tornar? - vaig dir, seductora, abans de perdre'm en els seus llavis.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDl Oct 03, 2011 8:33 am

Em va dir de tornar-hi. "No, és clar que no... T'estic petonejant i magrejant per passar l'estona, si et sembla! u.u"

Vaig assentir amb el cap i amb la mirada, tornant-la a besar apassionadament mentre la meva mà s'escolava pel seu cos nu fins el seu cony encara humit i començava a masturbar-la delicadament.

- Si tu ho vols, és clar.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDl Oct 03, 2011 11:33 am

- La veritat és que ara em fa una mica de mal el cap...- vaig dir, teatralment i amb un somriure als llavis abans de deixar anar una altra rialla.

Me'l vaig mirar, detingudament, mentre ell tornava a acariciar-me suaument el puvis. Vaig veure al seu pit les marques de les meves ungles.

- M'haure de tallar les ungles...- vaig dir, en un murmuri- semblen mes aviat urpes, per les marques que t'he deixat...

I vaig tirar el cap enrere per gaudir, un cop més, de les seves mans expertes.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDl Oct 03, 2011 6:12 pm

Vaig riure.

- Sí, la veritat és que és... molt felí. Faria més per un Gryffindor, això d'esgarrapar - vaig fer-li un petó mentre seguia jugant amb el seu clítoris.

Vaig reclinar-me a sobre seu, acariciant-li el cos per tot arreu amb les dues mans, fins que una d'elles va agafar el meu membre i el va ficar dins seu. Vaig besar-la, apassionadament, mentre començava a moure'm endavant i endarrere.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 12:00 am

I hi va tornar. Es va col•locar sobre meu i mentre m'anava acariciant i sense avisar-me, es va tornar a endinsar dins meu, despres de fer-me un petó apassionat i deixant-me sense alè.

Vaig anar obrint les cames, perquè en Matt es pogues introduir més al meu interior. Em vaig incorporar sobre els meus colzes, i vaig tirar el cap enrere, gemegant.

- Oh, Matt! M'encanta...!
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 1:38 am

Jugava amb les accelerades i les frenades com un Fórmula 1. Els seus gemecs, crits i esgarrapades s'alternaven, combinant-se amb els períodes més ràpids i salvatges o amb els més suaus, seductors i plaents.

Vaig fer-li un petó mentre seguia amb el moviment de la pelvis i les meves mans es passejaven pel seu cos, acariciant el cul i les cuixes, o altra vegada magrejant i jugant amb els seus pits, grossos i ferms.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 6:02 am

No podia reprimir els gemecs, esbufecs i crits, a part del fet que cada vegada que canviava d'intensitat les meves ungles es clavaven en forma d'esgarrapada a la seva pell.

Jo no podia fer res mes a part de contestar-li als petons i deixar-me fer (deixant anar crits i gemecs),perquè estava a sota i era ell que portava el ritme. Notava les seves mans com em recorrien tot el cos i com s'entretenien en els meus pits de tant en tant.

- Perquè no anem a provar a la banyera sota l'aigua...?- Vaig proposar, quan vaig tenir els llavis lliures dels seus petons i la respiració em va deixar parlar.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 6:35 am

- La banyera...? - vaig somriure.

Vaig aixecar-me, sortint de dins seu subtilment i acompanyant-ho d'un petó, i vaig engegar l'aixeta de la banyera/jacuzzi/el que fos que era aquella minipiscina burbujeante i escumosa. En uns 10 segons ja estava plena.

- Tu primera - vaig convidar-la a entrar.

Val, estava allà palplantat al mig de la Sala de la Necessitat, amb un jacuzzi a una banda, i la Claire estirada al llit amb les cames obertes i l'entrecuix més moll que el delta de l'Ebre. I jo allà al mig, palplantat i amb una erecció de cavall.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 9:14 am

No vaig poder contenir una rialla. Allà estirada al llit, amb les cames entre obertes, encara notant el pas d'en Matt dins meu, i recolzada amb els colzes al llit i mig alçada, me'l vaig mirar.

Ell estava allà dret, entre el llit i la banyera, amb les mans a la cintura, i empalmadissim. Em vaig asseure amb les cames creuades al llit. Vaig aixecar les mans.

- Vale, no ens posèssim agressius, eh! Ja confesso - Vaig dir, fent broma i alçant-me amb les mans encara enlaire, com si ell m'estigués apuntant amb una arma. Vaig fer via cap al bany, roçant-lo subtilment amb la mà quan vaig passar i guinyant-li l'ullet.

Vaig arribar a la vora d'aquella immensa banyera i vaig passar un peu per entrar-hi. I em vaig quedar així, en pompa, amb una cama a fora i l'altre a mig entrar a la banyera (el peu em tocava al petit esglaó que hi havia i notava l'aigua calenta als meus dits) i vaig tombar el cap cap a en Matt i li vaig fer un somriure trapella.

- Aix, no puc... M'ajudes?
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 9:27 am

Vaig acostar-me a ella i, encara fora de l'aigua i des de darrere, vaig penetrar-la. "Coses que té posar el cul en pompa".

De la sorpresa, la noia va caure a l'aigua. I jo, que estava dins seu, vaig caure al darrere, separant-me d'ella i enfonsant-me en l'aigua. Havia fet natació a Itàlia (coses de viure al Mediterrani), o sigui que vaig agafar-la i vaig acostar-la cap a la vora.

- Saps? Serà la primera vegada que ho faig en una banyera... - vaig riure.

Vaig fer-li un petó, mentre ella m'abraçava. Amb una mà, vaig tornar a encarar el membre cap al seu cony, i vaig començar a fer-li l'amor altra vegada.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 10:12 am

Esperava que em tornés a penetrar, però no que quan ho fes em desequilibrés i caigués a l'aigua, i ell em seguis.

"Sort que això és fons, perquè sino, et trenques el cap, Xata." Vaig pensar.

En Matt em va ajudar a alçar-me i m'hi vaig abraçar mentre ell em feia un petó rere l'altre i m'apropava cap a la paret de la banyera.

-Saps? Serà la primera vegada que ho faig en una banyera...- Em va dir ell. Jo vaig riure i em vaig encongir d'espatlles.

- Doncs la compartiré amb tu, la que també és la meva primera vegada en una banyera. No crec que sigui molt diferent...

Vaig notar com posava una mà dins l'aigua i buscava un altre cop la meva obertura, que va trobar de seguida i s'hi va posar a dins. Jo vaig agafar els seus cabells amb el puny i els vaig estirar, gemegant de plaer per enéssima vegada aquella tarda (o nit, perquè no sabia ben bé quant de temps hi portàvem allà dins) i fent que el seu cap es tirés enrere a causa de la meva estrebada.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 10:22 am

Vaig deixar anar un gemec de plaer i dolor barrejats quan, en penetrar-la, va estirar-me els cabells. Una de les meves mans s'aguantava a la vora del jacuzzi/banyera mentre amb l'altra aguantava una de les seves cames i li aixecava, penetrant-la així més fins al fons.

- Claire, no saps com em poses... - vaig murmurar-li a l'orella mentre augmentava el ritme de les envestides.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 10:34 am

Vaig fer un somriure, seductor, i jo també li vaig parlar a cau d'orella.

- Sí, sí que ho sé. Puc notar-ho...- Vaig respondre-li.

No sé si era el fet de saber que aquell noi me'l podria tirar les vegades que volgués o que directament em posava així de calenta però realment no havia disfrutat mai tant amb una persona.

Perquè no hagués de fer tant d'esforç, li vaig passar les cames per la cintura i les vaig entrellaçar a l'esquena. Com que érem dins l'aigua, només feia falta que ell es mogués com s'estava movent fins ara, endavant i endarrera, i sense haver de fer cap esforç. I d'aquesta manera, el meu cony quedava molt més exposat al seu membre que amb qualsevol altra postura.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 10:56 am

Va "abraçar-me" amb les cames, enrotllant-les al voltant de la meva cintura i quedant el seu cony totalment exposat al meu penis. Literalment, aquella expressió demanava a crits "folla'm tan fort, tan ràpid i tan fins al fons com sigui possible".

Vaig fer-li un petó rere l'altre mentre accelerava i frenava, alternadament, el ritme del moviment. En alguns moments la velocitat era tal que semblava que l'hagués de partir en dos. En d'altres, la velocitat erat al que fins i tot era agònic, de tan lent com anava. El conjunt va portar-la a un altre orgasme, pel qual va deixar anar un crit, em va esgarrapar i, finalment, em va besar amb tanta intensitat que em va mossegar el llavi.

"Coi de multiorgàsmiques... els nois ens correm un cop i hem de parar un rato abans de tornar-hi" vaig pensar, remugant interiorment mentre l'envejava pels múltiples superorgasmes que havia tingut aquell vespre.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 11:32 am

I així, amb les envestides d'en Matt, que anaven variant d'intensitat i em feien sentir al setè cel, vaig arribar al primer orgasme del segon polvo de la tarda. Va ser tal el plaer que no em vaig poder resistir i li vaig esgarrapar, una altra vegada, l'esquena.

Quan vaig notar que el plaer de l'orgasme baixava, vaig buscar els seus llavis i els vaig besar, amb massa intensitat però, perquè una vegada me'n vaig separar vaig notar la seva sang a la meva llengua.

Vaig buscar el seu coll, i el vaig començar a besar, sense deixar que ell parés de fer-me l'amor. Vaig xuclar i succionar, amb avidesa, com si m'hi anés la vida i quan men vaig separar vaig alçar una cella i me'l vaig mirar.

- Ups! Crec que t'hi he deixat alguna cosa, al coll- Vaig dir, descreuant les cames i baixant de sobre seu i fent-li un gest amb el cap perquè s'assegués a l'eslgaó de la banyera/jacuzzi.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 11:42 am

- Doncs això és que no t'has vist el teu, de coll - vaig mirar-li; ja n'hi tenia un parell, de xuclets.

Vaig asseure'm a l'esglaó de la piscina i vaig "convidar" a "posar-se" sobre la meva "falda". Vaja, que la vaig agafar per la cintura, la vaig obrir de cames i la vaig fer seure sobre el meu tros de membre, que seguia immens com abans i demanava més sexe i més orgasmes.

- Espero que no posaràs la típica excusa de "Tinc mal de cap" la pròxima vegada que et comenti les ganes que tinc de fer-te l'amor... - vaig fer-li un petó, amb el llavi encara una mica ensangonat.

Vaig ajudar-la a pujar i baixar amb el meu penis a dins. Un gemec o dos van superar el meu control i van sortir dels meus llavis, proferint algun "Oh" i algun "Ah" mentre ens ho muntàvem a les escales del jacuzzi. El ritme el portava ella, i semblava que ja havia après com fer-me sentir meravelles. Ja sabia, més o menys, el que m'agradava.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 12:07 pm

- Ah, no, tranquil - Vaig dir, divertida i quasibé sense respiració - Et diré simplement si en tinc ganes o no Wink

Em vaig deixar agafar i col·locar bé sobre seu i em vagi posar ajupida sobre seu, per a poder "botar" amb més facilitat. Li vaig tornar el petò, llarg, apassionat, amb set de més i vaig tornar a notar el gust de la sang.

Una vegada vaig començar a pujar i baixar, ara lent, ara ràpid, ara fes que entri tota sencera... no va poder reprimir el que feia estona que jo buscava, els seus gemecs. Això va fer que accelerés el ritme, ja que una persona no gemega d'aquella manera si no és que allò que li estan fent, li encanta.

I en Matt adorava el sexe. Bé, adorar-lo era poc. Era la seva religió.

No vaig parar en el que a mi em va semblar una eternitat, notava com ell de tant en tant augmentava la pressió que feia sobre el meu cul o sobre el lloc on tenia posades les mans, que m'anaven recorrent el cos nu. Vaig tirar el cap enrere i vaig notar com el cabell entrava en contacte amb l'aigua. Vaig deixar anar un xiscle.

- Matt, toca'm siusplau. No paris de tocar-me fins que no m'hagi corregut de nou - Li vaig demanar, encara botant i amb el cap enrere.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 12:12 pm

Va demanar-me que no parés, que la toqués i la toqués fins que es corregués un altra vegada. Vaig assentir, amb el cap, i vaig abocar-me als seus pits. Delerós de fer-li sentir el plaer més immens, vaig començar a llepar, xuclar i mossegar els seus mugrons, durs i erectes. Les meves dues mans es movien frenèticament, tot i que sovint s'aturaven en aquell cul preciós que tenia.

Una de les dues mans, trapella, va venir al cantó dels pits i va començar a jugar amb el que quedava lliure. Els tenia tan sensibles...

- Tranquil·la, que aquest orgasme el recordaràs... - vaig dir, entre gemec i gemec. Ja eren inevitables, aquells gemecs.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDt Oct 04, 2011 12:23 pm

I em va començar a tocar. Per a tot arreu. Notava com amb cada carícia em desitjava més i més i en com, de la manera com s'entretenia amb els meus pits, volia que aquesta vegada fos més intensa que les anteriors.

Amb la mà que no m'estava subjectant enlloc, vaig enfonsar-la dins l'aigua i la vaig dirigir cap al meu clítoris. Sense estorbar en Matt i deixant que fes la seva feina, vaig anar fregant aquell petit botonet de plaer. Notava com totes les terminacions nervioses dels meus mugrons es posaven alerta quan en Matt succionava o mossegava la zona i notava també en com de ràpid em mullava per aquell simple gest.

Vaig buscar la mà que s'havia quedat grapejant-me el pit i la hi vaig agafar. La vaig posar dins l'aigua i la vaig dirigir cap al lloc on segons abans havia estat la meva. La vaig deixar allà i jo em vaig tornar a agafar amb força al seu coll, estirant-li una mica els cabells.

- Segueix tu, siusplau... - Vaig demanar-li a cau d'orella perquè seguís amb el que moments abans havia estat fent jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Oct 05, 2011 2:19 am

Sense deixar de moure's amunt i avall, sense deixar d'entrar i sortir el meu membre fins al fons del seu cony calent i humit, va començar a tocar-se el clítoris. En un moment donat, va agafar la meva mà i va dur-la allà, a aquell petit botó vermell, el botó del plaer.

Vaig començar a masturbar-la mentre seguia penetrant-la i besant-la, i deixant anar gemecs un darrere l'altre, tots dos. Els seus crits m'indicaven, de manera bastant fidedigna, el plaer que estava sentint en aquell moment.

Jo podia sentir com el meu membre, ja d'un tamany considerable en situacions normals, creixia encara més dins seu. Sabia que faltava poc, també, perquè acabés jo...
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Oct 05, 2011 8:56 am

Ell em va començar a masturbar, frenèticament i sense pausa. A cada carícia que ell em donava, jo cridava més i més i augmentava més i més el ritme de les introduccions.

El vaig tornar a engrapar dels cabells i vaig fer que tires el cap cap enrera. Vaig donar-li un petó, llarg i apassionat, mentre ell seguia tocant-me.

- Acabem els dos junts, siusplau.- Li vaig dir, mossegant-li el llavi mentre el tornava a petonejar.

I en un moment donat vaig tornar a notar les convulsions de l'orgasme per enèssima vegada aquella tarda. Vaig arquejar l'esquena enrera i vaig xisclar com no ho havia fet en tota l'estona.

I per el que vaig poder notar a la galta del meu cul, ell també havia acabat.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Oct 05, 2011 9:04 am

Va demanar-me que acabéssim alhora. Portava ja uns minuts intentant regular-ho, però el fet que m'ho demanés ella va fer més forta la determinació de fer-ho.

Alternava els moments més forts, durs, de penetració, amb els moments més suaus, que aprofitava per masturbar-la i excitar-la tant com pogués. Així, allargava una mica més el joc i disfrutàvem més. I acabàvem junts.

Les contraccions vaginals de la noia en córrer-se van propiciar definitivament el meu orgasme. No vaig plantejar-me sortir de dins seu, hi estava massa bé. Agafant-la pel cul, vaig apretar amb les mans les seves natges.
Al seu crit s'hi va sumar el meu, de plaer absolut. Vaig besar-la quan la calma va sobreposar-se als nostres crits salvatges, amb passió i sense sortir de dins seu, encara dins del jacuzzi/banyera.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Oct 05, 2011 9:12 am

I efectivament. El seu crit, juntament amb el meu, em va anunciar que els dos haviem acabat. Va anar disminuint el ritme de demanar-me més, fins que finalment va deixar els braços morts al seu costat. Llavors em va besar amb passió. El petó del final.

Ell no va fer res per sortir de dins meu, així que jo només vaig passar una cama on era l'altre i em vaig quedar asseguda sobre seu, de costat i, amb aquest moviment, el seu membre va sortir de les meves entranyes, per reposar. Em vaig tornar a recolzar al seu pit, com abans al llit i vaig esboçar un somriure plaent. Vaig allargar un braç i vaig apretar el botó que posava en funcinament el jacuzzi.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Oct 05, 2011 9:18 am

Va activar el jacuzzi després de sortir de sobre meu.

- Oh, gran idea... Anem més calents que un pa recent fet, acabem de fer una suada que ni en una sauna finlandesa, i activem el jacuzzi - vaig riure.

Vaig envoltar-la amb els meus braços mentre ella recolzava el seu cap en el meu pit.

- Per cert, això també ho has fet aparèixer tu, oi? Perquè jo no he pensat en cap banyera amb jacuzzi quan he entrat... En ment només hi tenia follar-te salvatgement, no fer-ho en una banyera.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 3 EmptyDc Oct 05, 2011 9:26 am

Vaig deixar anar una rialla quan va dir allò de la sauna finlandesa. Vaig buscar l'altre botó i vaig posar la funció d'aigua freda. Es va notar de seguida. La temperatura va baixar un pél, simplement per mantenir-nos refrescats.

Vaig sospirar quan ell em va envoltar amb els seus braços, i em vaig recolzar més a ell, si es que es podia.

- Mhmm.. - Vaig assentir - Ho he pensat abans de que hi tornéssim la segon vegada. He pensat que potser t'agradaria.- vaig aixecar el cap i el vaig besar.- I així ha sigut, no?
Tornar a dalt Ir abajo

Ensenyant amagatalls nous
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent