Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Escapats de la festa [Kay] HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 80 el Dj Nov 21, 2024 1:41 am
Escapats de la festa [Kay] HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Escapats de la festa [Kay] EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Escapats de la festa [Kay] EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Escapats de la festa [Kay]

2 participantes
AutorMissatge
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Nombre de missatges : 127

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

Escapats de la festa [Kay] Empty
MissatgeAssumpte: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 5:23 am

Passem a per els abrics i sortim a fora, als jardins. És una mica fosc, però al ser cap d'any Hogwarts segueix il.luminat, i això ho il.lumina tot... Ensenyant la neu blanca i els arbres nevats.

-Millor? Aqui no fa calor, eh?- "És clar que no fa calor, estupid, no veus la neu?"-Perdona, quina cosa més tonta...

Li faig un somriure, una mica avergonyit per el que havia dit. Ella semblava més guapa, entre la neu, per algun motiu que no acabava d'entendre.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Nombre de missatges : 75

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Slytherin

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 7:47 am

Agafem els abrics i marxem de la sala sense cridar gaire l'atenció, per dirigir-nos als jardins. Hogwarts està nevat i preciós, i passar aquesta estona amb ell és una expectativa molt més bona del que imaginava en realitat.

- No és tonta, és... Curiosa? - ric una mica, fregant-me els braços, amb nerviosisme.

Quan respiro, un petit núvol de vapor blanquinós surt dels meus llavis, esvaïnt-se en l'aire, i somric, mirant el cel i caminant al seu costat per la neu que cobreix els jardins.

- De fet, jo tinc una mica de fred i tot - comento, somrient una mica, tímida.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 8:53 am

-Tens fred? - Demano. Jo estic ben abrigat, així que no sento molt el fred... Anem cap on hi ha un tronc caigut i ens asseiem. Veig que es frota els braços, i em sento malament.- Eh, vine aqui, que potser amb el meu abric ens podem abrigar tot dos.

Intento no possar-me vermell quan li dic això, fent un gest amb els braços perquè es vingués cap a mi.

-Vine, va...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 10:26 am

Anem cap a un tronc que hi ha allà, i ens asseiem. Em frego els braços, intentant reduïr el fred que tinc, quan ell diu que amb el seu abric ens podem abrigar tots dos. Em poso molt vermella, tan sols espero que no es vegi gaire.

- N'estàs segur...?

Amb el seu gest de braços i les seves paraules, interpreto que sí. Em mossego el llavi, somrient una mica, i em fico on m'indica, quedant dins el seu abric. Tanco els ulls uns segons, perquè el moment m'agrada molt. Ell m'agrada molt.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 10:38 am

L'abraço, content de tenir-la entre els meus braços. Sentint el seu olor, la seva escalfor. La tapo amb el meu abric.

-Escolta...Kay...

Li he de dir? Sento el meu cor anant molt rapid. Si hi ha algun moment per fer-ho, es aquest.. No volia cagar-la... Però ella em va dir que a la vida a vegades un ha de fer cor fort i arriscar-se.

-Kay, jo...

Editat per darrera vegada per Oliver Wood el Dc Gen 09, 2013 2:28 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 10:47 am

Noto com m'abraça i somric, enterrant el nas a l'abric, sentint-me mil vegades millor. Quan ell em parla alço el rostre, mirant-lo als ulls.

- Si...?

Em mossego el llavi, escoltant el que sigui que m'ha de dir, esperant les seves paraules mentre noto com el cor em batega molt més ràpid del normal.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 10:56 am

Veig el seu rostre, quan em mira, i tots els nervis se'm van de cop. El seu rostre, la seva careta, els seus ulls... No perdia res, i si tot funcionava bé...

No vaig dir res més. La vaig mirar fixament uns segons, i després vaig apropar el meu rostre al seu, poc a poc, fins que els meus llavis es junten amb els seus en un petó dolç i suau, aquell petó que portava esperant des de feia ja setmanes. Després vaig separar-me d'ella i vaig mirar-la. Esperant no haver-la cagat...
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 11:02 am

Em quedo observant els seus ulls amb atenció, aquests ulls que em tenen boja, també aquest rostre que se m'apareix en els meus somnis més bonics des de ja fa unes setmanes.

Sento un petit calfred en veure com se m'ampropa, i m'adono que és un calfred de ganes. Sí, de ganes. Em moro de ganes de sentir els seus llavis. I no m'he d'esperar gaire. Ell deixa que els seus llavis reposin sobre els meus uns segons amb dolçor, per després separar-se de mi i mirar-me amb atenció. Jo somric, somric amb felicitat, mirant-lo amb els ulls brillants, i no dic res, simplement m'abraço a ell amb força, i apropo els meus llavis als seus una altra vegada.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 08, 2013 11:19 am

Sento com el meu cor fa un bot en veure aquell somriure que tant m'agradava, i en sentir els seus llavis de nou juntant-se amb els meus. Els meus cabells canvien de cop a verd herba, mentre allargo el petó. Havia imaginat més de mil copa aquell petó que ella em donava, però com aquest superava qualsevol d'ells.

-Kay...-li xiuxiuejo, feliç, mentre l'estrenyo més contra mi.- No t'imagines com de feliç soc en aquests moments...

Per què sera que quan més ganes tens d'alguna cosa... Més felicitat es genera en ibtenr-la?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 22, 2013 9:02 am

No puc evitar riure quan m'estreny contra ell, tancant els ulls, feliç. Li acarono la galta, amb un somriure als llavis, i llavors li miro els cabells. Són verds.

- Què vol dir que estiguin verds? - pregunto, amb un somriure.

Abans que em pugui contestar li faig un altre petó, alegrement, sense poder-me creure encara que estigui amb ell en aquests moments, que m'hagi fet aquests petons. Estic en un núvol.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Gen 22, 2013 9:15 am

Li corresponc els petons, amb ganes, buidant del tot la meva ment per dedicar-me a ella. M'acarona la galta, amb un gest tendre, i em demana que vol dir el verd. Abans de poder respondre, però , torno a sentir els seus llavis sobre els meus.

-Felicitat.-Li dic, somrient.-Això vol dir, Kay...

Li torno a fer un petó. Em sento com mai m'he sentit.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDg Gen 27, 2013 2:46 am

Em poso encara més vermella i amago la cara al seu pit, rient. Felicitat. És feliç, ara. Com jo, de fet.

- És... És genial, saps?

Em mossego el llavi, atansant-me de nou a ell i ajuntant els meus llavis amb els seus. Trobo les seves mans, i les agafo, sentint-me segura, contenta, feliç al seu costat.

- A veure què ens diuen si ens enganxen... - dic, amb una petita rialla, imaginant-me la situació.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDg Gen 27, 2013 2:56 am

-Què diguin el que vulguin que jo ja estic content.- tararejo, en veu suau, agafant les seves mans.

Els seus llavis eren suaus, dolços, i per alguna raó, provocaven una necessitat dins meu, quant més els besava, més ganes de tornar-los a provar tenia. Mai m'havia passat això amb cap altra, i em feia sentir-me... molt bé, molt feliç.

-És més que genial.

Li acarono la galta, somrient, i l'abraço, apartant la mirada per uns segons, una mica vermell.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDg Feb 03, 2013 8:10 pm

Em quedo abraçada a ell, sense dir res, deixant que el lleu xiuxiueig del vent i els sorolls puntuals dels jardins parlin per nosaltres. No sé quanta estona passem així, però és una situació simplement perfecta. Ell, jo. Què més necessito?

De sobte un pensament em creua la ment i ric una mica, girant el cap per mirar-me l'Oliver i dir, riallera:

- Hi ha una cosa bona d'estar al passat que no hem dit... - em mossego el llavi i li faig un altre petó abans d'afegir -. Aquí el meu pare no et pot matar.

I ho dic en broma, però... Tots sabem com és el pare amb aquestes coses.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDl Feb 04, 2013 3:35 am

Tenir la Kay als meus braços, asseguts a un tronc, envoltats de neu. Sols, amb el xiuxiueig del vent. No necessitava jo res més, per estar feliç. Encara que fossim al passat, encara que no sapiguessim com tornar. Em donava igual, ella i jo,els seus petons i les seves carícies, i ja està. Punt i final.

Escolto el que em diu i ric, sense poder-ho evitar. Sí, conec massa bé al Jack Fox, i ja l'he escoltat alguna vegada dir-li a la Kay que res de nois, que sap massa bé que fan els nois amb quinze anys. Feia una mirada realment severa.

-Mmm... vaig fent testament per quan tornem, doncs?

Li faig un petó dolç, i després i la beso al coll, amb dolçor.

Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDl Feb 04, 2013 3:42 am

Ric una mica, fent que no amb el cap, deixant-me fer aquells petons que tant m'agraden.

- Tranquil, que la meva mare no és així... Suposo que ella et sotmetria a un interrogatori o alguna cosa així - dic, i em poso a riure després, abraçada a ell.

Una altra estona de silenci. Cada vegada és més de nit, cada vegada fa més fred, però poc em preocupa. Alço el cap altra vegada, fent-li un petó a la galta, i dic:

- A més... Representa que les nostres mares són amigues, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDl Feb 04, 2013 6:40 am

-Eh, però si soc Raven! A la teva mare li agraden els Ravens, no em podré botar l'interrogatori?- demano, rient.

L'abraço, somrient i faig que sí amb el cap quan diu que les nostres mares son amigues.

-Ahà... Jo crec que la meva mare fliparia. El meu pare... el meu pare també, però de seguida t'acceptarien. Suposo...

Li faig un petó al front, content, i me la miro, girant una mica el cap.

-I que, creus que passaria l'interrogatori de la teva mare?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Feb 05, 2013 10:36 am

Certament, les nostres mares fliparien, totes dues. Ric una mica, tancant els ulls quan em fa el petó al front, i em faig la pensativa.

- A veure... Fem un simulacre.

M'incorporo només una mica, fent-li un petó mentre li acarono la galta suaument.

- Primera pregunta... Per què et vas fixar en la Kaylee Fox?
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDt Feb 05, 2013 10:02 pm

Somric, quan diu que farem un simulacre i alço una cella quan em fa la primera pregunta.

-Aquesta és senzilla... la Kaylee és... és una noia especial. Guapíssima, amb una personalitat molt interessant i que fa que la vulguis coneixer més, i estar més amb ella. És... impossible no fixar-te amb ella, ja que... ja que sobresurt de totes les altres. Em va costar adonar-me'n de que era ella, la que em feia perdre la concentració a les classes. I un cop ho vaig saber, em va costar més, prestar atenció. És especial, i volia provocar-li un somriure, o veure que era feliç.

Quan callo és com si hagués tornat al jardí. havia estat com si les paraules em portessin al passat, bé, al futur, quan m'havia adonat de que la Kaylee m'agradava. Tot el que havia dit era veritat, absolutament veritat, i pensar-hi em sonava molt... cursi.

-Sona fastigosament cursi, però es la veritat.- dic, alçant les espatlles.
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDc Feb 06, 2013 5:42 am

Em quedo mirant els seus ulls i, a mesura que va parlant, un somriure estúpid es forma als meus llavis. Mai ningú havia dit res així referint-se a mi, i el fet que sigui ell el primer en fer-ho em fa molt més feliç del que pot arribar a imaginar.

- Uau... - dic, amb les galtes envermellides.

Remeno una mica el cap, rient, mentre l'abraço, i em quedo pensativa després.

- Val, segona pregunta que tocaria... Però aquesta també per part del meu pare. Què n'opines, de les criatures màgiques?
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDc Feb 06, 2013 9:44 am

L'abraço amb un braç en silenci, estrenyent-la contra mi, també una mica vermell per la confesió que acabo de fer. Sigui com sigui, sembla que la primera pregunta l'he superada, perquè em demana què en penso de les criatures màgiques. Alço una cella, sorprés per la pregunta. M'esperava una com la d'abans, sobre la Kay.

-Euh... doncs... molen?

Ric, abraçat a ella, i torno a parlar.

-No sé que dir. El meu preferit és l'hipogrif, encara que mai n'he vist cap. M'agradaria veure algún alguna vegada.

Me la miro, durant uns segons, a aquells ulls tan bonics, i somric.

-Superada, la pregunta?
Tornar a dalt Ir abajo
Kaylee Fox
Cinquè curs
Kaylee Fox

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDs Feb 09, 2013 8:30 pm

Ric, abraçant-lo quan parla, i me'l miro, fent que sí amb el cap, amb un somriure torçat.

- Sí, pregunta superada. I em temo que aquestes dues són les úniques que sé segur que et faria... Perquè la resta ni idea. És a dir, és ma mare, ja saps... Se li'n va la olla de tant en tant.

Em quedo en silenci, simplement feliç pel moment. Sí, la mare està molt boja. Però no la puc culpar... Al cap i a la fi, jo també ho estic.
Tornar a dalt Ir abajo
Oliver Wood
Sisè curs
Oliver Wood

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Escapats de la festa [Kay]   Escapats de la festa [Kay] EmptyDg Feb 10, 2013 1:21 am

-La tinc a classe, va al meu curs, la meva residència.- dic, possant els ulls en blanc.- M'és raríssim, t'ho juro... bha, no crec que estigui boja. Simplement... simplement és interessant. Com tu. Bé, com tu no, tu ho ets mil vegades més.

L'abraço, estrenyent-la contra mi, pensatiu, i li faig un petó a la galta, content.

-I tu, Kay... des de quan estaves així per mi?- Era pura curiositat, per veure si podia haver-li fet el petò abans i m'hagués acceptat també...- Des que em vaig tirar al llac gelat i em vas fotre aquella bronca?- demano, mig en broma.
Tornar a dalt Ir abajo

Escapats de la festa [Kay]
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1