| Anem al LLac | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
Alice Cooper Cinquè curs
Nombre de missatges : 58 Fecha de inscripción : 24/02/2012 Edad : 29
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 1:26 am | |
| Estic portant al Fuet amb la seva corretja al llac, fa molt que no vaig al llac, des de la meva tornada no he tingut oportunitat, i com que el Fuet no ha vingut mai doncs li ensenyu.
-Que t'agrada? És macu- dic mentre m'assec i trec a la Gorda de la meva motxilla perquè ja m'estava miolant, vol veure el seu lloc preferit del castell... | |
|
| |
Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 1:31 am | |
| Estava caminant cap al llac quan vaig nota que el xif saltava de la meva butxaca i corria cap allà.
-Xif vina aquí!- Li vaig ordenar.
Aleshores vaig veure que hi havia un petit basal i que s'estava mullant allà, vaig aixecar el cap i vaig veure a l'Alice.
-Vinga xif surt d'aquí! Ey! com va tot?- La noioa em va mirar i em va dir que tot anava be, li vaig dir que a mi també i ens vam posar a parlar. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 1:45 am | |
| - Spyro! Spyro! - cridava, corrents.
Jo anava corrents darrere el mico que se m'havia escapat dels braços i jugava a allunyar-se de mi. En Frethya, el petit tigre, trotava al meu costat. La gent no acostumava a veure mascotes com aquelles, i més d'un parell s'havien espantat en veure'm amb un tigre, però jo em sentia perfectament.
- Spyro, no, a l'aigua no!
Massa tard. El mico es va ficar a l'aigua, esquitxant a dues noies que hi havia allà. Vaig fer una ganyota, agafant el tigre en braços, mentre el mico nedava, fent tonteries.
- Ho sento molt si us ha esquitxat, li agrada molt jugar... - vaig dir a les noies. | |
|
| |
Alice Cooper Cinquè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 1:49 am | |
| -Uoooo , un tigree m'encanteeen, jo teniaa una panteraa, mola trubar algú que tingui mascotes no usuals- dic mentre la Gorda es posa davant de l'Allie per mirar el tigre més d'aprop, sembla que li ha agradat,- Seu Allie, que aqui estem parlant | |
|
| |
Cathy Smith Quart curs
Nombre de missatges : 156 Fecha de inscripción : 23/02/2012 Edad : 27 Ubicació : Qui sap?
| Assumpte: Re: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 1:55 am | |
| -Va tu tranquila el xif a fet el mateix just arribar!
Aquest va relliscar de les meves mans i es va posar donar bot a sobre del tigre.
-Xif! com s'et mengi jo no et rescatare t'aviso!, de cop va canvia de rumb i es va posar a donar bots al cap de l'Allie, ho sento- el vaig agafar amb les mans i m'el vaig ficar a la butxaca.
-Si, vine seu aquí!
| |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 2:00 am | |
| - D'acord! - vaig dir, somrient.
Vaig seure amb elles, mentre mirava com les seves mascotes anaven cap al Frethya i cap a mi, curioses. Vaig cridar l'Spyro, que va sortir de l'aigua i es va posar a la meva falda, mullant-me tota.
- I de què parlàveu? - vaig preguntar, curiosa, mentre acaronava el llom del Frethya, que s'havia estirat al meu costat. | |
|
| |
Alice Cooper Cinquè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 2:09 am | |
| -La veritat ni me'n recordu- dic fent un somriure- així que per ser la úlitima en arribar tens el deure de posar tema muahhahha- dic mentre saltu fent la meva risa malvada.
Descordu al Fuet ii l'emputxo cap a l'aigua perque nedi una mica... | |
|
| |
Cathy Smith Quart curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Ds Abr 07, 2012 7:31 am | |
| -Exacte!, vaig dir assentin amb el cap, bona idea Alice!-
Vaig veure que l'Alice soltava al Fuet així que vaig decidir que el xif que no deixava de donar cops dins la meva butxaca es mulles una estona.
-Vinga ves-hi, per no et pasis que ens coneixem!- | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dg Abr 08, 2012 10:43 am | |
| Vaig començar a acaronar-li el llom al Frethya, que em mirava, curiós, i vaig deixar que l'Spyro anés a córrer per allà.
- Doncs la veritat és que ara mateix estic massa cansada dels deures... M'he tirat com dues hores a la biblioteca intentant trobar qui va ser el rei dels goblins durant la guerra als Balcans, i ha estat impossible...
Vaig mirar-les, somrient.
- Què heu estat fent, vosaltres? | |
|
| |
Alice Cooper Cinquè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dl Abr 09, 2012 3:38 am | |
| Buff.. dues hores a la biblioteca, alló era molt. -Doncs jo eh... bueno he fet la mitjdiada... i bueno... si he fet la mitjdiada aquí sacava...- dic mentre intentu fer un somriure, és una mica patetic... la Allie estudiant i jo fent la mitjdiada... i lu pitjor m'havia saltat la primera hora de classes per dormir més... si... patetic... | |
|
| |
Cathy Smith Quart curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dl Abr 09, 2012 3:46 am | |
| -Jo me llevat ven d'hora i he caminat unes tres hores, he començat a fer uns deures i quan he vist que m'aborria he vingut cap aquí!, si això es tot!-
Quan ho explico me n'adono de que avui havia fet bastant, però que mes dona! Faig un somriure i em callo. | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dg Maig 06, 2012 8:12 pm | |
| Ric amb els seus comentaris. És bo veure com encara queda una mica de gent no paranoica. També cal dir que jo no sóc la més indicada per parlar d'això, tenint en compte que vesteixo tota de blau i estic mig absent a estones. Em duc la mà al coll, inconscientment, tocant la cicatriu que hi tinc.
- Us ve de gust fer alguna cosa? - pregunto.
Els somric a l'Alice i a la Cathy, mentre jugo amb l'Spyro.
- Necessito airejar-me una mica i oblidarme de... Del rei dels gòblins - afegeixo, rient. | |
|
| |
Cathy Smith Quart curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dg Maig 06, 2012 11:16 pm | |
| Ric amb ella, se la veu una mica distreta, com pensativa, no puc evitar mirar que es toca una cicatriu que te, tot i que tinc curiositat desideixo no parlar del tema.
-Esclar! a mi em ve de gust fer qualsevol cosa! se t'acudeix alguna cosa? Li pregunto amb un gran sonriure. | |
|
| |
Alice Cooper Cinquè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dl Maig 07, 2012 5:23 am | |
| - ohhhhh sii siusplau anem a fer algu, es que em sentu un poc inutil, no he fet re en toot el dia-dic amb un somriure- haviaam seixeume pensar... - miru els animalets tocan l'aigua, alÇo una cella i les miro amb un somriure de costat- ens banyem? | |
|
| |
Allie Lovegood Sisè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dc Maig 09, 2012 9:28 am | |
| Les escolto a les dues, i quan l'Alice proposa això de banyar-nos somric àmpliament:
- És la millor idea que hauries pogut tenir!
M'aixeco, deixant l'Spyro sobre el Frethya, i em trec la túnica. Amb un moviment de vareta, em canvio de roba, quedant en un biquini de color blau, i deixo la meva roba a terra, ben posada. M'acosto a l'aigua, i suco els dits del peu dret. Està congelada. M'estremeixo, però m'encanta la situació, així que faig un pas endavant.
- A què espereu? Està boníssima! | |
|
| |
Cathy Smith Quart curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dj Maig 10, 2012 2:07 am | |
| Veig que l'Allie comença a entrar a l'aigua, així que la segeixo, em trc la tunica i em posu un biquini lila. Vaig corrents sense pensar-m'ho mentres cridu.
-BOMBAAA!!!!!!!!-
Em tiru i esquitxo tota la cara de l'allie.
-Alice vina!!! està boniiiissimmaaaa!! li dic mb un somriure i em posu a nedar. | |
|
| |
Alice Cooper Cinquè curs
| Assumpte: Re: Anem al LLac Dj Jun 14, 2012 5:39 am | |
| L'Allie i la Cathy ja són a l'aigua... vale va... agafo la vareta i em cambio la túnica a un bikiny negre, a poc a poc Alice a poc a poc... ahhh ostia que freda que està... vale sense pensars-ho, una, dos i ...
-ahhh.... buufff.. bufff- em mullo els cabells que encara no havien tocat l'aigua..., nado una mica per entra en calor, bussejant m'acosto a les noies i els i começo a esquitxar amb els peuus... | |
|
| |
| Anem al LLac | |
|