Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Fòrum de rol de Harry Potter en català.

ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 9 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 9 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black

Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!

+13
Luke Jenkins
Ursula Black
Gisèlle Possesseur
Georgia Gray
Kikus Fortin
James Bohr
Maggie Prewet
Erin River
Emily Blake
Eileen Tyler
Samanta Williams
Agatha Black
Allie Lovegood
17 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

Nombre de missatges : 1959

Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 3:17 am

Va donar-me una ampolla de vodka i va marxar, picant-me l'ullet. Em vaig quedar amb les ganes de saber què significava aquell gest; potser només estava intentant ser amable, intentant que fóssim amics. O potser era alguna cosa més... "Bah, tonteries", vaig dir mentre m'aixecava, agafava ginebra i martini, i em preparava un còctel.

"Avui poden passar moltes coses... I només les recordarà un. Resem perquè aquest tingui consciència i no fiqui la pota...", vaig pensar mentre bevia una mica del meu còctel i m'asseia al meu lloc, sobre un coixí.

Em vaig quedar mirant la situació. Alguns eren allà, somiejant i observant les musaranyes. Altres, parlaven animadament. Hi havia algun individu que es dedicava a beure's les reserves d'alcohol: alguns eren més subtils, prenent petits glops d'alguna mescla preparada; d'altres li fotien a l'ampolla, del pal.

Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Nombre de missatges : 1440
Ubicació : Hogwarts/Stars Hollow, Valentia, Irlanda ^^

Estatus
Estudis: No acreditat
Residència: Gryffindor

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 3:22 am

Vaig agafar un suc amb poció de l'entrada i vaig beure. Millor oblidar aquella nit; prometia ser caòtica.

Va començar a entrar gent. Vaig anar on havia deixat la jaqueta i em vaig asseure a la cadira. Aleshores l'Emily, la noia que havia conegut als jardins, se'm va acostar i em va preguntar si cantaria. em vaig posar vermella.

- Jo? Cantar? Per què hauria de fer-ho? Crec que passaré, gràcies- vaig fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

Nombre de missatges : 1411
Ubicació : A qualsevol lloc que sigui prohibit

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 3:26 am

- Au, va, Erin, - vaig dir, pasant-li un braç per l'espatlla-. He sentit que cantes genial. A més, si tu cantes, jo també ho faré a les... - vaig mirar el rellotge-... cinc del matí amb la borratxera a sobre. I pot ser mortal, aviso. ^^ Promesa feta. A més... qui ho sabrà?
Tornar a dalt Ir abajo
Eileen Tyler
Setè curs
Eileen Tyler

Nombre de missatges : 565
Ubicació : En un Ford Anglia blau turquesa.

Estatus
Estudis: GNOM
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 3:30 am

Vaig apropar-me a l'Erin, la noia que l'Allie ens havia dit que haviem de convèncer- Va, tots acabarem cantant- Vaig dir-li, ensenyant la meva copa- I alguns acabaran ballant sobre una taula- Vaig afegir, senyalant els que ja estaven a la taula fent barrejes.

Vaig mirar a l'Erin, amb un somriure- A més, qui s'enrecordarà? Només una persona. I amb els secrets que sortiran a la llum- Vaig dir, ficant un somriur Slytherin- serà del que menys s'enrecordarà, t'ho aseguro ^^- Vaig fer un petit glop a la copa. Al final havia decidit no canviar-me, el meu jersei era més còmode i, bah, ningú em diria res.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 3:34 am

- Qui t'ha dit que jo canto genial? No és veritat...- vaig dir nerviosa- De debò que crec que millor si no ho faig, encara que ningú se n'enrecordi- vaig fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Allie Lovegood
Sisè curs
Allie Lovegood

Nombre de missatges : 1043

Estatus
Residència: Ravenclaw

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:12 am

- Erin... - vaig fer, posant veu de bona nena -. Erincitaaa. Fes-ho per miii... Pliis!

Vaig somriure en veure el bon ambient. Ja havien arribat dos Sly i ningú no s'havia barallat, encara. Millor. Em vaig observar el vestit anyil curtet que portava. M'encantava. M'havia deixat els cabells solts, que em queien en onada sobre l'esquena. Em vaig apartar un floc de cabells de la cara, i vaig dir, somrient, i treient la pancarta que havia estat pintant el dia anterior de la bossa que portava a la mà.

- Erin, viu el moment. Wingardium Leviosa! - vaig dir, apuntant a la pancarta.

I allà, en mig de tothom, es va elevar la pancarta. Vaig conjurar dos fils que la lliguessin al sostre, i allà va quedar.

CARPE DIEM!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:22 am

Vaig pujar fins al setè pis i després de donar tres voltes davant la porta de la Sala de la Necessitat, es va obrir. A dins hi començava a haver un bon ambient, la sala estava molt ben decorada i hi havia coixins repartits pel terra i menjar a les taules. Aleshores, vaig veure que hi havia unes copes amb un líquid blau. "La poció obliterant!". Em vaig acostar a la tauleta, i vaig agafar una copa. Després de beure-la d'un glop, em vaig acostar a un grup de gent.

- Hooola a tothom!

Estava animada, la nit prometia molt.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:30 am

- Al... has sigut tu, oi? Tu els ho has dit- vaig fer amb un sospir- Perquè ho sàpigues, no ho penso fer. No vull, de debò- vaig dir mentre em posava la jaqueta vermella i em posava millor el passador vermell que duia- Per què no cantes tu, si tens tantes ganes de música?
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:36 am

- Estic segura que si cantes ens deixaràs a tots bocabadats, Erin... - li vaig dir fent una abaraça d'ós.

"Em sembla que començo a anar una miiiica contenta ^^"

- SI em diculpeu... - vaig dir, mirant un racó de la barra, on era el Fortin, sol-. Vaig a vigilar que no acabin amb les meves existències d'elixirs de la vida...

Les vaig deixar i vaig anar on era el noi.

- Hola, tu, veig que ets l'ànima de la festa, eh? - em vaig burlar d'ell, deixant-me caure a un coixí al seu costat, i vaig fer un glop de la copa-. Comença a fer molta calor, aquí, o sóc jo...?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:39 am

- Eiii!!! - vaig fer, animada, entrant a la Sala.

Vaig observar un altre cop la meva roba. Estava bé. El vestit verd senzill i lleguer em remarcava les cames llargues, i les sabates negres de taló me les estilitzaben. Vaig comprobar que la diadema negra seguia al seu lloc, i vaig somriure en comprobar que si.
Hi havia molt bon ambient, millor. Vaig agafar una copa de champagne, i vaig dir, mirant al cartell del sostre:

- EI! BRINDEM PEL CARPE DIEM!!!

Vaig alçar la meva copa, acostant-me a la taula de Dj, i vaig fer un bon glop de champagne.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:43 am

Definitivament, aquella festa estava essent un rotllo. Encara no hi havia ningú, era d'hora i no fèiem res, ni hi havia música.

- Em sembla que sí, que fa una mica de calor... - vaig dir, tot i que jo estava perfectament.

Se'm va posar al davant, mig de costat, però donant-me unes generoses vistes del seu escot, de manera que no va costar gaire que em distraiés de tota la resta i em centrés en ella. De fet, vaig tardar lo seu en veure la Gisèlle arribar.

- Escolta, Black... Què estàs bevent?
Tornar a dalt Ir abajo
Gisèlle Possesseur
Beauxbatons
Beauxbatons
Gisèlle Possesseur

Nombre de missatges : 844

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:49 am

Vaig acostar-me a l'aparell de música, situat al costat de la taula de Dj.
Vaig posar una música amb marxa. Vaig pujar a la tarima i vaig dir, amb el micròfon, de manera que tothom em pogués sentir:

- QUI VOL COMENÇAR AMB EL KARAOOOKEEE???
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:52 am

M'estava servint un vodka amb llimonada quan algú va encendre la música i va cridar a veure qui començava a cantar. Vaig mirar al meu voltant, ningú semblava gaire animat. I aleshores vaig veure com algunes es miraven l'Erin amb cara de tenir alguna cosa tramada (xDDD). M'hi vaig acostar, a veure quina en portaven de cap.
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:54 am

- Dooooncs - vaig fer mirant-me la copa-. Vodka amb... gel, només, em temo...

Vaig riure.

- És que estic una mica nerviosa pel joc de després... -li vaig confessar al Fortin-. Tu no, noi misteriós? No tens res a amagar?

Sense saber gaire el que em feia, li vaig passar la mà pels cabells. Després me'n vaig adonar.

- Perdona... em sembla que no estic gaire fina ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Ursula Black
Professorat
Professorat
Ursula Black

Nombre de missatges : 755

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 4:59 am

Em vaig col·locar el vestit blanc bé, de manera que la faldilla (en forma de tutú no gaire pronunciada) quedés al seu lloc. Duia un llaç a la cintura de color ver, i el cabell el duia recollit en un elegant monyo. Duia unes sabates de 20cm d'alçada, blanques, lligades al turmell. Sempre havien sigut la meva debilitat, els tacons.

Vaig passar tres vegades per davant de la Sala de la Necessitat i va aparèixer la porta de la festa.

Quan hi vaig entrar, vaig quedar impressionada. Música, beguda, seients, barra i fins i tot Karaoke.

Vaig mirar al meu voltant i vaig divisar a la Gissèle, en Kikus i la Barbie. Hi havia gent de les altres residències. Tothom al reu rotllo.

Vaig anar cap a la barra, vaig agafar una copa que contenia líquid blau i me'l vaig empassar d'un glop.

Vaig somriure al veure com n'estava de contenta, la Gissèle.

-Jo proposo que cantis tu, Gissèle! Així la gent després, s'animarà!- Vaig cridar, en direcció a ella, somrient.
Tornar a dalt Ir abajo
Luke Jenkins
Adult
Luke Jenkins

Nombre de missatges : 64

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:00 am

Vaig entrar a la festa, crec que una mica tard perquè la Possesseur ja començava amb el karaoke.
Vaig agafar una de les copes de la que vaig suposar poció obliterant i vaig fer un xarrup, comprovant si tenia alcohol, i al veure que no, me la vaig prendre d'un glop. Havia decidit no prendre alcohol, no volia acabar ballant sense samarreta per les taules (males experiéncies)

-Ei ^^- vaig saludar a alguns Hufflepuff que rondaven per allí.
Tornar a dalt Ir abajo
Kikus Fortin
Al més enllà
Al més enllà
Kikus Fortin

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:04 am

Em va passar la mà pels cabells, i després va dir que no estava gaire fina.

- Ja, ja me n'he adonat... I això que no has begut gaire...! - vaig dir, després de sentir què estava bevent -. I sí, hi ha coses de mi que no voldria revelar... però prefereixo córrer el risc, i esperar que el que tingui l'antídot sàpiga el que es fa.

Vaig allargar-li la copa que tenia a les mans, oferint-n'hi una mica.

- Té, tasta-ho. És una beguda molt famosa al món muggle, per un agent secret que surt a les películes.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:08 am

Vaig entrar a la Sala darrere un noi ros que tenia vist, a Hufflepuff em semblava que anava. Començava a omplir-se. La veritat és que s'ho havien muntat bé! Passejant la vista per l'habitació vaig veure la Gisèlle amb el micròfon a la mà, gent per aquí i per allà... No veia ningú més conegut. Vaig decidir acostar-me a la barra, i vaig veure l'Ursula i una mica més enllà el Fortin i la Black.

- Ei, què tal nois? - i allargant la mà a una d'aquelles copes blaves, me la vaig acabar d'un glop.
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

Nombre de missatges : 106

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:09 am

Vaig arribar esbufegant davant la Sala de la Necessitat. Duia el cabell agafat en una cua alta, un texans i una samarreta amb purpurina. Brillava ^^

Vaig passar tres cops per davant la paret, va aparèixer una porta i vaig entrar.

- WOW! Això és geniaaal! - Vaig dir, en modo de salutació i somrient d'orella a orella.

Vaig mirar al meu voltant, vaig divisar la barra amb els coctels obliterants i vaig anar cap allà per agafar-ne un.

De cua d'ull vaig veure en Saul, que parlava animadament amb un grup de gent. Amb la copa a la mà, em vaig acostar cap a ell i em vaig posar davant seu.

-GERMANEEEEET^^!- Vaig abraçar-lo fort, quasi faig que em caigui el coctel, vaig alçar la copa i vaig dir- Brindem! Very Happy

Vaig omplir els pulmons d'aire i vaig deixar anar...

- ARRASA CON LO QUE VEAS... Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:12 am

- Y GENEROSO NO SEAS! - vaig acabar la frase amb ella, i vam brindar.

Em vaig acabar la copa d'una tirada.

- Apa, una menys... n'haurem de preparar uan altra. M'alegro que hagis vingut a la festa, normalment no se't veu gaire el pèl, sempre a la sala comuna o al camp... Vine, que et presento gent que potser no coneixes...

vaig anar cap al grup més gran de gent.

- Nois, pels qui no la conegueu gaire, la meva germana bessona, la Daanna. ^^
Tornar a dalt Ir abajo
Agatha Black
Al més enllà
Al més enllà
Agatha Black

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:14 am

M'estava quedant empanadíssima amb ell, esperava que no hi hagués gent mirant.... i si miraven i sospitaven... què? Total, l'endemà no hauria passat res.

- A veure, porta cap aquí... - vaig dir amb un somriure, i vaig fer un glop del seu got-. Mmmm, no està malament, senyor agent secret. Està en una missió d'alt secret? Per això està tan sol i seriós? A qui espiem?
Tornar a dalt Ir abajo
Daanna Vimes
Adult
Daanna Vimes

Nombre de missatges : 106

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:16 am

Vaig acabar-me la copa amb en Saul.

-Sí, ja saps que he perdut bastant de temps en no estar aquí els dos primers mesos.

Vaig deixar que en Saul m'arrossegués cap al grupet de gent i me'ls presentés.

-HOLA! ^^ - VAig dir, efusivament.- Encantadissima de coneixer-vos! De fet, sóc la bessona guapa d'en Saul. Ell ho va deixar tot pel camí...- Vaig dir, amb una rialla, i vaig picar l'espatlla d'en Saul, amistosament.
Tornar a dalt Ir abajo
Erin River
Cinquè curs
Erin River

Estatus

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:20 am

Es va acostar el Saul amb la que semblava ser la seva germana bessona. Vaig aprofitar la ocasió per canviar de tema.

- Hola, Saul! I tu ets la seva germana, oi?- vaig dir dirigint-me a la noia- Daana, pot ser?
Tornar a dalt Ir abajo
Emily Blake
Setè curs
Emily Blake

Nombre de missatges : 523

Estatus
Residència: Hufflepuff

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:24 am

Van arribar el Saul i la Daana i l'Erin va aprofitar per presentar-se i així canviar de tema. "Merda... Bé, ja ho intentarem després un altre cop"

-Ei ^^- vaig saludar-los als dos, amb un somriure. Vaig veure que hi havia bastants Hufflepuffs per allí.
Tornar a dalt Ir abajo
Erik Lestrange
Adult
Erik Lestrange

Nombre de missatges : 198

MissatgeAssumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!   Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! - Página 2 EmptyDs Gen 01, 2011 5:27 am

Arribava tard...perquè ho deixava tot per l'últim moment? U.U

Vaig entrar, fent estrèpid i entrebancant-me amb un coíxí que hi havia pel mig..."Seràs patós... T.T" Vaig renyar-me.

Vaig divisar la Georgia entre la gentada, vaig anar cap a ella. La vaig abraçar per darrera, sense que em veiés.

-Hola princesa^^! - Vaig dir-li, i la vaig girar per fer-li un petò als llavis.

Vaig adonar-me que les copes obliterants ja estaven preparades.

-Ara torno, vaig a buscar alguna cosa per beure.

Vaig anar cap a la barra i vaig agafar una copa blava, vaig seure en un dels tamborets, observant a la gent gaudir de la festa.
Tornar a dalt Ir abajo

Aquesta nit... FESTA GROSSA!!!
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent