Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Volant a la llum de les estrelles [Sam] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 10 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 10 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Volant a la llum de les estrelles [Sam] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Volant a la llum de les estrelles [Sam]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDg Gen 16, 2011 11:11 pm

Vaig arribar al camp amb la Sam, amb l'escombra en una mà. Feia una mica de fred, però no m'importava. Vaig mirar a la Sam, i vaig dir:

- Gràcies, Sam, de veritat que a vegades no se què faria sense amics que es preocupessin tant per mi - vaig somriure -. Entre la Erin i tu, els períodes depressius no duren gaire en mi.

Vaig passar una cama per sobre l'escombra, preparada per enlairar-me.

- Anem? - vaig proposar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDg Gen 16, 2011 11:14 pm

- Sense mi, pot ser series més tranquil·la.- vaig dir rient.

Vaig pujar a la granera i em vaig enlairar.

- Feia temps que no volava de nit, no recordava la llibertat que experimentes i la tranquil·litat que comporta.

Varem començar a enlairar-se.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDg Gen 16, 2011 11:21 pm

Vaig riure, i vaig dir:

- No ho creguis... Saps que vaig venir a Hogwarts per primer cop als quatre anys? Em vaig amagar al bagul de la meva cosina. O sigui que no crec que fos més tranquil·la sense tu.

Ens vam enlairar i vaig dir:

- És preciós poder gaudir del cel nocturn volant en escombra. Però s'ha d'anar en compte. Tinc un avantpassat que ho va fer un cop, això de volar de nit, i estàva una mica tocat, com bona part de la meva família... I se li va posar al cap que volia tocar les estrelles. Així que es va anar enlairant fins al punt que va perdre el coneixement... I pataxof. Adéu rebesavi John.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDg Gen 16, 2011 11:26 pm

- Volia tocar les estrelles?- vaig dir.- Val, la teua familia està un poc pitjor que la meua- vaig dir somrient.

Vaig mirar el camp, al fons es veia el castell, tenia algunes llums enceses però la major part estaven apagades, com si estiguera dormint.

- Encara que no es veja molt, m'agrada el paisatge.- vaig dir girant.- El castell, el llac i les estrelles.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDg Gen 16, 2011 11:48 pm

- Si, la meva família està fatal. Som Lovegood, vaja. - vaig dir, somrient.

Vaig fer un parell de piruetes amb l'escombra, i vaig dir:

- Si, el paisatge és preciós. El més maco és el llac, saps? El reflex de les estrelles i la lluna al llac és maquíssim... A mi m'encanta, vaja.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDg Gen 16, 2011 11:50 pm

- Si, és precios.- vaig dir. Aleshores se me va ocorrer una idea.- Fem un partit? O es massa complicat perque és de nit i està fosc? I perque si perdem la pilota ens maten- vaig dir somrient.- Bé, també ens maten si estem aci.- vaig dir.- Sincerament, no tinc gens de son.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 12:12 am

- Des de quan ens importa, a nosaltres, si és perillós, o si ens poden pillar, o si ens poden renyar? I si perdem la bomba... Doncs fem un accio, i ja està!

Realment em venia de gust fer un partit..

- Quan comencem, Sam? - vaig dir, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 12:15 am

-Ara mateixa!- vaig dir rient.- Creus que me importa molt que em pillen? Una taca més per a l'historial.- vaig dir.

Vaig baixar i vaig entrar a l'armari on es guardava tot i vaig agafar una bomba.

- Crec que ja se peque no tinc son, aquesta vesprada me he begut tres cafes.-vaig dir feliç.- Comencem?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 12:17 am

- Preparada! - vaig exclamar.

Vaig posar-me en posició de defensa a sobre l'escombra, esperant alguna reacció de la Sam.
Vaig somriure i vaig dir:

- Quan vulguis... Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 12:20 am

Vaig agafar la bomba i em vaig mirar l'Al.

- Atrapam si pots!-vaig dir volant cap al cercol. Em vaig mirar i vaig vore que tenia Al pegada als talons.- Hahaha, deus de ser més ràpida si em vols alcançar.- vaig tirar cap al cercol.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 12:23 am

Vaig haver d'apretar molt, al màxim, la meva escombra, però al final vaig poder avançar a la Sam, i vaig interceptar la bomba abans que entres al cèrcol.

- Casi... Però no! - vaig dir.

Vaig apretar tant ràpid com vaig poder cap a l'altra banda del camp, amb la bomba sota el braç. En arribar a certa distància dels cèrcols amb la Sam enganxada al darrere, vaig llançar.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 12:27 am

Al em va furtar la bomba i es va dirigir cap al cercol quant estava a punt de alcançar-la va llançar. Vaig tustar el màxim l'escombra però va marcar.

- Bona!- vaig dir agafant la bomba.

