Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Amb l’unica llum de les estreles...

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
AutorMissatge
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDs Mar 19, 2011 1:23 am

-Genial? No, què va. Millor que genial!-vaig dir, encara rient (en gran part per culpa la Sam, perquè se me n'enganxava el seu riure).- I no, la veritat, a mi tan m'és. Només em preocuparia si no hi siguéssis, però com que això no és cap problema, tot lo altre ja no m'importa. I aviam, què prefereixes, platja o muntanya?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDs Mar 19, 2011 4:29 am

- M'agrada més la muntanya.- vaig dir.- La platja mai m'ha acabat d'agradar. Si vols podem anar cap al nord d'Irlanda, hi han boscos preciosos i poblets molt bonics- encara reia.- Els teus pares no et posaran cap inconvenient, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDs Mar 19, 2011 4:59 am

-Aquí pot ser que hi hagi l'únic problema.-vaig dir, senyalant-la amb la mà amb un gest àgil, encara rient.-Però bah, pots contar, si abans us presento, com que veuran que ets una bona noia, oi? (xD), que no es posa en problemes i que no ens pot passar res dolent, no crec que posin cap entrebanc... I què penses que en pensaran els teus?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDs Mar 19, 2011 5:05 am

- Bé, doncs em comportare i no fare res malament el dia que els conega.- vaig dir rient.- Bé, primer te hauran de coneixer i despres de fer-te el tipic interrogatori, segur que em deixen, voldran parlar amb mi, però bah, segur que puc.- vaig riure al imaginar l'escena.- Tranquil, sere bona i segur que els teus pares et deixen.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDs Mar 19, 2011 5:40 am

-Hahaha, val. No, no, però sigues tu mateixa, només, que no deixis anar somnis dels teus com el de cremar la taula d'Slytherin o coses així...-vaig posar-me a riure un altre cop només de pensar-hi.- Llavors definitivament em farien quedar a casa... i no tornar a aqui Hogwarts!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDs Mar 19, 2011 6:26 am

- Esta bé, esta bé.- vaig dir.- No vuic que passe això, que faria Hogwarts sense tu? Sere jo mateixa i no soltare coses d’eixes.- vaig dir rient.- Em controlare i si veus que vaig a fer alguna cosa que no dec, em pares, val?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDg Mar 20, 2011 4:46 am

-Hahaha, perfecte -vaig dir, amb un somriure ben aple.- I no podriem, doncs, anar a robar un d'aquests rellotges que avancen el temps? -vaig dir, amb ganes de que arribessin ja les vacances.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDg Mar 20, 2011 4:52 am

- Mm...si saps on hi han. Per mi podem robar un o els que vuigues!- vaig dir rient.- Seran les millors vacances de la meua vida. Crec que anire contant els dies que falten fins a les vacances, em comprare un calendari.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Amb l’unica llum de les estreles...    Amb l’unica llum de les estreles...  - Página 4 EmptyDg Mar 20, 2011 5:07 am

Vaig acostar-m'i per fer-li un petó, recordant de cop l'hora que era.

-Mmmm... Sam...-vaig dir, sense ganes de dir-ho.- Em sembla que hauriem d'anar tirant cap a baix, perquè si no ens afanyem encara se'ns faria clar, i demà tenim classe... Veus, ara també m'aniria bé tenir el rellotge aquest del temps, ja que així podriem tirar el temps enrere.

Vaig agafar-li la mà, i després d'un senyal de cap vam començar a tirar cap a la porta.

[tema tancat]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Amb l’unica llum de les estreles...
Tornar a dalt 
Pàgina 4 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4
 Temas similares
-
» Mirant les estreles [Allie]
» Una llum en la foscor...?
» Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^
» Volant a la llum de les estrelles [Sam]
» Sota la llum de la lluna [Sam]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Torre d'Astronomia-
Canviar a: