| Volant a la llum de les estrelles [Sam] | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dl Gen 17, 2011 6:00 am | |
| Vaig somriure amb lo del despatx, que records... xDD
- Doncs nose.- vaig dir mentres veia caure la neu- A mi encara em queda material, sempre tinc material a la motxilla i l’armari. Aixi que.. si vols fer alguna cosa...doncs ja saps.- em varen vindre a la ment idees que podriem posar en marxa.
| |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dl Gen 17, 2011 6:05 am | |
| - Si, jo també tinc material, però no el suficient com per fer uns altres focs com els que vam fer - em vaig explicar.
Vaig espolsar-me la neu que se m'acumulava a la túnica, i vaig dir:
- Alguna idea? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dl Gen 17, 2011 6:09 am | |
| - Una sola? Moltes, però totes perilloses i amb un bon castig si ens pillen.- vaig dir somrient mentres ho imaginava.- Podem enfadar a Filch, o posar algún tipus de missatge al GS o...oh! plenar la taula de sly de neu.- vaig dir rient.- Hahahah. Nose, hi han tantes coses guays. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dc Gen 19, 2011 5:42 am | |
| - Si... - vaig rumiar-hi, i vaig deixar anar un acudit dolent: -. Si els emplenem la taula de neu, potser sel's baixen els fums...
Realment era una bona idea... A emplenar-los la taula de neu a les serps!!! | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dc Gen 19, 2011 5:45 am | |
| Omplir de neu? Si?- vaig dir emocionada.- Val, perfecte, quan vols fer-ho?- vaig preguntar.- Ah i si tens més idees, ja saps.. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dc Gen 19, 2011 8:50 am | |
| - La idea de la neu està guay, Sam!
Vaig posar-me a pensar.
- Com abans millor, no creus? | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dj Gen 20, 2011 3:21 am | |
| - Ara?- vaig dir somrient.- Val, vinga.- vaig dir emocionada.- Anem a plenar la taula de sly de neu.
Em vaig mirar el camp i vaig vore que estava ple de neu.
- Com ho fem? | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dj Feb 03, 2011 6:25 am | |
| - POdriem transportar la neu des d'aquí, no creus?
Vaig somriure per dins. No, decididament no tenia ganes de posar-me a traginar la neu amunt i avall. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dj Feb 03, 2011 6:31 am | |
| - Transportar-la?- vaig preguntar.- Per mi perfecte, en tal de fer algo.- vaig dir rient.- Ja que estem, quant la transportem alli, podiem fer algún ninot de neu o algo guay.- vaig dir pensant. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dj Mar 03, 2011 5:27 am | |
| Vaig somriure.
- Podriem fer un ninot de neu en forma de serp que ocupés tota la taula! - vaig exclamar, il·lusionada.
Els Slytherin eren tan... freds. XP | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dj Mar 03, 2011 5:30 am | |
| - Mmm.... no estaria mal...- vaig dir mentres pasava les mans entre la neu.- El que siga per a fastidiar-los, com si els congelem la tau.....oh! els podriem congelar la taula i els bancs!- vaig dir rient. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dj Mar 03, 2011 5:37 am | |
| - I el terra que està al voltant de la seva taula!
Vaig somriure.
- I com a toc final, un dels meus estimat cartells... "Serps, mireu com acaba el Gran Saló quan sou tan freds..."
Que guay ^^ | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Volant a la llum de les estrelles [Sam] Dj Mar 03, 2011 5:43 am | |
| Vaig xocar les mans amb Al.
- Molt bona.- vaig dir somrient.- I es tindra que sentar en els seient més freds que el metall hahaha, m'encanta. Quant ho fem? | |
|
| |
| Volant a la llum de les estrelles [Sam] | |
|