Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDs Jul 07, 2012 9:37 am

Duia un pot de pintura roja en una ma i un pinzell gran pero els guays en l'altra, jo volia pintar, i pintar en el mur era més guay que no pintar en terra o en paper.
Vaig elegir una paret buida, sense torxes i sense armadures ni tapisos, on es voria be, guay.
Em vaig arromangar les manegues i obrint el pot de pintura vaig començar a pintar la paret, fent floretes, i sols i algo que pareixia als lleons, en plan rupestre. Em vaig posar a pintar en plan rupestre, si sapiguera on estava la Wen, pero no l'havia trobat, pot ser estava amb l'Ed.

- Naranarana...-tararejava una canço de música classica, mentres pintava el mur, quedaria guay. A més segur que estava prohibit i fastidiava a algun d'aquells professors amargats i alumnes més amargats encara. Somric, tarareje i pinte ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDs Jul 07, 2012 9:53 am

No feia res especial. Només passejar. Per aquells passadissos per on havia caminat tants anys. Suposo que... volia aprofitar els meus últims moments allà per recordar-ho tot. Però què faria? Quedar-me al Summercamp? O marxar i començar a preparar-me pel que em toqués fer tan bon punt marxés?

Tant era, igualment encara era a Hogwarts, i tot i tenir les maletes mig empaquetades, era una alumna.

Algú, una veu que em sonava molt, em va fer baixar dels núvols. Vaig acostar-m'hi, bé, tampoc era que tingués gaires més opcions, ja que el camí que seguia només tenia una direcció possible o bé tornar enrere.

Vaig veure que era la Cass, i que estava pintant el mur amb les pintures dels colors més alegres que havia pogut aconseguir.

-Senyoreta Konstantaras, li recordo que està portant a terme una activitat que no està permesa dins les parets de Hogwarts...-vaig dir aconstant-me-li per l'esquena, sense poder evitar el riure. -Em sap greu, això ha sigut cruel.-Vaig dir posant-li les mans a les espatlles pel darrere, encara.-Però ho havia de fer.

Vaig mirar-me la paret, que havia començat a pintar.

-Així que aquest és el teu nou hobby?
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDs Jul 07, 2012 10:02 am

Anava cap als jardins, amb el bloc de dibuix a una mà i una capsa de llapissos a l'altra, quan vaig començar a veure dibuixets a la paret. Lleons, flors, estrelles i sols. No ho vaig entendre fins que vaig veure la noia aquella, que havia saltat des de l'arbre... la Caddy!, pintant la paret.

-Ehm... Caddy?- li demano, mirant la paret.- Eh... crec que no hauries de fer això...
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDs Jul 07, 2012 10:12 am

- Hola Maggie ^^- al principi m'havia quedat parada quan m'havia dit Konstantaras, pero al veure que somreia vaig continuar.- Un hobby de tants, es que com marxare d'aqui poc, no tinc res que fer i les maletes amb tot ja estan guardades, aixi que pinte. Oh, cert, cert, tu ets monitora, em vas a renyir com va fer aquella antipatica de slytherin?

Continue pintant sols i flors.

- Vols?- dic passant-li un pinzell. Aleshores apareix l'Ann- Ooh, hola Ann, per que no deuria de fer-ho?

Es pot saber perque tots em deien el mateix? Abans tambe feia coses i ningu em deia res i ara, que estrany, la gent fa coses rares. No era tan estany voler redecorar el castell. Pintar és guay.

- Estic donant-li un nou toc de color.- dic tararejant.- Vols pintar?

Agafe la camera i faig una foto al lleo, guay, després continue pintant. Comence a pintar una estrela gran.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDl Jul 09, 2012 5:57 am

Vaig somriure.

-No, jo ja passo de castigar la gent. A no ser que siguin Slytherins, es clar, que com que pel que veig ells no descansen..!

Llavors va arribar la Juno, que va avisar la Cassandra. Suposo que no feia cap mal, al donar color i vida a les parets del castell.

-Jo... em quedo aquí.-vaig dir assentant-me al terra, mirant els dibuixos que havia fet fins llavors.-Et fa res?
Tornar a dalt Ir abajo
Juno A. Styles
Quart curs
Juno A. Styles


Nombre de missatges : 229
Fecha de inscripción : 18/06/2012

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Ravenclaw

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDl Jul 09, 2012 9:22 am

Em vaig sentir una mica estranya, perquè de fet, em semblava bonic. Pintar les parets, mostrar el teu art a la gent, però per una altra part, estava malament. Les parets no es pintaven sense permís, i segur que no teniem permís per fer-ho.

-Eh... jo...

Miro la paret i somric. Em miro la Caddy, contenta, i miro la paret.

-Escolta Caddy... jo me'n vaig... però...- Li faig l'ullet.- fes un parell de dibuixos per mi.

I dit això, vaig girar la cantonada i vaig començar a baixar les escales.

[Surto del Tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDl Jul 09, 2012 11:31 pm

Somric a la Juno i li dic adèu amb la mà.

- Oh, aleshores no em renyiras Maggie, que guay!- li dic somrient.- Clar que no me importa, per què hauria de importar-me?

Continue pintant solets i flors de colors guays i vius.

- Vols pintar?- dic ensenyant-li un altre pinzell net.- És guay...-aleshores em recorde que ella anava a classe amb Bam-Bam i per tant deuria ser és el seu últim mes clar!- És el teu últim mes,no? Podries pintar amb mi i aixi deixar el teu record a les parets, si? Si? ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 6:40 am

-Oh, adéu Juno.

Vaig fer que no amb el cap, traient-li importància a l'assumpte. Renyar? No calia pas.

-Oh, merci!- vaig dir-li agafant el pinzell que m'oferia.- El problema és que no sé pas què dibuixar!-vaig dir rient. -Sí, sí, ja és el meu últim mes... però el penso aprofitar al màxim! -vaig dir traient-li la llengua, rient.- Ha! Oi tant que sí... aquestes parets quedaran signades per sempre més per tu i per mi!

Vaig mirar els colors i li vaig demanar:

-Tens pensat pintar alguna cosa així... així en conjunt?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 6:49 am

Me la mire rient.

- Oooh! Si! Anem a pintar coses guaaaaaaaaaaaaaays!- em pregunta si tenia alguna cosa en ment.- Doncs nose, coses guays guays! Coses que molen! Flors, estreles, lleons i el les meues inicials en menut, menut, però amb lletres guays. Pintar és guay! A més com es tinta d’aquella que no s’enva, no s’anirà mai i estarà per sempre a la paret, quant alguna vegada tornes la voras ahi, per sempre, mola molt ^^

Unte el pinzell en un color blau guay i dibuixe un mar i un vaixell, després en verd començe a pintar un fefant...fefant?

- hahahahahahaha és un fefant verd, és diu fefant?- jo se que acabava en fant.- No em sona fefant, però és verd!
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 7:29 am

-Un fefant...? Elefant? -vaig dir mirant-me el que començava a tenir-ne forma.

-Hmm... estrelles, eh...

D'allò me'n podia ensortir, i tant que sí!

Vaig fer aparèixer unes escales de paret just al nostre costat, per poder arribar més amunt, i encara en vaig fer aparèixer una altre, per si la volia fer servir ella. Vaig agafar una mica de pintura groga i me la vaig endur cap amunt, per fer una senefa d'estrelles de diferents formes.

-Es veuen bé des de baix o les faig una mica més grosses? -vaig dir sense cridar però que em sentís bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 7:35 am

- Elefaaaaaant! Això, hahaha, fefant, hahaha, doncs mola, hahahahaha. Elefant, elefant, elefant, elefant!- vaig dir repetint-la perquè no se m’oblidara.

Vaig vore l’escala.

- Uooou! Que passada! Oooh, es veuen bé, si ^^ Mola moooooooolt, doncs jo vaig a fer més ele-fants, elefants- ric.

És una paraula molt graciosa, elefant. En faig un altre i al costat...fare un lleó gegaaaant! Però de color, color, color...coloooooooooooor, quin colooooooooooooooooooor, de que colooooooooooooor...taronja! Un lleó taronja! I començe a pintar un lleó taronja.

- Mira, un lleó taronjaaaa, hahahahahahhahaha
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 7:46 am

Vaig començar a taral·lejar una cançó, que tot i tenir la lletra original en una altre llengua , me l'havia fet a la meva manera des de ben petita.

Un elefant es balancejava sobre la xarxa d'una aranya, i quan veia, que ell s'hi aguantava, va anar a cridar a un altre elefant. Dos elefants...

-Ooh! t'ha quedat de perles! M'encanta com dibuixes.-vaig dir baixant de l'escala. Les meves estrelles sort que les havia pogut dissimular, perquè es veia ben bé que l'art no em corria per les venes. -Oh, la lluna!

Vaig tornar a pujar enlaire, agafant ara una mica de blanc per fer-hi reflexos i que quedés brillant. -Aviam si em surt rodona...

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 8:59 am

- no, no diuixe tan bé, que va, si les teues estreles molen moltissim, si son molt guays! A mi m'agraden, no les desprecies, mai hi ha que despreciar el que fas.- li dic somrient.

Agafe el pinzell i suque en el taronja, vaig a intentar un...un...com es diu aquella cosa...aquella...bah, no me ix, pintare un Penjat.

- Eh, Penjat, quedat quet que et vaig a retratar.- li dic somrient, aquest es posa de perfil en l'armadura.- hahahaha, m'enten.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDj Jul 19, 2012 12:08 am

-Oh veus, molta gent t'hauria d'escoltar.-dic somrient.- Hmm... com creus que podria fer el reflex de la llum de la lluna? Ah, res, ja ho tinc.

Vaig tornar a pujar per les escales, però em vaig quedar a la meitat. Llavors allà vaig conjurar aigua i la vaig barrejar a la pintura blanca i amb un pèl de groc perquè quedés un color més suau. No, no era bona idea. Ho vaig deixar estar i vaig anar a buscar un verd fosc.

Vaig dibuixar la silueta d'un arbre. Bé, un intent, es clar. Però... almenys a la meva imaginació veia el que era. Llavors ja seria qüestió de sort si els altres també ho veien.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDj Jul 19, 2012 7:48 am

Pose la meua mà dins la pintura i la plasme a la paret, després plasme una altra mà a la paret i la moc, pareix sang d'algu a qui han estat matant i s'ha recolçat però després han arrastrat...haahahahahhaahhahahah, que guay.
Pose la mà en la pintura negra i em pinte amb els dits a la cara dos ralles com els indis, mola molt.

- Uahahahahahaaha!- dic imitant els indis.- Hahahahahahah! Oooooh! M'agrada el teu arbre!- li dic a la Maggie.- És molt guaaaaay!

Agafe més pintura, deixe el pinzell i comence a pintar amb les mans...un...un....fenix!
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDl Jul 23, 2012 7:26 am

-Uooo!-crido rient tocant de peus a terra i disposada a quedar-m'hi una estona llarga.- Què ha passat aquí? A qui has matat, eh índia?

Vaig a buscar la pintura vermella i hi poso un dit.

-Et falta una coseta...-dic, i li pinto el nas en vermell.-Ara ets una índia pallassa... es clar que el nas no et faltava pas falta per ser-ho!
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDt Jul 24, 2012 12:03 am

- hahahahahahahahahahahaha, que guaaaaaaaaay!

Ric, hahahahhaa, tinc el nas roig, hahahahahhahahaha.

- Oooooh! Vaig a dibuixar un clown! un clown!

Agafe la pintura groga i comence a dibuixar un clown.

- És el clown de la paret! hahaha!
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 27, 2012 1:37 am

Vaig agafar uns quants colors i vaig dibuixar un seguit de roselles, margarides i no m'oblidis.

-Et faria la broma aquella del:'Ràpid, amaga't que ve algú!' però no funcionaria pas.-vaig dir rient.-I menys ara que t'ho he explicat!

Vaig acabar de fer els pètals d'algunes flors més, tranquil·lament.

-I així què, tens alguna cosa pensada per acabar de passar l'estiu?
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDv Jul 27, 2012 7:45 am

- hahahahahaha, pot ser si haguera funcionat si haguera sigut la tinc-els-cabells-molts-llargs, perquè sempre busca una excusa per tirar-me la bronca! És malvada, un dia em va trencar Mosqui perque estava volant pel passadis! [Off: Mosqui és la granera xD]

Agafe pintura roja i li pinte el nas al clown.

- Doooooooncs, no molt, marxe a finals de iúlios o principi d’ávgustos...Juliol...si, juliol i agost.- li dic rient.- La mare esta amb els tiets ara, no…mentira, d’aquí una setmana, si. I després anire alli uns dies i després a Grècia. I tu? També marxes de vaca...vaca...atxus..vacances?- dic rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDc Ago 01, 2012 2:30 am

-Com que te la va trencar?!Tinc-els-cabells-molt-llargs? La Davies?-vaig dir pensant qui podia ser.

Vaig estirar els braços per descansar-los una estona.

-Doncs jo aniré a casa, també amb la família. Diria que em tenen alguna cosa preparada, per haver acabat el curs aprovant-ho tot, però vaja, que ben podria ser que siguessin pràctiques a algun lloc.-vaig dir rient.- I llavors... m'agradaria fer alguna cosa amb en Charlie, però no n'hem parlat. Per tant... qui sap què acabarà sent aquest estiu! Però vacatxus allò que se'n diu de vacatxus no crec que hi vagi.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDc Ago 01, 2012 4:15 am

- Aha, la va explotar, Bombarda, si crec que fou un Bombarda, una estona més tard va apareixer el James i la va curar, ara ja esta bé i funciona perfectament.- li dic somrient.- Al principi pareixia poxa, però ara ja esta millor.

Agafe pintura verda amb les mans i comence a pintar arbreeeees, arbreeeeeees, que guay ^^

- Oooooh! Segur que et tenen alguna sorpresa guaaay preparada, segur!- li dic somrient- El Charlie?- li pregunte.- El xic simpàtic-guay de la tenda super guay? Que guaaay ^^- aleshores va dir vacatxus, vacatxus.- ahahahhahahhahahahhahahhahahhahhahahahahahhahahhahaha, que paraula més guay, hahahahhahahahhaahahhahahahahaha.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDc Ago 08, 2012 6:38 am

-Doncs molt millor, que ja voli bé.-vaig dir somrient.-Sort en tenim de persones com en James, eh..!

Em va venir un badall, segurament de... la calor? Era possible això? Perquè de son no en tenia pas, i gana menys.

-Doncs sí, i suposo que us deveu conèixer força bé, tenint en compte que deus ser-ne una clienta boníssima.-vaig riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDl Ago 20, 2012 12:11 am

- Aha, però gent com la Tinc-els-cabells-molt-llargs no mola, no són guays.

Acabe un elefant i després....un dromedari! Pintare un dromedari ^^

- Oh, si, vaig sempre que puc, tot i que quan vaig anar a la tenda guay de Londres vaig omplir mooolt! Hi ha moltes més coses guays ^^

hahahahahahahahah el dromedari te un cap deforme...hahahahahahhahahhaha
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDs Set 01, 2012 4:33 am

-No, no, gens ni mica! Però per això estan tan de mal humor sempre... per què saben que no ho són!

-I no tens cap amic especial, tu? O t'has fixat amb algú? -vaig posar-me a riure.-Em sap greu, et dec haver sonat com la típica àvia que t'ho demana sempre que et veu!


(off: tanquem en un parell de posts? Fa segleees que dura xD)
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^   Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^ EmptyDs Set 01, 2012 11:34 pm

[off: val ^^]

- Amic especial? Que és un amic especial? Nose, tots els meus amics són especials, la Wen, el Nicolu, la Rue, l'Edi- em pregunta si me fixat en algú.- Doncs l'altre dia pel passadis vaig veure una xica que duia el cabell pintat de rosa, molava moltissim, t'has fixat tu? És aixi alta i va a hufflepuff, duia el cabell rosa, un cop li vaig preguntar a la mare si em podia fer metxes fosfis però no em va deixar.- no entes a que venia lo de l'avia, que avia?

Mire la paret, que guaaay, esta tota super pintada, que xula.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Flors de color blau... [Erin]
» Amb l’unica llum de les estreles...
» Mirant les estreles [Allie]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Passadissos-
Canviar a: