Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDv Gen 14, 2011 6:26 am

Varem entrar al bany, comprovant que no hi haguera ningú i que no hi haguera cap professor rondant.

Al entrar vaig vore que la temperatura del bany era agradable, com si haguera algun tipus de estufa.

- I aci tens el super bany dels monitors.- vaig dir deixant els patins en terra al costat de la túnica.- Se esta prou bé aci. No fa fred.- vaig dir somrient.- Veus? És molt més gran que els nostres i tenen més coses.


Editat per darrera vegada per Samanta Williams el Dc Gen 19, 2011 7:28 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDv Gen 14, 2011 6:33 am

Vaig deixar els patins al costat d'on els havia deixat ella. Sincerament era grandiós, tot allò..

-Així que aquesta passada és el bany de monitors..!

Només el fet de fer una volta rapida per allà ja era emocionant. El famós quadre de la sirena a la paret del fons de la banyera, la gran quantitat d'aixetes, totes diferents,...

-És impresionant, tot això, però clar, al teu costat tot es queda petit...-vaig dir-li, acostant-mi per l'esquena i fent-li un petó als cabells.- No saps pas perquè serveixen tantes aixetes?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDv Gen 14, 2011 6:41 am

-Doncs, crec que cada una té una fragancia diferent i un sabó diferent.- vaig dir.- No els he provat tots.- vaig dir llevant-me la túnica, ja que començava a fer calor alli dins.- Crec que aquella d’alla.- vaig dir senyalant una aixeta groga que hi havia damunt la banyera.- És per un sabó amb aroma de fresa o algo per l’estil, però el que a mi més me agrada és aquest.- vaig dir senyalant un que era verd- Menta. I aquella gran és per on ix l’aigua.- em vaig girar a ell.- Algun olor que te agrade en especial? Perque segur que està.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDv Gen 14, 2011 7:23 am

-Doncs... -vaig posar-me a pensar en alguna olor que m'agradés. Pluja? No, segurament no hi seria.. Herba acabada de tallar? segurament tampoc.. -Aviam, anem provant, i quan en trobi alguna que m'agradi especialment t'ho dic.

Vaig obrir-ne un parell, només un moment, ja que el que no volia era que es barregessin gaires olors i que acabés fent tot pudor.

Va ser obrir-ne un parell i ja trobar-ne una. Aigua de mar, semblava.

-Aquesta, m'agrada..

Vaig continuar obrint-ne algunes, ara ja per atzar.

- I aquesta també.. herba acabada de tallar.. no m'hagués pas pensat que n'hi haurien tantes..!
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDs Gen 15, 2011 3:13 am

Les olors em van arribar.

- M'encanta...- vaig dir apropant-me a la banyera, la mès gran. Vaig apuntar a l'aixeta i es va començar a omplir d'aigua.- Crec que em banyare els peus, no els note casi.- vaig dir. Em vaig llevar les botes i els calcetins i vaig posar els peus dins l'aigua.- Perfecte, està calenteta.- vaig dir. Em vaig girar i vaig vore que continuava provant aixetes.- Ja hi ha alguna que te agrade?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDs Gen 15, 2011 3:34 am

-Si.. la de menta, la que has dit abans, m'agrada. -Vaig dir, deixant-la oberta.

Vaig asseure'm a la vora de la banyera, traient-me la túnica perquè so se'm mullés, i ho vaig deixar amb les sabates i els mitjons, que me'ls vaig treure després.

-Em poso aqui, val? -vaig dir-li, mentre em girava les vores dels pantalons perquè no se'm mulléssin i m'acabava d'assentar bé, al costat de la Sam.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDs Gen 15, 2011 3:46 am

- Val.- vaig dir.- No notes que fa calor?- vaig dir.- És com si la sala ens haguera posat un calefactor o algo per l'estil.- vaig dir recollint-me el cabell, ja que em molestava.- Però s'esta genial, es a dir, la temperatura no és molt alta.- vaig dir. Em vaig mirar l'aigua, i vaig somriure. Vaig agafar un poc d'aigua i el vaig banyar. Se me va quedar mirant i em vaig posar a riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDs Gen 15, 2011 6:17 am

-Ah, així que vols guerra eh...? -vaig dir-li, posant-me dret dins l'aigua, amb lo qual se'm van mullar els pantalons. -Doncs molt bé...

Vaig agafar un grapat d'aigua, que tot i que se m'escolava entre els dits, va mullar-la una mica, que era el que volia.

-Mmm.. espera, que encara no té mullat prou...- vaig dir, omplint-me altre cop les mans amb aigua i deixant-les sobre els seus cabells, sense deixar anar encara l'aigua. -Mm.. i què, ho faig o no ho faig? -vaig demanar-li, posant cara juganera.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDg Gen 16, 2011 12:48 am

- No ho fas.- vaig dir somrient.- No em banyes el cabell..no..nooo!- vaig dir al vore que abocava l'aigua damunt del meu cap. Vaig somriure. -Aixi que eixes tenim, no?- Em vaig llevar el jersei i abans de que poguera fer res em vaig tirar damunt d'ell, amb compte de no fer-nos mal, i fent que tots dos caiguerem a l'aigua.- Ara no soc l'única que esta completament banyada.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDg Gen 16, 2011 3:38 am

-Oh, noo..-vaig dir-li rient, al veure que ara ja si que estava moll del tot. Llavors se'm va encendre la bombeta.

Vaig acostar-me a una aixeta que ja havia provat abans, i al obrir-la va començar a deixar anar espuma de forma abundant, de manera que al cap d'un moment tota la superfície de la banyera va estar coberta d'aquella blancor.

-Bany d'espuma? -vaig dir-li, mentre la feia caure un altre cop dins l'aigua, ara perquè quedés plena d'espuma.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDg Gen 16, 2011 3:56 am

Al cap de poca estona la banyera estava plena d'espuma.

- Has vist el que has fet?- vaig dir somrient.- Acabes de plenar-me el cabell de espuma, ja et val.- vaig dir apartant l'espuma per a poder pasar.- No deuries de fer eixes coses....- vaig agafar un poc d'espuma i em vaig apropar a ell- Ja pots correr.- vaig dir rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDg Gen 16, 2011 4:38 am

Vaig entretirar-me un parell de passos, però era dificultós moure's, i encara més córrer, per allà dins. Ja em vaig veure perdut.

-Vinga, Sam...- vaig dir-li, posant cara a bon nen.- Em perdones? - va negar amb el cap.- I amb un petó, em podràs perdonar?

Se m'estava escapant el riure, però de moment me'l podia reprimir. No sabia si per gaire temps.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDg Gen 16, 2011 4:40 am

- Amb un bes me ho pensaria.- vaig dir apartant l`'espuma per a poder passar.- Amb dos pot ser et perdonaria, amb tres oblidaria lo del aigua.- vaig dir rient.- Encara que no se, hauras de intentar-ho.- vaig dir aguantant-me el riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDg Gen 16, 2011 4:53 am

-Bé, doncs provem si funciona? -vaig dir-li, acostant-me a ella a poc a poc, apartant els cabells que tenia a la cara. Vaig apropar-me als seus llavis i vaig fer-li un pico. -Un..- vaig tornar-m'hi a acostar, tornant a fregar els nostres llavis.- Dos...- vaig acostar els meus llavis a ella per tercera vegada, unint-los, passant una mà per la seva espatlla i fent que durés. Va ser un petó.. moll, si..,moll.- I tres... Estic ja perdonat?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDg Gen 16, 2011 9:49 pm

Em vaig apropar a ell i li vaig donar un.

- Mmm...si, crec que si, si que et perdone.- vaig dir somrient.- Encara que tal vegada ho deuries de fer més a sovint, m'agrada la manera amb que em demanes perdo.- vaig dir llevant-li sabo del cap.- Bona idea la del bany d'espuma.- vaig dir rient.- Encara que crec que comença a haver massa espuma..es complicat nadar amb tanta.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 4:52 am

-Ho tindré en compte per si ho necessito alguna vegada més...-vaig dir-li, mirant-me-la. "Queda molt bé amb els cabells molls..."

-Bé, doncs... -vaig dir apropant-me a l'aixeta de l'espuma i tancant-la, i després anant cap a la d'aigua i obrint-la, perquè hi hagués més aigua i l'espuma es dissolgués millor i abans - aviam si no triga gaire a marxar..- vaig acabar dient, apartant l'espuma que més aprop teníem amb els braços. -Millor?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 4:58 am

Em vaig abraçar a ell.

- Millor.- vaig dir.- Ara puc nadar, i menejar-me....

Em vaig sumergir i li vaig estirar d'un braç, fent que es sumergira també. Em va mirar i li vaig donar un bes, sempre havia volgut donar un bes baix l'aigua, em vaig apropar més a ell, fent que el bes no acabara.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 5:09 am

Em va fer enfonsar sota l'aigua, fent-me un petó. Vaig continuar-lo, però al acabar-se'm l'aire vaig haver de pujar per agafar-ne més. Tot seguit, vaig tornar a enfonsar-me, fent que els nostres llavis s'unissin un altre cop. Vaig separar-me'n una mica, obrint els ulls per poder mirar-la. "Ni com una sirena de conte...". Vaig somriure.

-Ets preciosa,t'hi havia dit mai?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 5:14 am

- Faras que em pose roja.- vaig dir.- Tu ets millor que jo. I no em dugues la contraria, perque no tens rao.- vaig somriure.

Li vaig donar un altre, i despres dos més.

- De veritat, com no et vaig dir res el primer dia que ens varem vore? Bé encara que si ho haguera fet te haguera asustat.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 5:22 am

-Oh, però què dius..! Bé, suposo que no arribariem mai a un acord comú, per tant, i com que no vull que ens barallem... podem dir que estem en empat. Bé, i que tu tens el somriure més maco que mai s'ha vist, i que jo mmm... bé, això.

-I saps què hauria passat, no, si m'haguéssis dit alguna cosa el primer dia de curs? - vaig dir, rient. - Ho saps, no, que si alguna noia guapa més gran que jo m'hagués dit alguna cosa a mi, començant primer, ja m'hauria passat alguna desgràcia..?
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 5:31 am

Em va fer riure amb el seu comentari.

- Jo crec que te haguera asustat.- vaig dir.- Encara que tu vares ser l'únic que es va atrevir a fer amb mi el treballa aquell, fou una estona molt divertida.- vaig dir recordant.- Aleshores, he de suposar que no et vaig asustar, ja que et vares oferir voluntari.- vaig dir rient.- Almenys fou un bon començament.

Vaig vore que començava haver menys espuma..
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 5:39 am

-Hahaha, ja ho pots ben dir...-vaig dir, imaginant-me la cara que se m'hagués quedat. -I és normal que em presentés voluntari... Jo se veure les coses bones amb antel·lació.. -vaig dir, guinyant-li l'ullet.

Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 5:49 am

- Deu ser això.

Li vaig apartar el cabell de la cara i vaig acariciar-li-la, vaig passar les mans per el seu cabell, vaig arribar a les seues orelles i vaig notar que estaven pegades al cap, com si foren un, em va agradar.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 6:21 am

Vaig notar que es fixava amb les meves orelles. Vaig somriure.

-M'agraden els teus llavis..-vaig dir-li, fent-li un petó.- I el teu nas...-vaig dir, fent-n'hi un al nas. - I el teu coll..- fent-n'h iun al coll. -M'agrades tota tu.. - vaig agafar-li una mà, passant-li els meus dits des del seu canell fins a l'espatlla, i tornant-los a abaixar. -Tot i que ja t'ho he dit tantes vegades...
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams


Nombre de missatges : 2493
Fecha de inscripción : 13/09/2010

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] Empty
MissatgeAssumpte: Re: Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]   Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas] EmptyDl Gen 17, 2011 6:25 am

- A mi m'agrada tot de tu.- vaig dir fent-li un petit mos a la orella.
Vaig baixar i vaig començar a donar-li besos, al coll i despres vaig pujar als llavis. Li vaig fer-ne un, fent que durara més i fora millor que tots els que l'hi havia fet.
Vaig rodejar el seu coll amb els meus braços.

- T'estime.
Tornar a dalt Ir abajo
 
Despres de patinar, un bon bany calent. [Thomas]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 4Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4  Següent
 Temas similares
-
»  Retrobada després de l'estiu. [Thomas]
» Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-.
» Intentant patinar
» Un bany amb pintura.
» A per el primer bany de l'any

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Lavabos :: Bany de monitors-
Canviar a: