Qui està Connectat | En total hi ha 6 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 6 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 67 el Dt Oct 15, 2024 9:53 am |
|
| Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! | |
|
+13Luke Jenkins Ursula Black Gisèlle Possesseur Georgia Gray Kikus Fortin James Bohr Maggie Prewet Erin River Emily Blake Eileen Tyler Samanta Williams Agatha Black Allie Lovegood 17 participantes | |
Autor | Missatge |
---|
Samanta Williams Auror
Nombre de missatges : 2493 Fecha de inscripción : 13/09/2010
Estatus Estudis: MAG en Auror Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 5:51 am | |
| Acabava de insultar a Thomas? ACABAVA DE INSULTAR-LO?
- Mira puta, amb el meu novio no et poses. HO TENS CLAR?!- vaig dir mentres agafava la panxa, em feia prou de mal les costelles.- I ni se te ocurra insultar-lo, esta clar? PUTA. L'unic que tu tens és ENVIDIA! ENVIDIA DE NO TINDRE A NINGÚ! ACABARAS SOLA I AMARGADA- vaig dir alçant-me- PUTA!- em vaig apropar a ella i li vaig donar un cop de puny al nas.- I eixa te la devia de l'altre dia.- abans que poguera tornar-se li vaig donar un patada a la cama.- I eixia d'ara.
Em vaig apartar d'ella i em vaig posar en posició de defensa. | |
| | | Ursula Black Professorat
Nombre de missatges : 755 Fecha de inscripción : 05/11/2010 Edad : 34
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 6:00 am | |
| -Ah, però que és realment el teu nòvio? - Vaig dir, rient- I em sap greu, però la informació que tu tens, és errònia. Si que estic amb algú. No que t'interessi, però ja que tens malament les dades... - vaig mirar-me-la, amb despreci- I ningú t'ha dit, que per molt que cridis, no tindràs la raó?
El cop de puny no el vaig veure venir. Em va fer moltissim mal. No me'l va trencar, per sort, però no per això el mal va ser menor. La patada a la cama era previsible.
Com que seguia d'enpeu i la posició de la Sam deixava al descobert la seva cara, vaig alçar la capa i vaig clavar-li una puntada de peu a la mandíbula, que va sonar amb un "creck" no gaire agradable. Vaig tornar a la meva posició de defensa. Vaig somriure, malevolament. | |
| | | Samanta Williams Auror
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 6:12 am | |
| Vaig sentir un creck a la mandibula i dolor, molt de dolor. Em vaig agafar la cara i em vaig mossegar la llengua per a no cridar.
- Sols pots fer-me això?- vaig dir.- Creus que amb això em vas a fer molt de mal!?- vaig dir apropant-me, pensant en el meu proxim moviment. Li podia enganyar, fent que li donava un cop de puny i donant-li una patada. Ho podia intentar. Ho també li podia trencar el vestit, Si, això era més divertit.- Deuries d'anar amb compte, sobretot en les tendes, mai saps quan els teus vestits poden ser de mala calitat.- vaig dir i li vaig agafar una tira del vestit, que va fer que aquest és trencara. Abans que poguera fer res li vaig trencar l'altra tira.- Veus el que et deia, de mala calitat.
Em vaig apartar d'ella.
- Llastima, el vestit pareixia maco. | |
| | | Emily Blake Setè curs
Nombre de missatges : 523 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: GNOM Residència: Hufflepuff
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 6:20 am | |
| Quan em vaig separar dels coixins on es jugava el Drinking Game per anar a buscar alguna cosa per beure vaig observar que la Sam i la Black havien muntat una batalla campal i s'estaven matant, literalment.
Vaig acostar-m'hi, ja ambla beguda a la mà, i em vaig preocupar una mica, s'estaven matant. Bé, ja les separaria si veia que anaven a més, mentrestant...
-Ea, ea, ea, sin sangre no hay pelea!
| |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 6:22 am | |
| Vaig aixecar-me del coixí, seguint a la Em, que anava a buscar alguna cosa per beure. Feia molta calor, allà, i amb el vodka... Uf! Vaig veure a la Sam i a la Black matant-se, i vaig riure. Se m'havia pujat una mica el vodka, així que em vaig posar a cridar, juntament amb la Em:
- Ea, ea, ea! Sin sangre no hay pelea!!! | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 6:58 am | |
| Vaig respirar agitadament. El vestit era nou. Bé, ja l'arreglaria en un altre moment.
Hi va aparèixer gent, al nostre costat, que va començar a cridar i a animar....xD
Vaig aixecar la mà esquerra, que era la que tenia més força (era esquerrana) i vaig esgarrapar-li la cara a la Sam. Tres fines línies van aparèixer a la galta dreta de la noia i uns regalims de sang van començar a aparèixer per les ferides.
Aprofitant la distracció em vaig moure ràpidament i em vaig posar darrera seu. Li vaig agafar el braç dret i li vaig portar a l'esquena, immovilitzant-la i intentant fer-li el màxim mal possible. Vaig engrapar-li els cabells amb la mà que em quedava lliure i els hi vaig estirar fort.
- Si vols continuem, però la teva situació no està per fer gaires coses. Si intentes res, et trenco el braç ^^ - I com a prova, vaig pujar-li una mica més, perquè notés la tivantor. | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 7:08 am | |
| Vaig notar el dolor al braç, el braç de la cicatriu.
-No em pense rendir.- vaig dir agitant-me i li vaig xafar el peu, fent que em soltara un poc el braç. Em feia mal tot, sobretot la mandibula. Però no anava a rendir-me. Mai.- Et pense que podras amb mi?- vaig dir molt enfadada.- No pense parar- em vaig apartar d’ella i vaig caure a terra, em vaig alçar com vaig poder. Un Williams mai és rendeix, vaig dir-me.- Vine a per més si tens collons- i li vaig donar una patada que li va fer caure i li va trencar un tacó
| |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 7:25 am | |
| La...meva...pobra...sabata... O.O
-L'has cagat, tros de puta! - Vaig dir, enrabiada - NINGÚ em toca les MEVES sabates- Em vaig treure d'una revolada les sabates, les vaig llançar lluny d'allà i em vaig aixecar ràpid, vaig agafar empenta i vaig placar a la Sam, empotrant-la contra la barra del bar.
Com que el cop havia estat bastant fort, no vaig ni deixar que es recuperés. La vaig llançar al terra i li vaig clavar el taló (ara no duia sabates) al nas. Es va sentir un altre "creck" i el nas va començar a sagnar.
Estava ofuscada. Enrabiada. Cabrejadíssima. Era com si m'hagués posseït alguna cosa. Que m'insultessin, pase. Que em peguessin, bé. Però que em trenquéssin la roba I LES SABATES, això ja no. ¬¬'
Encara era al terra, estirada. Vaig ajupir-me i vaig començar a clavar-li cops de puny a l'estòmag, amb tota la força de la que era capaç i em brindava la meva ofuscació.
M'era igual el que pogués passar, només volia que la Sam pagués per el que havia fet... | |
| | | Thomas Poynter Setè curs
Nombre de missatges : 684 Fecha de inscripción : 17/10/2010 Edad : 28
Estatus Estudis: MAG Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 7:44 am | |
| Havia anat un moment al labavo i el panorama que em vaig trobar no podia ser pitjor: la Sam estava al terra estirada plena de sang i l'Ursula estava sobre seu pegant-la amb força...
-Prou! PROU! Però vols parar filla de puta? Es pot saber què collons estàs fent? Qui et creus que ets, per fer això? - Vaig córrer cap a la Samanta, fent-li una espenta a la Black fent que caigués al terra (cosa fàcil, ja que estava ajupida), i vaig intentar ajudar a la Sam aixecant-se del terra, acostant-la a un racó.
No sabia què havia passat, però el que era segur és que la Sam estava pitjor que l'Ursula, i això no li perdonaria pas fàcilment... és més, no li perdonaria. | |
| | | Allie Lovegood Sisè curs
Nombre de missatges : 1043 Fecha de inscripción : 14/09/2010 Edad : 27
Estatus Estudis: GNOM Residència: Ravenclaw
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 7:53 am | |
| La visió de la Sam plena de sang em va despertar d'aquell estat de felicitat tan estrany. Em vaig acostar cap a on eren ella i el Thomas (I la Black, però ella no contava), i vaig dir:
- Soc imbècil! Ho sento! Està molt malament, Tom?
Vaig observar a la Sam, preocupada. Per què no havia reaccionat abans, jo? Grr... Puta Black... | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dl Gen 03, 2011 10:02 pm | |
| Em vaig alçar com vaig poder i em vaig llevar la sang de la cara, encara que no servia per a res. Em feia molt de mal tot.
- Estic bé Thomas.- vaig dir. Em va mirar amb mala cara.- Val, no estic bé.-vaig dir.- Gràcies per vindre.- si no haguera vingut, pot ser haguera acabat pitjor, molt pitjor.- Em permets fer una cosa?
Em vaig apropar cap a la Black que em mirava amb un somriure, es pensava que anava a rendir-me?, ha! Vaig alçar el puny i li vaig donar un cop de puny al nas, el qual també li va començar a sangrar.
- Ara ja estem més o menys empatats.- vaig dir i em vaig sentar a terra. | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 12:09 am | |
| No vaig poder evitar que s'aixequés i anés a pegar un últim cop a la Black, però ja m'asseguraria ara d que es quedés més quieta i no es tornés a aixecar. Estava preocupat per ella.
-Va Sam, siusplau, diguem què et passa.. què t'ha passat? Vull dir, què t'ha fet? - vagi dir-li. Estava nerviós, no sabia si portar-la a l'infermeria , cosa que havia de fer si o si, o si primer deixar-li les coses clares a l'Ursula,.. però la prioritat era la Sam.
Vaig baixar la vista cap al seu abdomen, i a la samarreta hi tenia un tall, i el voltant estava ple de sang. A més, abans m'havia semblat veure que patia de les costelles... Vaig pujar la vista, i em vaig parar al coll. El tenia ple de blaus," igual que tot el que no se li pot veure per la roba..". La mandíbula la tenia tota vermella, com si se l'hi hagués desencaixat, o potser trencat i tot.., i més amunt, a la galta, hi havia tes fines línies de les quals sortia una mica de sang. Esgarrapades. I també l'hi sortia sang del nas.
Sincerament no tenia bona cara. L'únic que se'm va ocorrer va ser cridar a algú que entengués en allò, i vaig pensar amb en James.
-James! Algú pot anar a buscar al James, siusplau?! - vaig cridar, intentat que algú anés a buscar-lo al drinking game. | |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 12:20 am | |
| Vaig anar corrent cap al Thomas i la Sam. De seguida em vaig adonar que allò era pitjor del que m'esperava...
- Hòstia, Sam... Es pot saber amb qui t'has barallat? Amb un trol?? - vaig dir mentre agafava la vareta d'en Thomas -la meva la tenia l'Erin- i examinava la noia -. A veure, em sap greu ficar-me en la vostra intimitat, parella, però em temo que si no et treus la camisa només veurem roba tacada de sang...
Vaig mirar la resta del panorama. El nas trencat, sens dubte. La mandíbula també, pel que semblava, perquè la tenia molt inflamada. Diversos hematomes al coll, que s'haurien de mirar a fons. Per la posició, semblava que tingués unes quantes costelles fracturades. I, òbviament, un tall molt lleig a la panxa. Vaig esperar que es traiés la camisa mentre acabava de mirar-me el panorama. També tenia un canell fet miques... | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 12:27 am | |
| Em vaig mirar el James.
- No, amb aquella.- vaig dir senyalant la Black.- Encara que si, es podria dir que és un troll.- vaig dir intentant fer un somriure.- Esta bé, tu ets el expert.- em vaig llevar la camisa, em vaig mirar la panxa i vaig vore que no tenia molt bona pinta.- Com esta?- vaig dir. Vaig intentar mantindre els ulls oberts, me estava entrant son.
| |
| | | James Bohr Director de Hogwarts
Nombre de missatges : 898 Fecha de inscripción : 13/09/2010 Edad : 31 Ubicació : Al meu flamant despatx de professor!
Estatus Estudis: MAG en Teoria Màgica i Alquímia Residència: Ex-Ravenclaw
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 12:44 am | |
| Vaig mirar-me el tall. Oh... Era molt lleig. Molt i molt lleig. I, per acabar-ho de rematar, s'estava adormint.
- No... No, no, no! Sam!!! No t'adormis, pel que més vulguis! - vaig dir, quasi cridant -. Escolta, si t'adorms... No sé si et despertaràs. A més, et necessito conscient.
Vaig començar a palpar les costelles, buscant les que s'havien fracturat. Dues costelles falses, a l'esquerra. Vaig fer una ganyota, i vaig mirar-la.
- Escolta, el tall de la panxa, el nas i la mandíbula es poden arreglar després. Tens la mandíbula prou bé per parlar, o sigui que pot esperar. Però necessito que em diguis si pots respirar bé, mentre et vagi tocant els blaus del coll... - va assentir i vaig tocar el blau petit, del costat.
Va fer que sí, que podia respirar bé, a tots i cadascun dels blaus. Uf... Només són uns quants blaus... Després vaig treure la vareta. Podia arreglar el nas, i la mandíbula. Les costelles i el canell els podia treure de perill, però l'hauríem de dur a l'infermeria l'endemà a primera hora del matí.
- Se t'ha acabat la festa, Sam... - vaig dir mentre, amb la vareta d'en Thomas, apuntava al seu nas -. Episkey.
Vaig fer el mateix amb la mandíbula, i amb les costelles. Malgrat tot, les costelles devien haver patit al cartílag i no podia arreglar-ho del tot. I, tal com tenia el canell, allò només ho arreglava un bon vas d'Osquecreix.
- El canell te l'hauré d'immobilitzar... Si no, t'arrisques a perdre'l. - vaig pensar, intentant recordar l'encanteri per immobilitzar i el de sanació -. Fèrula - i, apuntant al tall de la panxa... - Vulnera sanentum.
Realment, estava en un estat molt més acceptable. | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 12:59 am | |
| Vaig tenir-la tota l'estona agafada de la mà, de la que estava bé, esclar. Estava espantat, sobretot perquè no sabia si el que tenia era greu ni si li portaria gaires problemes, però tot i així vaig intentar que no se'm notés, ja que pensava que si ella veia que estava preocupat ella encara s'hi posaria més i això justament era el que no volia. Un cop en James va haver acabat ella ja feia una cara molt més bona. Si no hagués sigut per ell no se pas què hauriem hagut de fer..
-Gràcies, James, de veritat. -Vaig dir-li, ara ja més descansat i amb un lleuger somriure a la cara. -Si no arriba a ser per tu no se pas com... L'has deixat molt bé de debò.
Llavors vaig girar-me cap a la Sam:
-Bé, doncs ja ho has sentit, demà no et neguis a anar a l'infermeria... - vaig dir-li, sentint-me com si en contes del nòvio sigués el pare. | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 1:03 am | |
| Em vaig tornar a posar la camisa. Em trobava un poc millor però encara em feia mal algunes ferides.
- Moltes gràcies James.- vaig dir.- Et dec una. Si alguna vegada necesites ajuda estic aci.- vaig dir.- Esta bé, demà anire a la infermeria, si em recorde clar.- vaig dir.-Ara crec que anire a dormir.- em vaig alçar recolçant-me en el Thomas.
Em vaig quedar mirant la Black, la proxima vegada acabaria ella malament. | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 1:35 am | |
| -Espera, espera, que t'ajudo- vaig dir-li, mentre l'ajudava a aixecar-se. -Ja t'acompanyo.
Vaig passar-li una mà per l'esquena mentre ella s'agafava amb la seva mà bona a mi.
-Podràs? -vaig demanar-li preocupat. | |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 5:12 am | |
| Em vaig mirar tota l'escena sense cap mena d'interés. Mentre li arreglaven les coses, vaig recuperar la meva vareta i em vaig arreglar el nas amb un Episkey i just després em vaig netejar la sang de la roba i la pell amb un Purgo. Jo tampoc deuria fer gaire bona pinta. El vestit trencat, despentinada, amb uns blaus per aquí i per allà i sense sabates. Vaig tremolar de ràbia al recordar les meves sabates trencades. Perquè?! Quan van haver acabat, van ajudar a que la Sam s'alçés. Vaig aixecar una cella, i sense mirar-los, vaig deixar anar -Bah! Tampoc haguéssis sigut una gran pérdua... ¬¬' | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 5:26 am | |
| Havia estat bevent a la barra sense prestar gaire atenció al que passava al meu voltant fins que una sabata em va passar fregant el cap. Em vaig aixecar per recollir-la del terra i em vaig adonar que tenia el cap bastant emboirat... però si més no encara conservava l'equilibri. Sabata en mà, vaig sentir crits a l'altra banda de la sala, i vaig decidir acostar-m'hi. Tot just vaig tenir temps de veure com l'Ursula s'arreglava el nas i es netejava la sang (sang???) del vestit, que per cert estava ben espellifat.
- Ursula, reina, què ha passat? I com és que vas descalça? Tranquil·la, aquesta sabata t'hi va ideal amb el vestit... no sabia que ara es portessin així d'esquinçats! - em va fussilar amb la mirada, així que vaig suposar que havia ficat la pota.
[OFF: xDDDD Sorry Ur, no m'he pogut resistir] |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 6:48 am | |
| Vaig veure com en Kurt venia cap a mi i deia que les sabates em quedarien bé amb el vestit que duia. Viag fusilar-lo amb la mirada. Me'n vaig penedir a l'acte.
-Gràcies per la sabata, Kurt. Sento haver-te mirat així. No he tingut una mitja hora gaire agradable, que diguem - Vaig agafar la sabata, que per sort era la que no estava trencada - Però només en tinc una, que en faig només amb una sabata? - Vaig dir, abatuda?
Vaig agraïr que hagués vingut. Necessitava una mica de companyia en aquell moment. | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 7:04 am | |
| - Tranquil·la - vaig dir-li - la trobarem aviat. Appropinquet sabata!
D'un tros enfora, una sabata idèntica a la que l'Ursula tenia a la mà va aparèixer, però tenia el tacó aguantant-se gairebé de miracle. "Reparo!" vaig murmurar, i la sabata va quedar com si no l'haguessin romput mai. La vaig donar a la noia, que se les va posar i semblava de nou contenta com una nena amb una joguina nova. Aleshores, però, vaig notar com les cames em feien figa i em vaig asseure a un tamboret que hi havia allà a la vora.
- Uff, em sembla que m'he esforçat massa... Va, Ursula, seu aquí i explica'm alguna cosa! - i agafant la botella de whisky, vaig posar una mica de gel dins dos gots i vaig abocar-n'hi una mica. Aleshores, li vaig oferir un got, somrient. |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 7:17 am | |
| Vaig oferir-li un somriure d'orella a orella a en Kurt al donar-me la sabata i reparar-li el tacó. Me les vaig posar, feliç. -MOLTISSIMES GRÀCIES!-Vaig fer i el vaig abraçar, amb tant d'entusiasme, però, que quasi el faig caure del tamboret - Perdona! ^^ Vaig agafar el got que m'oferia i en vaig fer un glop gran. Vaig observar el vestit, abatuda, encara estava trencat. Vaig sospirar, resignada. -Bé, que és el que vols que t'expliqui, Kurt? | |
| | | Invitat Invitat
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 7:32 am | |
| Mentre bevia un glop llarg del meu got, vaig veure com es mirava el seu vestit.
- No et preocupis, estàs maca igual. Ja voldrien la meitat de les noies que hi ha per aquí estar la meitat d'espectaculars que tu! - i dient això, vaig col·locar-li un floc de cabells darrera l'orella - Doncs no sé, explica'm com et va tot, fa temps que no parlem! Les classes, el Karl, les amigues...
Vaig pegar un altre glop, i agafant la botella de nou vaig posar una mica més de whisky als dos gots. Suposava que no volia parlar de perquè anava amb el vestit esquinçat ni com havia perdut les sabates... m'havia dit que havia passat una mitja hora difícil. I em queia bé, l'Ursula, volia que se sentís a gust almenys una estoneta. |
| Assumpte: Re: Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! Dt Gen 04, 2011 8:25 am | |
| Vaig apropar el got al veure que es posava més beguda de manera que ell me'n pogués posar més.
Després va comentar que no em preocupés pel vestit, que hi havia noies que ja en voldrien estar, així com jo. Em vaig posar vermella. Just després em va posar un floc de cabells darrera l'orella. Encara em vaig enrojolar més. I vaig haver d'apartar la mirada. En Kurt no era un noi lleig, la veritat. Moltes noies matarien per estar amb ell.
-Mo...Moltes gràcies, Kurt - vaig dir, vergonyosa - bé, les classes. Podrien anar millor, la veritat. Però també em podria esforçar més - Vaig dir, somrient- En Karl...no sé, fa dies que no el veig, i tampoc ha vingut a la festa...
Vaig clavar la mirada en els ulls verds d'en Karl i vaig sentir una punxada a l'estòmag. Sí que era guapo, sí. Vaig reprimir l'impuls de llançar-m'hi a sobre. "Coses de l'alcohol" Vaig pensar.
-I les amigues - vaig continuar - Genial, com sempre. Ens ajudem les unes amb les altres, amb això no tinc queixa. ^^
- I tu què, alguna cosa a explicar? -Vaig dir i li vaig acariciar la galta, inconscientment. Just després me'n vaig adonar i la vaig apartar ràpidament, avergonyida.
Fet i fet, ningú més que una persona recordaria aquella festa... | |
| | | | Aquesta nit... FESTA GROSSA!!! | |
|