Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Ensenyant amagatalls nous - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Ensenyant amagatalls nous - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Ensenyant amagatalls nous

2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

Nombre de missatges : 523

Ensenyant amagatalls nous - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Set 27, 2011 9:11 am

Vaig començar a entrar i sortir de dins seu, fent-li l'amor delicadament però sense pausa.
No mostrava resistència, ella. Al contrari, s'obria més de cames i gemegava. I de tant en tant corbava l'esquena i deixava anar un crit de plaer.

Em vaig reprimir les ganes de deixar anar algun gemec mentre seguia penetrant-la, amb dolçor, però els esbufecs eren inevitables. La respiració se'ns accelerava als dos.

Alternava els períodes més intensos, envestint-la amb una certa força i bastant ràpid, amb els períodes més suaus, quan la besava i l'acariciava sense parar de tot el vaivé. Vaig fer-li un petó, apassionat, abans de tornar a accelerar.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Nombre de missatges : 245

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Set 27, 2011 9:27 am

Anava alternant la manera com em penetrava, ara lent, ara suau, ara mes energic. Amb totes i cadascuna de les embestides, deixava anar un gemec, de plaer i corvava l'esquena.

Li vaig correspondre al peto mentre notava com aquest cop accelerava i no em vaig poder resistir a mossegar-li la llengua.

Quan vaig notar que baixava el ritme, li vaig fer un peto al coll i a l'orella i li vaig dir...

- Deixa'm... provar... una cosa...- Vaig dir, entretalladament.

Vanar tancant les cames a poc a poc, per no tallar el rotllo d'arrel (xD), i em vaig anar incorporant. Vaig fer que s'arrepenges a la paret, mig estirat al llit, vaig passar una cama per sobre seu i vaig quedar de genolls, mig incorporada.

Li vaig agafar la cara entre les mans, mentre notava les caricies d'ell a l'esquena i al cul i la insistencia que baixes cap avall, i li vaig fer un peto, llarg i dolc, amb la respiracio de tots dos entretallada.

Vaig abaixar una ma i vaig buscar el seu membre, que em vaig introduir nomes una mica per, depsres, baixar fins a quedar asseguda sobre seu. Vaig veure com l'expressio de la cara era de plaer total, aixi que vaig comencar a pujar i baixar, sense pausa.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Set 27, 2011 9:40 am

Va provocar un canvi radical en la situació i es va posar ella a sobre, aguantant-se de genolls al matalàs amb el meu membre dins, entrant i sortint frenèticament o amb més pausa segons ella botava més o menys ràpid. Amb les mans l'ajudava, agafant-la pel cul i les cuixes, i també algunes vegades jugava amb els seus pits, que botaven al ritme que ella pujava i baixava i fèiem l'amor.

Vaig gemegar de plaer, ara sí de manera inevitable. Allò era increïble, de veritat. Vaig cloure els ulls uns instants, disfrutant al màxim d'ella.

Encara estava en condicions d'aguantar una estona quan, poc després de posar-se en aquella posició, la noia va arribar al primer orgasme. Va esgarrapar-me al pit, clavant-me les ungles amb suavitat, mentre deixava anar un crit de plaer que es deuria sentir arreu, i el seu cos es convulsionava fent-me sentir encara més plaer.

- Claire... - vaig gemegar uns moments més tard.

Sentia que estava al punt. No volia que allò s'acabés, estava molt bé allà amb ella. Em posava a cent i el sexe era fantàstic, i m'agradava molt, ella.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Set 27, 2011 9:56 am

Vaig somriure al veure que ja no es podia aguantar els gemecs i aixo va fer que acceleres el ritme de les pujades i baixades. Com que m'aguantava amb les mans sobre el seu pit, va provocar que l'esgarrapes quan vaig arribar al primer orgasme. Vaig sentir com ell deia el meu nom, amb un gemec.

Vaig continuar botant, amb la seva ajuda. Anava molt excitada. Aquell noi em posava a cent i em posava molt burra. Com una moto.

Estant com estava, asseguda sobre meu, el notava mes a dins que abans, perque entrava millor.

Vaig parar, i em vaig quedar mirant-lo directament als ulls, respirant amb dificultat. Li vaig fer un peto, que no se quan va durar. 3, 5 minuts? Em vaig separar i me'l vaig tornar a mirar. No havia tornar a rependre els bots. No volia que allo s'acabes, per aixo havia d'evitar, no d'una manera cruel, que ell arribes fins al final. (OFF: No es en plan te jodes, eh...xD)

- Vols propar-ho d'una altra manera? - Li vaig dir, abans d'abraonar-me sobre el seu coll i comencar a succionar amb avidesa i, al mateix temps, em vaig tornar a moure, a poc a poc, molt a poc a poc, esperant la seva resposta.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Set 27, 2011 10:02 am

- Sí... - vaig deixar anar, com vaig poder.

Semblava que m'hagués llegit la ment, perquè tan bon punt havia sentit que s'acabava i havia desitjat que no fos així, havia parat.
Vaig fer-la posar de quatre potes, mirant cap a la paret, i em vaig posar de genolls a darrere. I, altra vegada, vaig penetrar-la. No va ser una introducció forçosa, forta, sinó suau i correcta. Va entrar sol, de fet.

- Si tens alguna idea... no dubtis en proposar-la - vaig murmurar mentre començava el moviment de vaivé des de darrere.

La situació a nivell sexual era la hòstia. Em posava a mil per hora. Però no podia veure-la. I m'agradava veure-la.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Set 27, 2011 10:12 am

Em va dir que si i, dolcament, em va baixar de sobre seu i em va posar de quatre potes. Ell va anar darrera i sense avisar, em va tornar a penetrar. Aquesta vegada no va costar tant com la primera i va ser mes plaent. Em va dir que si tenia una altra idea, que la proposes.

Vaig deixar passar una estona, abans de tirar l'esquena cap endarrera i buscar els seus llavis. Ell em va passar la ma per davant, agafant-me per la panxa i sense deixar de penetrar-me.

- Necessito veure't -Li vaig dir, no sense dificultats.

Em vaig estirar, pero vaig posar la cadera i les cames de costat. Vaig aixecar la cama que no em quedava sobre el matalas i vaig aixecar una cella, provocant-lo.

- Prova ara...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDt Set 27, 2011 10:22 am

Va girar-se i em va fer un petó, i després va dir el que ja havia pensat jo: volíem veure'ns.
Va separar-se un moment de mi i es va posar estirada, reclinada en el seu costat, aixecant la cama de dalt. I, seductorament, em va invitar a ficar-me un cop més en les seves entranyes. Em va invitar, com qui no vol la cosa, a fer-li l'amor.

- M'agrada la idea... - vaig murmurar mentre m'estirava darrere seu de la mateixa manera i ficava el meu membre, altra vegada, dins seu.

Altra vegada des de darrere, però ara junts i essent possible veure'ns, vaig començar a penetrar-la apassionadament. Sense pressa però sense pausa, vaig començar a fer-li petons pel coll mentre entrava i sortia.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDc Set 28, 2011 6:02 am

Va somriure, i es va posar darrera meu. Vaig deixar anar un xisclet de plaer quan va tornar a entrar dins meu.

-Molt millor...- Vaig murmurar.

Ell em va comencar a fer petons per tot el coll, carinyosament. Tenia tota la pell de gallina i em deixava fer. Notava la seva ma a la meva cintura, agafant-me per poder penetrar-me millor. Vaig buscar els seus llavis, per enessima vegada, i els vaig tastar, un altre cop. Llarg, apassionat.

-No paris, ara... Siusplau.- Vaig dir, abans d'arribar al segon orgasme. Aquell va ser mes intens que l'anterior, si es que era possible.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDc Set 28, 2011 6:21 am

Aquella posició era potser millor que tota la resta. Va besar-me amb passió, girant el cap, i va demanar-me que no parés.

- No, no penso fer-ho - vaig dir, seductor, mentre la seguia penetrant amb vigor i insistència.

Vaig accelerar el ritme. Les envestides eren més fortes, tot i que alguns moments frenava. La meva mà, ajudant-la, va escolar-se per la seva panxa mentre l'abraçava, i va començar a fer-li un suau massatge al clítoris, mentre reiniciava el vaivé i tornava a follar-me-la apassionadament.
Al cap d'uns instants les convulsions de la noia van repetir-se, més exagerades encara, mentre deixava anar un crit darrere l'altre.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDc Set 28, 2011 8:08 pm

Amb les convulsions de l'orgasme, vaig tirar el cap enrere, que va quedar sobre la seva espatlla, mentre cridava i gemegava de plaer.

- Oh, Matt...! - Vaig dir, amb dificultats i la veu ronca - M'encanta...

Encara que hagues arribat a l'orgasme, no va deixar d'acariciar-me.

Vaig aprofitar que ell estava estirat per tornar-me a posar a sobre seu, mirant-lo a ell i tornant a agafar jo el control de la situacio. Em vaig recolzar sobre el seu pit, tornant a clavar les ungles, mentre pujava i baixava, sense parar el ritme i accelerant les pujades i baixades.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDj Set 29, 2011 5:51 am

Va canviar la posició, quedant com abans a sobre meu.

- Claire... - vaig gemegar; no era capaç pràcticament ni de parlar.

I no n'era capaç perquè estava arribant al límit. Estava, primer de tot, excitadíssim. Suava i estava vermell, i la tenia duríssima. I, més enllà d'això, estava a un punt en què em faltava poc per acabar. Vaig fer-li una mirada de circumstàncies a la noia, en una barreja d'advertència i disculpa.

Disculpa perquè, a diferència del primer cop, aquesta vegada no podia evitar acabar.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDj Set 29, 2011 8:47 am

Va comencar a respirar mes agitadament, notava el seu membre mes a dins meu que abans, possiblement per l'arribada de l'orgasme.

Vaig captar la seva mirada i li vaig somriure com vaig poder fent-li entendre que no pararia fins que ell no arribes a l'extasi. Vaig augmentar el ritme de les pujades i baixades, recolzant-me en ell.

Com ell, jo tambe estava excitadissima, ho podia notar pel simple fet que estava molt mullada, consequencia de l'excitacio que em provocava ell i dels dos orgasmes.

Vaig sentir les seves mans a les galtes del cul, apretant amb avidesa. Vaig accelerar, si es podia, el ritme del meu "cabalgament" perque ell pogues arribar al desitjat orgasme.

Em vaig apropar a ell per fer-li un peto abans que...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDj Set 29, 2011 10:37 am

Va somriure'm quan va captar la meva mirada. Vaig deixar anar un sospir, descansat, mentre ella accelerava el ritme. Encara ara em costa de creure que hi hagi gent capaç de fer uns moviments pèlvics tan ràpids.

Se'm va acostar, per fer-me un petó. Òbviament, el que potser havia de ser un petó curt va derivar en una interminable traca de petons de tota mena, mentre jo notava tot el meu membre dins seu i sentia com arribava inexorablement a l'orgasme.

Va ser llavors, en mig d'un petó apassionat i electritzant, que vaig acabar. De la força de l'orgasme vaig mossegar-li (suaument, sense fer mal) el llavi, abans de tirar el cap enrere i fracassar en intentar ofegar un crit
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDv Set 30, 2011 9:43 am

M'hi vaig entretenir mes del compte, amb els petons. I quan vaig notar la seva petita mossegada i vaig veure que tirava el cap cap enrere per deixar anar un crit de plaer contingut, va ser llavors quan vaig saber que ja havia arribat a l'orgasme.

Vaig anar baixant el ritme, fins a aturar-me del tot. Vaig donar-li un altre peto, ras i curt, i vaig baixar de sobre seu.

Em vaig estirar al seu costat, mirant-lo a ell, vaig recolzar el cap sobre la seva espatlla i vaig posar el brac que tenia lliure sobre el seu pit. Notava els batecs accelerats del seu cor a la meva ma, i tant la seva respiracio com la meva, anaven recuperant la normalitat.

-Matt...- Vaig murmurar, tancant els ulls i gaudint d'aquell moment - Ha...ha estat...increible.- Vaig dir, en un murmuri.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDv Set 30, 2011 10:43 am

Va deixar-se caure al meu costat, recolzant el cap en la meva espatlla i mig-abraçant-me.

- Buf... sí, ha estat genial - vaig fer-li un petó -. Has estat genial...

Vaig parar-me a pensar un moment. Estava clar que amb aquella noia hi havia feeling, i atracció sexual, però jo era perfectament conscient que no podria estar amb ella. És a dir, que podíem tenir... qualsevol mena de relació, excepte una amorosa amb compromisos.

Més que res perquè aquests compromisos me'ls saltaria a la torera. La noia m'agradava, i molt... però no tant com per deixar de voler estimar altres noies.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:01 am

Vaig respirar profundament despres de que em fes el peto.

Ens vam quedar una estona aixi, sense dir res, gaudint de la companyia de l'altre fins que vaig aixecar una mica el cap per mirar-lo a la cara.

-En que penses? - Li vaig preguntar, trencant el silenci.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:09 am

- En... en... en res, la veritat - vaig dir, confós.

En realitat feia estona que feia les meves cavil·lacions. Cavil·lacions sobre què pensava ella. Què sentia ella...
Per una banda podia ser que pensés en lo bé que havia estat. Però també podia ser que pensés en amor, en relacions, en sentiments. I això a mi no m'agradava. Ella, sí, que m'agradava. Com a persona, físicament, sexualment, en tots els sentits ella era genial. Però jo no podria mantenir una relació amb ella sense ser-li infidel o intentar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:24 am

-Matt...- Vaig dir, alcant una cella i aixecant una mica el tors per mirar-lo directament als ulls.- No estaras pensant en el que crec que estas pensant, oi?

La seva cara era un llibre obert. O si mes no, jo hi llegia "relacio" en el seu semblant.

Vaig somriure i em vaig apropar a ell per fer-li un peto llarg, dolc.

-No se si t'estas menjant el cap per el que ha passat ara. Espero que no te n'arrepenteixis - Vaig dir, seriosa.- Mira, m'ho he passat genial, ha estat molt be. Pero...- Vaig empassar saliva - Si estas pensant en mantenir una relacio seria, em sap greu pero t'haure de trencar el cor. Jo ara mateix no estic per pensar en mantenir un novio i cuidar-lo.

Me'l vaig mirar, esperant la seva reaccio. Realment, no m'importaria que aixo s'anes repetint de tant en tant.
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:33 am

Vaig deixar anar un sospir, de tranquil·litat. D'aquells esbufecs que deixes anar quan les coses et surten bé.

- Oh, gràcies a déu! - vaig dir, en veu alta -. O sigui, no em malinterpretis... M'agrades molt. Però no duraria ni una setmana sense intentar-te ficar les banyes.

Vaig riure.

- Claire, no et diria que no si proposessis que això d'avui es repetís de tant en tant - vaig somriure -, però no vaig néixer per estimar, vaig néixer per lligar, follar salvatgement i desaparèixer a primera hora del matí. Com el llegen-(espera un moment)-dari Barney Stinson.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:43 am

Me'l vaig mirar, amb una cella aixecada i amb un somriure als llavis. Es veia que s'havia tret un pes de sobre.

-Ah! Es un descans que m'ho diguis ara i no quan haguessim comencat a sortir - Vaig bromejar. Li vaig fer un altre peto als llavis, aquesta vegada curt.

-Doncs mira, a mi tampoc m'importaria que es tornes a repetir, Matt - Vaig dir, sincerament - Una descarrega d'adrenalina no va malament de tant en tant, no? Vindriem a ser com... friends with benefits, right?- Vaig arronsar les celles al sentir el nom - Barney que?
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 10:59 am

- Exacte. Friends with benefits - vaig fer-li un petó.

Aleshores em va preguntar per en Barney Stinson. Oh, clar. Mags.

- Aviam... és un personatge de televisió, un mite d'inicis de segle... és l'encarnació de la luxúria, el ligón de torn... el típic paio l'ambició màxima de la qual és follar-se una dona de cada país del món. - vaig riure -. Diguem que s'assembla una mica a mi.
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 11:09 am

Vaig correspondre-li al peto.

-Aha, ja entenc - Vaig dir, assentint amb el cap.- Aixi que s'assembla a tu, no? Tu deus tenir l'habitacio plena de floretes, no? - Vaig dir, fent broma - Ja que no necessites avia...

Vaig fregar la punta del meu nas amb la punta del seu.

- Aixi que sempre, sempre que vulgui podre segrestar-te i portar-te aqui? - Vaig dir-li, coqueta.- seras meu sempre que jo vulgui?
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDs Oct 01, 2011 11:15 am

- Sempre i quant "ser teu" signifiqui que farem l'amor salvatgement i no que et faré la manicura, sí. - vaig riure.

Uf, quin descans. De veritat, quin descans que m'acabava d'endur. Saber que... bé, que no hi havia res seriós, que només era sexe, m'acabava de deixar calmadíssim.

- Això vol dir que no et posaràs gelosa quan em vegis embolicant-me amb altres noies, o lligant-hi?
Tornar a dalt Ir abajo
Claire Anderson
Sisè curs
Claire Anderson

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDl Oct 03, 2011 1:33 am

Vaig deixar anar una riallada

- Tranquil que la manicura li demanare a l'Allie que me la faci.

Després em vaig escloltar atentament el que em va dir.

- No em pensava que hagues d'aguantar això! - vaig dir fent-me l'ofesa i veient com li canviava la cara de cop.- És broma! És broma! -vaig dir rient.- Si tu tambe podras aguantar que jo ho faci...
Tornar a dalt Ir abajo
Matthew Sheen
Al més enllà
Al més enllà
Matthew Sheen

MissatgeAssumpte: Re: Ensenyant amagatalls nous   Ensenyant amagatalls nous - Página 2 EmptyDl Oct 03, 2011 1:47 am

- Sense problemes... - vaig fer-li un petó, apassionat, i vaig començar a baixar cap al coll.

M'encantava aquella noia. Li faria l'amor una vegada rere l'altra sense cansar-me'n. Era massa perfecta, massa genial. La situació era genial. No es té cada dia la ocasió de follar-te a una noia com la Claire, i encara passa menys sovint que s'acordi una mena de relació sexual a lo "amics amb drets". I encara passa menys que s'acordi una cosa així amb una noia com la Claire.

Vaig començar a besar-la al coll, mentre una mà tornava a jugar amb els seus pits.
Tornar a dalt Ir abajo

Ensenyant amagatalls nous
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent