| Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! | |
|
+13Luke Jenkins Ursula Black Gisèlle Possesseur Georgia Gray Kikus Fortin James Bohr Maggie Prewet Erin River Emily Blake Eileen Tyler Samanta Williams Agatha Black Allie Lovegood 17 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 7:05 am | |
| Em va tira tota la copa per damunt. Me la vaig mirar amb rabia, aixi que eixes tenia?
-Purgo.- i vaig quedar neta, igual que abans.- Mira puta, que no sapigues cantar no és la meua culpa, el que tens tu és diu envidia.- vaig dir mentres me la mirava.- Encara que pot ser ets curteta i no ho saps.
Em vaig apropar a ella i li vaig fer que caia damunt seua, però en veritat li vaig donar una espenta que va fer que caiguera a terra.
- Oh! Que pena!- vaig dir.- Soc un poc patosa.- vaig dir amb el mateix to que ella havia utilitzat.
| |
|
| |
Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 7:28 am | |
| -Jo, enveja d'aquella asquerosa sang de fang? No em facis riure, idiota! - Vaig dir, mofant-me'n. Llavors em va clavar una espenta. Si, eh!? No sabia amb qui s'havia posat... Vaig refer-me del cop, i amb un moviment ràpid vaig agafar la vareta i vaig murmurar, en direcció al seu estòmag -Diffindo!I un petit tall però marcat va travessar el seu ventre, trencant-li el jersey i la camisa i fent-li un tall a la panxa. Un regalim de sang va caure i va tacar les dues peçes de roba de l'uniforme. -Torna-me-la, aquesta, si tens ovaris... | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 7:37 am | |
| Em vaig mirar el tall, no era profund, me el vaig curar amb un moviment de vareta.
-Oh! Mira! Quanta sang!- vaig dir mirant-la amb rabia.- Em desangrare.- volia pelea, doncs tindria pelea.
Vaig traure la vareta i li vaig apuntar a la boca.
- Purgo!- la boca se li va omplir de sabó.- Hauries de netejar-te la boca, això que fas esta mal.- abans que poguera fer res li vaig tornar a apuntar.- Expulso!
| |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 7:48 am | |
| Vaig escopir el sabó que m'havia fet aparèixer a la boca. En dos segons la meva vareta era a terra, i si em girava per recollir-la em podria llançar un encanteri per l'esquena. Vaig decidir que el més "sensat" era passar directament a les mans.
Amb un moviment que ni els atletes, vaig impulsar-se sobre els meus peus i vaig carregar contra ella. La vaig fer caure a terra i en aquella posició vaig donar-li una bofetada amb totes les meves forçes, que va sonar bastant.
-Això t'ensenyarà a no posar-te amb una Slytherin, meuca...- Vaig dir, i vaig aprofitar per clavar-li el genoll a les costelles. | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 7:54 am | |
| Vaig notar la genollada a les costelles, vaig intentar no mostrar cap dolor. La vaig espentar i li vaig donar un cop de puny que va anar a parar a la seua cara. Anava a respondre quant em va donar una patada en la cama. Em vaig alçar i em vaig posar en posició d’atac.
- Deies alguna cosa? Perque no escolte a les putes quan parlen.
| |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 8:00 am | |
| -Serà perquè quan parles, a tu no t'escolta ningú...- vaig dir, fregant-me la cara, després del cop- De fet, i ara que hi penso...Abans t'he vist amb un noi. Quants milers de galeons li estàs pagant perquè estigui amb algú com tu? - vaig dir.
Com que era a terra després de l'espenta, vaig moure'm i vaig agafar-li les cames amb les meves, vaig fer força per desequilibrar-la i va caure a terra, picant amb l'esqunena. Vaig còrrer a aixecar-me i vaig asseure'm sobre seu. Vaig posar una mà al seu coll, escanyant-la. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Gryffindor
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 8:12 am | |
| OFF: Tot el que estigui en color cian forma part d'una conversa paral·lela amb la gent que no està al Drinkin' Game i que no s'ha adonat (O no vol adonar-se xd) de la baralla. D'aquesta manera es diferencia millor el que passa.
La majoria de la gent se'n va anar al Drinking Game i ens vam quedar només l'Edgar i jo. Vaig fer un sospir. No m'agradava, aquell joc.
- Déu méu- li vaig dir a l'Edgar- quines ganes té la gent de revelar secrets... | |
|
| |
Luke Jenkins Adult
Nombre de missatges : 64 Fecha de inscripción : 18/09/2010 Edad : 30
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 8:17 am | |
| Vaig acostar-me a l'Edgar i a una noia que era al seu costat. Semblava que no bevien, millor, així no em m'agafarien tentacions d'agafar d'una vegada per totes l'ampolla de vodka que corria per allí.
-Bé... Demà només els recordarà una persona, els secrets- vaig dir-li a la noia que era amb l'Edgar.- Encantat, sóc en Luke. Tu ets...?
| |
|
| |
Erin River Cinquè curs
Nombre de missatges : 1440 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 27 Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 8:22 am | |
| - Encantada igualment- vaig dir donant-li la mà- em dic Erin River, de tercer de Gryffindor. Espero que no preguntin coses gaire fortes... segur que més d'un tindrà algun secret dels grossos- vaig fer amb un sospir- Vine, seu. Aquí no bevem ni juguem a jocs raros. Som la Pandilla Tranquil·la- vaig dir amb un somriure. | |
|
| |
Luke Jenkins Adult
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 8:28 am | |
| L'Erin es va presentar, semblava simpàtica, i em va dir que eren la Pandilla tranquil·la.
-Buf, jo crec que es passaran molt amb les preguntes, per això no m'he apuntat... Tothom te un gran secret, no?- els hi vaig picar l'ullet i vaig córrer a canviar de tema- Ah, per cert, has cantat molt bé ^^ | |
|
| |
Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dg Gen 02, 2011 10:12 pm | |
| Em va començar a escanyar, començava a no poder respirar. Vaig posar les meues cames en la seua panxa i la vaig espentar, fent que eixira de damunt meua. El que va dir de Thomas em va fer enfadar, molt. No sabia on s'estava posant.
- Que et penses que tots som com tu?- vaig dir alçant-me.- Que tu pagues a altres per a fer certes coses.- vaig dir remarcant la paraula certes.- No vol dir que tots siguem igual. - em vaig apropar a ella i abans de que diguera res li vaig donar un cop de puny que va anar a parar a la panxa.- I no et tornes a ficar amb els meus. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 12:59 am | |
| - Sí, suposo que sí- vaig fer amb un sospir- Gràcies, encara ni tan sols sé com ho he pogut fer. I aquest d'aquí encara s'ho creu menys- vaig dir assenyalent a l'Edgar- No ha dit una paraula des que he tornat del karaoke. Crec que està en estat de shock- vaig dir, i em vaig girar cap a ell- Ja podries dir algo, eh? mira el Luke que m'acaba de conèixer i m'ha felicitat, i tu, res de res, eh? Mal amic- vaig dir en broma. | |
|
| |
Edgar Williams Cinquè curs
Nombre de missatges : 733 Fecha de inscripción : 03/10/2010
Estatus Estudis: No acreditat Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 1:02 am | |
| Me havia quedat empanat , pensant en les meues coses, quant Erin em va cridar.
- Que, eh! Ah!.- vaig dir.- Hola Luke!- vaig saludant.- Clar que te escoltat! I com ja et vaig dir cantes genial i m'agradat molt el que has fet, has deixat a tots impresionats. Ho deuries de fer més vegades. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 1:09 am | |
| - Ja, sí, és clar...- vaig dir rient- i sí, ho faré més vegades, claro, i em tornaré una diva malcarada- vaig dir somrient però horroritzant-me de la idea per dintre. No, no tornaria a cantar mai més en públic. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 1:14 am | |
| Em vaig mirar Erin.
- Algun dia hauries de tornar a cantar.- vaig dir.- No per a tots però si per als amics/amigues.- vaig dir.- I no et passara res, jo sere el teu manager.- em vaig mirar el Luke.- Veig que tu també ets del nostres, un suc?- vaig dir agafant un got. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 1:20 am | |
| - mmm... m'ho pensaré- vaig dir picant-li l'ullet mentre em treia el cap lo de la diva malcarada- això. Aquí bevem suc i... te ^^ (OFF: Ho havia de dir XD) En vols? jo ara n'estic prenent un que es diu Puere Navidad- vaig dir aixecant la tasseta de porcellana- és te vermell, és molt bo ^^ | |
|
| |
Luke Jenkins Adult
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 4:50 am | |
| -Mmm...Sóc més de suc que de té- i vaig agafar el suc que l'Edgar m'oferia- He decidit que millor no bevia perquè no volia acabar fent el ridícul altre cop ^^"- vaig asseure'm en una cadira- Jo et vull tornar a escoltar si cantes, Erin. Ja m'agradaria a mi, cantar tan bé... | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:00 am | |
| - Així que ja has begut altres vegades...molt malament. Això és un puntr menys per entrar a la Pandilla Tranquil·la- vaig fer que no amb el cap mentre somreia- Per què tots els nois teniu ficat al cap que canteu malament? L'edgar no para de dir que ho fa fatal, i en realitat ho fa molt bé!- vaig dir. | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:07 am | |
| Vaig tosir, ja que casi me ofegava amb el suc.
- Qui diu que cante bé?- vaig dir.- Et puc dir que toque bé el piano, però cantar no, res.- vaig dir rient. Em vaig girar cap a Luke.- Nah, no li façes cas. No cante bé. | |
|
| |
Luke Jenkins Adult
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:14 am | |
| Vaig mirar-los mentre somreia de costat (Això no presagiava res de bo). L'Erin i l'Edgar,eh?
-Ah, l'Erin t'ha sentit cantar...?-li vaig preguntar a l'Edgar, amb molt mala idea. Els hi vaig picar l'ullet als dos, amb molta mala llet i un somriure. (Sí, em ficava on no em demanaven, però, total, demà ho oblidarien) | |
|
| |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:27 am | |
| Em vaig posar roig.
- Luke!- vaig dir mirant-lo. Perque la gent pensava mal?- Si, Erin, me ha sentit cantar, li devia un favor.- vaig dir mirant a Erin.- Som amics.- vaig dir. Vaig agafar un suc i vaig beure. Em vaig donar compte de que hi havia gent ballant damunt les taules.- Veig que la gent ja comença a desmadrar-se. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:37 am | |
| No m'havia acabat d'adonar de què anava allò que havia dit el Luke, i tampoc per què l'Edgar s'havia posat vermell, així que vaig centrar-me en el que deia.
- Sí- vaig fer amb un sospir- hauríem de fer-los baixar i demanar alguna habitació on puguin dormir, si no es faràn mal... | |
|
| |
Luke Jenkins Adult
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:43 am | |
| Hum... L'Edgar s'havia posat vermell. Bé, millor deixava el tema o acabaria per enfadar-se amb mi...
-No, millor deixa'l ballar tranquils, Erin- vaig dir-li amb un somriure- Estan feliços mentres ballen, després quan t'ho recorden dos cops per minut no té tanta gràcia, però... ^^". Experiencia pròpia- vaig aclarir, amb una ganyota i rascant-me el pont del nas, avergonyit. | |
|
| |
Ursula Black Professorat
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:46 am | |
| Vale, les cames a la panxa no me les esperava, i el cop de puny a l'estòmag, tampoc. Vaig recompondre'm com vaig poder i vaig contestar-li al que ella havia dit.
-Saps que passa, asquerosa Sang-de-Fang? Que els nois PAGARIEN per estar amb mi, en canvi tu, i veient que no pots aconseguir res més, te'n vas amb aquest...aquest...veus, no sé ni com dir-li. Mitja merda? Sí, perquè no, no sona malament, per a algú com tu- Vaig dir, amb cara de fàstig.
I una vegada em vaig haver recomposat vaig clavar-li una patada a la cama i després vaig alçar-la una mica més i vaig anar directe a les costelles. Es va retorçar de dolor. | |
|
| |
Erin River Cinquè curs
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:49 am | |
| - Però es poden fer mal...- vaig dir preocupada- De debò que no creus que hauríem de portar-los a alguna habitació per a que dormin la mona? | |
|
| |
| Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! | |
|