Qui està Connectat | En total hi ha 26 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 26 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. | |
| | Autor | Missatge |
---|
Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
Nombre de missatges : 1301 Fecha de inscripción : 03/10/2011
Estatus Estudis: Residència: Gryffindor
| Assumpte: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dg Jun 03, 2012 6:06 am | |
| Acabava de parlar amb el tete Ed, no s'ho creia, li ho havia repetit com unes tres vegaades, no s'ho creia, havia nsistit, res. Finalment li vaig dir que fera la cosa aquella per llegir ments, finalment s'ho va creure, van començare les preguntes i jo li anava responent, pero tampoc sabia molt mes. Em va dir com estava jo, pero no se com estava, abans...mal, fatal, molt mal, ara...volia trobar a Bam-Bam, m'escaparia de Hogwarts si feia falta, pero jo volia trobar a Bam-Bam o aquell imbecil, i fer que pagara el que havia fet, i tant, ningu feia res malament a Bam-Bam i es quedava sense res. Pero ara, havia de buscar el tete Thomas. El tete Ed abansde marxar havia dit algo de casa. Nose, pero jo havia de bsuscar el tete Thomas.
- Disculpa, has vist el Thomas?
- Qui?- va preguntar rient.
Me'l vaig mirant, es pot saber que feia rient! Li vaig donar una espenta, i es va donar contra el mur, i vaig continuar caminant. Va dir no se que, no vaig fer cas. Em vaig pujar a un banc i aleshores el vaig veure, al final del passadis.
- Tete Thomaaaas!
Vaig començar a correr, apartant la gent que es posava pel meu cami, que antipatcis, em cridaven. Vaig derrapar i vaig arribar al seu costat.
-Tete thomas, tete Thomas! Ha...ha...
| |
| | | Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dg Jun 03, 2012 6:15 am | |
| Algú em cridava? Em vaig girar i vaig mirar a veure què, però no vaig veure a ningú. Ho vaig tornar a sentir, però ningú. Eren imaginacions meves? Vaig continuar caminant, però algú em va aturar.
-Hola Cass! -vaig dir somrient, abans que veure la seva cara, cosa que va fer que em preocupés. -Estàs bé? Fas mala cara.
Vaig ajupir-me per mirar-la als ulls, i vaig posar-li les mans a les espatlles perquè es tranquil·litzés.
-Cass, tranquil·la. Calma't. Què... què ha passat?
Alguna cosa feia mala espina. | |
| | | Cassandra K. Konstantaras Tercer curs
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dg Jun 03, 2012 6:22 am | |
| M'abraçe a ell.
-Ho sent..ho sent..jo...Bam-Bam i jo haviem anat a la tenda guay, a la de les Bromes, t'ho vaig dir, recordes? Doncs em anat hui, a la tenda, i després de la tenda, despres de la tenda..em anat a menjar-nos un gelat, i aleshores...aleshores...un...un..
M'abraçe mes fort al tete Thomas, he de ser forta, he de ser forta com ho és sempre Bam-Bam.
| |
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dg Jun 03, 2012 6:37 am | |
| L'abraço amb força, escoltant-la, conscient que li està costant explicar-m'ho.
-Tranquil·la, ja veuràs com el que sigui es pot solucionar...-vaig dir, no gaire segur de què esperar. -T'ha passat alguna cosa a tu? A la Sam? Oh, no, siusplau, diga'm que està bé.
Vaig separar-me una mica d'ella, encara amb les mans a les seves espatlles, mirant-la als ulls, esperant-me el pitjor.
-Cassandra...
No li podia passar, res, oi? Havia d'estar bé... | |
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dg Jun 03, 2012 6:50 am | |
| - L'home se l'ha endut. Se l'ha endut!
I torne a plorar, no soc tan forta com Bam-Bam..no soc tan forta, no ho soc.
- Estavem parlant,ella de peu i jo sentada, menjant un gelat i aleshores aparegut per darrere, li ha dona al cap, i li ha clavat algo al braç, per dormir-la, he intentat moure'm per Bam-Bam m'ha fet un encanteri i no he pogut, se l'ha endut i no he pogut fer res, se l'ha endut per la meua culpa!!- em netege les llagrimes amb la maniga.- I se l'ha endut, i no se on, era malvat, és malvat, no se qui és, no el conec i se l'ha endut! I li volia fer mal, perque la coneixia, li ha dit Williams, i es malvat, i...i...i...i no torna! Em va prometre que sempre tornaria i no torna!
Ha de tornar, ha de tornar.
- ho sent...ho sent...no vaig poder fer res, ella...ella...i jo...i ell reia...i... | |
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dg Jun 03, 2012 7:03 am | |
| Em vaig quedar congelat. La Sam... no, no podia ser. Ella havia d'estar bé. Ho havia d'estar. Per què era sempre ella?
-No, no, Cass, no et culpis. Tu no tens la culpa de res, em sents? De res.
Vaig abraçar-la fort. Segurament un pèl massa, però bé.
La Sam...
-I.. i saps no se, com era qui se l'ha emportat? O... ha dit alguna cosa?
Vaig tancar fort els ulls, intentant pensar amb claredat.
-Estigues tranquil·la, tot anirà bé.- Suposo que no era només per ella, ja que també era per fer-m'ho creure a mi mateix. -Algú.. qui més ho sap? | |
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dg Jun 03, 2012 7:14 am | |
| - Pero..pero..podia haver fet alguna cosa, i...i no vaig poder fer res! No, no el conec, no l'he vist mai, no se qui era, no ha dit el nom, pero Bam-Bam el coneixia, si, s'havia qui era.
I jo fare que ho pague, ho intentare, millor, buscare a la biblioteca, pot ser puc esbrinar qui és!
- Si, si ho sap el tete Ed, i la Lils, la Lils es l'ha que m'ha dut a Hogwarts, pero no se on esta, a marxat, ha dit que anva a buscar-la, pero on? No ha tornat, li ho he preguntat a la Wen, pero no ha tornat.- havia anat un moment a la casa, pero no havia dormit, ni menjat, des de que havia tornat havia estat donant tombs pels passadissos, no volia dormir.
| |
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dt Jun 05, 2012 4:22 am | |
| Oh, no... Jo... no podia permetre que li fessin res. I per més que la Lily estigués buscant-la, pot ser que no sigués suficient.
-Jo... vaig a la Ronda d'Alla, he de fer alguna cosa.
Potser allà trobaria alguna cosa, o la gent de la gelateria hauria vist alguna cosa, perquè estaven a una gelateria o estaven al carrer?, o...
-I Cass, estigues tranquila, d'acord? Tot anirà bé... ha d'anar bé... I si trobes alguna cosa d'ell, te'n recordes d'alguna cosa estranya o... això, m'avises, d'acord?
Era clar que no tenia manera d'avisar-me, però tampoc hi vaig caure. L'havia de trobar. S'havia de trobar bé.
Vaig començar a córrer cap a la porta de sortida del castell per dirigir-me als exteriors i així poder aparetre. Tot i així, vaig recular un moment.
-I intenta descansar, que quan ella torni a ser aquí no li agradaria veure't amb aquestes ulleres, d'acord? -vaig dir, intentant somriure, tot i que més aviat va sortir una ganyota estranya.
(off: Bé, en Thomas com sempre a la seva i amb retard... que un cop l'han trobat ell marxa a buscar-la xD )
| |
| Assumpte: Re: Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. Dt Jun 05, 2012 6:37 am | |
| - T'avisare.- li dic.
Li done un abraç i es marxa corrent cap al jardi, aleshores, pero torna, em diu que descanse.
- Aha.- pero no anava a descansar, no volia dormir, no fins que ella estiguera aqui, perque tornaria i tant.
Em quede mirant-lo fins que marxa, ja se on anire, a la biblioteca, pot ser trobe algo.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-. | |
|