Hogwarts Express
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.


Fòrum de rol de Harry Potter en català.
 
ÍndexBenvinguts!Últimas imágenesRegistrar-seIniciar Sessió
Iniciar Sessió
Nom d'usuari:
Contrasenya:
Iniciar sessió automàticament a cada visita: 
:: He oblidat la meva contrasenya
Passeig per Londres - Página 3 HEOnline-1-1
Qui està Connectat
En total hi ha 2 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 2 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 52 el Dg Jun 03, 2012 10:46 pm
Passeig per Londres - Página 3 HEposts-1
Últimos temas
» Requiescat in pace
Passeig per Londres - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 4:13 am por Aliena Rhymes

» Feliç any nou! (?)
Passeig per Londres - Página 3 EmptyDc Gen 01, 2014 2:39 am por Alice L. Black

» Dies improductius
Passeig per Londres - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:58 pm por Alice L. Black

» El joc del Mussol (?)
Passeig per Londres - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:49 pm por Alice L. Black

» Compartim cançons
Passeig per Londres - Página 3 EmptyDt Des 31, 2013 10:28 pm por Alice L. Black


 

 Passeig per Londres

Ir abajo 
2 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
AutorMissatge
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Passeig per Londres - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Passeig per Londres   Passeig per Londres - Página 3 EmptyDv Feb 03, 2012 7:02 am

-Oh, doncs...-vaig aixecar el braç com si anés a cridar el cambrer, però el vaig abaixar rient.- no ho faré pas. No m'agrada beure... i menys quan vull estar serena.

Vaig posar-me una metza de cabells darrere l'orella.

-Pot ser... tot i que serà que no hi passo estones... Però ho tindré en compte. I no..-vaig dir rient.- ja li amagaré la verdadera raó!

Ens van portar la pizza, i tenia molt bona pinta.

-No només el lloc, és bonic..-vaig dir-li a en Charlie.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

Passeig per Londres - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Passeig per Londres   Passeig per Londres - Página 3 EmptyDv Feb 03, 2012 7:07 am

Vaig deixar lloc a la pizza.

- Ja tornes?- va somriure.- Ja tornes...bé, no dire res, sempre ho negues...però no tens raó.

Vaig agafar un tros.

- I no et preocupes, segur que el Chalire està molt bé cuidat, que envidia me dona, poder estar amb tu tota l'estona...
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Passeig per Londres - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Passeig per Londres   Passeig per Londres - Página 3 EmptyDv Feb 03, 2012 7:18 am

-Sí, hi torno! -vaig dir rient.-I fins que ho admetis no pararé. Però molt bé, durant el sopar no hi insistiré més. Després... qui sap què t'espera.

Vaig partir un tros per la meitat amb el ganivet, el vaig agafar i me'l vaig anar menjant.

-Tan de bo poguéssis estar amb mi tota l'estona..!-vaig dir, copiant-li la frase.-De debò que m'agradaria.. no saps pas com passa l'estona sabent que no et podré veure sempre que vull... Però bé, ara et tinc aqui, i no em puc queixar!
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

Passeig per Londres - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Passeig per Londres   Passeig per Londres - Página 3 EmptyDv Feb 03, 2012 7:22 am

- Jo si que insistire!- vaig dir rient.

Vaig agafar el seguent, menjava massa? Bé, donava igual tots dos teniem fam, aixi que.

- És lo mal, però bé, l'any acabes i ens vore'm més cops. Ja tens pensat que vas a fer?
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Passeig per Londres - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Passeig per Londres   Passeig per Londres - Página 3 EmptyDv Feb 03, 2012 7:30 am

Vaig mirar-me'l rient. I es que quan reia encara era més guapo.

-Si poguéssis sentir les papallones que m'aparèixen a la panxa cada vegada que rius... Però bé, t'he dit que no insistiria i no ho faré.

Vaig agafar l'altre meitat que havia tallat abans.

-Sí... bé, no, no hi he pensat massa. Encara ho veig massa lluny, tot i que està ja a tocar. He pensat que treballar a la conselleria no estaria malament. Vull dir, no com a polític, però a un despatx, encarregar-me de coses petites no estaria malament. Però qui sap.
Tornar a dalt Ir abajo
Charlie Weasley
Adult
Charlie Weasley


Nombre de missatges : 228
Fecha de inscripción : 24/11/2010

Estatus
Estudis: MAG
Residència: -

Passeig per Londres - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Passeig per Londres   Passeig per Londres - Página 3 EmptyDs Feb 04, 2012 4:39 am

- Mariposes? Això és greu...eh...- vaig dir rient.

Vaig agafar un altre tros.

- Treballar com a funcionari sempre esta bé. O sempre pots crear la teua propia tenda....de...flors? O la teua linia de roba: Prewet.- vaig dir somrient.- No, crec que les flors et peguen més, si o llibres, també pots tindre una tenda de llibres.

Vaig mirar-la rient.
Tornar a dalt Ir abajo
Maggie Prewet
Adult
Maggie Prewet


Nombre de missatges : 812
Fecha de inscripción : 13/09/2010
Edad : 29

Passeig per Londres - Página 3 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Passeig per Londres   Passeig per Londres - Página 3 EmptyDs Feb 04, 2012 6:08 am

-Sí? -vaig dir posant cara d'espantada i posant-me la mà amb la que no agafava la pizza a la panxa.-De debò? I doncs, de què poden ser?-vaig dir, sense poder amagar un somriure.

Vaig tornar a agafar el ganivet, vaig partir un altre tros per la meitat i vaig agafar-ne una part.

-Doncs veus, no és mala idea. Cap de les dues. Bé, perquè la de roba la descarto. Tindria massa bona competència, amb en Carraway's! A més, no serveixo pas per la moda. En canvi per els llibres i les flors... bona cosa m'acabes de dir, ara.-vaig dir rient.

Tornar a dalt Ir abajo
 
Passeig per Londres
Tornar a dalt 
Pàgina 3 de 3Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3
 Temas similares
-
» Als carrers de Londres...
» Cementeri de Kensal Green, Londres.
» Donant un passeig.
» Passeig en barca
» Disfrutant del passeig [Thomas]

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Hogwarts Express :: Localitats Màgiques :: Ronda d'Alla :: Bromes dels Bruixots Bessons :: Roleig-
Canviar a: