Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 1 usuari connectat :: 0 Registrats, 0 Ocults i 1 Invitat

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!

+13
Luke Jenkins
Ursula Black
Gisèlle Possesseur
Georgia Gray
Kikus Fortin
James Bohr
Maggie Prewet
Erin River
Emily Blake
Eileen Tyler
Samanta Williams
Agatha Black
Allie Lovegood
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Invitat
Invitat

Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 5:27 am

No vaig arribar a saber què tramaven l'Emily i companyia, perquè aleshores van arribar dues persones més. Eren els bessons de Hufflepuff, Daanna i Saul crec que es deien.

- Eii! Crec que no ens coneixem, sóc la Marta, encantada ^^ - vaig veure que portaven les copes buides, així que vaig agafar l'ampolla de vodka que havíem deixat sobre una tauleta i els en vaig oferir - Tota vostra! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 5:29 am

L'alcohol, tot i aguantar-lo bé, va començar a pujar. Ja devia ser la segona copa que em prenia. Això estava clar; si havia de beure més, variaria una mica. Si ens hem de desfasar... fem-ho bé!

- Doncs... El que vulguis, espiem. - vaig dir, somrient -. Què et sembla si espiem el que hi ha darrere la barra i ens ho passem bé?

Vaig aixecar-me, em vaig posar darrere la barra i vaig treure dos gots de xupito.

- Això millor ens ho prenem ara, perquè si ens esperem a anar més tous... a part que no serem capaços ni d'omplir el got, ens agafarà un xungo - vaig treure set ampolles de sota el calaix -. Això és... vodka, ginebra, whisky, tequila, rom, martini i licor de cafè. T'atreveixes?

Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 5:34 am

- Espiar la barra és molt més ineteressant que espial la gent - vaig assentir, i el vaig seguir.

Vaig escoltar el que em porposava. Ja m'hagués pogut que volia que brindéssim amb cicuta, en aquell moment estava encandilada.

- Perdona? Que si m'hi atreveixo? - vaig preguntar-. Tu saps amb qui estàs parlant? Au, va, preparar la teva poció màgica... - vaig dir, mentre m'asseia a un tamboret davant seu.

Vaig saludar l'Erik amb la mà, que era dos seients enllà.

- No he vist el teu nom a la llista del Drinking Game, cagat! - li vaig cridar.
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 5:37 am

- Tens raó, Ur! Puja aquí amb mi, en cantem una les dueees! Què et sembla la de... Hum... Si! Cantem Welcome to my life, Ur?
Vaig riure, i vaig fer un altre glop de champagne, i la vaig convidar a pujar, allargant-li la mà.

OFF: Ara ho farem així: S'adjuntarà un vídeo de la cançó i la lletra cada cop que algú canti al karaoke, ok? Si son dues o més, que només ho faci un del grup.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Nombre de missatges : 198

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 5:42 am

Vaig saludar amb el cap a l'Agatha, i vaig somriure a la seva provocació.

Em vaig girar cap a ella, amb un somriure burleta als llavis.

-Perquè no deus voler perdre, mico. Però ara mateix m'hi apunto, no pateixis.- Vaig dir, amb el mateix to de veu que va fer servir ella.

Em vaig aixecar, vaig anar cap a la llista del Drinking game i hi vaig apuntar el meu nom.

Vaig tornar cap on era abans.

-Després no diguis que no et vaig avisar... Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 5:43 am

Va acceptar el repte i, mentre servia, va saludar al Lestrange. Pel meu cantó, vaig anar posant, quasi amb comptagotes, cadascun dels ingredients del xupito, intentant que no vessés.

- Una mica d'això... Una mica d'allò... - vaig acabar els dos xupitos, que estaven ben freds, i vaig tornar al seu costat, després de guardar les ampolles -. Apa, aquí ho tens. Prepara't, perquè fot una hòstia que flipes.

Vaig agafar el meu xupito, després de donar un cop d'ull a la festa. Ja es veia a venir que ens passaríem la nit bevent, però en cap context amb la Black. No, és clar, si el que volia era aguantar tota la nit sense llançar-me al seu coll. "Ni que fossis un vampir, noi...!".
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 5:54 am

Vaig somriure davant la invitació de la Gis. Vaig anar cap a ella i en el camí vaig agafar una copa de cava. Vaig pujar. Em vaig mirar a la Gis i amb una cella aixecada vaig dir-li;

- Dona-li canya, Gis! - I vaig aixecar la copa de cava, enlaire.

La Gis va enjegar el reproductor, i aviat van començar a sortir les primeres imatges del videoclip i, a sota, la lletra de la cançó.

Amb un estil característic vam començar a cantar...

Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong and no one understands you
Do you ever wanna run away?
Do you lock yourself in your room with the radio on turned up so loud so that no one hears you screaming

no you don't know what its like when nothing feels alright
no you don't know what its like to be like me to be hurt to
to feel lost to be left out in the dark
to be kicked when you're down
you feel like you've been pushed around to be
on the edge of breaking down and no one's there
to save you no you don't know what its like
welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
are you sick of feeling so left out?
are you desperate to find something more before your life is over?
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around? with the big fake smiles and stupid lies
While deep inside your bleeding

no you don't know what its like when nothing feels alright
no you don't know what its like me to be hurt to
to feel lost to be left out in the dark
to be kicked when you're down
you feel like you've been pushed around to be
on the edge of breaking down and no one's there
to save you no you don't know what its like
welcome to my life

no one ever lied straight to your face
and no one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be ok
everybody always gave you what you wanted
never had to work it was always there

you don't know what its like, what its like
to be hurt to feel lost to be left out in the dark
to be kicked when your down you feel like you've been pushed around
to be on the edge of breaking down and no one's there to save you
no you don't know what its like

to be hurt to be lost to be left out in the dark
to be kicked when you're down you feel like you've been pushed around
to be on the edge of breaking down and no one's there to save you
no you don't know what its like welcome to my life.

welcome to my life
welcome to my life.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:18 am

- Bé, pel que sembla som els alcohòlics de la festa. Si veus que començo a fer un streaptease damunt una taula, para'm, eh? - vaig dir rient i vaig agafar un dels gotets de xupito.

- Per les festes "immemorables" - vaig brindar amb un somriure, i em vaig empassar el contingut del gotet.

O.O

Vaig deixar el gotet sobre la taula amb un cop.

- Waaaaaa! - tot em feia voltes-. D'on has tret la recepta, l'has invocat dels inferns?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:24 am

Vam brindar en honor a la festa, i vam empassar-nos la mescla. Ja l'havia tastat més d'una vegada, però seguia sentint-me com si m'haguessin clavat un cop a l'estómac, cada vegada que en bevia.

- Ni més ni menys, Black... - vaig dir, rient.

Vaig acariciar-li el dors de la mà, que tenia damunt la barra, al costat del vas de xupito. De seguida em vaig adonar que se me n'anava l'olla, o sigui que vaig apartar la mà i vaig deixar anar un "Perdona" en un murmuri.
Llavors vaig donar un cop d'ull al rellotge i vaig veure que faltaven escassament dos minuts per les dotze.

- Eh, gent! Que tothom agafi el seu raïm, que ja són quasi les dotze! - vaig dir, en veu alta, perquè tothom em sentís.
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:30 am

Arribava tard. Al entrar vaig vore que hi havia prou gent i que cada un anava al seu rollo.
Em vaig dirigir cap a unes butaques i vaig agafar un poc de menjar.

Em vaig sentar, no hi veia a ningú conegut.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Nombre de missatges : 2493

Estatus
Estudis: MAG en Auror
Residència: Ex-Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:33 am

Em vaig quedar un poc ausent i aleshores em vaig donar compte de que tenia un got a la mà, pensant que era suc, vaig beure.

Vaig caminar per la sala, distreta, mirant que cada un anava a lo seu, aleshores vaig xocar amb algú.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:40 am

Vaig entrar a la festa i vaig vore que hi havia molta gent. La sala estava plena, molt plena. Em vaig dirigir cap a un grup de gent on vaig vore a una xica de la meua residencia, River, crec que és deia.

- Hola, com va?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:40 am

Vaig notar la mà del Fortin sobre la meva, i me les vaig quedar mirant. Just quan anava a girar la meva per agafar-li, però, em va deixar anar. Aix. U.U'.

Aleshores va dir que agafessim els nostres raïms.

- Apropinquet! - vaig dir, i dues bossetes de raïm van venir fins a nosaltres-. No estaria bé deixar-te aquí tot sol, de manera que em quedaré perquè sóc així de caritativa.

No estava sol ni de bon tros, perquè havien vingut uns quants Slytherin, però volia quedar-me amb ell, i alguna excusa havia de posar. No era gaire bona, però l'alcohol començava a pujar i no donava per més. Misteriosament, ningú dels presents semblava haver-se adonat que estàvem junts tota l'estona.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:48 am

El mervin va venir amb nosaltres. El vaig saludar amb el cap.
Aleshores vaig veure l'Ed, sol, en una taula. vaig fer un sospir, vaig deixar el suc a la taula i m'hi vaig acostar.

- si jo he vingut i m'ho estic passant bé, tu no et quedaràs pas aquí tot sol sense fer res- vaig dir-li, agafant-lo de la mà i portant-lo on érem.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:49 am

- Ouch! - vaig fer, quan vaig xocar contra algú.
Vaig aixecar la vista, cap a la persona. La Sam. Vaig somriure, i li vaig allargar un dels gots que portava, que per sort no havien vessat.
- Hola Saam! Això mola, eh? Vols aigua? - vaig dir, i li vaig allargar el got.
En realitat era vodka, però com que estava tot molt fosc i hi havia molta gent, es confonia. Vaig fer un glop al meu got, que era de Molt suc de taronja i una miqueta de vodka, i li vaig allargar també una bossa de raïm, que havia agafat de la taula que teniem al costat.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:51 am

- Oh, si per favor, estic sedienta.- vaig agafar el got i me el vaig beure tot d'una.- Segur que és aigua? Té un gust estrany.- vaig deixar el got i vaig agafar el raïm.- Anem a fer les campanades?- em vaig donar que tenia sed i que el aigua no me l'havia llevat.- Tinc sed, tens més aigua o suc?
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:52 am

Va fer un gest amb la vareta i dos bosses amb dotze grans de raïm van sortir de sota la barra, i van posar-se a les nostres mans.

- Tot un plaer, tenir-te aquí, doncs... - vaig dir.

Em va semblar una mica estrany que, tot i que no ens havíem separat quasi en tota l'estona, ningú hagués dit res. Ni tan sols en Vimes, que devia ser en alguna banda de la sala, s'havia adonat d'aquell detall. I està clar que, si algú se n'hagués adonat, ens ho hauria dit...

Vaig prestar atenció al gran rellotge que hi havia a la paret. Faltava mig minut. Vaig obrir la bossa i em vaig preparar per menjar-me aquells dotze grans de raïm. I, ja de pas, em vaig pensar un propòsit per l'Any Nou: "Aconseguir que la Black tornés amb mi". Semblava egoista, però la necessitava. I, tot i haver fet falta una mica d'alcohol per adonar-me que faria el que fos per estar amb ella, no ho pensava deixar passar.

De tota manera, l'endemà no recordaríem res...
Tornar a dalt Ir abajo
Edgar Williams
Cinquè curs
Edgar Williams

Nombre de missatges : 733

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:54 am

Estava menjant quan va apareixer Erin, em va agafar del braç i em va dur amb altra gent.

- No tenia intenció de quedar-me sol, el que passa és que no veia a ningú.- vaig saludar a Mervin i vaig agafar un pastisset.- Que vos conteu?
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 6:58 am

- Això espero pel teu bé- vaig fer amb un somriure, i vaig mirar el rellotge- Doncs que falta molt poc per mitjanit- vaig dir- i em vaig tornar a aixecar. Al cap d'un minut tornava amb un plat ple de branquetes de raïm.

- Aquí teniu- vaig dir repartint-ho, i em vaig posar a preparar-ho.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 7:03 am

- Mmmm... No se si era aigua... - vaig murmurar, somrient -. Ei, Sam! Anem a saludar per allà, a veure si aconseguim que la Erin canti! I també estan el teu germà i el Mervin! Vingaaa aneem!

Vaig agafar-la de la mà i vaig obrir-me pas a través de la gent per arribar fins on estaven. Començava a notar els efectes del vodka... Guay!

- Eriin! Edgaaaar! Meeerviiiin!!! - vaig fer, arribat a ells amb la Sam agafada de la mà.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 7:10 am

Vaig abaixar els ulls, posant-me vermella per la intensitat amb què em mirava el Fortin. Vaig mirar al meu voltant, dissimulant. Vaig topar amb la mirada del Saul. "Què he de fer?" - em va preguntar movent els llavis. Pobre, no sabia si venir i separar-nos o fer com si no veiés res... potser es notava molt no?

Em vaig encongir d'espatlles. No ho sé. No havia planejat que allò anés d'aquella manera, tampoc. Si que havia volgut estar amb el Fortin a estones, però és que estàvem junts TOTA L'ESTONA. I la cosa és que volia que ho seguissim estant. Volia poder estar amb ell sense conseqüències, sense que es desbaratés res del que havia muntat. I aquella era la nit ideal.

Propòsit d'any nou: "Tenir una voluntat més forta". Vaig tornar a mirar-lo i ja vaig sentr com flaquejava. I si la meva voluntat era ell? Els segons van anar passant... deu segons per mitjanit.
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDs Gen 01, 2011 11:18 pm

Vaig apropar-me a la barra i vaig agafar el raïm per les campanades. Tot i que sempre em quedava amb tota la fruita a la boca... No sé per què ho seguia fent. Ja que estava a la barra vaig aprofitar per agafarme una altre copa per mi i tres més. Vaig apropar-me on eren els de Hufflepuff i els hi vaig donar una a l'Emily, l'altre al Saul i l'última al Luke - Va- els hi vaig dir amb un somriure- A veure si animeu una mica la festa ^^

Després vaig sentar-me en una cadira, per allà aprop, i vaig dedicar-me a preparar el raïm, encara m'atragantaria i muntaria un espectacle allà al mig de la festa...
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDg Gen 02, 2011 12:53 am

De sobte em vaig trobar amb una copa a les mans que m'havia portat l'Eileen per "veure si animava una mica la festa".

-No, jo no...- vaig intentar dir-li que no bevia, amablement, però ella no em va sentir (o no va voler) i es va asseure en una cadira.

Vaig deixar la copa a una distància prudencial de mi i vaig agafar el raïm preparat per quan sonessin les campanades.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDg Gen 02, 2011 1:48 am

Casi tothom va sudar del meu brindis, genial, simplement genial. Però al final em va servir, perquè no m'havia begut ni mitja ampolla que vaig haver de parar per respirar.

Estava acostumada a que em cremés el coll, i sabia que això volia dir que em pujaria més i més ràpid. Així que em vaig retirar a un racó amb la meva ampolla, mirant la festa murmo que s'havia muntat allà. Molt guai tot, però l'ambientillu l'havia de posar la gent, i si eren aborrits i no bebien...

Quan aquelles dos van acabar de cantar vaig pujar a l'escenari, caminant mig de costat, per fi em començava a pujar!

A veure, era un nit... cualsevol cosa... igualment tothom sudaria... i ningú se n'enrecordaria... "i, què vols, jo ja canto bé, i les cançons de Kesha la claven molt amb com estic ara, amb l'humitat de fora tinc tot el cabell ondulat i despentinat, i el vestit... bueno, no queda tan kesha... però així..." vaig agafar el vestit i el vaig estripar una mica, vaig baixar-me una màniga perquè s'em veiessin el sostenidors una mica i amb la vareta el vaig escurçar casi dos pams i el vaig cremar una mica.

A cada pausa bebia un glopet de l'ampolla, i quan vaig baixar no en quedava casi gens.

Després vaig veure que la gent començava a agafar el raïm, vaig agafar una bosseta i vaig buscar algú amb qui acoplar-me. Ah, abans havia sentit que unes de Gryffindor volien que una cantés. Em vaig acostar a aquelles amb l'ampolla a una mà, el raïm a l'altre i amb els cabells casi pitjor que la Kesha.

-Hola!! No canteu!? Vinga, va, he shentit que cantesh molt bééé. -vaig dir a la petitona amb cara de bona nena.- shi volsh, veu una mica... i veuràsh com et veé mesh de gushhhhht.
Tornar a dalt Ir abajo
Samanta Williams
Auror
Auror
Samanta Williams

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 3 EmptyDg Gen 02, 2011 2:23 am

Em vaig girar vaig vore a un sly, borratxa, diguent a Erin que cantara. Vaig preferir ignorar-la. Em vaig girar cap Al.

- Com que no saps si era aigua?- vaig preguntar.- Ja saps que jo no bec. Pensa que pasaria si ho fera!- vaig deixar el got damunt d'una taula- Heu vist a Thomas?- vaig preguntar als que estaven alli.
Tornar a dalt Ir abajo

Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent