Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 4 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 4 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 7:29 am

Vaig buscant el tete Thomas, se que hui és el seu aniversari, ho posava al calendari de Bam-Bam i com ho se? Perquè em vaig colar a la seua habitació buscant una cosa,i ahí estava el calendari i ho vaig buscar...bueno, vale, pot ser no estava bé, però se que ella voldria que el tinguera i a més no m’havia costat molt trobar-lo, estava al caixò, ara a la meua butxaca, una caixeta, no l’havia obert perquè no era meua i no tenia dret, però segur que era guay, també hi havia una targeta, tampoc l’havia llegit no em permitia.
Però no el trovaba uu, toooooooooot el castell, toooooooooot el castell i no el veia, i no estava alli, perquè no era l’hora d’anar seua, aixi que sols em quedava les afores.
I el vaig trobar al camp.

- Tete Thomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas! Teteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Vaig agafar una granera i vaig volar al seu costat.

- Tete ^^- vaig botar a la seua i li vaig donar un abraç- Felicitaaaaaaaaaaaaaaaats ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 8:00 am

És ben bé que quan et trobes a centenars de metres enlaire, deixant que el vent et fregui la cara, t'oblides de tot. Els mals moments? Desapareixen. Els bons? Els pots reviure amb més intensitat. Tot canvia... és un món diferent. Sembla impossible. Em va semblar sentir algú que em cridava. Era possible? Naah, què va. Devia ser la meva imaginació. I llavors hi va tornar, més fort. I llavors encara un altre cop, i semblava que em venia del costat. Vaig obrir els ulls, i tot just girar-me cap a d'on em venia el so, algú se'm va tirar a sobre i em va felicitar.

-Ostres, Cass, saps que no et sentia? -vaig dir rient, baixant l'alçada de l'escombra.- Gràcies, per pensar-hi.. però com pot ser que ho sàpigues? -vaig demanar-li rient. No recordava haver-li dit, i si ho hagués fet suposo que ja ni se'n recordaria.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDv Jul 13, 2012 9:09 am

-No, no ho sabia.- li dic.- Pero aquest mati entrí a l'habitacio de Bam-Bam, necesitava unes coses i ella em va dir que si necesitava algun cop algo que ho agafara, i tenia un calendari, i hui estava marcat en roig amb molts cercles i un coret.- li dic somrient.- I posava una nota baix la data i...

M'agafe be a la granera amb les cames.

- Tenia aço guardat al caixo.- dic mentres li ensenye la caixeta i el sobre.- Se que és per tu, posa el teu nom. Nose que es, no ho he obert. I se, que encara que no estiga aci haguera volgut que ho tingueres hui.- em mire el Thomas.- Et sap mal? No t'agrada? He fet malament? Es que se que Bam-Bam...que ella voldria...que voldria que el tingueres, ho se. Ho sent, si...si

No havia pensat en que ell pot ser no el volia, que preferia esperar, pero jo se que Bam-Bam ho acceptaria, acceptaria el que estava fent, com si ella em diguera que esava bé, jo la coneixia ella hauera volgut que el tinguera hui, ho se.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDj Jul 19, 2012 12:23 am

-Oh...-vaig fer, mirant al terra i fent un somriure trist. Trist però a la vegada... bé, era un somriure.

Vaig escoltar-la atentament, i semblava preocupada pel que havia fet.

-Cassandra Konstantaras, no has fet res dolent.-vaig dir intentant somriure de debò.-Més aviat el contrari. Se que te l'estimes molt, i que no faries res amb malícia, i t'ho agraeixo d'allò més, de debò. Et faria una abraçada, però ho veig una mica difícil, i no vull que caiguem.-vaig dir rient amb calma.

Vaig sospesar la caixeta.

-Però no l'obriré ara. No et fa res, no? Prefereixo... almenys obrir-lo davant seu, allà a l'hospital. O sinó esperar a que estigui bé.- 'Perquè s'hi posarà' vaig pensar. 'S'hi ha de posar'. -Gràcies, de debò.
Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDj Jul 19, 2012 7:56 am

- Ooh, clar que no me importa! És teu, el pots obrir quan vuigues.- li dic fent un somriure. Em diu que he fet bé, que li agrada molt, que esta content.- Aleshores si? Gracies ^^

- Oh, no es tan complicat.- dic somrient.- T'abraçe jo.- m'aprope més i bote a la seua granera.- Ara ja puc abraçar-te ^^

L'abraçe, em cau molt bé, Bam-Bam te molta sort, que guay, i no s'ha enfadat, li pareix bé, que guay.

- Gràcies Tete Thomas ^^- li dic somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDv Jul 27, 2012 1:43 am

(Off: a partir d'ara ja em podré passar més per aquí, i no deixaré els temes abandonats per dues setmanes xD)

Vaig posar-me a riure.

-Tan bona que ets a vegades i tan bitxo d'altres, eh...!

La vaig abraçar com vaig poder, aguantant-me amb un braç a l'escombra per no caure els dos cap avall.

-T'agradaria que l'anéssim a visitar els dos un dia d'aquests? Perquè el seu aniversari està el caure, també. (off: ja ha passat, però no ho he vist fins ara xD)



Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDv Jul 27, 2012 7:51 am

[Off: Tranquil•la, no passa res xD]

- Jo sempre soc bona ^^.- li dic fent el meu somriue de nena bona.

Aleshores em recorde… Clar!! 22 de iúlios! El seu aniversari! Estúpida! Estúpida! Com no podia haver-me enrecordat! Aaaaah! Espera...si jo tenia...si! Jo tenia una cosa per ella, la caixa aquella, hahahahhaah, si sabia quin dia era, però ho havia oblidat...hahahahah, que idiota ^^

- Si, si, seria molt guay, segur que a ella li agradaria moooolt, anirem? anirem? Si?
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDc Ago 01, 2012 3:12 am

-Sí, sí, es clar.-li dic somrient.-Serà tot una sorpresa per ella... L'alegrarà saber que hi hem pensat.

Com per oblidar-la...

-Tinc curiositat...-dic amb un somriure.-Què li regalaràs tu?

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDc Ago 01, 2012 4:21 am

- Claaaar, és posarà moooolt feliç!- li dic somrient.

Segur que li encantara, s'alegrarar molt, oh i tan...Cassandra...que et calles pesada.

- Ooooooooh! Si, si ^^ Tinc un album guay de fotos que he fet de Hogwarts, com ja no estara l'any que ve, són fotos dels llocs d'aqui guays, i també fotos on apareix ella, tu, jo, el tete Ed, la Lily...és mooolt guay, nose, espere que li agrade.- li dic somrient.- I li he fet una polsera de tela de color de Raven, bé encara no l'he acabat, o si...si, crec que si.- li dic rient.- Encara que no està molt bé, és la primera polsera de tela que faig.
Tornar a dalt Ir abajo
Thomas Poynter
Setè curs
Thomas Poynter


Nombre de missatges : 684
Fecha de inscripción : 17/10/2010
Edad : 28

Estatus
Estudis: MAG
Residència: Ravenclaw

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDc Ago 08, 2012 6:46 am

-Oh! Segur que li encantarà. M'hi jugaria els que sigués.-vaig mirar-la somrient.

Vaig començat a baixar cap al terra.

-Jo hauria d'anar tirant, em sap greu. He d'anar a Hogsmeade a acabar un parell de coses que em queden pendents pel seu regal. Aviam si puc tenir-ho acabat tot a temps. Ah, i no em demanis que què li tinc preparat perquè és una sorpresa! -vaig dir-li posant-me a riure.

Tornar a dalt Ir abajo
Cassandra K. Konstantaras
Tercer curs
Cassandra K. Konstantaras


Nombre de missatges : 1301
Fecha de inscripción : 03/10/2011

Estatus
Estudis:
Residència: Gryffindor

Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ Empty
MissatgeAssumpte: Re: Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^   Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^ EmptyDl Ago 20, 2012 12:08 am

- Val ^^ Oh, val, però segur que és una sorpresa super guay!

Baixe amb ell al camp, hi ha que tornar a l'habitació...doncs volant.

- Doncs jo crec que anire a buscar una cosa que em faltava per la maleta, marxe d'aci poc.[off: bé, si, se suposa que ja ha marxat fa temps, però bé xD] Ens veiem al sopar ^^

I isc volant en direccio a l'habitació guay.

[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
 
Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Males noticies per al tete Thomas...bé, per al tete Thomas i per tots .-.
» Cosa de família
» Digues una cosa sobre el de dalt.
» Acció, o alguna cosa semblant.
» Intentant fer alguna cosa útil

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Camp de quidditch-
Canviar a: