Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Flors de color blau... [Erin] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Flors de color blau... [Erin] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Flors de color blau... [Erin] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Flors de color blau... [Erin] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Flors de color blau... [Erin] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Flors de color blau... [Erin] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Flors de color blau... [Erin] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Flors de color blau... [Erin]

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Gen 27, 2011 12:56 am

OFF: flower Ho havia de fer, Erin ^^
ON:

Estava asseguda en una roca observant el test que havia aconseguit després de tan temps de buscar. L'havia aconseguit! Feia temps que li volia regalar allò a la Erin, però mai no trobava les floretes blaves, enlloc. Vaig veure a la Erin sortint del castell, avançant cap a mi. Vaig aixecar la mà esquerra per saludar-la, i amb la dreta vaig alçar el test, de manera que el pogués veure una mica. VAig somriure àmpliament, esperant que arribés fins on era jo.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Gen 27, 2011 2:27 am

Off: Oiiix! Que monaa!

ON:

Estava passejant pels jardins, tranquil·lament, observant el paisatge que ja em sabia de memòria però que cada dia m'aportava una cosa nova. Vaig fer un somriure, respirant l'aire fresc, i em vaig asseure a l'herba, distraient-me amb els petits detalls del paisatge.

Va ser llavors quan vaig veure unes mans que s'agitaven, que immediatament vaig reconèixer com les de l'Allie. Vaig anar tranquil·lament cap a ella.

- Allie!- vaig dir quan ja era més o menys a prop- Ja feia temps que no parlàvem!

En aquell moment em vaig fixar en el que duia a les mans.

- Què és? Espera, aquest color...! - Vaig deixar anar un xisclet. Vaig córrer el trosset que em quedava i la vaig abraçar, emocionada.

- Allie! Moltes gràcies!- vaig exclamar, agraïda- Que macos que són... Verge santa, ésque no m'ho puc creure! No tinc nomoblidis des dels set anys, quan mon pare se'ls va deixar al sol sense regar, te'n recordes? No n'havia arribat a aconseguir mai... com t'ho has fet?
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 03, 2011 5:10 am

Vaig somriure-li.

- Tinc maneres d'aconseguir-les... Tia, son flors de primavera, si a l'hivern no en trobes, hi ha una cosa que es diu hivernacle!

Vaig abraçar-la i vaig mirar-me les flors.

- Realment el color és preciós.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 03, 2011 5:26 am

Vaig fer un enorme somriure.

- Certament- vaig dir, i la vaig fer seure sobre una pedra, al meu costat.

- La veritat és que ja feia temps que no ens vèiem... com va tot?- vaig preguntar.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 03, 2011 5:33 am

Vaig fer una ganyota. No em volia sotmetre a un inacale questionari explicant-li allò del Jack, però sabia que li havia d'explicar.

- Erin River, jura'm que no em sotmetras a una sèrie inacabable de preguntes si et confesso una cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 03, 2011 5:44 am

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhh!!

Mare meva. Mare meva, mare meva. Allò feia olor a confessió, i, més important, confessió amorosa. I cap a bé, a sobre. El que deia: Oooooooooooooooooooooohhh! ^^

Tot i la meva alegria interior, vaig restar calmada. vaig fer un somriure amable i li vaig fer uns copets a l'espatlla, animant-la.

- Ho juro. Tens la meva paraula, em contindré- vaig fer solemnement, agafant-li la mà com sempre fèiem quan estàvem de confessions.


Editat per darrera vegada per Erin River el Dj Mar 03, 2011 5:57 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 03, 2011 5:51 am

- Si comences a ametrallar-me a preguntes, m'aixeco i marxo - vaig avisar.

Vaig fregar-me les mans, i em vaig mossegar el llavi inferior.

- Bé... Jo... Em sembla... Crec que m'he enamorat.

"Si, Allie, t'has enamorat d'un Slytherin, de sisè, guap, atractiu i que mai podras tenir..." vaig dir-me
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 03, 2011 5:56 am

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO-OOHHHHHH!!!!!!! I love you

Que monaaaaaa! Vaig haver de fer un esforç per mantenir-me impassible. Però no em vaig poder contenir una forta abraçada.

- De debò? Puc saber de qui?- vaig preguntar amb un somriure tímid, sense deixar-li anar la mà.


Editat per darrera vegada per Erin River el Dj Mar 17, 2011 7:18 am, editat 3 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDv Mar 04, 2011 1:32 am

- Ja... Fo... - vaig fer, de manera quasi inaudible.

Devia estar com un tomàquet en aquells moments. Si almenys no hi hagués llum! Trobava a faltar els nits de confessions...
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDs Mar 05, 2011 7:48 am

A fi de fer-la sentir el menys incòmoda possible, veig ignorar que estava vermella com un tomàquet i que balbucejava de manera gairebé impossible d'entendre. En comptes d'això, em vaig afanyar a pensar en gent amb aquelles inicials. "Jake Folhear, Janne Fodrer, Jack Fox..." Jack Fox! Bingo, vaig pensar. Era el que més encaixava amb la personalitat de l'allie, tot i ser Slytherin. No el coneixia gaire, però semblava bon noi. I tenia clar que ho havia de ser, si havia aconseguit que l'Allie s'enamorés d'ell.

Vaig fer un somriure sincer, i la vaig abraçar.

- Enhorabona, doncs. Vés a per ell. I, si mai et fa res, les tortures xines semblaran suaus al costat del que li faré jo, al Jack Fox- vaig dir, rient en veure la seva cara.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 17, 2011 4:49 am

Vaig aixecar una cella.

- Tu em veus a mir amb cara d'anar lligant per la vida? Erin, ja saps que no ho faré... No sóc així.

Vaig agafar aire i vaig dir.

- Ja ha sigut un gran pas fer que em dirigís la paraula...
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDj Mar 17, 2011 7:17 am

Vaig riure. La meva allie, tan atrevida en unes ocasions i tan tímida en altres.

- Ooh, però qui ha dit que siguis tu la que hagi de lligar?- vaig dir- Ell és el noi, no? Si t'ha conegut i s'ha atrevit a parlar amb tu, el més probable és que l'hagis enamorat irremediablement. Ara li toca fer el següent pas, intentar demanar-te una cita romàntica menjant dolços a la torre d'astronomia...- vaig fantasejar, fent-la riure- I si és mig cec i no s'ha acabat d'enamorar de tu, aquí tens a la teva amiga Erincita, àlies la Nova Celestina per ajudar-te ^^

Vaig riure en veure la seva cara.

- Ara en sèrio, allie. No perdis l'esperança, val? Qui sap, potser sí que és com t'he dit. Llavors acabaràs odiant-lo per ser tan rematadament cursi- vaig dir rient- llavors aniré jo, ens farem amics i formarem la banda Celestino&Celestina ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood


Nombre de missatges : 1043
Fecha de inscripción : 14/09/2010
Edad : 27

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDg Mar 20, 2011 9:48 am

Vaig somriure. La meva Erin. Tan atrevida en algunes ocasions i tan tímida en altres.

- Sí, crec que això de Celestino&Celestina té molt futur... - vaig bromejar

Vaig abraçar-la. La meva Erin, capaç d'ajudar a qui fos quan fos, i que no podia ni carregar amb els seus propis problemes...
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River


Nombre de missatges : 1440
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 27
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Flors de color blau... [Erin] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Flors de color blau... [Erin]   Flors de color blau... [Erin] EmptyDg Mar 20, 2011 10:16 am

- és clar... i mira, si no funciona, sempre podeu ser amics. Tal com diu la cançó, I'm lucky i'm in love with my best friend... Bé que quan la canta el Chord Overstreet li fas molt de cas, no? Cool- vaig dir, riallera. A veure si per una vegada s'ho agafava en sèrio- Ara que hi penso, el Jack li té un aire al Chord... Ben fet, allie, ben fet. Agafa-tel's alts, guapos i amb una adorable i enorme boca!- vaig dir rient, tot pensant-me sèriament si cantar-li Trouthy Mouth per fer-la enfadar. (xD)

OFF: Seep, ho havia de fer ^^

(Aquest post va dedicat a l'Em i l'Eil Very Happy xDD)
Tornar a dalt Ir abajo
 
Flors de color blau... [Erin]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Redecorant amb lleons, flors, estreles i sols ^^
» Llegint baix un cel blau.
» Què vol dir això? (Erin)
» Erin River
» Per les altures [Erin]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Jardins-
Canviar a: