Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Acció, o alguna cosa semblant. HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 5 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 5 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Acció, o alguna cosa semblant. HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Acció, o alguna cosa semblant.

Ir abajo 
4 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 12:07 am

[Off: No em mateu per el títol xD]

Vam arribar davant del bosc prohibit, era tot verd, i no es veia on acabava per culpa dels frondosos abres del Bosc.

-Bé...- vag dir- Entrem o ens el mirem des de fora?- Amb un gran somriure, vaig encongir-me d'espatlles.



Editat per darrera vegada per Luke Jenkins el Dl Oct 18, 2010 2:54 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 2:14 am

- Home, desde fora no te molta emoció, no?- vaig dir mentres apartava un rama i entrava. Aleshores em vaig girar i vaig vore que el Luke no se havia menejat- Que tens por!?- vaig dir somriguent.- No em digues que tens por al bosc!
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 2:19 am

Vaig veure com l'Edgar entrava, apartant una branca.

-Jo, por? No, que va.- això de mentir, decididament, no era lo que millor se'm donava

Amb unes quantes passes llargues vaig seguir l'Edgar, i vaig endinsar-me dins el bosc, no sense mirar a una banda i a l'altre. Per precaució només. No es que tingués por. No, que va.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 2:43 am

Val, tenia por, estava clar. Però vaig seguir-li el rotllo i fer com si res.

- Jo la primera vegada que vaig entrar fou a primer, vaig vore un centaure.- vaig dir- No vaig parlar amb ell perque no volia molesta.- vaig dir mentres treia la vareta, per si de cas- Luke, tindre por és normal.- vaig dir caminant sense fer soroll.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 2:47 am

-Veuràs, es que jo no sóc molt de saltar-me les normes així com així, saps?- vaig somriure mentre caminava. La veritat es que el Bosc Prohibit semblava més terorrific des de l'altre banda.- Veig que tu t'agrada bastant lo de saltar-te les normes ^^"

Vaig fer un salt per no tropeçar-me amb una arrel sortida d'un arbre, i vaig continuar cap endavant. Sense deixar de mirar cap una banda i l'altre, clar.

Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 2:52 am

- Si, botar-se les normes és algo que els Williams tenim en la sang- vaig dir riguent.

Varem continuar caminant fins a un banda del bosc que estava menys frondosa. Aleshores em vaig donar compte de que me havia entrat algo en la sabatilla.

- Un moment - vaig dir mentres em sentava en una pedra i em llevava una pedreta- Val, ja esta.- despres vaig agafar de nou la vareta.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 2:56 am

-Ah, es veritat, tens una germana, no? Va al meu curs, però a Ravenclaw. Em sona d'haver-la vist a alguna classe...

Llavors vaig sentir una veu darrere nostre, em vaig girar ràpidament, amb la vareta ben agafada.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 3:06 am

-Hola?- Vaig preguntar. Havia sentit veus i m'havia acostat a veure qui era. Segurament alguns alumnes que tenien ganes de saltar-se les normes. I, sí, exactament, eren dos alumnes, dos Huffles més petits.- Què hi feu, aquí?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 3:10 am

Vaig sentir una veu i em vaig girar apuntant amb la vareta. Ah.. tansols era un sly.

- Doncs anar de compres.- vaig dir- Estavem elegint quin arbre ens quedaria millor a la SC per a nadal.- vaig dir riguent.- I tu? També vens a elegir un arbre?
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 3:13 am

-Fox, oi?- vaig preguntar-li al Slytherin que acabava d'arribar- Vols que t'ajudem a escollir arbre? Jo crec que aquell d'allí- vaig senyalar un arbre dels molts que hi havien pel bosc- quedaria bé a la Sala Comuna d'Slytherin...

Vaig somriure, seguint la broma de l'Edgar.

Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 3:19 am

-Jo crec que el que quedaría bé per Nadal sería vosaltres al despatx del Filch, m'enteneu?-Així que em venien de graciosos, bé, doncs els hi seguirem el rotllo, vaig pensar - A no ser, que tingueu algún permís per estar al Bosc Prohibit- Vaig dir, mentre em posava la mà a la butxaca per agafar la vareta. No és que tingués previst treure-la, però aquell mocós de quart em seguia apuntant, i no em feia gràcia estar desarmat.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 3:22 am

- Mmm... el despatx de Filch.....be, ja hi he anat, no crec que li importe vorem de nou- vaig dir. - A que hi ha que tindre permis? I tu el tens?- vaig dir posant cara de bon nen. Em vaig girar cap a Luke.- Crec que aquest tio, no te sentit de l'humor.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 5:08 am

-No, no en té... Pobre- vaig dir-li a l'Edgar. Després em vaig girar cap al Slytherin amb un somriure de nen que no ah trencat mai un plat- Si vols te'n puc comprar un per Nadal, de sentit del humor.

Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDl Oct 18, 2010 5:12 am

-El que vull es que us compreu un cervell, idiotes- Vaig dir, perquè ja m'estaven començant a cabrejar- I, sí, huffle, tinc autorització per anar a buscar unes plantes al Bosc Prohibit per la clase de Botànica, content?- Vaig deixar anar d'una tirada- I, ara, feu-me el favor d'anar tirant cap al Castell, al despatx del Filch.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 3:46 am

- Al despatx de Filch?- vaig dir fent com si em posara a plorar- Buaaaaaaa, jo no vuic anaaaaaar, el Filch és malvaaaaat. BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!- devia aguantar-me el riure, però no podia més.- Creus que anem a anar al despatx perque un idiota de sly ens ho diga?- vaig dir, que es pensava que era ell.- No em faces riure.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 5:14 am

Vaig aguantar-me el riure com vaig poder, però barallar-me no és el que més m'agradava en aquest món, així que...

-Va, anem, no?- vaig fer, senyalant més endintre del bosc amb el polze.- No vull perdre més el temps...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 5:20 am

Em vaig quedar mirant al Luke.

- No pense anar al despatx de Filch, perque un idiota, que és creu guay me ho diga.- vaig dir ara ja serios.- Jo d'aci no em meneje, i pobre de tu si em fas alguna cosa- vaig dir al Fox.- Pot ser jo vaig a 4art, però la meua germana va a 6é.- vaig amenaçant.
Tornar a dalt Ir abajo
Jack Fox
Setè curs
Jack Fox


Nombre de missatges : 350
Fecha de inscripción : 18/10/2010

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Slytherin

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 5:27 am

-Petrificus totalus- Vaig dir, traient la vareta de cop, sense que casi no es poguéssin donar compte i, fent un encanteri no verbal, els vaig ser un Silentio als dos. - Com si m'importés una Raven- Vaig fer-me un encanteri mimetitzador perquè si es depetrificaven no em veiéssin. Vaig rodejar un arbre que m'obstaculitzava el pas i vaig tornar a pas lleuger cap al Castell.

[Surto del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 5:41 am

Estava per els jardins quan vaig veure un noi somrient (d'Slytherin) anant cap al castell. Vaig arquellar una cella, i vaig correr cap al Bosc que hi havia al darrere, No era normal que somrigués així... L'Allie m'havia dit un dia que els Slytherins podien ser perillossos...

Vaig mirar el bosc, i vaig veure un noi, que era del que m'havia fet cas quan va passar la mort del Mark.

-Hola Ed!- vaig dir, ja que havia sentit gent que l'havia dit així.

Pero no em va respondre, em vaig apropar i vaig veure que estava petrificat.

-Ala! Vaig a buscar ajuda?- vaig demanar.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins


Nombre de missatges : 64
Fecha de inscripción : 18/09/2010
Edad : 30

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 5:52 am

Amb un encanteri no-verbal (Que tampoc estava molt segur de si em sortiria) vaig des-petrificar-me. Després,aAmb un altre moviment de vareta també vaig des-petrificar a l'Ed.

-Vaja... No sabia que tenia tanta mala llet condensada, en Fox...- vaig rascar-me la nuca avergonyit.

Al nostre costat, hi havia una petita Gryffindor, que demanava si necessitarem ajuda.

-No, crec que no fa falta ningú, ja- vaig somriure-li -Tu no ets molt petita per ser al bosc prohibit?
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 5:55 am

Ens havia petrificat!? ENS HAVIA PETRIFICAT!?

- Però que es pensa que és?- vaig dir- AÇO NO QUEDARA AIXI!- vaig dir, hauria una venjança, per suposat, i aquesta vegada no seria jo el que acabaria petrificat. Aleshores em vaig donar compte de que estava alli la Wendy- Wendy!! Es pot saber que fas al bosc? Pot ser perillos, deuries d'anar amb compte.- vaig dir preocupat.
Tornar a dalt Ir abajo
Wendy G. Moore
Tercer curs
Wendy G. Moore


Nombre de missatges : 1175
Fecha de inscripción : 27/09/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 6:37 am

Vaig mirar a l'Ed i a l'altre noi que no coneixia, sorpresa.

-Bosc prohibit? Què está prohibit aquest bosc? Per què está prohibit?- vaig demanar. Jo no li veia res de perillós.

Vaig mirar-los.

-Esteu bé? Què us ha passat? Ha sigut aquell Slytherin? Ho haurà fet sense voler no?

Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDt Oct 19, 2010 6:59 am

Estaba com molts dies en el Bosc Prohibit, ja savia que era prohivit com els seu nom deia però m'encantava aquell lloc tot ple d'animals i essers que no es veien en qualsevol lloc, a vegades te'ls podies trobar i a vegades no. Així de bé estava jo sobre una pedra quan vaig sentir uns crits, em vaig anar corrents cap allà hi havia dos nois de la meva casa i del meu equip, i tambè una nena de Grifindor.

-Hola,- els vaig saludar, semblaven una mica sorpresos de veurem allà.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams


Nombre de missatges : 733
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDj Oct 21, 2010 2:13 am

- Hola.- vaig saludar a Cooper.- Be, Luke crec que ja has tingut acció, no?- vaig dir riguent.- Jo marxe, he d'anar a desfogar-me una estona. Ens vejam.


[Isc del tema]
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat




Acció, o alguna cosa semblant. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Acció, o alguna cosa semblant.   Acció, o alguna cosa semblant. EmptyDg Oct 24, 2010 2:12 am

Anava caminant per el bosc prohibit quan vaig sentir un murmuri de veus, em vaig amagar per si eren uns professors, m'hanava apropant lentament quan vaig veure que eren uns nens, vaig sortir del meu amagatall i vaig anar cap allà.

-Hola!! de que esteu parlant???
Tornar a dalt Ir abajo
 
Acció, o alguna cosa semblant.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Cosa de família
» Digues una cosa sobre el de dalt.
» Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie]
» Jo tinc una cosa per tu tete Thomas! ^^
» una cosa és dir la veritat... i una altra ser massa explícit

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Hogwarts :: Exteriors :: Bosc Prohibit-
Canviar a: