Qui està Connectat | En total hi ha 24 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 24 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Contemplant les estrelles | |
| | Autor | Missatge |
---|
Invitat Invitat
| Assumpte: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:05 am | |
| Era de nit i aprofitant que ja no tenia feina com a monitor havia sortit a veure les estrelles, m'encantava mirar-les perque a Noruega no es veien sobint. Em vaig estirar al terra del camp que era tou i vaig fer apareixer un coixi per posar el cap, vaig inspirar profundament i em vaig concentrar.
|
| | | Gisèlle Possesseur Beauxbatons
Nombre de missatges : 844 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 29
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:12 am | |
| Vaig sortir al camp de Quidditch, despres d'un dia força dur. Allà estirat hi havia en Karl. Vaig somriure. Feia molt que no parlava amb ell. Vaig avançar en silenci fins a on era i vaig dir-li a l'orella:
- Hola hola hoooola! Com estàs monitor Foster? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:16 am | |
| Vaig espantar-me al sentir una veu a la meva orella, estava totalment relaxat i no m'ho esperava però em vaig recuperar al veure que era la Gisèlle.
-Hola Gis, el monitor Foster està bé- vaig dir-li- pero deixara d'estar-ho si es veu obligat a castigar-te per estar fora de l'habitació a aquestes hores.- vaig somriure-li, com sempre, em posava de bon humor, amb ella sempre era capaç de fer broma. |
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:19 am | |
| - Oh, això seria abus de poder, honorable monitor... - vaig dir, sarcàstica.
Vaig seure al seu costat, somrient. Ara ja no era l'Slytherin Karl. Era el monitor Karl.
- L'any que ve ja no ens veurem? Què penses fer, Karl? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:24 am | |
| Que que pensava fer? no en tenia ni idea em vaig dir a mi mateix.
- No ho se Gis, crec que fare magimedicina a Sant Mungo, per mi mai arribeu la Rapunzel i tu malferides que us pugui cuidar.- em va sortir de dintre, pero ho deia en cert to de broma.
Vaig pensar en el que havia dit del abus de poder.
- Aixi que consideres que abuso del meu poder?- vaig preguntar-li- per quin motiu?- vaig dir insinuadorament mentre m'apropava a ella una mica. |
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:31 am | |
| Vaig obrir molt els ulls, i vaig riure.
- Llavors ho passaràs bé... Amb en Jake.
En Jake i en Karl no es podien veure i els dos farien medicina. Ideal.
- Abuses del teu poder amenaçant-me... No oblidis que fa tan sols uns dies eres el meu company... I el meu subordinat, en estar a l'equip!
Vaig somriure amb picardia.
- A més, tu no m'enviaras a l'habitació...Oi? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:37 am | |
| -Ahà, ho recordo perfectament.- vaig riure al recordar alguns moment que haviem viscut junts.- i també recordo el teu abus de poder el dia que ens vas fer anar d'excursio al bosc prohibit amb l'equip, ahh amiga, allò no es considera abus de poder?.- li vaig fer l'ullet.
Bien, el Jake faria medicina, li podria fer la vida impossible, una mica més, si esque havia nascut amb la floreta al cul.
Me la vaig quedar mirant.
-No ho se, tu que creus, t'hauria d'enviar al llit, ves a saber que et podria passar al llit sola.- vaig riure interiorment.- vaja quin conflicte.- anava fent veure que pensava mentre m'apropava a ella més i més i quan gairebé es tocaven els nostres llavis vaig dir.- qui més hi ha a la teva habitació? |
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dj Jul 07, 2011 12:47 am | |
| L'excursió al bosc! Quants records agradables amb els companys d'equip.
- Oh, però allò era diferent... Ho feia pel vostre bé. A més, encara que segurament mai ho reconeixereu, allò us va agradar - vaig picar-li l'ullet -. En aquest cas, en canvi, el que m'anirà bé a mi és quedar-me aquí. No tinc son, i fa calor. Aquí s'està bé.
Se'm va acostar més. Jo li vaig somriure.
- A la meva habitació... Doncs la comparteixo amb la Ra i l'Ur. Em pensava que ho sabies... | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dv Jul 08, 2011 12:33 am | |
| Merda, ja podia anar descartant el lloc, si allà hi dormia la Ursula jo no hi podia anar amb la Gisèlle pero d'altra banda, on anavem, llavors vaig tenir una idea, em vaig aixecar d'un salt i li faig agafar la ma.
-Confies en mi?- vaig preguntar-li miran-la intensament als ulls i sense esperar resposta em vaig posar a correr a tota velocitat cap al bosc prohibit.
|
| Assumpte: Re: Contemplant les estrelles Dv Jul 08, 2011 12:38 am | |
| - És clar que confio en tu...
Es va aixecar, i com que em tenia agafada vaig haver d'imitar-lo.
- Què... Què fas? - vaig preguntar, mig rient, quan es va posar a correr -. On em portes?
Però no em va contestar. Va seguir corrent.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Contemplant les estrelles | |
|