Qui està Connectat | En total hi ha 43 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 43 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am |
|
| Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie] | |
| | Autor | Missatge |
---|
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie] Dl Gen 23, 2012 7:39 am | |
| Vam córrer fins a la cabanya del guardabosc, rient i parlant el que ens deixava l'accelerat ritme que portàvem. Quan vam arribar, vaig arrossegar-la fins a l'amagatall dels elfs.
- És allà! Els veus?
Vaig acostar-me a un dels gnoms, i vaig començar a tocar-li el cap, fins que em va clavar una mossegada.
- M'ha mossegat! Atra du evarínya ono varda! Atra esterní ono thelduin! - vaig començar a dir, feliç, beneint-ho tot. | |
| | | Elizabeth Speckhart Al més enllà
Nombre de missatges : 53 Fecha de inscripción : 23/09/2011
| Assumpte: Re: Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie] Dl Gen 23, 2012 7:42 am | |
| -Uooooooooooooooooooo! Quina passada! Com molen!
Vaig veure com l'Allie començava a parlar amb èlfic uauuuuuuuu!
-Eh! Jo també vuuull.
Vaig deixar que un em mossegués i vaig poder entendre el que em deia l'Allie.
-Uououo! Com molaa! | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie] Dl Gen 23, 2012 7:56 am | |
| - Gánga fram, gánga aptr! - vaig dir.
I em vaig posar a saltar, primer endavant i després endarrere, tal com estava dient en èlfic.
- Això mola moltíssim, Lizzie!
Vaig anar cap a ella, i vaig dir:
- Lizzie, ves fram i aptr com jo! | |
| | | Elizabeth Speckhart Al més enllà
Nombre de missatges : 53 Fecha de inscripción : 23/09/2011
| Assumpte: Re: Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie] Dl Gen 23, 2012 7:59 am | |
| Vaig començar a saltar com ella, rient. M'ho passava molt bé, això li ho havia d'explicar al meu pare.
-Hahahahaha! Es molt divertit! Fram i aptr... fram i aptr...- vaig annar dient. De cop, vaig sentr com un aire fres m'envaia...
Millor seria anar a cercar la jaqueta.
-Allie, espera'm aqui, eh? no et moguis! Ara torno! Vaig a cercar la jaqueta.
[Surto del Tema] | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie] Dl Gen 23, 2012 8:22 am | |
| Vaig estar-me per allà una bona estona, esperant que la Lizzie tornés però no tornava.
- Sabeu què, gnoms? M'agrada un noi, n'estic enamoradíssima. Té una draumr kópa que enamora per ella sola...
Vaig estar parlant-los una estona més, però els gnoms ja s'anaven amagat, pel fred. A mi, que m'era bastant igual la temperatura, em va estranyar que encara no hagués tornat, i vaig decidir anar-la a buscar.
[TEMA TANCAT] | |
| | | | Anem a parlar èlfic o a fer algina cosa que moli molt!!! [Lizzie] | |
|