I abans que puguera dir res vaig dirigir cap a l'altra banda del camp amb compte de no matar-me, vaig llançar.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 2:49 am

Encara que vaig apretar molt l'escombra va marcar. Vanar a tota bala cap a l'altra banda del cèrcol i vaig recuperar la bomba. Vaig posar-me a volar per sota el camp, per sota de la Sam, i em vaig enlairar just quan arribava als cèrcols. Vaig llançar la bomba, però vaig fer curt amb la frenada i la punta de la meva escombra va impactar contra el cèrcol de l'esquerra.
Em vaig desestabilitzar i vaig estar a punt de caure a terra, però per sort vaig poder recuperar el control de l'escombra. Em vaig mirar la ma dreta, i a la llum de les estrelles vaig poder veure un filet de sang. Bé, una altra esgarrinxada per a la colecció!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 2:55 am

- Estas bé?- vaig dir apropant-me.- Ah, sols és una roçadura.- vaig dir i abans que es donara compte vaig agafar la bomba i vaig tirar cap a l'altra banda del camp.
Vaig mirar arrere i vaig vore que Al estava a molta distancia. Quant estava prop del cercol, o això creia jo, vaig tirar.

- Yujuuu!- vaig cridar.- Un a un!
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:11 am

- Si, estic... Merda!

Vaig mirar a la Sam, que havia marcat.

- Com que utilitzant maniobres de distracció, eh?

Vaig recuperar la bomba i vaig marcar, contenta. Vaig eixugar-me la sang de la mà a la túnica.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:18 am

- Clar, utilitzar maniobres de distracció és divertit, està parlant amb una batedora. vaig dir rient.

Vaig agafar la bomba i aleshores vaig notar alguna cosa a la mà, neu.

- Al, comença a nevar!- vaig dir feliç, ja que me encantava la neu.- Mira, aixi podem practicar per a algun partit on neve.- vaig dir anant cap on estaven els cercols.- Jo ja vaig practicar per a partits amb pluja.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:39 am

Vam estar jugant una estona, mentre nevava, i al cap de poc ja s'havia format una capa de neu al terra que devia fer més de dos pams. Anavem ja cinc a cinc, i vaig decidir fer un petit descans. Se me'n va anar la olla completament. Estavem elevades a uns deu metres, i vaig dir-li a la Sam:

- Sam! Fem un descans?

I vaig saltar de l'escombra. Vaig caure sobre la neu, i em vaig posar a riure. Vaig fer un àngel, i vaig agafar un munt de neu. Vaig tornar a l'escombra i... Xof! Li vaig tirar la neu a la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:42 am

- Com que eixes tenim?- vaig dir rient.
Vaig baixar cap al terra i vaig estirar el braç agafant un poc de neu i quant estava lo suficient prop de Al li la vaig tirar.

- Qui diria que es pot jugar amb la neu i a quidditch de nit!- vaig dir baixant per a agafar més neu. Despres em vaig tornar a enlairar.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:45 am

Vaig posar-me a riure. La neu sempre m'alegrava.
Vaig tirar més neu a la Sam, i vaig dir:

- Si, haurem de crear un nou esport, això de jugar de nit amb neu mola moltíssim!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:50 am

- I tant que mola!- vaig dir rient.

Vaig baixar i vaig agafar més neu, despres em vaig dirigr cap a Al i li vaig donar en tot el cap, quant anava a tornar a tirar es va apartar.

- Guerraaaa de neu!!- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:52 am

- Guerra de neeeu!!! - vaig repetir

Vaig agafar un grapat de neu i el vaig estampar contra el coll de la Sam.

- Ha!

Vaig apretar a correr contra ella, i li vaig clavar una empenta, fent que caiguessim les dues a la neu.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 3:57 am

Varem caure tots dos a la neu i les escombres varen quedar per ahi apartades. Varem començar a rodolar i al cap d'una estona ja estaven plenes de neu.

- Hahahah.- em vaig apartar el cabell de la cara.- Ostres mira el cel.- vaig dir mirant les estrelles. La visió de la neu caient i les estrelles de fons, la negra nit, era... indescriptible.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 5:28 am

Vaig mirar al cel. Les clapes de nuvols foscos deixaven espais d'estrelles, i es veien els flocs de neu caient sense pausa.

- És preciós - vaig comentar -. Feia temps que no veia cap paisatge tan bonic...

Vaig revolcar-me una mica més a la neu. Començava a sentir la roba mullada, però m'era igual.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 5:33 am

Vaig agafar un poc de neu i li la vaig tirar.

- Estic completament mullada.- vaig dir somrient.- Però val la pena i continue sense tindre son. Tinc ganes de fer coses....- vaig dir mirant encara el cel.- Tu no?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Volant a la llum de les estrelles [Sam] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam]   Volant a la llum de les estrelles [Sam] EmptyDl Gen 17, 2011 5:56 am

Vaig somriure.

- Jo també estic sola, i tampoc tinc son. A mi em vindira de gust fer alguna cosa sonada, com els focs, però... Millor. Molaria fer saltar algun despatx pels aires, però no em queda gaire material.

Vaig posar-me les mans darrere el cap, mentre la neu m'anava caient per sobre.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Volant a la llum de les estrelles [Sam]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Contemplant les estrelles
» Una llum en la foscor...?
» Observant les estrelles [James]
» Amb l’unica llum de les estreles...
» Sota la llum de la lluna [Sam]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: